SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Daarvoor is het een Frontoffice.... er stonden gisterenavond al zo'n 180 mailtjes in de mailbox. We waren donderdag en vrijdag gesloten. En als dan een systeem niet lekker werkt, dan loopt de mailbox vol. Gemiddeld krijgen we sws zo'n 275 tot 300 mailtjes per dag.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel mails te krijgen?
En met hoeveel moeten jullie dat aanpakken?quote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een Frontoffice.... er stonden gisterenavond al zo'n 180 mailtjes in de mailbox. We waren donderdag en vrijdag gesloten. En als dan een systeem niet lekker werkt, dan loopt de mailbox vol. Gemiddeld krijgen we sws zo'n 275 tot 300 mailtjes per dag.
Denk aan Copacabana van Barry Manilow.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De Caribbean versie? die ken ik niet volgens mij.
In een normale situatie doet 1 medewerker dat, van 07:30 tot 17:30 uur. Dan is er wel altijd iemand aangewezen die helpt als het nodig is, dat spreken ze onderling af. In de huidige situatie dat iedereen thuis is, verwerken ze de mailbox met z'n tweeën. Deze medewerkers krijgen geen telefoontjes en zijn alleen bezig met het verwerken van de mails. Het was vandaag wel erg extreem trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En met hoeveel moeten jullie dat aanpakken?
Er komt nog een deel 2, daar kunnen nog een paar liedjes bij.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk aan Copacabana van Barry Manilow.
Niet dat je die hoeft te spelen, maar dan heb je een idee...
In de Caribbean komt die variant vaker voor, bij salsa, kaseko, merengue en andere 'inheemse' dansmuziek stijlen...
Dit is de enige uitvoering die ik hiervan heb volgens mij.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komt nog een deel 2, daar kunnen nog een paar liedjes bij.
Misschien moet ik even wat meer in die richting gaan luisteren om daar wat meer variatie in te doen.
Begin was anders.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn oordopjes aan 1 kant stuk waren...
Ik ga zoekenquote:Op maandag 25 mei 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Percussie is sowieso een groot onderdeel in de zwarte muziek, als ik het zo in 1 adem mag noemen...
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kregen en ze weer bij de overige dieren brachten...
Had het eerder meegemaakt in Noord Ierland, maar hier nog nooit...
En dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken![]()
Heb het nu voornamelijk bij vrij bekende nummers gehouden.
Nice!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kreeg en ze weer bij de overige dieren brachten...
Ja maar dat was aan het begin het meest opvallend voor mij.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele song was anders, minder bombastisch dan de single versie...
Ja ken je er wel een paar dan?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kreeg en ze weer bij de overige dieren brachten...
Op de BBC zonden ze wel eens wedstrijden met bordercollies uit, ook geweldig om te zien.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat loeren en om de kudde heen trekken van die beesten, om er dan 1 af te scheiden van de rest en in een hok te drijven. Prachtig!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de BBC zonden ze wel eens wedstrijden met bordercollies uit, ook geweldig om te zien.
Ik kom daar eigenlijk nooit terwijl het zo dichtbij is.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het Salland nu ook leren kennen, mooie omgeving...
Ik kan het je van harte aanbevelen...quote:Op maandag 25 mei 2020 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit terwijl het zo dichtbij is.
Anders duurde hij te lang.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier zat net een rare knip in de song...
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanbevelen...
Dan hoorde ik dat toch goed dat er iets niet goed was.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de originele lengte van ongeveer 16 minuten zijn er allerlei 'geknipte' versies van verschillende lengtes verschenen. De knip eerder herkende ik niet als zodanig...quote:Op maandag 25 mei 2020 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hoorde ik dat toch goed dat er iets niet goed was.
Ja, zitten inderdaad een paar hikjes in.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Niet in elk nummer is het echt duidelijk te horen.quote:
Ik wat te veel denk ikquote:Op maandag 25 mei 2020 20:53 schreef peaceman het volgende:
Het is wel duidelijk voor mij dat ik nooit echt op die cowbell heb gelet
quote:
Zoals het bedoeld isquote:Op maandag 25 mei 2020 21:03 schreef brother52 het volgende:
Dit heeft denk ik de meest briljante cowbell.
Het hele nummer door geweldig percussiewerk, zit er ineens iemand onbeschoft doorheen te hengsten op een cowbell.
En het bad ookquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het bad ook
The Presidents Of The United States Of America - Bath Of Fire
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het bad ook
The Presidents Of The United States Of America - Bath Of Fire
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Steviger is niet erg, maar dit is herrie
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Steviger is niet erg, maar dit is herrie
Je kent gewoon niet genoegquote:Op maandag 25 mei 2020 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n radiohead fan (op een paar nummers na)
Geef mij dit maar
Dit vind ik wel tofquote:
Dit nummer van ze vond ik ook niet geweldig hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo’n radiohead fan (op een paar nummers na)
Geef mij dit maar
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel tofIk heb deze als beltoon als Twan belt: "Fuck you I won't do what you tell me". Niet zo handig trouwens als je in een bijeenkomst met leidinggevenden zit en je bent vergeten je telefoon op stil te zetten.
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel tofIk heb deze als beltoon als Twan belt: "Fuck you I won't do what you tell me". Niet zo handig trouwens als je in een bijeenkomst met leidinggevenden, incl. directeur, zit en je bent vergeten je telefoon op stil te zetten.
Binnenkort toch maar eens een andere beltoon instellen... hij is nu wel een beetje achterhaald. Misschien kan ik hem over een paar jaar gebruiken voor Lennon.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
Ze hebben echt wel nummers die ik mooi vind, maar lang niet alles ( verre van)quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
Ik ben vaak bij Radiohead concerten geweest, maar desondanks vind ik ook niet alles te pruimen.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel nummers die ik mooi vind, maar lang niet alles ( verre van)
ik als fan vind ook zeker niet alles mooi.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel nummers die ik mooi vind, maar lang niet alles ( verre van)
En dan begin ik het juist interessant te vinden.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms slaat het een beetje door, zeg maar...
Oh mijn god!quote:
Eén keer Ruby is dan ook wel genoeg...quote:Op maandag 25 mei 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
Zo jammer dat dat Ruby Ruby Ruby hun bekendste nummer is..
Helaas zingen ze het wat vakerquote:Op maandag 25 mei 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer Ruby is dan ook wel genoeg...
Yep, maar het heet gewoon 'Ruby'.quote:
Welk album staat het ook alweer op?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar het heet gewoon 'Ruby'.
Heb het album gekocht als package deal met het kaartje voor hun concert in Paradiso en ik geloof dat ik het nooit helemaal beluisterd heb...
Daar staat nog wel het zeer fraaie Love is not a competition op.quote:
Hierna nog 2.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet hoe lang je nog doorgaat, maar ik gooi mijn koebel zo in de hoek...
OK, dat red ik nog wel, denk ik...quote:Op maandag 25 mei 2020 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hierna nog 2.
Einde rond 22:15 ongeveer.
Ik ook, de hele dag buiten zijn ben ik kennelijk niet meer zo gewend...quote:Op maandag 25 mei 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe verwoede pogingen om wakker te blijven
Wel lekker gefietst daar?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, de hele dag buiten zijn ben ik kennelijk niet meer zo gewend...
Ja, heerlijk.quote:
Is dat een woonhuis?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
We zijn o.a. de Holterberg over gefietst (met elektrische hulp) en verder langs allerlei boerenerfjes en aparte gebouwen, waaronder dit exemplaar...
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder gebouw...quote:Op maandag 25 mei 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
We zijn o.a. de Holterberg over gefietst (met elektrische hulp) en verder langs allerlei boerenerfjes en aparte gebouwen, waaronder dit exemplaar...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ingewikkeld verhaal...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Sprengenberg
Heel apart.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ingewikkeld verhaal...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Sprengenberg
Ja misschien wel. We rijden er weleens langs op weg naar Friesland... maar dan zie je niet veel. Ook niet in de trein als ik naar Zwolle ga.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het barst er van de kastelen en landhuizen.
Toch maar eens die kant op...
Dat maakt het ook zo goedquote:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
03. Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
04. The Beatles - You Can't Do That
05. Rolling Stones - Honky Tonk Women
06. Bee Gees - Jive Talkin'
07. Madonna - Holiday
08. E.L.O. - Evil Woman
09. Free - All Right Now
10. Fleetwood Mac - Oh Well Part I
11. Iron Maiden - Can I Play With Madness
12. Bangles - Hazy Shade Of Winter
13. The Black Crowes - Wiser Time
14. Jimi Hendrix - Ezy Ryder
15. Led Zeppelin - Good Times Bad Times
16. Duran Duran - The Reflex
17. Deee-lite - Groove Is In The Heart
18. Lipps Inc - Funky Town
19. The Sugarhill Gang & Grandmaster Flash - Rapper's Delight (Long Version)
20. The Beastie Boys - Hey Ladies
21. Tone Loc - Funky Cold Medina
22. Marvin Gaye - Got To Give It Up
23. Creedence Clearwater Revival - Born On The Bayou
24. Paul Simon - Late In The Evening
25. Queen - Who Needs You
26. Midnight Oil - Beds Are Burning
27. The Presidents Of The United States Of America - Bath Of Fire
28. Radiohead - Electioneering
29. Pixies - U-Mass
30. Soundgarden - Spoonman
31. Rage Against the Machine - Killing in the Name
32. RAMONES - Suzy Is A Headbanger
33. Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
34. Talking Heads - And She Was
35. Kaiser Chiefs - Modern Way
36. The Automatic - On The Campaign Trail
37. Yes - Owner Of A Lonely Heart
38. The B-52's - Rock Lobster
39. Alice Cooper - Raped & Freezin'
40. Rush - Xanadu
41. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Uitstappen bij Holten en dan de berg op...quote:Op maandag 25 mei 2020 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. We rijden er weleen langs op weg naar Friesland... maar dan zie je niet veel. Ook niet in de trein als ik naar Zwolle ga.
Zeggen nou veel leden op?quote:Op maandag 25 mei 2020 22:15 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de fijne muziekjes
![]()
ik heb ondertussen allerlei aanmeldingen en opzeggingen voor het voetbal zitten verwerken
We gaan eens kijken....quote:Op maandag 25 mei 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstappen bij Holten en dan de berg op...
Goedemorgen.quote:
Valt best mee, veel jongens/meiden die geslaagd zijn voor hun eindexamen en ergens anders gaan studeren. Ze hebben officieel nog tot eind deze maand om op te zeggen maar het kan ook zijn dat ze pas opzeggen als ze de nota in juli ontvangenquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Valt best mee, veel jongens/meiden die geslaagd zijn voor hun eindexamen en ergens anders gaan studeren. Ze hebben officieel nog tot eind deze maand om op te zeggen maar het kan ook zijn dat ze pas opzeggen als ze de nota in juli ontvangenIk heb geen vragen gekregen om gedeeltelijke contributie terug te betalen ivm het Corona virus
goedemorgen
quote:
quote:
Aan het weer zal het niet liggen...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]Gezellig.
Het weer zit in ieder geval mee.
Spannend! En krijg jij het dan ook te horen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:44 schreef just me het volgende:
[..]
Aan het weer zal het niet liggen...
Met een beetje geluk krijgen Junior en vrouw vandaag te zien of de baby een jongens of een meisje is
Die mogelijkheid is ook aanwezigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Spannend! En krijg jij het dan ook te horen?
Je gaat het nog druk krijgen met oppassen straks.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is ook aanwezig![]()
Maar als ik het niet te horen krijg is het ook prima hoor.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Spannend just me!
Ik heb vanmorgen telefoondienst...best gek na bijna 3 maanden dat niet te hebben gedaan.
Ik pas niet vast op, alleen als het echt nodig is of voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat het nog druk krijgen met oppassen straks.
Jij vind het altijd gezellig als de kabouters op bezoek komen, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik pas niet vast op, alleen als het echt nodig is of voor de gezelligheid
@:Diaan vergeet je glaasje water niet neer te zetten
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij vind het altijd gezellig als de kabouters op bezoek komen, volgens mij.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar moet ik naartoe bellen? Dan houd ik je wel even aan de lijn.
Ik heb een kan thee bij me staan. En ik heb AirPods in mijn oren, dus kan gewoon bewegen door de kamer.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik pas niet vast op, alleen als het echt nodig is of voor de gezelligheid
@:Diaan vergeet je glaasje water niet neer te zetten
Heel goed !quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een kan thee bij me staan. En ik heb AirPods in mijn oren, dus kan gewoon bewegen door de kamer.
En je kan rustig naar het toilet als je teveel thee op hebt. Ideaal die luchtdoppen in je oren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een kan thee bij me staan. En ik heb AirPods in mijn oren, dus kan gewoon bewegen door de kamer.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
En je kan rustig naar het toilet als je teveel thee op hebt. Ideaal die luchtdoppen in je oren.
Ach, soms heb je nou eenmaal schijtoverlegjes en pismailsquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, soms heb je nou eenmaal schijtoverlegjes en pismails
Hoort bij het nieuwe werken
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, soms heb je nou eenmaal schijtoverlegjes en pismails
Hoort bij het nieuwe werken
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik had vorige week MT-overleg en hadden we even een pauze. Ik ging plassen en had mijn oortjes nog in. Gelukkig stond mijn luidspreker wel op mute.
[..]![]()
ik had vorige week MT-overleg en hadden we even een pauze. Ik ging plassen en had mijn oortjes nog in. Gelukkig stond mijn luidspreker wel op mute.
[..]![]()
Dat is beter dan op het toilet zitten en je telefoon in je achterzak willen stoppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:57 schreef brother52 het volgende:
Niemand plannen om te draaien vanavond?
Anders kan ik rond 19:30 deel 2 wel instarten. Hebben we dat ook maar weer gehad
quote:
quote:19:30 - 22:00 Brother52: More Cowbell
Ben wel bang dat ik het niet tot 22.00 uur vol ga houden.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef brother52 het volgende:
Er zit iemand met een cowbell door mijn intro heen te timmeren
Open de deur, ga op de vloer liggen!quote:
Weet je wel hoe ver dat steeds fietsen is voor verse melk?quote:
Bouw een stal naast je huis dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver dat steeds fietsen is voor verse melk?
Dan moet ik eerst de buren wegjagenquote:
Hoeft ook niet, dat doet mijn opvoeding welquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, dat doet mijn opvoeding wel
Daar hoor je ook niets meer van hè, die Prince.quote:
Hij houdt zich inderdaad behoorlijk stil.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hoor je ook niets meer van hè, die Prince.
Doodstil.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij houdt zich inderdaad behoorlijk stil.
Ja, klopt. Had het ooit wel eens ergens gelezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
Las net dat Sheena Easton ook in Miami Vice gespeeld heeft. Wist ik niet.
Zal zo wel wat drukker worden denk ik.quote:
Oh, je hebt voorkennis?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal zo wel wat drukker worden denk ik.
Nee, daar ga ik gewoon van uitquote:
Even opgezocht of Iggy nog leeft.quote:
Ja, denk wel dat je hem gaat missen. Je mist dan in elk geval iets ook al weet je niet dat het de cowbell is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af, of er bands zijn die cowbells bv erg vaak in nummers gebruiken. En zo ja, of een nummer ook echt anders klinkt zonder.... oftewel, zou je de cowbell missen?
En treed nog steeds op.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Even opgezocht of Iggy nog leeft.
Blijkbaar wel.
Maar zou je dat niet op kunnen vangen, met bv andere manier van percussie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat je hem gaat missen. Je mist dan in elk geval iets ook al weet je niet dat het de cowbell is.
Goede avond.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
Nou maar eens kijken of ik goed ben in het herkennen van cowbells.
Ik heb net in de tuin gewerkt. Toch wel eens lekker om je handen te wassen en ook echt resultaat te zien
Ja, met woodblocksquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar zou je dat niet op kunnen vangen, met bv andere manier van percussie?
Welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
Nou maar eens kijken of ik goed ben in het herkennen van cowbells.
Ik heb net in de tuin gewerkt. Toch wel eens lekker om je handen te wassen en ook echt resultaat te zien
Ik ben nog niet helemaal klaar. Ik moet het konijnenhok nog schoonmaken. Maar nu eerst even zitten en muziek luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, met woodblocks
Bijna hetzelfde effect.
Wat een activiteit.....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal klaar. Ik moet het konijnenhok nog schoonmaken. Maar nu eerst even zitten en muziek luisteren.
Deze ken ik niet, maar ik hoor alleen maar cowbell.quote:
Ik heb verderop in de show een nummer waarvan ik altijd gedacht heb dat het een woodblock was. Blijkt dus toch een cowbell te zijn.quote:
Ligt behoorlijk buiten mijn comfortzone maar dit kan ik nog wel redelijk waarderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze ken ik niet, maar ik hoor alleen maar cowbell.
Het kan niet altijd feest zijnquote:
Ik hoor eigenlijk nooit bewust een cowbell.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit bewust een cowbell.
Wees blij, ik hoor ze altijd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit bewust een cowbell.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wees blij, ik hoor ze altijd.
Ook wanneer ze er niet zijn.
Het is gewoon niet hoe ik naar muziek luister. Ik hoor het totaalplaatje en let nooit echt op de details. Dus als er geen solo van een cowbell in zit, dan heb ik het normaal nooit door. Nu ik er echt op let hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.
Soms komt er die echt bovenuit.
Wat een bandnaam.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Strawberry Alarm Clock - Incense & peppermints
Toch lijkt zo'n klok me wel handig, hoef je niet steeds te kijken of ze wel rijp zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch lijkt zo'n klok me wel handig, hoef je niet steeds te kijken of ze wel rijp zijn.
Een beetje zoals het intro netquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
Duidelijke bel, maar in de maat blijven kan hij niet.
Freestyle...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
Duidelijke bel, maar in de maat blijven kan hij niet.
Zo kun je het ook noemen.quote:
Al zenuwachtig voor je Efteling bezoek?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen.
Goede avond.
Zenuwachtig niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor je Efteling bezoek?
Dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef brother52 het volgende:
Grand Funk Railroad - We're an American Band
Ow, dat zal dan even anders zijn...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet.
Kijk er wel naar uit. Eerste keer sinds ik er met mijn moeder was.
Ja, daarom kijk ik er ook zo naar uit.quote:
Dat 1,5 meter gedoe alleen al zal je voldoende afleiding geven...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, daarom kijk ik er ook zo naar uit.
Misschien ook een beetje iets van afsluiten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat 1,5 meter gedoe alleen al zal je voldoende afleiding geven...
En een kazoo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
Hier zit zo te horen ook een talkbox in, daar kan ik misschien ook wel wat mee
De vocoder songs heb ik wel al een keer gedaan...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
Hier zit zo te horen ook een talkbox in, daar kan ik misschien ook wel wat mee
Dat laat ik aan Naatje overquote:
En een hele show met alleen maar liedjes van Pigmeat zit ook niemand op te wachten.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En een hele show met alleen maar liedjes van Pigmeat zit ook niemand op te wachten.
En zelfs toen viel het me niet echt heel erg opquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
En zelfs toen viel het me niet echt heel erg op![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
En zelfs toen viel het me niet echt heel erg op![]()
Zoek je het?quote:
Jij kiest de platen op bandnaam uit?quote:
Laat ik maar gewoon 'Ja' zeggen.quote:
Ik zie dat ze dit uitgebracht hebben:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:49 schreef brother52 het volgende:
Kwam laatst weer wat van ze tegen en het is toch wel een leuk bandje.
Maakt niks uit, de rest overstemt het wel...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
Altijd gedacht dat dit een woodblock was.
Zo klinkt het ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
Altijd gedacht dat dit een woodblock was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |