SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Daarvoor is het een Frontoffice.... er stonden gisterenavond al zo'n 180 mailtjes in de mailbox. We waren donderdag en vrijdag gesloten. En als dan een systeem niet lekker werkt, dan loopt de mailbox vol. Gemiddeld krijgen we sws zo'n 275 tot 300 mailtjes per dag.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel mails te krijgen?
En met hoeveel moeten jullie dat aanpakken?quote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een Frontoffice.... er stonden gisterenavond al zo'n 180 mailtjes in de mailbox. We waren donderdag en vrijdag gesloten. En als dan een systeem niet lekker werkt, dan loopt de mailbox vol. Gemiddeld krijgen we sws zo'n 275 tot 300 mailtjes per dag.
Denk aan Copacabana van Barry Manilow.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De Caribbean versie? die ken ik niet volgens mij.
In een normale situatie doet 1 medewerker dat, van 07:30 tot 17:30 uur. Dan is er wel altijd iemand aangewezen die helpt als het nodig is, dat spreken ze onderling af. In de huidige situatie dat iedereen thuis is, verwerken ze de mailbox met z'n tweeën. Deze medewerkers krijgen geen telefoontjes en zijn alleen bezig met het verwerken van de mails. Het was vandaag wel erg extreem trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En met hoeveel moeten jullie dat aanpakken?
Er komt nog een deel 2, daar kunnen nog een paar liedjes bij.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk aan Copacabana van Barry Manilow.
Niet dat je die hoeft te spelen, maar dan heb je een idee...
In de Caribbean komt die variant vaker voor, bij salsa, kaseko, merengue en andere 'inheemse' dansmuziek stijlen...
Dit is de enige uitvoering die ik hiervan heb volgens mij.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komt nog een deel 2, daar kunnen nog een paar liedjes bij.
Misschien moet ik even wat meer in die richting gaan luisteren om daar wat meer variatie in te doen.
Begin was anders.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn oordopjes aan 1 kant stuk waren...
Ik ga zoekenquote:Op maandag 25 mei 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Percussie is sowieso een groot onderdeel in de zwarte muziek, als ik het zo in 1 adem mag noemen...
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kregen en ze weer bij de overige dieren brachten...
Had het eerder meegemaakt in Noord Ierland, maar hier nog nooit...
En dat is helemaal niet erg.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken![]()
Heb het nu voornamelijk bij vrij bekende nummers gehouden.
Nice!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kreeg en ze weer bij de overige dieren brachten...
Ja maar dat was aan het begin het meest opvallend voor mij.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele song was anders, minder bombastisch dan de single versie...
Ja ken je er wel een paar dan?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag zijn we tijdens onze fietstocht ongepland in een loslopende, grazende schaapskudde terecht gekomen. Die schaapjes zijn op zich wel aardig, maar het mooiste waren de 2 bordercollies die op 2 fluitcommando's de uiteindelijk losgeslagen kudde weer in het gareel kreeg en ze weer bij de overige dieren brachten...
Op de BBC zonden ze wel eens wedstrijden met bordercollies uit, ook geweldig om te zien.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat loeren en om de kudde heen trekken van die beesten, om er dan 1 af te scheiden van de rest en in een hok te drijven. Prachtig!quote:Op maandag 25 mei 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de BBC zonden ze wel eens wedstrijden met bordercollies uit, ook geweldig om te zien.
Ik kom daar eigenlijk nooit terwijl het zo dichtbij is.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het Salland nu ook leren kennen, mooie omgeving...
Ik kan het je van harte aanbevelen...quote:Op maandag 25 mei 2020 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit terwijl het zo dichtbij is.
Anders duurde hij te lang.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier zat net een rare knip in de song...
quote:Op maandag 25 mei 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanbevelen...
Dan hoorde ik dat toch goed dat er iets niet goed was.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de originele lengte van ongeveer 16 minuten zijn er allerlei 'geknipte' versies van verschillende lengtes verschenen. De knip eerder herkende ik niet als zodanig...quote:Op maandag 25 mei 2020 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hoorde ik dat toch goed dat er iets niet goed was.
Ja, zitten inderdaad een paar hikjes in.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Niet in elk nummer is het echt duidelijk te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |