Zeg het eensquote:
Shia's interpreteren er inderdaad lustig op los (lol)quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:24 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Doet het Christendom dat niet?
Tevens, leer eens even bij mens. Jij verwijst met je onzin naar soennieten, terwijl de Islam tig stromingen heeft die het begrip hel anders interpreteren.
Dat lijkt mij ook, maar in F&L is het bijna sacrosanct.quote:
Als dat het je hele leven verteld wordt, met strenge sociale controle, dan volg je dat blindelings.quote:
Shia's zijn wel chill, kunnen ook genieten van schoonheid in dienst van geloof.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Shia's interpreteren er inderdaad lustig op los (lol)
Ik weet er misschien niet genoeg van, maar het lijkt me gewoon niet zo logisch.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar in F&L is het bijna sacrosanct.
Onzin. Mij is het ook verteld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als dat het je hele leven verteld wordt, met strenge sociale controle, dan volg je dat blindelings.
beschamend inderdaad dat je daar het concept van een sexhuwelijk hebt om sex voor het huwelijk te voorkomen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er is mij nog NOOIT het begrip hel uitgelegd toen ik nog vrij gelovig was zoals die Etto dat uitlegt. Soennieten doen dat. Die voeren ze met angsten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou ja, de hele strekking ervan is dat Paulus de boel heeft geperverteerd, de evangelies zijn 'aangepast' door de keizer van Rome en dat Jezus eigenlijk de koningstroon kwam opeisen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet er misschien niet genoeg van, maar het lijkt me gewoon niet zo logisch.
Schoonheid in dienst van geloof?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Shia's zijn wel chill, kunnen ook genieten van schoonheid in dienst van geloof.
Dat is geen sekshuwelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
beschamend inderdaad dat je daar het concept van een sexhuwelijk hebt om sex voor het huwelijk te voorkomen.
Dan was de sociale controle niet zo groot en werd jou de vrijheid gegund om anders te denken.quote:
Kunst, architectuur, liturgie, gezangen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Schoonheid in dienst van geloof?
Laatste lijkt me sterk, eerste klopt sowieso, tweede is te specifiek.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, de hele strekking ervan is dat Paulus de boel heeft geperverteerd, de evangelies zijn 'aangepast' door de keizer van Rome en dat Jezus eigenlijk de koningstroon kwam opeisen.
Sommigen misschien, het heeft vaak meer weg van een enge doodscultus, met zichzelf geselen en dergelijke. Het is natuurlijk ook een politieke tool sinds 1979.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Shia's zijn wel chill, kunnen ook genieten van schoonheid in dienst van geloof.
Nou Kwabena, ga de bossen eens in om te zien of je nog een haas kan vangen.quote:
doen sunnis toch ook, mooiste moskeeën hier zijn van sunnis.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kunst, architectuur, liturgie, gezangen.
Tijdelijk huwelijk is wel degelijk een Shia dogma.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat is geen sekshuwelijkje moet wat minder op sjietenontmaskerd.nl kijken.
... dat is een echte site?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik heb niks met het 'beeldverbod'. Overigens zijn die van Shi'ieten talloze malen mooier.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
doen sunnis toch ook, mooiste moskeeën hier zijn van sunnis.
Ik dan weer wel, ik heb dan weer niks met bejaarde vrouwtjes die voor een mariabeeld knielen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niks met het 'beeldverbod'.
?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sommigen misschien, het heeft vaak meer weg van een enge doodscultus, met zichzelf geselen en dergelijke. Het is natuurlijk ook een politieke tool sinds 1979.
Het probleem met Shia is dat de geestelijk leiders zichzelf de macht van interpretatie hebben gegeven en daardoor de Quran eigenlijk kunnen overrulen. Zo is ook het zelfmoordterrorisme ontstaan, uit een itjihad van Khomeini over de dood van Hussein.
Kan. Ik vind het schitterend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik dan weer wel, ik heb dan weer niks met bejaarde vrouwtjes die voor een mariabeeld knielen.
Nope.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tijdelijk huwelijk is wel degelijk een Shia dogma.
Ja. https://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/quote:
Ik ben alleen maar in lelijke Shia moskeeën geweest, vooral kitsch. De mooiste van hun is opgeblazen in Irak toen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niks met het 'beeldverbod'. Overigens zijn die van Shi'ieten talloze malen mooier.
Beeldverbod bedoel je verbod om Mohammed uit te beelden? Dat mogen Shia's toch eveneens niet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb niks met het 'beeldverbod'. Overigens zijn die van Shi'ieten talloze malen mooier.
Uiteraard, ik zeg ook niet dat het exclusief Shia is. Deze groepen zijn er vrij snel ook mee aan de haal gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
?
taliban
is
hamas
boqo haram
al qaida
al shabaab
allemaal sunni?
Sji'ieten beelden Mohammed gewoon uit hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Beeldverbod bedoel je verbod om Mohammed uit te beelden? Dat mogen Shia's toch eveneens niet?
Voorbeeld graag van mooie sjia moskeeën. In nl staat er vgm sowieso geen.
Jawel, shia wel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Beeldverbod bedoel je verbod om Mohammed uit te beelden? Dat mogen Shia's toch eveneens niet?
Voorbeeld graag van mooie sjia moskeeën. In nl staat er vgm sowieso geen.
Lul niet, Nikah mutah.quote:
Dit zie je overal in Shia gebiedenquote:
hahahaquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Beter dan Khomeini of Nasrallah idd. Of tegenwoordig posters van jonge mannen die zijn omgekomen om te vechten voor Assad.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Esthetisch gezien niks mis mee.
Gast, je kan het beestje een andere naam geven en het shia maken. Prima.quote:
Was je alevi of jaferi? Want alevi zijn ook weer geen echte sjias toch maar weer een stroming op zich.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Er is mij nog NOOIT het begrip hel uitgelegd toen ik nog vrij gelovig was zoals die Etto dat uitlegt. Soennieten doen dat. Die voeren ze met angsten.
Nikah mutah betekent letterlijk "huwelijk voor het plezier"quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:35 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hahaha.
Vind die mad sunnis, veelal mocros, wel grappig inderdaad met hun complottheorieën en desinformatie.
maar dat tijdelijke huwelijk is weliswaar niet per se bedoeld als sexhuwelijk maar word in de praktijk zo wel veel gebruikt, vooral in Iran.
'Gelovigen' van allerlei snit misbruiken de religie om hun eigen perversiteiten er door te jassen; katholieken, protestanten, joden, moslims...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:35 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hahaha.
Vind die mad sunnis, veelal mocros, wel grappig inderdaad met hun complottheorieën en desinformatie.
maar dat tijdelijke huwelijk is weliswaar niet per se bedoeld als sexhuwelijk maar word in de praktijk zo wel veel gebruikt, vooral in Iran.
Truste kleurige blousequote:Op woensdag 27 mei 2020 00:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het wordt mij even te veel, truste vrinden
Ach. Dit zal wel vaste prik worden elke avondquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het wordt mij even te veel, truste vrinden
Behalve dat de meeste ulama het afkeuren en het doordat Shia itjihad hebben, het een de facto Shia dogma is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Gast, je kan het beestje een andere naam geven en het shia maken. Prima.
In de islam is trouwen en kwestie van 10 seconden en velen doen het, neuken en scheiden met 3 zinnen. Dat het in Iran makkelijker geregeld is en meer geaccepteerd wordt maakt het geen shia fenomeen.
Je hebt gelijk, groene tulband :pquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dit is de profeet Muhammed niet, he. Dit is Hussein.
Blij dat je het hele rijtje noemt want je lijkt soms hpocriet en kersenplukker.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Gelovigen' van allerlei snit misbruiken de religie om hun eigen perversiteiten er door te jassen; katholieken, protestanten, joden, moslims...
Nog een reden om kritisch te blijven met geloof wanneer het het publieke domein insijpelt.
Kun je ajb ophouden met die Arabische woordenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Behalve dat de meeste ulama het afkeuren en het doordat Shia itjihad hebben, het een de facto Shia dogma is.
Nou nee, vind een keer wel genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Dit zal wel vaste prik worden elke avond
Waar en waarom heb jij een sjia moskee bezocht?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in lelijke Shia moskeeën geweest, vooral kitsch. De mooiste van hun is opgeblazen in Irak toen.
Shia geestelijk leiders (lees: Khomeini, maar ik weet dat het voor Alevi anders is) hebben het recht om direct nieuwe regels te maken door eigen interpretatie van de sunna. In Sunni islam is dat een veel langzamer process, vaak een discussie tussen vele islamgeleerden, en dan ligt het ook nog aan welke school je volgt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:39 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Kun je ajb ophouden met die Arabische woordenPraat gewoon Nederlands. Wat staat hier?
In het midden oosten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:39 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waar en waarom heb jij een sjia moskee bezocht?
het is een vrijwel exclusief sunnifenomeen alhoewel dat niet uitsluit dat het fenomeen an sich is ontstaan door een shia.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zeg ook niet dat het exclusief Shia is. Deze groepen zijn er vrij snel ook mee aan de haal gegaan.
Je onderschat me zwaar.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Cronometer_ het volgende:
Sws deze discussies met non believers die zich baseren op internet plaatjes en verhalen. Zelfs Myrrr is gevlucht
Verspilde moeite ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Cronometer_ het volgende:
Sws deze discussies met non believers die zich baseren op internet plaatjes en verhalen. Zelfs Myrrr is gevlucht
Twaalvers shias?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sji'ieten beelden Mohammed gewoon uit hoor.
Khomeini is een Iraanse leider, geen Shia leider. Buiten Iran is hij poep.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Shia geestelijk leiders (lees: Khomeini, maar ik weet dat het voor Alevi anders is) hebben het recht om direct nieuwe regels te maken door eigen interpretatie van de sunna. In Sunni islam is dat een veel langzamer process, vaak een discussie tussen vele islamgeleerden, en dan ligt het ook nog aan welke school je volgt.
Sowieso weinig weerstand tegen beelden in die stromingquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het allemaal maar domme moslims
minder minder minder
zullen we nog even gaan snacken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Dit zal wel vaste prik worden elke avond
Nee, het is vervelend. Want jij denkt dat tekst luider spreekt, ik spreek uit ervaring en ken hun gewoontes. Dat maakt het geen gelijkwaardige discussie.quote:
Omdat het kan :pquote:
Khomeini verklaarde istishhad een heldendaad tijdens de oorlog met Irak.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
het is een vrijwel exclusief sunnifenomeen alhoewel dat niet uitsluit dat het fenomeen an sich is ontstaan door een shia.
Ik heb zijn beeltenis vrij vaak langs zien komen, en ik was niet in Iran... Hij is poep voor Alevi ja, maar niet voor het overgrote deel van de Shia.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Khomeini is een Iraanse leider, geen Shia leider. Buiten Iran is hij poep.
Nee nee, tandjes zijn al gepoetstquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we nog even gaan snacken?
Jij staat in een specifieke gewoonte die misschien niet representatief is voor alle Shia, of zelfs voor de meerderheid van Shia.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:43 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee, het is vervelend. Want jij denkt dat tekst luider spreekt, ik spreek uit ervaring en ken hun gewoontes. Dat maakt het geen gelijkwaardige discussie.
Istishhad is martelaarschapquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:44 schreef Cronometer_ het volgende:
EPIC CRINGE als niet Arabieren met Arabische woorden strooien en denken dat een ieder het begrip kent
vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha heb jij nog wat te vreten?
Ja, anders even klaar nu? Ga lekker naar F&L. Teringjantje zeg. Niet iedereen heeft theologie gestudeerd in zijn vrije tijdquote:
ik gooi op dit moment kaassoufflés in de airfryerquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha heb jij nog wat te vreten?
EENSCH...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders even klaar nu? Ga lekker naar F&L. Teringjantje zeg. Niet iedereen heeft theologie gestudeerd in zijn vrije tijd
God verhoede dat er eens een gesprek op niveau plaatsvindt in de SC.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders even klaar nu? Ga lekker naar F&L. Teringjantje zeg. Niet iedereen heeft theologie gestudeerd in zijn vrije tijd
ik lust geen kaasquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik gooi op dit moment kaassoufflés in de airfryer
gooi ook 1tje voor mij maatquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik gooi op dit moment kaassoufflés in de airfryer
Beelden als in afbeeldingen of ook standbeelden? In Iran zie je overal beelden van heiligen, martelaren en politiek leiders maar heb geen standbeelden gezien, vgm mag je daar ook niet toe bidden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sowieso weinig weerstand tegen beelden in die stroming
Gebeurt inderdaad nooit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
God verhoede dat er eens een gesprek op niveau plaatsvindt in de SC.
Kennelijk niet he... en ja, dat mag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Beelden als in afbeeldingen of ook standbeelden? In Iran zie je overal beelden van heiligen, martelaren en politiek leiders maar heb geen standbeelden gezien, vgm mag je daar ook niet toe bidden.
Heb ze wel deuren van de schrijn van bepaalde religieus leiders zien kussen enzo, is dat geen afgoderij/mag dat?
Heb bij Jimmy vaak het idee dat het niet uitmaakt waar het over gaat, zolang er maar VOL GAS tegenin gegaan kan worden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad nooit.
Oh nee, niet op jouw niveau inderdaad.
Ik vind het gewoon een interessant onderwerp.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
kk zeg. Kende jij op je 11de de koran al uit je hoofd? Knap hoor, als westerse agnost
Vind dat anders dan terrorisme met politiek motief.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Omdat het kan :p
[..]
Khomeini verklaarde istishhad een heldendaad tijdens de oorlog met Irak.
Op niveauquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, en je jaagt mensen weg door alleen maar continu in jargon te praten alsof je zelf een geleerde imam bent. Als je graag een discussie wilt zorg dan ook voor draagvlak voor een discussiequote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een interessant onderwerp.
waarom niet, mooiste vrouwen zijn Perzisch.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb zijn beeltenis vrij vaak langs zien komen, en ik was niet in Iran... Hij is poep voor Alevi ja, maar niet voor het overgrote deel van de Shia.
Hier weet ik toevallig wat van. Maar het verschil tussen wat ik zeg en Stimo is dat Stimo uit een Alevitische traditie komt die toevallig een andere leiderschapsstructuur hebben en die om taal en grens ook niet zo met Iran verbonden zijn. Maar de overgrote Shia wereld (Iran, Irak, Libanon, West-Pakistan) zijn wel degelijk onder de invloed van de Ayatollasquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb bij Jimmy vaak het idee dat het niet uitmaakt waar het over gaat, zolang er maar VOL GAS tegenin gegaan kan worden.
Was er hier een Sikh geweest of cello-speler was dat waarschijnlijk tot de grond toe afgefikt.
Nee hoor, gewoon Nederlands. Brabants vaak ook.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
waarom niet, mooiste vrouwen zijn Perzisch.
Jij bent een lieve en verstandige jongen geworden in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en je jaagt mensen weg door alleen maar continu in jargon te praten alsof je zelf een geleerde imam bent. Als je graag een discussie wilt zorg dan ook voor draagvlak voor een discussie
Waarschijnlijk hadden ze te dikke worstenvingertjes om fatsoenlijk viool te spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt he, we weten gewoon dat jullie viool te moeilijk vonden.
Ik wil het best toelichten als er iets onduidelijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en je jaagt mensen weg door alleen maar continu in jargon te praten alsof je zelf een geleerde imam bent. Als je graag een discussie wilt zorg dan ook voor draagvlak voor een discussie
IK WIST HETquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze te dikke worstenvingertjes om fatsoenlijk viool te spelen.
die zijn hooguit gezellig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Nederlands. Brabants vaak ook.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent een lieve en verstandige jongen geworden in de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
alhoewel kont zelden lijkt te bestaan bij Iraniërs.
Gewoon een lekkere dikke negerin doen broerquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
Ik had een Iraanse oud-collega. Nou. Ik denk dat je anders had gepieptquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
Irakezen zijn een partij smerige wijven. Ontzettend smerig volk lijkt mij dat.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een Iraanse oud-collega. Nou. Ik denk dat je anders had gepiept
Zou er ook ver van weg blijven inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Irakezen zijn een partij smerige wijven. Ontzettend smerig volk lijkt mij dat.
Gebruik dan eens algemene termen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Met Iraanse gelaatstrekken en kont? Fucking geil, iets mee gedaan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een Iraanse oud-collega. Nou. Ik denk dat je anders had gepiept
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hou al op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Gebruik dan eens algemene termen.
Zekerquote:
vanwaar deze obsessiequote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Met Iraanse gelaatstrekken en kont? Fucking geil, iets mee gedaan?
wat ben je zelf qua afkomst? Dacht altijd nl maar je impliceerde vgm dat je de quran uit je hoofd hebt geleerd?
meen je dit? vind die niet mooi tenzij veel gemixt met wit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke negerin doen broer
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Die drinken graag violierwater XD Dit woordgrapje begrijpt alleen @:JR-Style-93 waarschijnlijk
Ok Jimmy. Jij alwetende omdat hij een Arabisch landje bezocht heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb zijn beeltenis vrij vaak langs zien komen, en ik was niet in Iran... Hij is poep voor Alevi ja, maar niet voor het overgrote deel van de Shia.
Kan je een voorbeeldje geven?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je lekkere ass wilt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
meen je dit? vind die niet mooi tenzij veel gemixt met wit.
Dat is niet de reden dat ik hier wat van weet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:58 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ok Jimmy. Jij alwetende omdat hij een Arabisch landje bezocht heeft.
Walgelijke hond ben jij ook he. Ezel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat ben je zelf qua afkomst? Dacht altijd nl maar je impliceerde vgm dat je de quran uit je hoofd hebt geleerd?
even voor de zekerheid... hij heeft echt die dingen gestuurd?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:59 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Walgelijke hond ben jij ook he. Ezel.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan Myrrr. Die heeft een screenshot gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even voor de zekerheid... hij heeft echt die dingen gestuurd?
wow...quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:00 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja, vraag maar aan Myrrr. Die heeft een screenshot gemaakt.
De eerste is door menigeen gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even voor de zekerheid... hij heeft echt die dingen gestuurd?
Op wie doelde je dan die op z'n elfde quran uit hoofd leerde?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik ben gewoon Nederlands. En mijn kennis van de Islam is echt gering. Ben gewoon Nederlands. Mijn achternaam stamt wel af van de hugenoten, dat dan weer wel
wellicht ben ik wat naiëf... maar d*mn..quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
T verbaast je? Smerig mannetje is het.
Jimmy natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:01 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Op wie doelde je dan die op z'n elfde quran uit hoofd leerde?
Zeer onterecht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Had em idd gepost op fok als wraak en had toen een ban.
Ben t inmiddels gewend dankzij insta.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wellicht ben ik wat naiëf... maar d*mn..
Omdat ik een vrouwkont mooi vind?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:59 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Walgelijke hond ben jij ook he. Ezel.
Denk dat dat de reden is ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:02 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouwkont mooi vind?
quote:
En nee, zij was qua uiterlijk iets te ver out of my range. Niks mis mee verderquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:02 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouwkont mooi vind?
Nah. Ik gok dat dat een poppetje isquote:
Ja. Lang, dun, beetje scheef en rare tint bruin.quote:
Dit is dan wel weer humorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja. Lang, dun, beetje scheef en rare tint bruin.
Niet verliefd worden broerquote:
Ik word niet zo snel verliefdquote:
Vies he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
@yvonnequote:
21cm, dun zei mrr eveneens maar weet niet, niet echt bij stil gestaan, lijkt vgm vooral zo doordat ie blijk geeft van het covenant want joods.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wederzijdse liefde wel. Onbeantwoorde liefde is als een doorn door het hart maatquote:
Wanneer jij betere transactievoorwaarden voorstelt dan gisteren.quote:
Uitkijken geblazen.quote:
In melancholisch zelfmedelijden zwelgen, heerlijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wederzijdse liefde wel. Onbeantwoorde liefde is als een doorn door het hart maat
Je kan niet anders als doorgewinterde romanticusquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
In melancholisch zelfmedelijden zwelgen, heerlijk
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wanneer jij betere transactievoorwaarden voorstelt dan gisteren.
Nee, je pik is gewoon dun.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:08 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
21cm, dun zei mrr eveneens maar weet niet, niet echt bij stil gestaan, lijkt vgm vooral zo doordat ie blijk geeft van het covenant want joods.
Ik heb dat ooit zo'n 1,5 jaar volgehouden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet anders als doorgewinterde romanticus
Ja, zo makkelijk ben ik nu ook weer niet.quote:
En wat heeft je doen ophouden?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit zo'n 1,5 jaar volgehouden.
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk ben ik nu ook weer niet.
Een kortstondige nieuwe romancequote:
Dat siert je.quote:
Je doet gekke dingen als je verliefd bent.quote:
Wel een bitch dan dat je niet mocht blijven slapen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet gekke dingen als je verliefd bent.
Heb weleens 10 uur in de trein gezeten voor een paar uurtjes. Was het waard overigens
Ze was op vakantie in Limburg, en ik woonde toentertijd in Emmen. En ik wilde haar verrassen. Doe je dan maar even he.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel een bitch dan dat je niet mocht blijven slapen.
Cute welquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze was op vakantie in Limburg, en ik woonde toentertijd in Emmen. En ik wilde haar verrassen. Doe je dan maar even he.
Graag gedaan goed filmpjequote:
reken er maar niet opquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:22 schreef 00wildchild het volgende:
Oeh vandaag besluit of sportscholen toch open gaan
omt heeft gisteren gezegd dat ze nog te weinig weten, dus 1-6 zal het niet worden. Misschien maar hopen op 1-7quote:
Ja 1 juni is ook niet realistisch. Juli zou fijn zijn, maar zelfs augustus is al beter dan september.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omt heeft gisteren gezegd dat ze nog te weinig weten, dus 1-6 zal het niet worden. Misschien maar hopen op 1-7
Tijd voor je eigen prive gym dan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 1 juni is ook niet realistisch. Juli zou fijn zijn, maar zelfs augustus is al beter dan september.
Ik ga nu aan de slag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor je eigen prive gym dan.
Keldertje ombouwen tot binnenzwembad voor de cardio
Ik word verdrietig omdat ik weer op kantoor moet zittenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:43 schreef 00wildchild het volgende:
Ugh word beetje verdrietig. Mis zoveel mensen.
Dat hoef ik tot september niet, en wellicht nog langerquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word verdrietig omdat ik weer op kantoor moet zitten
Janken Kiid.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word verdrietig omdat ik weer op kantoor moet zitten
mensen mogen van mij blijven thuis werken, dan heb ik minder file op de wegquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoef ik tot september niet, en wellicht nog langer
Denk dat er veel gaat veranderen qua op kantoor/thuis werken in de toekomst ja. Ik vind het dikke prima overigens. Scheelt me zo'n 2 uur per dagquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen mogen van mij blijven thuis werken, dan heb ik minder file op de weg
Alsof jij werkt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:50 schreef 00wildchild het volgende:
En naast de file is thuiswerken gewoon super chill. Lekker in je joggingsbroek, bakkie koffie bij.
Zou een vrije keuze moeten zijn. Kleinere panden, minder huur. Minder parkeerplekken. Minder vervuiling. Minder geld uitgeven aan lunch. Geen broodjes kroket waar je viesdik van wordt. Minder kut collega’s. Meer slaap.![]()
Ik hoop het. Zou een hoop problemen deels oplossen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat er veel gaat veranderen qua op kantoor/thuis werken in de toekomst ja. Ik vind het dikke prima overigens. Scheelt me zo'n 2 uur per dag
Ik verdien bovenmodaal, anders was ik al weg. De omstandigheden zijn zo kut dat ze extra betalen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En als ik t doe is het geen kantoorwerk neekksaai
Medelijden met jullie
Ja daarom. Het is echt een zware afbreuk aan je levenskwaliteit. Had op stage ook medelijden man elke afdeling behalve styling en verkoop zat elke dag de hele dag in een hokje.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:14 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik verdien bovenmodaal, anders was ik al weg. De omstandigheden zijn zo kut dat ze extra betalen.
veel geld is altijd fijnquote:
Mazzelaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoef ik tot september niet, en wellicht nog langer
Elk voordeel heb ook zijn nadeel hequote:
wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:51 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja, wel grotere kans op kanker.
Chemie
Ah spannond. Papa ook. Vind dat wel kut mja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:51 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja, wel grotere kans op kanker.
Chemie
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah spannond. Papa ook. Vind dat wel kut mja.
Ja snel mention je vrienden want ze mogen dit niet missenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:39 schreef Tjacka het volgende:
Vier op een rij!
@:lenny_leonard @:lange_lans
Zu hausequote:
mimimimi @GGMM @Coco. @Amarantha @Lenny_Leonard @Lange_Lans @onlogischquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja snel mention je vrienden want ze mogen dit niet missen![]()
![]()
Hou je bek tegen Tjackaquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
![]()
Iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
![]()
Je hoerenmoeder, internetheldquote:
Ja baas.quote:
Nee hoerenmoeder is stoer!quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder, internetheld
@:ggmm kijk deze knuppel met zn 2k
Val mij daar niet mee lastig johquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jeetje wat boosquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik scheld tenminste niet met een nare ziekte, iets wat ik jankneus alleen maar zie doenquote:
quote:
quote:
Oké. En?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik scheld tenminste niet met een nare ziekte, iets wat ik jankneus alleen maar zie doen
quote:Op maandag 6 april 2020 19:16 schreef Solotovski het volgende:
Echt medelijden met onz mods die deze dikke kanjerpad moeten verdragen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vuile kanjermiet is het gewoon. Ik tuf er op
quote:Op maandag 25 mei 2020 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ideaal voor een iq loze kanjerdebiel als jij
Volgens je notes ben je aan het liegen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik scheld tenminste niet met een nare ziekte, iets wat ik jankneus alleen maar zie doen
quote:
Ik herken mij hier niet inquote:
Ok flopmodquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:09 schreef Tjacka het volgende:
Solotovski slaat weer een grote flater
(Zoals gewoonlijk)
Ik heb ook een hele klus aan mezelf jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat je in de dierenopvang werkte
Met andere woorden: Welke conclusie moet ik hieruit trekken?quote:
Ja weet ik veel. Ik ben jou toch niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met andere woorden: Welke conclusie moet ik hieruit trekken?
Snap dat dit vervelend is maar we kunnen niet allemaal de beste mod op aarde zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben jou toch niet.
?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap dat dit vervelend is maar we kunnen niet allemaal de beste mod op aarde zijn.
Of beste mens, kan je ook zeggen.quote:
Wie niet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:19 schreef JoshCampbell het volgende:
@:tjacka je had toch eveneens iets met cachie?
ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie net dat de kleuterschool weer bezig is in het leed
Ofquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie net dat de kleuterschool weer bezig is in het leed zeg ik niet
Nee, jij moet werken zodat je genoeg belasting betaalt voor mij.quote:
Ik betaal denk ik genoeg belasting om iemand zijn salaris mee te betalenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, jij moet werken zodat je genoeg belasting betaalt voor mij.
Ruilen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik betaal denk ik genoeg belasting om iemand zijn salaris mee te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |