abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193324247
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op welke vlakken was het wel links beleid dan?
Dat is wel een goede vraag.
pi_193324267
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:19 schreef nostra het volgende:
Makkelijk kapitaliseren op zo'n situatie natuurlijk, met één uitzondering die daar niet toe in staat is gebleken. Verder niet zo heel veelzeggend, zoals elke peiling eigenlijk. Samen met Wopke zou wel mooi zijn.
Van wat ik weet zijn ze bij de VVD best wel benauwd om Wopke al te veel ruimte te geven, ze zien hem toch als het grootste gevaar qua lijsttrekkers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_193324274
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Eerder centrum. De wereld is niet zo zwart wit dat het alleen maar uit links Of rechts bestaat, lieve luda.
Oke, dan hebben we links-rechts-centrum. Een stuk minder zwart-wit inderdaad.
pi_193324286
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

De pvv is alleen maar rechts omdat ze anti buitenlander zijn? Of is anti buitenlander per definitie rechts? Niet in mijn ogen.
Het bepaalt hun profiel, en ze kiezen daar zelf ook heel bewust voor. En met dat soort anti-buitenlanderretoriek ontkom je inderdaad niet aan het labeltje radicaal of extreemrechts. Zo werkt dat nu eenmaal. Dan kan je zelf wel andere definities willen hanteren of verzinnen maar volgens mij voegt dat niet zo heel veel toe.
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 18:29:46 #55
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_193324291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:58 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je bedoelt de koopkracht die in Nederland al 30 jaar stilstaat terwijl de bedrijfswinsten tot de hemel reiken? :D
Die zelfde bedrijven als die voor werkgelegenheid zorgen waardoor er überhaupt loon is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:29:49 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193324294
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, dan hebben we links-rechts-centrum. Een stuk minder zwart-wit inderdaad.
Bedankt voor je bijdrage.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:30:55 #57
pi_193324312
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:29 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het bepaalt hun profiel, en ze kiezen daar zelf ook heel bewust voor. En met dat soort anti-buitenlanderretoriek ontkom je inderdaad niet aan het labeltje radicaal of extreemrechts. Zo werkt dat nu eenmaal. Dan kan je zelf wel andere definities willen hanteren of verzinnen maar volgens mij voegt dat niet zo heel veel toe.
Ja, dat ben ik met je eens. Ik ben alleen een beetje klaar met de voetbalwedstrijd mentaliteit die zowel in de maatschappij als in de politiek speelt. Je ziet het hier ook, naar gelang je jezelf in een groep indeelt is de tegenstander boeh en bah.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193324342
Nederland wil dit. Dus komende vier jaar dan ook niet zeuren dat Nederland verder wordt afgebroken door Rutte en zijn corrupte bende VVDers. Blij dat ik in de VS woon waar we een geweldige president hebben die aan het volk denkt en niet aan de EU of een globalist is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193324359
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
Van wat ik weet zijn ze bij de VVD best wel benauwd om Wopke al te veel ruimte te geven, ze zien hem toch als het grootste gevaar qua lijsttrekkers.
Tja, dat snap ik eigenlijk niet zo goed. Ja, hij is volkomen inwisselbaar met de VVD in het algemeen, maar echt onderscheidend vermogen heeft hij nu ook weer niet. Dat probeert zijn rivaal wel gechargeerd uit te stralen, maar da's ook niet bijster succesvol.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:34:24 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193324367
VVD gaat alleen over de multinationals en over hoe ze nog meer immigranten naar binnen kunnen sluizen zodat deze bedrijven voor nog minder geld van die losers kunnen aannemen.

Terwijl ze zelfs daar te dom voor zijn.
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:36:44 #61
pi_193324407
Als ik naar mezelf kijk voel ik me niet vertegenwoordigd door een politieke partij. Ik heb standpunten die je zowel knetterlinks als knetterrechts kunt bestempelen. Uit ik het ene, ben ik een linkse deuger, uit ik het ander ben ik een domrechtse tokkie. Dat is het klimaat waar we in leven. Lekker hoor.
pi_193324413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Ik ben alleen een beetje klaar met de voetbalwedstrijd mentaliteit die zowel in de maatschappij als in de politiek speelt. Je ziet het hier ook, naar gelang je jezelf in een groep indeelt is de tegenstander boeh en bah.
Tsja, dat kan. Ik heb er zelf niet zo heel veel moeite mee om extremisme ook als zodanig te benoemen. Ook al schop je daarmee soms tegen het zere been aan...
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:38:06 #63
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193324425
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik naar mezelf kijk voel ik me niet vertegenwoordigd door een politieke partij. Ik heb standpunten die je zowel knetterlinks als knetterrechts kunt bestempelen. Uit ik het ene, ben ik een linkse deuger, uit ik het ander ben ik een domrechtse tokkie. Dat is het klimaat waar we in leven. Lekker hoor.
Het heeft in elk geval geen zin meer waar je op stemt. Links of rechts is maar de zoveelste verdeling van het proletariaat. Heerlijk makkelijk te manipuleren.
pi_193324437
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Werkelijk? Dit hoor je eigenlijk nergens anders voorbij komen. Of is dit een probleem waar eigenlijk alleen mensen die extreme standpunten innemen mee kampen?
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:41:34 #65
pi_193324484
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Tsja, dat kan. Ik heb er zelf niet zo heel veel moeite mee om extremisme ook als zodanig te benoemen. Ook al schop je daarmee soms tegen het zere been aan...
Dat mag, maar zelfs dan is het nog niet zo binair. Pvv kun je wmb zeker extremistisch noemen, maar het word in discussies al gauw aangehaald om maar geen antwoord meer te geven. Je bent immers extremistisch want...terwijl je niet weet met welke grondslag diegene op die partij heeft gestemd.

Hier op het forum gaat het nog wel eens een stapje erger. User van links of rechtse signatuur? Negeren of belachelijk maken.
pi_193324496
Peilingen.

_O_
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:42:30 #67
pi_193324498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Werkelijk? Dit hoor je eigenlijk nergens anders voorbij komen. Of is dit een probleem waar eigenlijk alleen mensen die extreme standpunten innemen mee kampen?
Extreem wil ik het niet noemen, maar dat ik niet representatief ben voor een gemiddelde kiezer had ik al door :P
pi_193324540
VVD heeft de laatste jaren aan het roer gestaan en veel zaken kapotbezuinigd. Dat heeft ons nu een vrij gunstige staatsschuld opgeleverd. Een mooie meevaller maar zonder coronacrisis hadden we daar natuurlijk eigenlijk niks aan gehad.

De hamvraag is nu, wat gaat het kabinet doen aangaande onze "hulpbehoevende" buren in Zuid-Europa? Gaan we onze financiële buffer wegpissen aan hen of gaan we er wat mee doen voor Nederland?

Als ze voor dat laatste gaan kan ik er nog redelijk vrede mee hebben dat ze nu de grootste zijn. Ik vrees echter voor het eerste...
^ To je nesmysl ^
pi_193324586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:46 schreef TyVole het volgende:
VVD heeft de laatste jaren aan het roer gestaan en veel zaken kapotbezuinigd. Dat heeft ons nu een vrij gunstige staatsschuld opgeleverd. Een mooie meevaller maar zonder coronacrisis hadden we daar natuurlijk eigenlijk niks aan gehad.

De hamvraag is nu, wat gaat het kabinet doen aangaande onze "hulpbehoevende" buren in Zuid-Europa? Gaan we onze financiële buffer wegpissen aan hen of gaan we er wat mee doen voor Nederland?

Als ze voor dat laatste gaan kan ik er nog redelijk vrede mee hebben dat ze nu de grootste zijn. Ik vrees echter voor het eerste...
Dat geld gaat sowieso naar Zuid Europa. Noord Europa kan er lekker krom voor gaan liggen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193324625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
Ongeveer net zo inzichtelijk als 'het is niet rechts maar centrum', denk ik.
  Forum Admin dinsdag 26 mei 2020 @ 18:53:45 #71
pi_193324662
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ongeveer net zo inzichtelijk als 'het is niet rechts maar centrum', denk ik.
Dat is in ieder geval nog een inzicht vanuit mijn persoon ipv loze oneliners waar je oh zo goed in bent.
pi_193324690
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat mag, maar zelfs dan is het nog niet zo binair. Pvv kun je wmb zeker extremistisch noemen, maar het word in discussies al gauw aangehaald om maar geen antwoord meer te geven. Je bent immers extremistisch want...terwijl je niet weet met welke grondslag diegene op die partij heeft gestemd.

Hier op het forum gaat het nog wel eens een stapje erger. User van links of rechtse signatuur? Negeren of belachelijk maken.
Laten we er ook niet zielig over doen. Stemmen op PVV of FvD gebeurt in 95% natuurlijk gewoon vanwege hun profilering op een zeer beperkt aantal onderwerpen. En bij die resterende 5% blijkt dat er na wat doorvragen ook gewoon om te draaien.

En dat is verder ook prima. Dergelijke partijen blijken overal in een behoefte te voorzien.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:55:43 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193324705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:31 schreef RamboDirk het volgende:
VVD'ers _O_
Oplichters _O_
Corruptie _O_
Je bedoelt de oplichter die eruit getrapt is bij de VVD en nu bij FvD zit?
Laffe huichelaar
pi_193324718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval nog een inzicht vanuit mijn persoon ipv loze oneliners waar je oh zo goed in bent.
Oke. Wat was er centrum aan in plaats van rechts?
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:58:23 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193324759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:46 schreef TyVole het volgende:

VVD of Nederland kan hier weinig aan doen natuurlijk.

Als al de grote en invloedrijke landen waar wij afhankelijk van zijn willen dst we dit doen, doen we dit.

We zijn helaas een bijzonder zwak land, nergens zonder een Duitsland
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')