Gewoon buiten zettenZquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie de spin weer lopen voor me over de muur.
Gewoon in je bek proppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie de spin weer lopen voor me over de muur.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow wat een bijzondere paddenstoel.
Een puurbloeds Wakandees.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee
Dan hadden er wel vliegen opgezeten.
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon in je bek proppen.
Doen die Chinezen ook.
Link?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:53 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.
Truc was de spin heen en weer te schudden zodat die zich introk als een balletje. Eet makkelijker.
Wat onnodig zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:53 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.
Truc was de spin heen en weer te schudden zodat die zich introk als een balletje. Eet makkelijker.
ik ga dit niet googlenquote:
Dank Haagsiequote:
Verf jezelf goudquote:
Waarom staat de ONZ SC in ONZquote:
GA VOOR GOUD!!!!!!!!!quote:
Nee man, dat lukt niet. Zit nu boven op de logeerkamerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De zon gaat pas om negen uur onderen thuiswerken kan ook gewoon in de tuin dusssssss
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:02 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee man, dat lukt niet. Zit nu boven op de logeerkamer
Ieeeeeeeeewlquote:
waarom is het nu zo'n ding om een uur te verven en de rest wit? of was dat altijd al hip? wat vind je van lichtigdonkergroen?quote:
Dag Flipsquote:
quote:
zal wel weer met tarik en dat soort gespuis zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Onderdeel van een appgroep die een meme is gestart op twitter, vind ik zeer mooi
Jazeker, begon met iemand die zei dat ie met 400 likes Jensen ging bekijken en commentariëren, dat is geëxplodeerd en vervolgens kwam iemand anders met ook een '400 likes en dan ga ik'. Bij 400 is nu trending.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zal wel weer met tarik en dat soort gespuis zijn
Oja en nu die grafmongool die bij 400 likes D66 lid ging worden. Zitten paar leuke mensen in dat groepje en tarik zei ook al kom je erbij. Maar ik hoef echt niet om te gaan met dat soort gespuis als die Jurben ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, begon met iemand die zei dat ie met 400 likes Jensen ging bekijken en commentariëren, dat is geëxplodeerd en vervolgens kwam iemand anders met ook een '400 likes en dan ga ik'. Bij 400 is nu trending.
Jurben zit niet in het groepje waar ik bij zitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja en nu die grafmongool die bij 400 likes D66 lid ging worden. Zitten paar leuke mensen in dat groepje en tarik zei ook al kom je erbij. Maar ik hoef echt niet om te gaan met dat soort gespuis als die Jurben ofzo
Oh!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jurben zit niet in het groepje waar ik bij zit
Ja, die zijn erg fijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh!!
Kan wel goed lachen om SGP/CU meme twitter (fioempie, ofnaitdan)
?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
waarom is het nu zo'n ding om een uur te verven en de rest wit? of was dat altijd al hip? wat vind je van lichtigdonkergroen?
Ik vind Twitter echt voor debielenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Dat Twitter wordt door jullie wel serieus genomen he?
Zo zie je maar dat klasse niet te koop isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
?
Mijn slaapkamer is zwart behangen en woonkamer is donkergroen met zwart en goud deco. Wie heeft het over wit haha.
Zou daar een Nobelprijs voor zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Onderdeel van een appgroep die een meme is gestart op twitter, vind ik zeer mooi
Pics van je interieur.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat klasse niet te koop is
Psychiatrische inrichting?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:34 schreef 00wildchild het volgende:
De inrichting die ik eigenlijk zou willen is allemaal pas te doen als ik met een piloot ben getrouwd.
Ik snap die hele hype rond dat Dream School niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:46 schreef Fok-it het volgende:
Eerst Dortmund-Bayern, daarna Dream School
Prima tv-avondje
Zeker, ik kijk dit seizoen ook weer eens. Wel echt debiel volk weer hoor.quote:
Dat is juist als leraar toch leuke stof om te zien?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype rond dat Dream School niet.
Gewoon weer eens lachen om een stel laag IQ lui die zichzelf voor aap zetten op tv.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype rond dat Dream School niet.
Leuk als een docent zo spreekt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zeker, ik kijk dit seizoen ook weer eens. Wel echt debiel volk weer hoor.
Klopt dat is elk jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zeker, ik kijk dit seizoen ook weer eens. Wel echt debiel volk weer hoor.
Ook echt.quote:
Is gewoon zo.quote:
om die reden kijk ik ook ex on the beachquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon weer eens lachen om een stel laag IQ lui die zichzelf voor aap zetten op tv.
Waarom niet? Ik constateer feiten. Dat ik voor de klas sta heeft geen invloed op die werkelijkheid.quote:
Zoals op elke school. Ook genoeg die best kwaliteiten hebben maar gewoon issues die eerst weggewerkt moeten worden.quote:
Dat vind ik dan weer te fake. Deze kinderen zijn echt zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
om die reden kijk ik ook ex on the beach
Er zitten er iets van vier bij die wel serieus willen maar die worden gewoon genekt door de rest van die mongolen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals op elke school. Ook genoeg die best kwaliteiten hebben maar gewoon issues die eerst weggewerkt moeten worden.
Al moet ik zeggen dat er wel echt 0 rek in dit jaar zit. Echt een vreselijke groep
Mijn collega's kijken wel. Krijg ik wel eens een appje, of ik het gedrag herken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist als leraar toch leuke stof om te zien?
Dit ja, beetje zweverig gelul van die kickbokster die zelf ook niet helemaal honderd is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken wel. Krijg ik wel eens een appje, of ik het gedrag herken.
Maar heeft vrij weinig te maken met onderwijs en meer met aandacht zoeken door de kinderen en het halfslachtig behandelen van gedragsproblemen door niet-professionals.
Klopt beste groep was met de tweeling broers seizoen twee was dat dacht ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals op elke school. Ook genoeg die best kwaliteiten hebben maar gewoon issues die eerst weggewerkt moeten worden.
Al moet ik zeggen dat er wel echt 0 rek in dit jaar zit. Echt een vreselijke groep
Ben geen FvD lid.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Kom eens uit je FvD bubbel stappen.
Eric van hetzelfde is wel professionalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken wel. Krijg ik wel eens een appje, of ik het gedrag herken.
Maar heeft vrij weinig te maken met onderwijs en meer met aandacht zoeken door de kinderen en het halfslachtig behandelen van gedragsproblemen door niet-professionals.
Ook niet. Ik ben wel lid van een politieke partij though.quote:
Libertarische Partijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ook niet. Ik ben wel lid van een politieke partij though.
Lol neequote:
CDA?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ook niet. Ik ben wel lid van een politieke partij though.
Ja, grappig genoeg.quote:
Denk niet dat Mortie dit zo bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |