Vroegah wel maar nu niet meer. Ik werk normaal gezien ook bij de AH dus dat zou Sws niet handig zijnquote:
Tja de wereld veranderd nou eenmaalquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
JA HALLO IK DOE NIET MEE AAN DIE NIEUWIGHEDEN, WAT IS DE VOLEGENDE STAP, DAT IK ZELLF DE VAKKEN MOET GAAN VULLEN JA DAHAAAG
Als dat jouw enige vorm van vrouwelijk contact is heb ik erg veel medelijden met jequote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon jezelf laten verwennen door een mooi kassameisje die je boodschappen scant
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:13 schreef wollah het volgende:
[..]
Als dat jouw enige vorm van vrouwelijk contact is heb ik erg veel medelijden met je
Ik woon in de Randstad. Jij woont in je fantasiewereld.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:47 schreef wollah het volgende:
[..]
In jouw dorp wellicht niet nee. In de bewoonde wereld wel
Ik heb bijna 140.000 spaargeld. Jij hebt misschien net 140 euroquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad. Jij woont in je fantasiewereld.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb bijna 140.000 spaargeld. Jij hebt misschien net 140 euro
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Mijn overleden vader maar oke dankjewel
Tot zover de geloofwaardigheid van TS. Overigens 140.000 spaargeldquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet want ik heb nooit gezegd dat mijn pa dood is. Die erfenis komt van me tante namelijk
Waarom verzin je er niet nog een paar ton bij?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb bijna 140.000 spaargeld. Jij hebt misschien net 140 euro
Het is al omhooggegaan sinds gister.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Waarom verzin je er niet nog een paar ton bij?
Niet gewoon een meisje durven aansprekenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Als ik bij de zelfscankassa afreken, tegen wie moet ik dan zeggen dat ik het bonnetje alleen hoef als haar nummer erop staat?
Anders verzin jij er gewoon wel eventjes ééntje, toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet gewoon een meisje durven aanspreken
Juist in deze tijden heb ik tenminste nog wat sociaal contact broer. Al me matties zijn bang voor coronaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:49 schreef VarkensHart het volgende:
Fysiek in een winkel komenbroer het is 2020
Aii snap ik broquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Juist in deze tijden heb ik tenminste nog wat sociaal contact broer. Al me matties zijn bang voor corona
Vuile kanjermiet is het gewoon. Ik tuf er opquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:13 schreef Linkse_krijger het volgende:
Overigens gewoon de act stug vol blijven houden
Je zal maar zo'n untermensch op de wereld hebben gezet
Gast het zijn topics op een forum waar niemand zichzelf is. Stel je aanquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:13 schreef Linkse_krijger het volgende:
Overigens gewoon de act stug vol blijven houden
Je zal maar zo'n untermensch op de wereld hebben gezet
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gast het zijn topics op een forum waar niemand zichzelf is. Stel je aan
Mwah, verzinnen dat je pa dood is is toch wel redelijk next level kansloos. Dan ben je serieus in de war.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ach, er zijn er ook hier die een zwangerschap faken. Ik sta nergens meer gek van op te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Mwah, verzinnen dat je pa dood is is toch wel redelijk next level kansloos. Dan ben je serieus in de war.
Zeg jequote:
Boeiendquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Mwah, verzinnen dat je pa dood is is toch wel redelijk next level kansloos. Dan ben je serieus in de war.
Oh ja, dat verknipte wijf waarvan haar man achterna gezeten werd door drugscriminelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, er zijn er ook hier die een zwangerschap faken. Ik sta nergens meer gek van op te kijken
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Oh ja, dat verknipte wijf waarvan haar man achterna gezeten werd door drugscriminelen.
Ik ben mezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wat is dat? Beter dan Iwanius zijn fake verhalen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:45 schreef Solotovski het volgende:
Beste fake verhaal op fok blijft noorsbloed
Heeft Mikeytt weer een fok vakantie?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:03 schreef Ezio het volgende:
Als je elke dag meerdere topics gaat maken wordt het wel erg duidelijk dat je Mikeytt bent
KLB / Noorsbloed is een eikel. lees en genietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:03 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Wat is dat? Beter dan Iwanius zijn fake verhalen?
Als ik met mijn 40 jaren nog 16-jarige meisjes aanspreek, dan heb ik het gelijk aan de stok met haar vader. In de supermarkt kan ik zo'n meiske toch nog eens even flink laten giebelen, zonder dat iemand er iets van denkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:22 schreef wollah het volgende:
[..]
Niet gewoon een meisje durven aanspreken
Leeftijd zegt niet zoveel vindt ik. Ik ben nu 23 en had vorig jaar een scharrel van 16. Niks mis meequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als ik met mijn 40 jaren nog 16-jarige meisjes aanspreek, dan heb ik het gelijk aan de stok met haar vader. In de supermarkt kan ik zo'n meiske toch nog eens even flink laten giebelen, zonder dat iemand er iets van denkt.
WAJO thx. Helemaal gemist. Haha wat een verhaal. Die reacties ook. En LudoSanders die zijn eigen intellect bevestigd ziet in de onthulling van dit verhaal, haha. Straks verder lezen, goede tip.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
KLB / Noorsbloed is een eikel. lees en geniet
Wat een held is deze man.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
KLB / Noorsbloed is een eikel. lees en geniet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |