Een hoer is gewoon vrouw. Vaak met een relatie, gezin en kinderenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vader ziet er verder wel normaal uit. Ik vraag me af hoe hij in 's hemelsnaam een kind gekregen heeft bij een hoer
Wat is dit toch Mikey. Ik proef zoveel projectie in jouw berichtjes over deelnemers en de vibe van de show.quote:
Als je de stemmingswisselingen bedoeldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:29 schreef ConqueringChaos het volgende:
Delano borderline. Ik zat toch wel echt van huh wel?
Mijne?quote:
Neuh typo in de TT klopt welquote:
Oh gelukkig.quote:
Hij zei toch echt 'ik ben naar de psycholoog geweest en ik heb een emotie regulatie stoornis'.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de stemmingswisselingen bedoeld
Dan hebben ze allemaal borderline
Oh excuus, dat heb ik even niet meegekregen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hij zei toch echt 'ik ben naar de psycholoog geweest en ik heb een emotie regulatie stoornis'.
Geeft nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh excuus, dat heb ik even niet meegekregen dan.
Wel verrassend.
Klopt wel ja, maar uit zich ook vaak in dwangmatig liegen en manipuleren enzo. Daar zag ik hem nou niet echt toe instaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:00 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik dacht wel : 'Ah dat verklaard waarom je zo overtrokken reageerd'. Een beetje dramatisch zelfs.
Ik ken heel veel borderliners. Waaronder ik zelf. En dwangmatig liegen komt echt niet veel voor. Manipuleren wel,maar dan idd zoals hij dat deed 'ik ga weg want het gaat niet zoals ik dat wil'.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar uit zich ook vaak in dwangmatig liegen en manipuleren enzo. Daar zag ik hem nou niet echt toe instaat.
Denk dat dat beeld misschien ook wel beetje onterecht geschetst is door de media etc. Dat hoop mensen zo'n cray cray type voor zich zien die in een slechte bui d'r vriends piemel eraf bijtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:14 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik ken heel veel borderliners. Waaronder ik zelf. En dwangmatig liegen komt echt niet veel voor. Manipuleren wel,maar dan idd zoals hij dat deed 'ik ga weg want het gaat niet zoals ik dat wil'.
Hahaha geloof me, de typische stigmatypes zijn er ook wel hoor. Maar ze zeggen vaak dat er 4 types zijn. Met overlappingen wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat beeld misschien ook wel beetje onterecht geschetst is door de media etc. Dat hoop mensen zo'n cray cray type voor zich zien die in een slechte bui d'r vriends piemel eraf bijt
Ja, dat vond ik echt verrassend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:54 schreef Moira het volgende:
Ik vond bij die na-filmpjes toch een hoop ineens heel normaal overkomen vergeleken met hun deelnameperiode. En ook dat iedereen bij de slotdag zo goed meedeed is iets dat we niet bij eerdere seizoenen hebben gezien. Dus ze hebben er toch nog iets van opgestoken in the end
Ik vond bij 1 moeder zo hart verscheurend stiekem. Lucia zei 'Ik zag bij hem zo'n groot verlangen naar zijn moeder'. En ik dacht 'wauw dat zou je maar even zo te horen krijgen. En die moeder heel lauwtjes 'ja, andersom ook he maar dat krijg ik niet te zien'. Nee duh jij bent de moeder. Jij bent het voorbeeld hierin..quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Hm, ik reageerde soms emotioneler dan sommige moeders die in beeld kwamen.
I need a hug.
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:54 schreef Moira het volgende:
Celena is wel een fucking mooi meisje
Ik vond bij die na-filmpjes toch een hoop ineens heel normaal overkomen vergeleken met hun deelnameperiode. En ook dat iedereen bij de slotdag zo goed meedeed is iets dat we niet bij eerdere seizoenen hebben gezien. Dus ze hebben er toch nog iets van opgestoken in the end
Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:05 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik vond bij 1 moeder zo hart verscheurend stiekem. Lucia zei 'Ik zag bij hem zo'n groot verlangen naar zijn moeder'. En ik dacht 'wauw dat zou je maar even zo te horen krijgen. En die moeder heel lauwtjes 'ja, andersom ook he maar dat krijg ik niet te zien'. Nee duh jij bent de moeder. Jij bent het voorbeeld hierin..
Sttt!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena.Die escalaties van emma jelle en anouk aan het einde ook nog...
![]()
Nou er zijn toch best wel wat successen geweest in dreamschool? Joelle die toch wel erg positief was, Tamara en bij die eerdere versies ook wel. Dieptepunt blijft wel die overleden knul.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef svann het volgende:
[..]
Sttt!
Ik wil geloven dat het een keer goed gaat.
Ik ben sceptisch, vond er maar nare lui tussen zitten eigenlijk. Denk dat Thimo wel oprecht een openbaring heeft gehad, en Quinoia mogelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef svann het volgende:
[..]
Sttt!
Ik wil geloven dat het een keer goed gaat.
De recentere beelden zagen er toch echt wel uit als poging tot een nieuwe start.
Ja. Luciaquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:35 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Lucia echt een lieve vrouw, beetje een moederfiguur, ondanks dat ze best wel wat zweverig is, denk ik wel dat jongeren zich sneller openstellen bij haar.
Ze heeft haar zoon voor reparatie opgestuurd en is verbaasd dat het zo niet werkt...........quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef topdeck het volgende:
Ik vind die moeder van Jelle heel naar om een of andere reden.
Ja die was echt alsof ze verwachtte dat haar kind hier gelijk helemaal 'fixed' uit zou komen ofzo. Jelle daar ook vet awkward bij. Kan me voorstellen dat dat best lastig is als je moeder altijd direct zo resultaatgericht is en niet snapt dat voortgang in een proces naar dat eindresultaat ook voortgang is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef topdeck het volgende:
Ik vind die moeder van Jelle heel naar om een of andere reden.
God dit jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft haar zoon voor reparatie opgestuurd en is verbaasd dat het zo niet werkt...........
Ja dat wel idd, die laatste dagen waren echt sneu. En Delano die zichzelf de les van de rapper ontneemt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena.Die escalaties van emma jelle en anouk aan het einde ook nog...
![]()
Ze zei wel iets van "dan moet ik toch eens tussen de lijntjes door gaan lezen". Als ze dat daadwerkelijk gaat doen zal dat vast ook al wel schelen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.
Je noemt Joelle een succes in Dreamschool?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou er zijn toch best wel wat successen geweest in dreamschool? Joelle die toch wel erg positief was, Tamara en bij die eerdere versies ook wel. Dieptepunt blijft wel die overleden knul.
Die Yves bij dat eindgesprek ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik mag Quino wel, ik voel ook wel echt empathie voor hem.
Maar het voelt heel erg alsof hij z'n ziel blootlegt, de mensen in het programma even benoemen dat ze meeleven en 'stille wateren, diepe gronden' enzo en vervolgens hoor je er niks meer over![]()
Het kwam op mij over alsof niemand bij hem ziet dat hij ongelukkig is, en dan laat hij dat zien, en dan wordt het weer vergeten.
Maar dan wel zoveel aandacht geven aan die Yves en Jelle die nog precies hetzelfde zijn als voor dreamschool door gebrek aan inzet en rare verwachtingen van het programma hebben
Leest veel beter dan zo een lap van een meterquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
Sorry had ook gewoon kunnen multiquoten, maar nu heb je 6 op een rij
Dat rare gedrag is ergens begonnen, meestal thuis. Het is verergert door op school en op straat met foute vrienden op te trekken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.
Dat dacht ik ook, verkoper bij een platenzaak ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was het meest verbaasd door de update dat Yves zijn eerste contract in de mjoesikbisnis had getekend.
Ben benieuwd wat dat dan mag voorstellen. Of hij is eerste bediende bij een disco of zo, en dat hij dat zelf een beetje rooskleurig heeft verwoord. Past wel bij ‘doelen verkleinen tot reële doelen’, dus bravo!
Hij mag misschien een demo opnemen word dan beperkt uitgegeven. Soms kan het leiden tot een doorbraak maar meestal hoor je nooit meer iets van zo iemand en kan Yves plansoentjes aan harken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was het meest verbaasd door de update dat Yves zijn eerste contract in de mjoesikbisnis had getekend.
Ben benieuwd wat dat dan mag voorstellen. Of hij is eerste bediende bij een disco of zo, en dat hij dat zelf een beetje rooskleurig heeft verwoord. Past wel bij ‘doelen verkleinen tot reële doelen’, dus bravo!
Uiteindelijk kun je 7 maanden later ook geen resultaat verwachten. Zoals je zelf zegt inschrijven op een opleiding is de makelijke stap, naar school gaan is een tweede.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, verkoper bij een platenzaak ofzo(
Maar ja, je weet het niet![]()
Er waren er veel die een heel rooskleurig plaatje schetsten, opleiding begonnen, baantje, plannen voor een opleiding, maar dat hebben ze eerder vaak ook al gedaan. Emma had al een fulltime baan bijvoorbeeld, dan ben ik niet onder de indruk dat ze die nu ook heeft (wel goed dat ze werkt uiteraard). Veel zijn eerder afgehaakt op een opleiding, dan zegt het niet zoveel dat ze zich nu hebben ingeschreven. Het klinkt heel mooi maar echt resultaat is er niet.
Quino wist nu geloof ik wel wat hij wilde, dus dat vind ik dan wel echt vooruitgangof die paar die ook echt een lange stage hebben volgehouden tot de coronacrisis
![]()
Oh en veel waar gemeld stond dat ze hard aan de weg aan het timmeren waren tot de coronacrisis toesloeg. Daar heb ik wel m'n twijfels bij, zou ook bij veel een excuus kunnen zijn om nu niks meer te doen zoals eerder.
Waarom bijvoorbeeld niet: 'maar toen de coronacrisis toesloeg ging hij werken in een supermarkt' ofzoiets. Had ook gekund
Ze krijgt geen huis, ze huurt een huis. Buiten de randstad is dat best te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:37 schreef Quotidien het volgende:
Ariscaya zei ook dat ze een huis kreeg en naar het mbo ging. Sinds wanneer krijgen mbo´ers gewoon huizen?
Sociale huur ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze krijgt geen huis, ze huurt een huis. Buiten de randstad is dat best te doen.
Uiteraard. Je denkt toch niet dat deze gasten met hun bijbaan in de prive huursector zitten???quote:
Dat kunnen de meeste leerlingen niet hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze krijgt geen huis, ze huurt een huis. Buiten de randstad is dat best te doen.
Voor sociale huur moet je vaak wel lang op wachtlijsten staan, dus als je nog zo jong bent vind ik het vreemd dat je dan al een huis toegewezen krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteraard. Je denkt toch niet dat deze gasten met hun bijbaan in de prive huursector zitten???
Ik vond er een aantal (geen idee meer wie) echt te nep.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, verkoper bij een platenzaak ofzo(
Maar ja, je weet het niet![]()
Er waren er veel die een heel rooskleurig plaatje schetsten, opleiding begonnen, baantje, plannen voor een opleiding, maar dat hebben ze eerder vaak ook al gedaan. Emma had al een fulltime baan bijvoorbeeld, dan ben ik niet onder de indruk dat ze die nu ook heeft (wel goed dat ze werkt uiteraard). Veel zijn eerder afgehaakt op een opleiding, dan zegt het niet zoveel dat ze zich nu hebben ingeschreven. Het klinkt heel mooi maar echt resultaat is er niet.
Quino wist nu geloof ik wel wat hij wilde, dus dat vind ik dan wel echt vooruitgangof die paar die ook echt een lange stage hebben volgehouden tot de coronacrisis
![]()
Oh en veel waar gemeld stond dat ze hard aan de weg aan het timmeren waren tot de coronacrisis toesloeg. Daar heb ik wel m'n twijfels bij, zou ook bij veel een excuus kunnen zijn om nu niks meer te doen zoals eerder.
Waarom bijvoorbeeld niet: 'maar toen de coronacrisis toesloeg ging hij werken in een supermarkt' ofzoiets. Had ook gekund
Het overgrote deel van de leerlingen heeft een (bij)baan waarmee een eenvoudige sociale huur woning te betalen moet zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste leerlingen niet hoor.
Zat zij niet op kamertraining of iets? Dat ze van daaruit is doorgestroomd?quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:37 schreef Quotidien het volgende:
Ariscaya zei ook dat ze een huis kreeg en naar het mbo ging. Sinds wanneer krijgen mbo´ers gewoon huizen?
Ik denk dat het gewoon spreektaal is en in de praktijk gewoon een hat-eenheid oid is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Voor sociale huur moet je vaak wel lang op wachtlijsten staan, dus als je nog zo jong bent vind ik het vreemd dat je dan al een huis toegewezen krijgt.
Sowieso zie je dat de helft in een eigen huisje zit. Dan trek je uitkering omdat je te lui bent iets te doen, krijg je ook nog een huis. Als je dan gaat studeren en erbij moet werken moet je maar in een bezemhok gaan zitten. Waar gaat het ook over allemaal.
Ja haha, zoals Emma. Echt zelden zo'n irritant persoon gezien, maar na dreamschool is ze zogenaamd veranderd. Trouwens een ontzettend niet-charmante hoek waaruit ze zichzelf filmde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond er een aantal (geen idee meer wie) echt te nep.
In de categorie ‘nu moet ik een mooi praatje houden’, zó anders dan de serie dat ik het niet geloofwaardig vond.
Thimo wel
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de leerlingen heeft een (bij)baan waarmee een eenvoudige sociale huur woning te betalen moet zijn.
Buiten de randstad zijn de wachttijden echt niet zo heel lang. Zeker in alkmaar.
Zelfs in amsterdam weet ik genoeg sociale huurwoningen voor rond de 300 euro die per direct beschikbaar zijn. als je voor het niet populaire aanbod gaat zijn de wachttijden ook korter.quote:
Huurwoningen in Amsterdam die voor 300 euro per direct beschikbaar zijn. Wat moet ik daarop zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zelfs in amsterdam weet ik genoeg sociale huurwoningen voor rond de 300 euro die per direct beschikbaar zijn. als je voor het niet populaire aanbod gaat zijn de wachttijden ook korter.
Oke nou daar heb ik interesse in.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zelfs in amsterdam weet ik genoeg sociale huurwoningen voor rond de 300 euro die per direct beschikbaar zijn. als je voor het niet populaire aanbod gaat zijn de wachttijden ook korter.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Yves wil zijn kwakje kwijt.
Overzichtje is geen reëel beeld. Voor regio nijmegen weet ik dat de inschrijftijd inderdaad boven de 13 jaar ligt, maar de daadwerkelijke actieve zoekperiode rond de 1,7 jaar ligt.Zal in de rest van het land niet veel anders zijn.quote:
Oh echtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:22 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Overzichtje is geen reëel beeld. Voor regio nijmegen weet ik dat de inschrijftijd inderdaad boven de 13 jaar ligt, maar de daadwerkelijke actieve zoekperiode rond de 1,7 jaar ligt.Zal in de rest van het land niet veel anders zijn.
Hier trekt het ook rap richting de 10 jaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:49 schreef ConqueringChaos het volgende:
HAHAHAHHA zuidoost brabant 3.8 jaar.
Misschien in de allerkleinste dorpen waar de jeugd wegtrekt.
Maar Eindhoven en Den Bosch 10 jaar.
Steden en dorpen als Helmond, Uden en Deurne (ik heb het even alleen over steden en dorpen waar ik mensen persoonlijk ken) toch al een jaar of 7 wachttijd.
Op welk niveau?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Sana is geslaagd voor haar 21+ toets.
Misschien een beetje als met Van de Straat.quote:Op zondag 12 september 2021 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat ze niet wegkunnen brengt wel wat extra escalatie mss
heb je die slaapkamertjes gezien???quote:Op zondag 12 september 2021 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
En drank en drugs mag allemaal niet?
Heb je kans dat ze op elkaar kruipen.
Ik zag net ergens een voorstukje met koffer inspectie, dus drank en drugs zal wel eruit gehaald worden.quote:Op zondag 12 september 2021 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
En drank en drugs mag allemaal niet?
Heb je kans dat ze op elkaar kruipen.
Het yt fragment van 15 minuten of via npo plus??quote:Op maandag 13 september 2021 12:49 schreef Sangha het volgende:
Net de eerste aflevering gezien, nee ik ga niet spoileren, maar het was wel weer leuk. Echt dreamschool hè. Dat 'blijven slapen' is wel een leuk nieuw onderdeel.
Allemaal een eigen slaapkamer, moet ook wel.quote:Op zondag 12 september 2021 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou een oudere deelnemer zijn van 23 24 en er zou je verteld worden dat jongens en meisjes apart moeten.
voor de show gebeurt niks, klaar in 5 seconden.quote:Op zondag 12 september 2021 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens een voorstukje met koffer inspectie, dus drank en drugs zal wel eruit gehaald worden.
Niet echt, niet opdagen en te laat zijn is nog een ding en ruim aanwezig.quote:Maar ben benieuwd wat internaat voor gevolgen heeft, dat continu te laat/niet opdagen in vorige seizoenen is zo wel gelijk over gelukkig.
De eerste twee afleveringen zijn al te zien via NLziet.quote:Op maandag 13 september 2021 16:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het yt fragment van 15 minuten of via npo plus??
Is dit een gok of zijn dit spoilers?quote:Op maandag 13 september 2021 16:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Allemaal een eigen slaapkamer, moet ook wel.
[..]
voor de show gebeurt niks, klaar in 5 seconden.
[..]
Niet echt, niet opdagen en te laat zijn is nog een ding en ruim aanwezig.
Je kunt ook gewoon de promos bekijken, elk reclameblok op je tv.quote:Op maandag 13 september 2021 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is dit een gok of zijn dit spoilers?
Al gebroken met de vader van het kind?quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:42 schreef roos94 het volgende:
Makeup meisje cheyenne is onlangs bevallen van een zoontje.
Kunnen ze wel, 8 uur aanwezig zijn is de afspraak, gaat 100% gebroken worden zoals we al konden zien.quote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef Nober het volgende:
Fijn dat ze niet te laat kunnen komen.
nou ik denk dat ze het voor elkaar krijgenquote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef Nober het volgende:
Fijn dat ze niet te laat kunnen komen.
[..]
Al gebroken met de vader van het kind?
die patrixk is ook een BN'er aan het worden of zoquote:Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
Docenten vijfde seizoen Dream School
De docenten van dit jaar zijn:
Kunstenaar Lita Cabellut – het werk van deze Spaanse wordt gekenmerkt door grootschalige doeken waarop traditionele frescotechnieken en moderne toepassingen van olieverf, inkt en andere materialen worden gecombineerd;
meubelontwerper Piet Hein Eek, die inmiddels bekend staat als een designer met zelfs een eigen zonnebrillenlijn;
basketballer Chatilla van Grinsven – ze deed mee aan De Verraders, waarbij ze in de finale met Samantha Steenwijk als winnaar uit de bus kwam en aan De Alleskunner VIPS;
presentator en YouTuber Kaj Gorgels – op dit moment ook te zien als presentator van Expeditie Robinson 2021;
strafrechtadvocaat Natacha Harlequin, die bijvoorbeeld in de jury zat van Op weg naar Het Lagerhuis;
hoogleraar sterrenkunde Vincent Icke, die tal van boeken op zijn naam heeft;
fotograaf en ex-dakloze Patrick van der Jagt, die je ook kent van het programma Wat verdien je;
politicus Rob Jetten, die actief is in de landelijke politie voor D66;
psycholoog Thijs Launspach, die je kent van zijn boeken Werk kan ook uit, Fokking Druk en Werken met millennials;
presentator Milouska Meulens – zij debuteert in oktober met Elin – een magisch boek;
acteur Rick Paul van Mulligen, die je kent van o.a. A’Dam – E.V.A en andere rollen;
schrijver en acteur Nazmiye Oral, die één van de hoofdrollen speelt in Undercover seizoen 3;
filmmaker Vincent Vianen, die bij het grote publiek natuurlijk bekend is als danser;
rapper Willie Wartaal, die op dit moment op tv te zien is in Operatie Obesitas over maagverkleining;
choreograaf Juvat Westendorp, die je ook kent van De Faker en tal van Nederlandse films en series;
cardioloog Janneke Wittekoek, die je kent als dokter uit verschillende tv-programma’s, zoals Hoe word ik 100;
en dan is er ook nog de Rotterdamse politiehond Bumper met zijn baasje Stephan Verwegen.
Eindelijk een programma waar Caroline van der Plas niet opduiktquote:Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
Docenten vijfde seizoen Dream School
De docenten van dit jaar zijn:
Kunstenaar Lita Cabellut – het werk van deze Spaanse wordt gekenmerkt door grootschalige doeken waarop traditionele frescotechnieken en moderne toepassingen van olieverf, inkt en andere materialen worden gecombineerd;
meubelontwerper Piet Hein Eek, die inmiddels bekend staat als een designer met zelfs een eigen zonnebrillenlijn;
basketballer Chatilla van Grinsven – ze deed mee aan De Verraders, waarbij ze in de finale met Samantha Steenwijk als winnaar uit de bus kwam en aan De Alleskunner VIPS;
presentator en YouTuber Kaj Gorgels – op dit moment ook te zien als presentator van Expeditie Robinson 2021;
strafrechtadvocaat Natacha Harlequin, die bijvoorbeeld in de jury zat van Op weg naar Het Lagerhuis;
hoogleraar sterrenkunde Vincent Icke, die tal van boeken op zijn naam heeft;
fotograaf en ex-dakloze Patrick van der Jagt, die je ook kent van het programma Wat verdien je;
politicus Rob Jetten, die actief is in de landelijke politie voor D66;
psycholoog Thijs Launspach, die je kent van zijn boeken Werk kan ook uit, Fokking Druk en Werken met millennials;
presentator Milouska Meulens – zij debuteert in oktober met Elin – een magisch boek;
acteur Rick Paul van Mulligen, die je kent van o.a. A’Dam – E.V.A en andere rollen;
schrijver en acteur Nazmiye Oral, die één van de hoofdrollen speelt in Undercover seizoen 3;
filmmaker Vincent Vianen, die bij het grote publiek natuurlijk bekend is als danser;
rapper Willie Wartaal, die op dit moment op tv te zien is in Operatie Obesitas over maagverkleining;
choreograaf Juvat Westendorp, die je ook kent van De Faker en tal van Nederlandse films en series;
cardioloog Janneke Wittekoek, die je kent als dokter uit verschillende tv-programma’s, zoals Hoe word ik 100;
en dan is er ook nog de Rotterdamse politiehond Bumper met zijn baasje Stephan Verwegen.
kan het mij niet voorstellen eigenlijkquote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef Fosive het volgende:
Vorige seizoenen was de helft verslaafd aan wiet/alchohol
Zou dat dit jaar echt goed gaan?
Het helpt wel dat ze daar niet zo makkelijk weg kunnen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef Fosive het volgende:
Vorige seizoenen was de helft verslaafd aan wiet/alchohol
Zou dat dit jaar echt goed gaan?
Twee weken niet drinken en/of blowen zal vast wel tot wat uitbarstingen leiden, maar ik kan me niet echt voorstellen dat er daar wat binnenkomt. Ze kunnen ook niet ff naar de plaatselijke Gall & Gall hè, het is een bubbel.quote:Op maandag 13 september 2021 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan het mij niet voorstellen eigenlijk
dat is afwachtenquote:Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Twee weken niet drinken en/of blowen zal vast wel tot wat uitbarstingen leiden, maar ik kan me niet echt voorstellen dat er daar wat binnenkomt. Ze kunnen ook niet ff naar de plaatselijke Gall & Gall hè, het is een bubbel.
Check op bouwstenenquote:Op maandag 13 september 2021 21:26 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik begin de bingo:
Lucia: se kome so hun karma tegon
‘Ik ben zo moe’
‘Waarom moeten we meedoen?’
Eric: wat zijn jouw bouwstenen?
Wie??quote:Op maandag 13 september 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
oh god hebben ze dat mens ook uit een kelder geplukt
die cafetaria madamquote:
dat en dekentjes waren toch zo irritant altijdquote:
Studievriend van me geeft les op een school waar ze de eerste uren in de onderbouw hebben omgetoverd tot uren waar je kan kiezen om een vak te volgen. Sommige dagen is het tweede uur een zelfstudie-uur. En dan klagen ze in de brugklas al dat ze om 10:15 al met school moeten beginnen...quote:Op maandag 13 september 2021 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
Oei, acht uur. Da's wel erg vroeg hoor, om wat van je leven te gaan maken. Kan dat niet om half elf ofzo?
quote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Studievriend van me geeft les op een school waar ze de eerste uren in de onderbouw hebben omgetoverd tot uren waar je kan kiezen om een vak te volgen. Sommige dagen is het tweede uur een zelfstudie-uur. En dan klagen ze in de brugklas al dat ze om 10:15 al met school moeten beginnen...
Wat wil je?? Het klooster had geen dak en nauwelijks fatsoenlijke verwarming. Dat was echt middeleeuws.quote:Op maandag 13 september 2021 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat en dekentjes waren toch zo irritant altijd
naja zeg gewoon geen mietje zijnquote:Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat wil je?? Het klooster had geen dak en nauwelijks fatsoenlijke verwarming. Dat was echt middeleeuws.
Er is best wel wat voor te zeggen om middelbare scholen om half elf te laten beginnen in plaats van half negen. Probleem is alleen dat je langer door moet, en dat levert weer allerlei andere conflicten op met verenigingen, werk etc. dus je gaat het niet doen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Studievriend van me geeft les op een school waar ze de eerste uren in de onderbouw hebben omgetoverd tot uren waar je kan kiezen om een vak te volgen. Sommige dagen is het tweede uur een zelfstudie-uur. En dan klagen ze in de brugklas al dat ze om 10:15 al met school moeten beginnen...
Deze gasten zijn niet voor niks gekozen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is best wel wat voor te zeggen om middelbare scholen om half elf te laten beginnen in plaats van half negen. Probleem is alleen dat je langer door moet, en dat levert weer allerlei andere conflicten op met verenigingen, werk etc. dus je gaat het niet doen.
Maar die gasten die in dit programma zitten, die kiezen er min of meer zelf voor om hieraan mee te doen en gaan akkoord met de voorwaarden. Ik trek het vrij slecht dat ze dan op dag 1 al in opstand komen om de regels. Wat dacht je dan, dat je je leven op de rit krijgt als je een beetje blijft blowen op de bank?
Bewuste keuze??quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef Fosive het volgende:
Vooralsnog zie ik minder (geen) spraakmakende types zoals in vorig seizoen
Dat is niet helemaal waar. Sommige jongeren hebben gewoon te veel tegenwind gehad, die komen daar op hun 17e of 18e echt (nog) niet zelfstandig uit. Die kunnen wel een kickstart gebruiken.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef TjjWester het volgende:
Mensen die echt willen en gemotiveerd zijn komen er wel op eigen kracht.
Misschien hebben ze ook niet veel zin in al te veel drama aangezien ze 16 dagen 24/7 verantwoordelijk zijnquote:
Ja dat idee heb ik ook wel.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef Fosive het volgende:
Het programma is niet bedoeld als kickstartquote:Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Sommige jongeren hebben gewoon te veel tegenwind gehad, die komen daar op hun 17e of 18e echt (nog) niet zelfstandig uit. Die kunnen wel een kickstart gebruiken.
nou ik vind een beetje sensatie ook wel weer leukquote:Op maandag 13 september 2021 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Nou werd ik ook moe van een discussie tussen een barbiepop, een trans en een leipe mocro.
Wilde ik net zeggen ja, dat was echt een groep vol debielen.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef Fosive het volgende:
Wat is haar relatie met israel eigenlijk?? Neem aan dat je als vreemling niet zomaar in het israelische leger kan.quote:Op maandag 13 september 2021 21:50 schreef JohnBercow het volgende:
Hopelijk komen er geen anti-Israel docenten. Want dan slaat Valentina ze KO
Alleen stapten die paradijsvogels in seizoen 1 bij het minste of geringste het lokaal uit.quote:Op maandag 13 september 2021 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou ik vind een beetje sensatie ook wel weer leuk
Die zaten ook twee weken in een bubbelquote:Op maandag 13 september 2021 21:51 schreef Fosive het volgende:
Zou Eric wel eens avances hebben gemaakt richting Lucia?
Ze is pot.......quote:Op maandag 13 september 2021 21:51 schreef Fosive het volgende:
Ze delen een kamer in de bubbelquote:Op maandag 13 september 2021 21:51 schreef Fosive het volgende:
Iets met een tante ofzoquote:Op maandag 13 september 2021 21:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat is haar relatie met israel eigenlijk?? Neem aan dat je als vreemling niet zomaar in het israelische leger kan.
Die is er niet.quote:Op maandag 13 september 2021 21:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Misschien mag de vriendin ook mee?
Als die voor het raam met haar ogen knippert, is de luxaflex weer stofvrij!quote:Op maandag 13 september 2021 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben onder de indruk van de wenkies van valentina
Nina toch?quote:Op maandag 13 september 2021 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben onder de indruk van de wenkies van valentina
quote:Op maandag 13 september 2021 22:02 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Als die voor het raam met haar ogen knippert, is de luxaflex weer stofvrij!
Ik heb eerder het idee dat ze absoluut geen problemen met eten heeft.quote:
ja coolquote:
ja margerithaquote:Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie nu ook zin in een pizza?
vorig seizoen was het 55-65 min ongeveer zie ikquote:Op maandag 13 september 2021 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Waren die afleveringen altijd meer dan een uur? Nee toch?
Hmm. Ik heb seizoen 1 en 2 in mijn lessen gekeken met mijn mentorklas, maar dat gaat nu dus nietquote:Op maandag 13 september 2021 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorig seizoen was het 55-65 min ongeveer zie ik
Ze reageren gewoon onder de posts.quote:Op maandag 13 september 2021 22:19 schreef superniger het volgende:
En hebben we hun insta's al gevonden?
aah dat is wel jammer! volgende aflevering is 56minquote:Op maandag 13 september 2021 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb seizoen 1 en 2 in mijn lessen gekeken met mijn mentorklas, maar dat gaat nu dus niet
Negeren is hier de zwaarste straf. Dit kind provoceert en wil aandacht. Als Lucia en Eric hier wat van zeggen, zal Kimberly in de slachtofferrol duiken en verwijten dat ze bij voorbaat ‘de pik op haar hebben’, terwijl ze zich had verslapen, ontzettend moe was en toch de les wilde bijwonen (kortom, wat goed van jou Kimberly, dat jij je ondanks al je tekortkomingen, die andere veeleisende mensen steeds maar benoemen, toch meedoet en er volledig voor gaat!).quote:Op dinsdag 14 september 2021 00:27 schreef praadje het volgende:
Ik vond die Spaanse kunstenares wel heel erg goed haar punt maken en zo de klas te motiveren![]()
Die Kimberly daar gaan ze het nog moeilijk mee krijgen net als dat dametje die in haar ochtendjas in de les verscheen.
Gelijk corvee geven zou ik zeggen.
ja op zich wel, paar hele irritante figuren maar niet saaiquote:Op woensdag 15 september 2021 09:38 schreef Flitskikker het volgende:
Pfoe, duurde wel lang die eerste aflevering inderdaad.
Vorig seizoen niet gezien, maar dat is dus wel een kijktip begrijp ik?
tja ze kunnen niet allemaal biggie zijnquote:
Mee eens. Deze groep wil iets bereiken middels het programma. Dat is geen goede tvquote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef Fosive het volgende:
Ik mis de opstandige types in dit seizoen
Het begint op Vier Handen Op Een Buik te lijken, waar ook alle spraakmakende types zijn geschrapt
En maak de leerlingen zelf verantwoordelijk voor het avondetenquote:Op maandag 20 september 2021 21:53 schreef Ronaldussen het volgende:
Sowieso dat apart koken... Wordt eens volwassen man...
Gaat veel te veel gedoe opleveren dat afleid van de hoofdzaak.quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Fosive het volgende:
[..]
En maak de leerlingen zelf verantwoordelijk voor het avondeten
Foodtruck eigenaar, cateraar voor veel tv programmas.quote:Op maandag 20 september 2021 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
cheffkok? dacht dat het een random zeikwijf was
naja zegquote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Foodtruck eigenaar, cateraar voor veel tv programmas.
Ik kijk tegenwoordig vooruit en niet meer live, sorry broederquote:Op maandag 27 september 2021 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom kijkt er niemand droomschool vandaaaaaaaag
Ik kijk het roer om terwijl ik wat zit te werken. Van de week Dream School terugkijken. Leuke serie vind ik het maar er zijn soms op een dag een paar leuke programma's tegelijk. Keuzes, keuzes.quote:Op maandag 27 september 2021 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom kijkt er niemand droomschool vandaaaaaaaag
RIPquote:Op maandag 27 september 2021 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig vooruit en niet meer live, sorry broeder
Oh wat is het roer om?quote:Op maandag 27 september 2021 22:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk het roer om terwijl ik wat zit te werken. Van de week Dream School terugkijken. Leuke serie vind ik het maar er zijn soms op een dag een paar leuke programma's tegelijk. Keuzes, keuzes.
Ohhhh okequote:
Oh waarom de beste?quote:Op maandag 27 september 2021 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende week de beste barman van Nederland die naar Oostenrijk gaat
Gaat yvonne naar oostenrijk?quote:
Toch raar dat ze een mislukt project inzetten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 00:41 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk wallpapertje
[ afbeelding ]
Het is geen act, ze voelt het echt zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die act van Valentina echt vermoeiend
Vermogende man, paardrijden is immers niet gratis.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:21 schreef TjjWester het volgende:
Vraag me sterk af wat er bij rebecca is gebeurd, een vader van 81...... die vader was 61 ofzo toen hij haar kreeg.
Heeft zelf nog wel de nodige issues gezien die uitspraakquote:
Maar ik krijg sterk het gevoel dat dat niet haar enige issue is, maar ze wel alles daarop gooit. Ik ben geadopteerd, dus jij kunt mij niet dit/dat/zus/zo, want zo voel ik het. Volgens mij gaan daar nog wel meer problemen uit komen. Sowieso is ze vrij manipulatief bezig, anderen naar haar hand zetten, daar gaat ook een grens aan zitten, en dat zal ze niet fijn gaan vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is geen act, ze voelt het echt zo.
Niet geadopteerde kinderen hebben geen idee wat voor impact dat kan hebben op iemands leven.
Ik heb hem zondagavond op NPO Start gezien, daar kan je een dag eerder al kijkenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:56 schreef Magister_Artium het volgende:
Wegens een vaste afspraak op maandag kijk ik op woensdag terug. Zit nu bij de bio van Sylvia.
True, dat was een stukje spiegel voor hemquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft zelf nog wel de nodige issues gezien die uitspraak
geen idee waar dat over gaatquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gewoon eerst Anna's Brains kijken of wat anders![]()
Gaan ze kijken of ze iets kunnen waarmaken in een week tijd wat een Bn'er heeft "verzonnen". Bijvoorbeeld kan een auto op bliksem rijden. Of een zelfrijdende fiets.quote:
Goede vraag. Stond hier wel eerder een Instagram account van haar hier volgens mij. Misschien dat daar updates op staan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:14 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe is het met Sienna van vorig jaar en de rest?
Die zitten er niet echt tussen inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:32 schreef Fosive het volgende:
Het is wel een gezapige editie
Waar zijn de echt ontspoorde jongeren dit jaar?
Machtig beestjequote:
Zijn sowieso vrij populaire honden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:44 schreef StephanL het volgende:
Hij staat uit
Ik zie ook weleens zulken honden waarvan ik mij afvraag of ze een politiehond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |