Molitwa en Fairytale voor mij toch wel. Toch meer het lieflijke werkquote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef molloot200 het volgende:
Ja Lordi vind ik dan wel weer tof. Ik denk mijn leukste winnaar uit de 00s. Zit sowieso niet veel bijzonders tussen wat mij betreft hoor.
Ah zo, okayquote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik bedoel meer dat er daar gewoon meer landen van zijn. Dan had je elk jaar misschien 3 Oost-Europese liedjes die nog wel de moeite waard waren en misschien wel helemaal geen West-Europese.
Oh spreken ze hier over een rel in Spanje, weet jij van niets!quote:Op zondag 24 mei 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIn Sevilla? Op zích mag het, mits men afstand houdt en zo, en maximaal 10 mensen.
Ik vond het fantastisch dat het gewoon wonquote:Op zondag 24 mei 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou destijds was ik er als purist niet blij mee hoor. Nu past het wel in de geschiedenis van het ESF maar het is nog steeds niet mijn ding.
Ja je merkt dat heel erg bij Bulgarije. Noord-Macedonië denk ik ook wel dat ze voorzichtig de omslag hebben gemaakt met Tamara Todevska. Maar Wit-Rusland bijvoorbeeld moet het ei nog uitvinden en ook Letland.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Maar ook gewoon over het algemeen dat het wel wat serieuzer wordt genomen door veel landen. Steeds meer landen lijken door te krijgen dat échte inzet ook beloond wordt vaak. En dan zijn er een aantal kwaliteitslanden die elk jaar het goede voorbeeld geven, en dat betaalt zich op de lange termijn ook uit
Oh ja Lordi is mijn nummer 2 winnaar uit de 00s. Molitva vind ik dan toch toffer, was ik even vergeten dat die ook in de 00s zat.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Molitwa en Fairytale voor mij toch wel. Toch meer het lieflijke werk
Molitva is hier een alltime favorietquote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef molloot200 het volgende:
Ja Lordi vind ik dan wel weer tof. Ik denk mijn leukste winnaar uit de 00s. Zit sowieso niet veel bijzonders tussen wat mij betreft hoor.
Haha nee ik wist er niks van! Maar wat dom inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh spreken ze hier over een rel in Spanje, weet jij van niets!
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-gebeuren~a7efacb8/
En Tsjechiëquote:Op zondag 24 mei 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja je merkt dat heel erg bij Bulgarije. Noord-Macedonië denk ik ook wel dat ze voorzichtig de omslag hebben gemaakt met Tamara Todevska. Maar Wit-Rusland bijvoorbeeld moet het ei nog uitvinden en ook Letland.
De regels zijn alleen voor de plebsquote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh spreken ze hier over een rel in Spanje, weet jij van niets!
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-gebeuren~a7efacb8/
Landen als Wit-Rusland, Macedonië, Tsjechië, etc. dat soort, kwam ook gewoon élk jaar met meuk aanzetten. En eindigden dan terecht ook gewoon heel laag.quote:
Ik ben altijd wat conservatief geweest met het accepteren van nieuwe dingen op het ESF, en nooit echt van de gimmicks geweest. Maar muzikaal heeft het wel kwaliteit ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch dat het gewoon wonAl was Bosnië dat jaar mijn favoriet
Jaquote:Op zondag 24 mei 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja Lordi is mijn nummer 2 winnaar uit de 00s. Molitva vind ik dan toch toffer, was ik even vergeten dat die ook in de 00s zat.
Tsjechië heeft laatste paar jaar leuke inzendingenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Landen als Wit-Rusland, Macedonië, Tsjechië, etc. dat soort, kwam ook gewoon élk jaar met meuk aanzetten. En eindigden dan terecht ook gewoon heel laag.
Ja precies. Die zijn het spoor nog steeds helemaal bijster. Maar Nederland heeft sinds Anouk wel bewezen dat het tij snel gekeerd kan worden. En ook Bulgarije sinds de terugkeer in 2016.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja je merkt dat heel erg bij Bulgarije. Noord-Macedonië denk ik ook wel dat ze voorzichtig de omslag hebben gemaakt met Tamara Todevska. Maar Wit-Rusland bijvoorbeeld moet het ei nog uitvinden en ook Letland.
Haha wat een flut excuus is dat altijd zegquote:Op zondag 24 mei 2020 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee ik wist er niks van! Maar wat dom inderdaad.
"Ik wil graag sorry zeggen tegen iedereen die zich gekwetst voelt door de gebeurtenis."
Nee joh, met je gekwetst. Men is gewoon ziedend
Ja Letland had wel even een opleving inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Tsjechië![]()
Letland had de smaak wel even te pakken in 2015/2016. Estland wordt steeds minder de laatste jaren, die hadden altijd een veel leukere NF.
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Molitva is hier een alltime favorietLordi vind ik dus ook tof. Fairytale ben ik later gaan waarderen. Olsen Brothers kunnen ook nog wel, al niet mijn favoriet van dat jaar.
En dan vind ik op zich Ruslana en Helena Paparizou ook niet eens echt beroerde nummers, maar het is wat minder mijn smaak.
2001, 2002 en 2008 vind ik dan weer echt niks
Hoe konden ze ook voor What love is kiezen dit jaar? Dat is denk ik wel mijn nummer 41 van dit jaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
En Tsjechië![]()
Letland had de smaak wel even te pakken in 2015/2016. Estland wordt steeds minder de laatste jaren, die hadden altijd een veel leukere NF.
Ja zeker!quote:Op zondag 24 mei 2020 20:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tsjechië heeft laatste paar jaar leuke inzendingen
Ja, zeg dan gewoon dat je de regels totale onzin vindtquote:Op zondag 24 mei 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha wat een flut excuus is dat altijd zeg
OH JA HOE KON IK DIE VERGETENquote:
Terwijl er toch echt wel wat betere alternatieven waren in Eesti Laul dit jaar. Al heeft die voorronde sowieso wel betere jaren gekend.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe konden ze ook voor What love is kiezen dit jaar? Dat is denk ik wel mijn nummer 41 van dit jaar.
Ja nou sta je op Erdogan's lijstje hoor!!quote:Op zondag 24 mei 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JA HOE KON IK DIE VERGETEN![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat vind ik ook wel een tof nummer met toffe act
Heb later hun hele discografie maar geluisterd. Zitten best leuke dingen bij.quote:
Ik ben meer een metal liefhebber, dus ik kon het wel waarderen. Los van de act.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou destijds was ik er als purist niet blij mee hoor. Nu past het wel in de geschiedenis van het ESF maar het is nog steeds niet mijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |