Volgensmij ben jij hier de tokkie. Een beetje om half 11 pas uit je nest rollen, schaam jezelf. Een beetje werkvolk stapt om 5 uur al uit zijn nest.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:32 schreef wollah het volgende:
Tering wordt net wakker. Normaal pas rond een uur of 1 maar nu half elf al. Aii me buren waren net aan het boren. Ik vind dat je dat pas vanaf 12 uur mag doen en niet sochtends wand er kunnen nog mensen slapen
Ik zal ze vanmiddag ff hierop aanspreken. Asociaal kutvolk
Klacht: nu al wakker door buren
Anti klacht: straks ff op balkon peukie roken
Niet weten dat ts bijkans triljonair is en dus helemaal niet hoeft te werken.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij hier de tokkie. Een beetje om half 11 pas uit je nest rollen, schaam jezelf. Een beetje werkvolk stapt om 5 uur al uit zijn nest.
Ts hoeft dat niet want 'Ik BeN rIjK eN eEn MoNgOoL'quote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij hier de tokkie. Een beetje om half 11 pas uit je nest rollen, schaam jezelf. Een beetje werkvolk stapt om 5 uur al uit zijn nest.
Dan is het nog erger, Rijke mensen horen het goede voorbeeld te geven en klasse uit te stralen.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Niet weten dat ts bijkans triljonair is en dus helemaal niet hoeft te werken.
Dat hoeven ze natuurlijk helemaal niet als ze daar geen zin in hebben, net zoals arme mensen of mensen met een gemiddeld inkomen dat niet hoeven.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dan is het nog erger, Rijke mensen horen het goede voorbeeld te geven en klasse uit te stralen.
De manier waarop deze ts rijk werd zal wel geen zuivere koffie zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ts hoeft dat niet want 'Ik BeN rIjK eN eEn MoNgOoL'
Dan moet hij ook niet rijk zijn. Ik heb alleen respect voor mensen in een duur pak.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat hoeven ze natuurlijk helemaal niet als ze daar geen zin in hebben, net zoals arme mensen of mensen met een gemiddeld inkomen dat niet hoeven.
Prima, maar ik zie ts nergens om jouw respect vragen, dus ik snap niet zo goed wat dat verder met het topic te maken heeft. Maar ik maak er even een aantekening van, je weet nooit wanneer het nuttig is zoiets over iemand te weten.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet rijk zijn. Ik heb alleen respect voor mensen in een duur pak.
Zonder respect kom je nergens. Het gaat ook niet om de invidu die je respecteert, maar het aantal mensen.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:42 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie ts nergens om jouw respect vragen, dus ik snap niet zo goed wat dat verder met het topic te maken heeft. Maar ik maak er even een aantekening van, je weet nooit wanneer het nuttig is zoiets over iemand te weten.
Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:44 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zonder respect kom je nergens. Het gaat ook niet om de invidu die je respecteert, maar het aantal mensen.
Ik werk gewoon ‘s avonds hoor. Ik heb een hekel aan vroeg opstaan. Dus ik heb al 5 jaar lang nooit meer voor 12 uur opgestaan heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Wil nog wat aan mijn dag hebben.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:45 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk gewoon ‘s avonds hoor. Ik heb een hekel aan vroeg opstaan. Dus ik heb al 5 jaar lang nooit meer voor 12 uur opgestaan heerlijk
Ik heb meer aan me dag als jou. Want ik ga ook veel later slapen meestal tussen 2 en 4quote:Op maandag 25 mei 2020 10:46 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Wil nog wat aan mijn dag hebben.
Dan ben ik al onderweg, pas om 5 uur opstaanquote:Op maandag 25 mei 2020 10:36 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jezelf dat aandoenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dan ben ik al onderweg, pas om 5 uur opstaan
Geen ochtendmens zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 10:50 schreef wollah het volgende:
[..]
Jezelf dat aandoenik ga soms pas om 5 uur naar bed niffo
Enige dure pak dat wollah draagt is een trainingspakquote:Op maandag 25 mei 2020 10:41 schreef Pendule het volgende:
Dan moet hij ook niet rijk zijn. Ik heb alleen respect voor mensen in een duur pak.
Hij heeft zijn vader vermoord voor een erfenis.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
De manier waarop deze ts rijk werd zal wel geen zuivere koffie zijn.
Mquote:
quote:
Dat kan nietquote:Op maandag 25 mei 2020 11:13 schreef Rene het volgende:
Je wordt ten minste wakker. Sommige mensen gaan slapen en worden nooit meer wakker. Lijkt me erger.
TS is helemaal niet rijk. Zelfs als hij echt die 130.000 euro zou hebben.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Niet weten dat ts bijkans triljonair is en dus helemaal niet hoeft te werken.
Ik krijg in maart 2021 nog eens 50.000 netto van me tante en als zij overlijd krijg ik tussen de 3 en 6 ton aan erfenis. Zij is miljonair.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
TS is helemaal niet rijk. Zelfs als hij echt die 130.000 euro zou hebben.
• Van de rente op dat geld kan hij bij lange na niet leven. Sterker nog, dan zou hij eigenlijk best veel belasting over winst uit vermogen moeten betalen. Zelfs nu de rentestand eigenlijk belachelijk laag is, dus dat zou hem dan geld kosten.
• Met 130.000 euro kan je nog steeds geen woning kopen. En met zijn 0-uren contract bij de AH krijgt hij ook geen hypotheek. Kortom, hij kan zijn (fictieve) 130.000 lekker elke maand gebruiken voor zijn huur.
• Als TS zou studeren, dan zou het mooi zijn om zijn studie af te kunnen sluiten zonder studieschuld, maar afgaande op zijn topics denk ik niet dat studeren er in zit.
Kortom, ik zou niet willen ruilen.
Blablablablablaquote:Op maandag 25 mei 2020 11:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik krijg in maart 2021 nog eens 50.000 netto van me tante en als zij overlijd krijg ik tussen de 3 en 6 ton aan erfenis. Zij is miljonair.
Dus ik snap dat je jaloers bent. Ik ben (of word) namelijk sowieso rijk
In ieder geval een rijke fantasie. Laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik krijg in maart 2021 nog eens 50.000 netto van me tante en als zij overlijd krijg ik tussen de 3 en 6 ton aan erfenis. Zij is miljonair.
Dus ik snap dat je jaloers bent. Ik ben (of word) namelijk sowieso rijk
Haha jaloersquote:Op maandag 25 mei 2020 11:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
In ieder geval een rijke fantasie. Laten we het daar maar op houden.
Daar merk je toch helemaal niets meer van?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:13 schreef Rene het volgende:
Je wordt ten minste wakker. Sommige mensen gaan slapen en worden nooit meer wakker. Lijkt me erger.
Bij die 130.000 eigen vermogen en 50.000 euro eenmalig nog niet. Dat gun ik je van harte.quote:
Ze heeft reuma en begint langzaam dement te worden. Ze is 72. Dus het zou kunnen dat het binnenkort al voorbij is hoor dan kan ik cashenquote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bij die 130.000 eigen vermogen en 50.000 euro eenmalig nog niet. Dat gun ik je van harte.
Bij een erfenis van 6 ton misschien wel, maar dat vooralsnog een theoretisch verhaal. Misschien wordt je tante wel 115 jaar oud? Misschien trouwt ze nog voor die tijd met een lover boy, aan wie ze alles schenkt?
Ik ben de vader van wollah, wil je niet zo over mn moeder praten!!!! Mn zoon is 12 en verstandelijk gehandicapt in zon hawking rolstoel.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bij die 130.000 eigen vermogen en 50.000 euro eenmalig nog niet. Dat gun ik je van harte.
Bij een erfenis van 6 ton misschien wel, maar dat vooralsnog een theoretisch verhaal. Misschien wordt je tante wel 115 jaar oud? Misschien trouwt ze nog voor die tijd met een lover boy, aan wie ze alles schenkt?
Wacht, de tante van Wollah is ook zijn oma? Dat verklaart een boel.quote:Op maandag 25 mei 2020 12:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben de vader van wollah, wil je niet zo over mn moeder praten!!!! Mn zoon is 12 en verstandelijk gehandicapt in zon hawking rolstoel.
Grgr Ahbi al-Ypieburgia
Dus je rekent nu al op een erfenis van iemand die pas 72 is?quote:Op maandag 25 mei 2020 12:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Ze heeft reuma en begint langzaam dement te worden. Ze is 72. Dus het zou kunnen dat het binnenkort al voorbij is hoor dan kan ik cashen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |