Zou proevenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga een nieuwe worst maken als ik thuis ben.
Haags_worstje
Wordt het misschien weer eens tijd om je benen te scheren.quote:
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt het misschien weer eens tijd om je benen te scheren.
Mooie plekjes ditquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
paar haagse avond wandel kiekjes
met vinger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt zo'n vogeltjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik d8 dat het een typo was en je mug bedoelde
Denk lange voorhout wel een van de mooiste plekken van den haag isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie plekjes dit![]()
Ik moet weet eens een wandeling plannen daar
Goede herinneringen dit dat
De liftquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee echt zo'n vogeltje![]()
Ik kijk nu de film De Lift, op rtl7, fantastisch, oldskool Nederlandse horror uit 1983![]()
Laters!
Vind wel meer plekken mooi, De Grote Pyr en hofkwartier bijvoorbeeld maar de stad is gewoon veel te druk voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lange voorhout wel een van de mooiste plekken van den haag is
Huub Stapelgodquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee echt zo'n vogeltje![]()
Ik kijk nu de film De Lift, op rtl7, fantastisch, oldskool Nederlandse horror uit 1983![]()
Laters!
Jaaaaaaa, vlakbijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Mag een fietsplaatje ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lange voorhout wel een van de mooiste minst lelijke plekken van den haag is
Ja echt, fantastischquote:
Ik heb de lift volgens mij nooit gezien, weet alleen dat Huub er in mee speelt. Heb wel eerder vandaag het voorstukje/aankondiging gezien, want Flodder en A-teamquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt, fantastisch
Ik heb daar wat scčnes van nagespeeld met mijn vriend die in zelfde ziekenhuis werkte als ik
Ik wilde eigenlijk Deadpool gaan kijken, heb tegenwoordig nooit meer tv aan staan eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de lift volgens mij nooit gezien, weet alleen dat Huub er in mee speelt. Heb wel eerder vandaag het voorstukje/aankondiging gezien, want Flodder en A-team
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik zo nog wat achtbanen bouwen in RollerCoaster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |