Ja klopt en hoe is met jouquote:

kan je ook streng komen modden inquote:

Ik mag weer werken vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja klopt en hoe is met jou

oke nou werk ze dan maar ... en je hebt net vak geld gehad hoop ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag weer werken vandaag.
Al zou ik vandaag willen dat ik wat minder knap was en meer geld had, dan was ik lekker thuis gebleven.

Ik snap dat wel als je Youtubes van De Toppers gaat postenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je ook streng komen modden in
ONZ / [ronde 29] Het dodetopicspel #6414 Koffietijd
hard nodig daar

hahha nee hebben daar echt modje nodig kom keer gezellig langs. ik kom ook hier koffie drinkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel als je Youtubes van De Toppers gaat posten

Ja vandaag gestort, dat kan meteen door naar de spaarrekening, want voorlopig geen vakantie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke nou werk ze dan maar ... en je hebt net vak geld gehad hoop ik

Hou OP had net terug moeten zijn van drie weken vakantie in turkijequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vandaag gestort, dat kan meteen door naar de spaarrekening, want voorlopig geen vakantie.

ONZ is buiten mijn werkgebied en ik was er afgelopen weekend even, soms is het er inderdaad best gezellig, maar het gaat snel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hahha nee hebben daar echt modje nodig kom keer gezellig langs. ik kom ook hier koffie drinken

Daar gaat het soms echt mega snel drie min topic volquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ONZ is buiten mijn werkgebied en ik was er afgelopen weekend even, soms is het er inderdaad best gezellig, maar het gaat snel.

Ik had drie reisjes naar het buitenland gepland staan, maar vind het wel even prima om in eigen land te blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou OP had net terug moeten zijn van drie weken vakantie in turkije

Werk zequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had drie reisjes naar het buitenland gepland staan, maar vind het wel even prima om in eigen land te blijven.
Nu even serieus aan het werk

All you need is love!quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vernam dat jullie wat liefde nodig hebben.

Dood?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:34 schreef Charmian het volgende:
@:recce @:scrutinizer zag ik jullie gisteren nou over de F1 manager kletsen? Die is nu toch dood ofwah? Of is er een virtueel racen F1 manager?

Als je dan vooral even kijkt op welk punt de stemming omslaat, komt het vast goed.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:14 schreef Deisyy het volgende:
Ter verbetering van de sfeer, gaat er hier streng gemodereerd wordt op o.a. persoonlijke aanvallen, sfeerverpestend bezig zijn en uitlokken.
Elkaar negeren is ook een optie.

de geur, hoeveelheid of beidenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Dat parfum van de schoonmaakster moet echt verboden worden, ik heb er gewoon koppijn van

Zolang er niemand iets van zegt denkt ze dat ze lekker ruikt hequote:Op woensdag 27 mei 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Dat parfum van de schoonmaakster moet echt verboden worden, ik heb er gewoon koppijn van

Waarop?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:38 schreef manmethetplan het volgende:
jongens morgen komt Reservoir Dogs uit

Het zegt me niets. Als ik Google zie ik iets over een film van Quentin Tarantino?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:38 schreef manmethetplan het volgende:
jongens morgen komt Reservoir Dogs uit

Ja maar het was ook een grapjequote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zegt me niets. Als ik Google zie ik iets over een film van Quentin Tarantino?

Da's de garp, denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zegt me niets. Als ik Google zie ik iets over een film van Quentin Tarantino?

quote:
oops sorryquote:

Beiden!quote:

Ik heb de gordijnen dichtquote:

Prima weertje gelukkig, dan kan de voordeur op om die penetrante lucht een beetje te verdrijven.quote:

Dat zijn de geuren waar ik een hekel aan heb, die zoete geurenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden!
Zo'n penetrante zoete geur. Ik wilde vragen welk luchtje ze draagt, maar ben dan bang dat ze vraagt of ik het lekker vind

Ik werk in de serre, dat is een en al raam. De zon schijnt vanaf 10:00 vol op. Door het licht knijp ik met mijn ogen om op het scherm te zien. Krijg ik hoofdpijn en zie ik het scherm niet goed.quote:

Hoezo is het een ding?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat dagelijks parfum dragen een ding was

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |