Zou proevenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga een nieuwe worst maken als ik thuis ben.
Haags_worstje
Wordt het misschien weer eens tijd om je benen te scheren.quote:
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt het misschien weer eens tijd om je benen te scheren.
Mooie plekjes ditquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
paar haagse avond wandel kiekjes
met vinger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt zo'n vogeltjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik d8 dat het een typo was en je mug bedoelde
Denk lange voorhout wel een van de mooiste plekken van den haag isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie plekjes dit![]()
Ik moet weet eens een wandeling plannen daar
Goede herinneringen dit dat
De liftquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee echt zo'n vogeltje![]()
Ik kijk nu de film De Lift, op rtl7, fantastisch, oldskool Nederlandse horror uit 1983![]()
Laters!
Vind wel meer plekken mooi, De Grote Pyr en hofkwartier bijvoorbeeld maar de stad is gewoon veel te druk voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lange voorhout wel een van de mooiste plekken van den haag is
Huub Stapelgodquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee echt zo'n vogeltje![]()
Ik kijk nu de film De Lift, op rtl7, fantastisch, oldskool Nederlandse horror uit 1983![]()
Laters!
Jaaaaaaa, vlakbijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Mag een fietsplaatje ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lange voorhout wel een van de mooiste minst lelijke plekken van den haag is
Ja echt, fantastischquote:
Ik heb de lift volgens mij nooit gezien, weet alleen dat Huub er in mee speelt. Heb wel eerder vandaag het voorstukje/aankondiging gezien, want Flodder en A-teamquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt, fantastisch
Ik heb daar wat scènes van nagespeeld met mijn vriend die in zelfde ziekenhuis werkte als ik
Ik wilde eigenlijk Deadpool gaan kijken, heb tegenwoordig nooit meer tv aan staan eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de lift volgens mij nooit gezien, weet alleen dat Huub er in mee speelt. Heb wel eerder vandaag het voorstukje/aankondiging gezien, want Flodder en A-team
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog wat achtbanen bouwen in RollerCoaster...
Ik mag morgen werkenquote:
Lekker! Wordt het zo warm morgen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Naar het strand met de kleine. Frisse duik de zee in. Lekker man.
Ik ook.quote:
Geloof 23 graden. Prima te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Wordt het zo warm morgen?
Ik heb nu al zin in mijn hangmat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof 23 graden. Prima te doen
Ideaal temperatuurtjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof 23 graden. Prima te doen
Was een beetje benauwd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond het vandaag al best warm maar bleek 'maar' 20 graden te zijn
Hey haagsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:inverhouse hier moet je zijn maat, altijd gezellig!
Nee, er wordt wel iedere dag een dagklassement opgemaakt en gepost, maar dat is puur voor de funquote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel iedere dag een dagklassement opgemaakt en gepost, maar dat is puur voor de fun
Ik ook niet echt, alleen van Budapestenaar weet ik hetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd wie hier mods zijn.
Nee, wel via zijn site, maar GoldFInger 1963 heeft daar het monopoly op..quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ruttegod
https://nos.nl/liveblog/2(...)belgische-grens.html
Beterquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Redelijk. Die Bos moet je een beetje kort houden soms.
En dat terwijl hij slechts 1.72m isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Redelijk. Die Bos moet je een beetje kort houden soms.
Is wel een feitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van snoeien gaan bosjes beter groeien
Zeg dat nou niet te hard, bitterballetje is erquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van snoeien gaan bosjes beter groeien
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, bitterballetje is er
Mja, lesje biologie voor die agent zou helpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben echt een probleem daar
https://nos.nl/artikel/23(...)-zijn-nek-hield.html
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda maakte maar een grapjequote:
Van een bitterbal ga ik harder groeien hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
weer iemand onnodig doodquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, lesje biologie voor die agent zou helpen.
Een nieuwe hier.quote:
Wowquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben echt een probleem daar
Nog niet zo goed als onzinquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat hier best goed met de postaantallen
nee niet nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een nieuwe hier.
MOet hij nog door de Bitterballotage komen?
Ja niet goed natuurlijk. Dat gaat helemaal fout daar soms.quote:
als je iemand wilt vermoorden is het idd doeltreffend.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niet goed natuurlijk. Dat gaat helemaal fout daar soms.
Maar die houdgreep is wel doeltreffend das een beer van een vent man.
Jullie gaan niet voor het aantal posts?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan hier voor kwaliteit, niet voor kwantiteit Inver
nee denk het niet maar dan was het misschien ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik vraag me af, zonder racistisch over te komen, of dit ook in het nieuws was geweest als de agent en de dader dezelfde kleur hadden gehad...
Dat is maar een nietszeggend nummer?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jullie gaan niet voor het aantal posts?
Nee, je krijgt ook geen puntenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
bolkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog nooit gepost hier volgens mij...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou.... dit is sinds 2010 al mijn thuis SC
nee, kan het me ook niet herinnerenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog nooit gepost hier volgens mij...
Hoe voelt het? Wat ging er door je heen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nog nooit gepost hier volgens mij...
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe voelt het? Wat ging er door je heen?
Nee echt niet. Een aantal verpest het voor de rest daar.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, kan het me ook niet herinneren
DTS niet leuk meer?
Wel een goed gevoelquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe voelt het? Wat ging er door je heen?
Een soort kameleon?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
een fokker uit het flora en fauna topic heeft zon beestje:
[ afbeelding ]
Die staat nu ook op het lijstje erbij zeker ...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een tokeh staat er. ziet er toch vet uit he
Vies beest joh, kapot stampen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie dat er nieuwe aanwas is ookquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nee echt niet. Een aantal verpest het voor de rest daar.
Echt jammer.
tofquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, toch liever iets met een vacht dat woef zegt voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een tokeh staat er. ziet er toch vet uit he
woefquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, toch liever iets met een vacht dat woef zegt voor mij
ja voor mij ook. maar mooi beestje. vind het zelf verder geen huisdierenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, toch liever iets met een vacht dat woef zegt voor mij
echt ze hoeven niet dood, maar met honden heb ik nooit veel binding gevoeldquote:
GMTA.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt ze hoeven niet dood, maar met honden heb ik nooit veel binding gevoeld
wil je er over praten?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was niet de meest prettige dag nee.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werk? Geen tegenslagen voor je zus, hoop ik?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was niet de meest prettige dag nee.
schattig hoor, zolang ie van iemand anders is en ik geen last heb van het geblafquote:
preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook hij moet kunnen vertellen wat hij daar nou bij voelt
Dat kanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon in reepjes met een krokant laagje in een zoetzure saus.quote:
Omdat je niet zo vaak kwam? Op school, bedoel je toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
kmoest op het mbo naar de school psycholoog omdat ik niet zo vaak kwam. altijd die vraag: wat voel je daar nou bij
jij in reepjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in reepjes met een krokant laagje in een zoetzure saus.
ja :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je niet zo vaak kwam? Op school, bedoel je toch?
Chinezen zouden al likkebarend een receptje bedenkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in reepjes met een krokant laagje in een zoetzure saus.
Nou ja niet echt iets bijzonders, vooral druk geweest, veel gaten moeten dichten en dan niet de gaten die ik graag dicht, lang doorgewerkt daarom en saai saai saai, last van mijn nek ook door het constant turen en nadenken en ik zet net mijn wekker veel te vroeg, allemaal meh meh dus zp maar even slapen en ik ben weer opgeladen en springerig.quote:
quote:
ah, je bent gewoon opgebruikt voor vandaagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja niet echt iets bijzonders, vooral druk geweest, veel gaten moeten dichten en dan niet de gaten die ik graag dicht, lang doorgewerkt daarom en saai saai saai, last van mijn nek ook door het constant turen en nadenken en ik zet net mijn wekker veel te vroeg, allemaal meh meh dus zp maar even slapen en ik ben weer opgeladen en springerig.
Zusje gaat voor de protonenbehandeling in Maastricht dus die start iets later met de behandeling om die reden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werk? Geen tegenslagen voor je zus, hoop ik?
ja lekker slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja niet echt iets bijzonders, vooral druk geweest, veel gaten moeten dichten en dan niet de gaten die ik graag dicht, lang doorgewerkt daarom en saai saai saai, last van mijn nek ook door het constant turen en nadenken en ik zet net mijn wekker veel te vroeg, allemaal meh meh dus zp maar even slapen en ik ben weer opgeladen en springerig.
Een lekkere nachtrust zal je goed doenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een prima omschrijving jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, je bent gewoon opgebruikt voor vandaag
O, maar dat is wel heel positief! Minder bijwerkingen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zusje gaat voor de protonenbehandeling in Maastricht dus die start iets later met de behandeling om die reden.
dan beter luisteren naar je KSC matties: ga slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een prima omschrijving ja
Waarschijnlijk te druk bezig met zijn knie in de nek van een minderheid te vrotten.quote:
sommige sites verdommen het gewoon foto's te laten linkenquote:
Als ik het goed begrepen heb minder slikproblemen maar wel meer speekselproblemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, maar dat is wel heel positief! Minder bijwerkingen!
Waarom zegt er niemand iets terug?quote:
Gok dat het zelf een minderheid is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te druk bezig met zijn knie in de nek van een minderheid te vrotten.
dat weet ik niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zegt er niemand iets terug?
Hmm, ik weet niet wat vervelender is. Maar deze behandeling zal dan wel meer kans op genezing geven?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb minder slikproblemen maar wel meer speekselproblemen.
nu moet ik die foto helemaal opslaan en uploaden om jou ongelijk te bewijzenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gok dat het zelf een minderheid is.
Nee dat niet, blijkbaar willen ze slikproblemen zoveel mogelijk voorkomen altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat vervelender is. Maar deze behandeling zal dan wel meer kans op genezing geven?
Wat een doodnormale blanke grijze man voor jouw doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu moet ik die foto helemaal opslaan en uploaden om jou ongelijk te bewijzen![]()
die lange
[ afbeelding ]
Ja, als je niet kunt slikken heb je het gevoel alsof je jezelf aan het waterboarden bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet, blijkbaar willen ze slikproblemen zoveel mogelijk voorkomen altijd.
grijs?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een doodnormale blanke grijze man voor jouw doen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je niet kunt slikken heb je het gevoel alsof je jezelf aan het waterboarden bent.
https://nos.nl/artikel/23(...)-zijn-nek-hield.htmlquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
waar gaat dat onderwerp over? Weer ene allochtoon gemolesteerd door de politie?
Yups. In de VS (uiteraard).quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
waar gaat dat onderwerp over? Weer ene allochtoon gemolesteerd door de politie?
Ik heb niets met dat type.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grijs?
is toch een aantrekkelijke man he
ach dat wordt weer maandenlang rellen en plunderen. Praat het niet goed hoor, maar de reacties zijn weer voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De acties ook. En volkomen onnodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach dat wordt weer maandenlang rellen en plunderen. Praat het niet goed hoor, maar de reacties zijn weer voorspelbaar
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muizerige politieagenten zonder kin.
Ja misschien moeten ze eens wat origineels verzinnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach dat wordt weer maandenlang rellen en plunderen. Praat het niet goed hoor, maar de reacties zijn weer voorspelbaar
Een paar maanden thuisblijven en sociale afstand in acht nemen is wel origineel. In de VS dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien moeten ze eens wat origineels verzinnen.
Met zo'n ontbrekende kin eet je automatisch soep met consumptie en slurpgeluid.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hij heeft niet echt een hele duidelijke kaaklijn nee
Dan moet die dus maar geen soep eten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n ontbrekende kin eet je automatisch soep met consumptie en slurpgeluid.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n ontbrekende kin eet je automatisch soep met consumptie en slurpgeluid.
heeft de agent al verklaard waarom ie dat zo deed?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De acties ook. En volkomen onnodig.
Serieus?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft de agent al verklaard waarom ie dat zo deed?
hij zou tegenstribbelen, ze zijn ontslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft de agent al verklaard waarom ie dat zo deed?
Om jou tevreden te stellen kun je het beste aan een voedselinfuus zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
je moet eigenlijk niet uit eten he opeerste dates maar ik moet echt weten hoe iemand eet
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
je moet eigenlijk niet uit eten he opeerste dates maar ik moet echt weten hoe iemand eet
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zou tegenstribbelen, ze zijn ontslagen
quote:
Maar hij was al geboeid. En lag al plat op zijn buik. Etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zou tegenstribbelen, ze zijn ontslagen
Voor de date eisen dat hij een filmpje opstuurt terwijl hij een bord spaghetti eet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ze zijn ontslagen.quote:
Kom je er na de lichaamssappenuitwisseling pas achter dat hij smekt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de tweede date is te laat om dat uit te vinden?
nee maar het is wel handig als je het gelijk weetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de tweede date is te laat om dat uit te vinden?
Pure haat hieraanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hele schoonfamilie slupte hun soep
joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij was al geboeid. En lag al plat op zijn buik. Etc.
Ontslag lijkt terecht.
Ik eet eigenlijk nooit soep omdat ik het maar waardeloos voer vindquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn hele schoonfamilie slupte hun soep
denk dat de date dan niet doorgaatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de date eisen dat hij een filmpje opstuurt terwijl hij een bord spaghetti eet.
smaktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je er na de lichaamssappenuitwisseling pas achter dat hij smekt.
Tijd genoeg voor verandering.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zeg ik verkeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh.
ik heb ook geen discussie met je ofzo ;p
Of tijdens.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met open mond kauwen isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Of lang en luidruchtig met open mond kauwen![]()
Ex van me als ze een boterham met runderrookvlees at, was echt niet om aan te zien
Was het enige dat ze vrat ook
Owh nee, ik vulde je aan. Ter verduidelijking voor Koenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks. leek door de maar alsof je er tegenin ging :p
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
iemand die smekken zegt is dus ook geen optie
klinkt echt als een kleuterquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]is toch echt gewoon goed Nederlands.
Smekken is de leuke variant van smakken, smakken lijkt teveel op snakken of slakken.quote:
Hoe ouder, hoe hoger de eisen...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt echt als een kleuter
maar goed daarom ben ik ook single
smek smek smek smek smek smek smek.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek smek smek smek.
Ga vooral zo door, dan sta je straks bovenaan de koppensnellijstquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek smek smek smek.
We gaan allemaal uitkijken naar een niet smekkende smakken zeggende Badr met een goede kin en een surfkapsel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Je wordt verliefd of je wordt het nietquote:
dat blijf jij altijd feesthoofdjequote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, dan sta je straks bovenaan de koppensnellijst
Het ergste, soms kon ze het niet weg gekauwd krijgen en dan spuugde ze het in haar hand en ja hoor weer het mondje in voor poging twee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met open mond kauwen isals ze dan ook nog tegelijkertijd gaan praten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan allemaal uitkijken naar een niet smekkende smakken zeggende Badr met een goede kin en een surfkapsel.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, dan sta je straks bovenaan de koppensnellijst
kap nou? Dat meen je nie toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ergste, soms kon ze het niet weg gekauwd krijgen en dan spuugde ze het in haar hand en ja hoor weer het mondje in voor poging twee.
Gelukkig blijf ik jouw nummer 1quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ergste, soms kon ze het niet weg gekauwd krijgen en dan spuugde ze het in haar hand en ja hoor weer het mondje in voor poging twee.
Ik vroeg mijn secretaresse onlangs hoe het met haar ging en of alles OK was mtb corona enzo. Haar antwoord was grappig "welke corona, ik ben verliefd, dingen boeien me niet"quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je wordt verliefd of je wordt het niet
Kijk nou wat een liefdequote:
Ik doe dat niet he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou je er echt uitgooien als ik dat zou zien
Klinkt als tijd voor een nieuw gebit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn secretaresse onlangs hoe het met haar ging en of alles OK was mtb corona enzo. Haar antwoord was grappig "welke corona, ik ben verliefd, dingen boeien me niet"
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Nee, dat is niet waar. Maar ik heb wel minder last vd corobabeperkingen door mijn nieuwe relatie.
Fantastisch nummer!quote:
quote:
quote:
Dit ken ik ergens van.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Morgenochtend/deze ochtend uiteraard wél... Moe dus.
Ik lig op bed. Wekker gaat 6:00-6:30, 7 uur aan ontbijt en laptopquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet ook onderhand naar bed@:haags en @:kwiwi staan al bijna weer op.
Normaliter 5:15 uur. Nu 6:45 uur. 7:00 uur werken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig op bed. Wekker gaat 6:00-6:30, 7 uur aan ontbijt en laptop
Uitslapen fG*quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaliter 5:15 uur. Nu 6:45 uur. 7:00 uur werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |