SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, precies. Ze zijn hier nooit echt bekend geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie dat ze dit uitgebracht hebben:
Discografie (Albums en EP's)
Bread and Circus (1989)
Pale (1990)
Fear (1991)
Seven Songs Seldom Seen (1992, VHS video)
Five Live (1992, EP)
Dulcinea (1994)
Something’s Always Wrong (1994)
Acoustic Dance Party (1994, EP)
In Light Syrup (1995)
Coil (1997)
P.S. (A Toad Retrospective) (1999)
Welcome Home: Live at the Arlington Theatre, Santa Barbara 1992 (2004)
All You Want (Greatest Hits) (2011)
New Constellation (2013)
Dat is echt veel.
Ik ook. Maar ik ken het origineel van Exodus.quote:
Ja, hij is in dat nummer onder daad net iets te aanwezig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer valt het me dus wel heel erg op (in het begin) en dan stoort het me ook meteen. Het is net alsof iemand irritant klakkend er doorheen zit. Dit is zeg maar het SNL-niveau van cowbell voor mij.
Ik had het niet geraden...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ken het origineel van Exodus.
Niet van Korn?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ken het origineel van Exodus.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Er ging me opeens een (koeien)belletje rinkelen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Er ging me opeens een (koeien)belletje rinkelen
Eén varken was m.i. wel genoeg geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:56 schreef brother52 het volgende:
Pink Floyd - Pigs (Three Different Ones)
Dit was toen ook een flinke hit.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy)
quote:
Ja, deze luister ik best vaak, maar nooit gelet op de cowbell.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, deze luister ik best vaak, maar nooit gelet op de cowbell.
Dat is wel apart hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Terwijl de cowbell toch wel heel duidelijk aanwezig is bij Pretty Fly, maar dus nooit bewust bij nagedacht.
Meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel apart hè?
Wie weet hoeveel andere nummers dat ook hebben.
In bijna elke song zit wel een gitaar, een bas en een drum, maar daar sta je ook niet bij stil...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Terwijl de cowbell toch wel heel duidelijk aanwezig is bij Pretty Fly, maar dus nooit bewust bij nagedacht.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bijna elke song zit wel een gitaar, een bas en een drum, maar daar sta je ook niet bij stil...
Hij had het gepland tot 22.00.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Hoe lang ga je nog door brother? Ik moet mijn konijnenhok nog schoonmaken voordat het donker is.
Nee, dat klopt. Alleen als het er echt uit springt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bijna elke song zit wel een gitaar, een bas en een drum, maar daar sta je ook niet bij stil...
Ik zou nog met anderhalf uur kunnen verlengen en de 6e symfonie van Mahler draaien maar dat is me wat te veel van het goedequote:
Dat wordt te laat. Dan ga ik nu toch even afsluiten.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou nog met anderhalf uur kunnen verlengen en de 6e symfonie van Mahler draaien maar dat is me wat te veel van het goede
Had die gast toen ook al een bel?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou nog met anderhalf uur kunnen verlengen en de 6e symfonie van Mahler draaien maar dat is me wat te veel van het goede
Dat is geloof ik het eerste stuk waar een cowbell word gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |