Kquote:
Grace is een tijdloos concept.quote:
Ze kijkt een beetje raar op deze fotoquote:
Je kijkt zelf raar joh, schele caviaquote:Op maandag 25 mei 2020 22:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje raar op deze foto
Ja, ik moest nog een keer kijkenquote:
Komquote:
quote:
Komen er hulpstukken bij kijken?quote:
Niks mis meequote:Op maandag 25 mei 2020 22:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is echt zo. Althans je bent wel beetje onderdanig dus misschien wel hihi
Van die lelijke dikkerds die vies praten, wat moet je daar nou?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wil toegang keldertje maar weer wachtwoord van dit mailadres niet meer.
Je kan het ook met ons delenquote:Op maandag 25 mei 2020 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
Wil toegang keldertje maar weer wachtwoord van dit mailadres niet meer.
Nee nee dat kan hier echt niet.quote:
Lekker impulsief. Dont do it.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef TTSS het volgende:
Heb Amazon Prime en nu zin om allerlei dingen te bestellen
Jammer dat je meewerkt aan globalisme.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef TTSS het volgende:
Heb Amazon Prime en nu zin om allerlei dingen te bestellen
Remco is sowieso wel iemand die zich lekker met strapon laat nemen.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee dat kan hier echt niet.
[..]
Lekker impulsief. Dont do it.
one world we are one #lovelifequote:Op maandag 25 mei 2020 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je meewerkt aan globalisme.
Nu welquote:
Die strapon is geen must natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Remco is sowieso wel iemand die zich lekker met strapon laat nemen.
[..]
one world we are one #lovelife
Dat waren 24 zware uren. Beetje alsof je in de isolatiecel wordt gegooidquote:
Lekker hoor separeertjequote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat waren 24 zware uren. Beetje alsof je in de isolatiecel wordt gegooid
De kettingen, gagbal, kaarsvet en de tepelklemmen dan weer wel.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die strapon is geen must natuurlijk.
Oh wow, wie beweerde dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Even wat rectificaties:
Etto en ik hebben absoluut niks opgezocht tijdens de quiz. We zijn geen @:Toto![]()
En Spencer was natuurlijk de leukste liar
Jimmyquote:
Dan zie ik al helemaal geen belemmeringenquote:Op maandag 25 mei 2020 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die strapon is geen must natuurlijk.
Oh nee dat level heb k nog niet behaald en hoef ik ook niet zo nodig. Met een bal in kun je niet communiceren enzo en tepelklemmen nah.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De kettingen, gagbal, kaarsvet en de tepelklemmen dan weer wel.
Ettookequote:
Neem je vriendin mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan zie ik al helemaal geen belemmeringen
En dan wil jij toegang tot het keldertje?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh nee dat level heb k nog niet behaald en hoef ik ook niet zo nodig. Met een bal in kun je niet communiceren enzo en tepelklemmen nah.
Echte handboeien zijn wel leuk lekker blauwe polsen ditdat
True, maar als ze te ver gaan krijgen ze 1 tik op de billen. Voel me daar schuldig om trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lul niet jij bent sowieso heel lief met die kleintjes.
Haha die toto ook.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
Even wat rectificaties:
Etto en ik hebben absoluut niks opgezocht tijdens de quiz. We zijn geen @:Toto![]()
En Spencer was natuurlijk de leukste liar
hoe heette de hoofdstad van het Oude Egypte?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
Wacht er was een quiz en ik deed niet mee lolkthnx word altijd top3 js
Je hebt geen attributen nodig om controle te hebben en geven.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En dan wil jij toegang tot het keldertje?
Ja, bij mij precies andersomquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Haha die toto ook.
SpencerDe lijst gaat: Emily - Hannah - Spencer - Aria
Aria is sowieso de kutstequote:
Thebes.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe heette de hoofdstad van het Oude Egypte?
?quote:
Ik heb geen vriendin, we daten alleen.quote:
Luxor, al heette het toen andersquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lol je hebt het fout.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hint: Elvis heeft gewoond in de nabouw
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt geen attributen nodig om controle te hebben en geven.
Dat zeker ja. Maar dacht dat je je ergerde aan drquote:
Oh dat weet ik niet is nogal vaak veranderd hè daar.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Istanbul.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso aan mensen.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar dacht dat je je ergerde aan dr
Sydney is hoofdstad van Australië, Rio de Janeiro van Brazilië en Istanboel van Turkije. Toch? Toch??quote:Op maandag 25 mei 2020 22:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet is nogal vaak veranderd hè daar.
Ook op voeten? Niets helpt.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
La Roche Posay Lipikaur Baume tweemaal daags thank me later.
Constantinopel.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sydney is hoofdstad van Australië, Rio de Janeiro van Brazilië en Istanboel van Turkije. Toch? Toch??
Nee ik was in mijn taalgebruik niet zo netjes naar phoenyx. Maar ja. Dat is dan ook een..quote:Op maandag 25 mei 2020 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[youtube][/youtube]
[..]
Ik erger me sowieso aan mensen.
Maar waarom was je een dagje opgesloten? Negatief over Kajsa Ollongren geweest?
Memphis was de hoofdstad van de Old Kingdom, en dat is sowieso grotendeels mythisch. Thebes was de eerste aangeduide hoofdstad.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://www.britannica.com/place/Memphis-ancient-city-Egypt
http://www.touregypt.net/memphis.htm
Thebe kwam erna.
Vandaar ook 'Oude Egypte'. Dat het mythisch zou zijn doet daar niets aan af.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Memphis was de hoofdstad van de Old Kingdom, en dat is sowieso grotendeels mythisch. Thebes was de eerste aangeduide hoofdstad.
Owja. Late ban dan.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik was in mijn taalgebruik niet zo netjes naar phoenyx. Maar ja. Dat is dan ook een..
oh, wacht. [ afbeelding ]
Dacht eerst Luxor, maar die was al gezegd.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of Memfis...
10 punten voor kaneel
Oude Egypte is de aanduiding voor het hele pre-Hellenistische Egypte, en niet de Old Kingdom.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar ook 'Oude Egypte'. Dat het mythisch zou zijn doet daar niets aan af.
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oude Egypte is de aanduiding voor het hele pre-Hellenistische Egypte, en niet de Old Kingdom.
Veelgemaakte fout door noobs.
Beestquote:
Ik kreeg een creme, die hielp niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
En weet niet of je bij de dokter kunt krijgen maar ehmmmmm ff zoeken hoor. Ben recept ff kwijt. Nvm.
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
https://www.britannica.com/place/Memphis-ancient-city-Egypt
http://www.touregypt.net/memphis.htm
Thebes kwam erna.
"What happened to the city to cause its complete demise is somewhat unclear. In later Dynasties Thebes became the capital of Egypt, but we know that Memphis retained much of its religious significance and continued to prosper during this period. Actually, Thebes was never exactly the administrative center of Egypt which Memphis was, its significance being more religious. In fact, by the 18th Dynasty, the Egyptian Kings had apparently moved back into the Palaces of Memphis. But when the Greeks arrived, and moved the Egyptian capital to Alexandria, Memphis suffered, and with the entrance of Christianity and the decline of Egyptian religion, Memphis became a mere shadow of the former great city."
IQ van 70, die gozerquote:
De 18e dynastie is die van Toetankhamonquote:Op maandag 25 mei 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.![]()
Moeilijk gedoe daar.
Het oude Egypte heeft ook een grote tijdspannequote:Op maandag 25 mei 2020 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit moet je ook allemaal maar net genoeg interesseren en dan ook nog weten welke in welke dynasty het was. Alexandra Memphis Caïro wist k wel als hoofdsteden maar wrm nog meer.![]()
Moeilijk gedoe daar.
Cremor Hydrocortison? Die werkt amper idd. Zoontje kreeg een van de dermatoloog en die werkt wel goed, maar die ik net stuurde is heel fijn als je vaak genoeg smeert.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik kreeg een creme, die hielp niet.
Word gek van de jeuk. Ik ga je tip proberen
Ja maar hè dat moet je ook allemaal maar weten.quote:
viesdik?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel oud geworden. En Sasha Pieterse is een fattie
Thanks bbyquote:Op maandag 25 mei 2020 22:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Cremor Hydrocortison? Die werkt amper idd. Zoontje kreeg een van de dermatoloog en die werkt wel goed, maar die ik net stuurde is heel fijn als je vaak genoeg smeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |