Nou zo aantrekkelijk ben je ook niet, je moet wel iets meer actie ondernemen vrees ikquote:
Euhm ik zeg net dat ik hem niet heb gesproken.quote:
Echt was het om deze opmerking te kunnen maken ... Echt GB flikker op hier je bent het zeer hier in de 40+ met je continue gezuig op de ene na de andere .. Draai je nu rondjes ?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zo aantrekkelijk ben je ook niet, je moet wel iets meer actie ondernemen vrees ik
Een Wheeliequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt was het om deze opmerking te kunnen maken ... Echt GB flikker op hier je bent het zeer hier in de 40+ met je continue gezuig op de ene na de andere .. Draai je nu rondjes ?
stop ff met mierensiften mootie..quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm ik zeg net dat ik hem niet heb gesproken.
Maar als je de context even in ogenschouw neemt...
Serieus, ga je iemand pakken op een handicap?? how low can you goquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt was het om deze opmerking te kunnen maken ... Echt GB flikker op hier je bent het zeer hier in de 40+ met je continue gezuig op de ene na de andere .. Draai je nu rondjes ?
Hou jij je er ff buiten sjamp.. echtquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Serieus, ga je iemand pakken op een handicap?? how low can you go
geen idee waar het over gaatquote:
Zielig?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie ook al is ie zielig hij loop t te kutten tegen sommige users hier ...
Zielig? man, manquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie ook al is ie zielig hij loop t te kutten tegen sommige users hier ...
En bepaalde haar producten kun je al helemaal beter links laten liggen.quote:
1 woord haarproductenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En bepaalde haar producten kun je al helemaal beter links laten liggen.
bedankt Sjoef! je draagt echt bij tot het toegankelijk maken voor iedereen om te slowchattenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef chufi het volgende:
Trusten allen ... want gezelligere gaat het niet worden meer met deze bezetting
Goedemorgen Dquote:
Ja zag het Dquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef D. het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar het was weer gezellig hier vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |