quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een nieuw discussietopic geopend.
SHO / Madonna deelt naaktfoto
quote:Je kunt niet 2x op rotzooi klikken in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd in het topic naar de eerste rotzooi . Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik heb geen mening meer over @Kyran . Ik heb ook wel eens mezelf volledig laten gaan op een onderwerp waarna ik er keihard naast zat.quote:
Waar zat @Kyran er keihard naast dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen mening meer over @:Kyran . Ik heb ook wel eens mezelf volledig laten gaan op een onderwerp waarna ik er keihard naast zat.
Niet zo grappig doen, Lenny!!!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zat @:kyran er keihard naast dan?
Dat kan je gelukkig uitzetten, dus niet mijn probleemquote:Op zondag 24 mei 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niet normaal dat jullie @:kyran maar blijven mentionen
Zoiets kan zeer vervelend zijn
Konden we jou maar uitzetten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je gelukkig uitzetten, dus niet mijn probleem
Maar geeft @Kyran dat wel toe itt jij??quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen mening meer over @:Kyran . Ik heb ook wel eens mezelf volledig laten gaan op een onderwerp waarna ik er keihard naast zat.
Genotequote:Op zondag 24 mei 2020 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doe je al jaren met je NSB gedrag??
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen als COR voorbij is even langs @:Onlogisch gaan
Daar herinnert @Doublepain ons met iedere post weer aan.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muisje in de linkerhand, penis in de rechterhand. Je kent het wel.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch zit nu in stilte met een smile alle posts van @:Doublepain te verwijderen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar herinnert @:Doublepain ons met iedere post weer aan.
Ik buig nergens voor (itt de moeder van @onlogisch)quote:Op zondag 24 mei 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
Suicide by cop, dit @:doublepain . Dit heb je volledig aan jezelf te wijten straks.
Heeft hij het Feyenoordtopic al gehad dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch zit nu in stilte met een smile alle posts van @:Doublepain te verwijderen.
2/10quote:Op zondag 24 mei 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik buig nergens voor (itt de moeder van @:Onlogisch)
Nee, dit stelt teleur helaas.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik buig nergens voor (itt de moeder van @:Onlogisch)
Het was een grote veegshow vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij het Feyenoordtopic al gehad dan?
Ik vind jou ook een lieve jongen Stijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |