In Shadowlands schijnen de paarden te kunnen vliegen. Allemaal. Of zo.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
De inspiratie was op bij Blizzard, dus nu laten ze knaagdieren maar vliegen?
Jaquote:
Prachtig contrastquote:Op maandag 25 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben een kringloopkastje dit weekend een kleurtje gegeven. Ik vind het best tof geworden.
[ afbeelding ]
Ik hoeverre heb je als koper van een 2e handshuis nog met de originele contracten te maken? En kan dat afgedwongen worden? Wettelijk gezien dan. Niet wat een gladjakker zegt.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dan zoiets van: als je het auteursrecht hebt, dan betaal je ook maar al het onderhoud en alles wat verrot, want ook dat heb je ontworpen....
En sowieso maf dat er op een woonhuis rechten van een partij liggen, terwijl het huis is doorverkocht door de opdrachtgever.
Dat je nu als 1e afnemer beperkingen hebt dat kan ik nog snappen, maar na verkoop zou zoiets gewoon moeten vervallen..
Te duur dus om van het vakantiegeld te kopen.quote:
Wat ik tot nu toe heb gevonden is tot 70 jaar na de dood van de rechthebbende, zijnde de architect.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik hoeverre heb je als koper van een 2e handshuis nog met de originele contracten te maken? En kan dat afgedwongen worden? Wettelijk gezien dan. Niet wat een gladjakker zegt.
Daarbij hoelang duurt die onzin? mag je naar 5 of 10 jaar wel de sloophamer er op zetten?
Ja, het is wel een beetje triestquote:
Oooooh, wow!quote:Op maandag 25 mei 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
Wat ik tot nu toe heb gevonden is tot 70 jaar na de dood van de rechthebbende, zijnde de architect.
Misschien kun je een voorschot op je zakgeld vragenquote:
In het ziekenhuis hangen er accesspoints van Huawei onder de stalen loopbrug.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooooh, wow!Koop je een knalduur huis, is het eigenlijk niet echt van je, want je mag er niets aan veranderen
Wat staat dat mooi! Ik blijf bij jou maar denkenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben een kringloopkastje dit weekend een kleurtje gegeven. Ik vind het best tof geworden.
[ afbeelding ]
Dan staat ook op papier wat exact niet aangepast mag worden. Een idee op zich, zonder vaste omlijning, verdedigen gaat het niet houden in een rechtszaal.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb gevonden is tot 70 jaar na de dood van de rechthebbende, zijnde de architect.
Het zit m in het feit dat het niets contractueels is, maar gaat om het auteursrecht en de expressie die de architect heeft vastgelegd.
Staat me bij dat het bij ons gebouw 30 jaar is. Dus moeten we, bij vervanging, een bepaalde kleur zonnescherm gebruiken, de kleuren van het houtwerk liggen vast, en van de deuren net zo.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik hoeverre heb je als koper van een 2e handshuis nog met de originele contracten te maken? En kan dat afgedwongen worden? Wettelijk gezien dan. Niet wat een gladjakker zegt.
Daarbij hoelang duurt die onzin? mag je naar 5 of 10 jaar wel de sloophamer er op zetten?
Hier in de buurt waren er een paar gemeentes waar het afgelopen weekend geen water uit de kraan kwam.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:03 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk best ironisch; hebben we de afgelopen jaren steeds berichten in de media gehad over hoeveel natter het zou worden, dat waterberging het probleem van de toekomst zou worden; is het land aan het verdorren tot een grote woestijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |