Slapen 1 Pquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef chufi het volgende:
gezellige TT ook met jullie die nu allemaal gaan slappen
Te kleine schoentjes te strak ondergoed ect ectquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef sacha het volgende:
what the neuck is jullie probleem Sjoef & Straat?
GB taalnaziquote:
Leer eens gewoon "niet persoonlijk" posten bij je 1e of 2e postquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef sacha het volgende:
Ik heb geen probleem. En af en toe onzin ouwehoeren hier is best ok. Maar doe de rest lekker op discord (of hoe heet t).quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef sacha het volgende:
man3quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Leer eens gewoon "niet persoonlijk" posten bij je 1e of 2e post
GB heeft daar een handje van , Scrut ook steeds vaker en zelfs jij gaat er in mee
ik zit alleen op fok skatquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. En af en toe onzin ouwehoeren hier is best ok. Maar doe de rest lekker op discord (of hoe heet t).
Mijn schoenen zijn prima qua maat.Te strak ondergoed heeft vaak een andere oorzaak.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Te kleine schoentjes te strak ondergoed ect ect
Kee, wist ik niet.quote:
oh, en, sinds wanneer ben jij zo'n zure ouwe lul?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
GB heeft daar een handje van , Scrut ook steeds vaker en zelfs jij gaat er in mee
Chuf, je had net zelf een aardige reeks onder de gordel, persoonlijke opmerkingen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik was jou vergeten idd..quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Chuf, je had net zelf een aardige reeks onder de gordel, persoonlijke opmerkingen.
Bel Scrut nog ff om hm goedenacht te wensen ... Oh wacht je hebt zn nummer niet ..quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:02 schreef sacha het volgende:
verhelderend hč, feiten zijn zo fijn!![]()
nu ga ik koezen, trusten skatten![ afbeelding ]
zieligquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Bel Scrut nog ff om hm goedenacht te wensen ... Oh wacht je hebt zn nummer niet ..
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:02 schreef sacha het volgende:
Vete is wel een mooi nummer en als je de vertaling hebt gelezen is het een blijvertjequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Tis hier de laatste tijd niet meer dan goedemorgen, kusje, wat eet je, corona gedoe, en wat vetes. Tja....ow ja en Tell sell..
Ja, heb "lyrics" er op los gelaten..quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vete is wel een mooi nummer en als je de vertaling hebt gelezen is het een blijvertje
Trustenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:02 schreef sacha het volgende:
Het is echt een nummer met inhoudquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, heb "lyrics" er op los gelaten..
it's a hard knock lifequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga me ook maar eens klaar maken voor de nacht.
[ afbeelding ]
Trusten
nee natuurlijk niet, wij pretenderen al bijna een jaar een relatie te hebben, alleen ter lering en vermaak van fok!quote:
Ja, op Vlieland is alleen maar zand, onmogelijk om daar iets te breken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:12 schreef chufi het volgende:
Doe eens een echte foto van je gebroken been deel.. En hoe dan ? alleen maar zacht zand daar ...
Nou dan doen jullie het toch niet altijd even goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, wij pretenderen al bijna een jaar een relatie te hebben, alleen ter lering en vermaak van fok!
Heb je scrut gesproken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, op Vlieland is alleen maar zand, onmogelijk om daar iets te breken.
Even afgezien van het feit dat het een grapje was.
We kunnen voor jou ook wel een vrouw zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |