Moemoe!!quote:Op zondag 24 mei 2020 16:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meestal ben ik gewoon een lief koetje.
moet kunnenquote:
ja preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 16:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet kunnen
nu weetje weer wat je grens is![]()
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las Moemoe zeggen een borrel tegen jou
DUs dacht leuke tt
Met moemoe en Brorrel aan de borrel Zit verder niets achter
tja dat doe je toch zelf, hij dwingt je toch niet om te zuipenquote:
Zeker weten. Maar dat kan je niet bij iedereen he,quote:Op zondag 24 mei 2020 16:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja maar ik hou ervan
liever zo dan ruzieis toch leuk dat we dat kunnen zeggen en vinden
maakt mij iig blij
lief ben je zeker truequote:Op zondag 24 mei 2020 16:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meestal ben ik gewoon een lief koetje.
Hey Schakel,quote:
kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar dat kan je niet bij iedereen he,
dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op zondag 24 mei 2020 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja dat doe je toch zelf, hij dwingt je toch niet om te zuipen
die had jij gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2020 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik willt al vraagen wat heeft zij daar gisteren precies gemakt ?
hoe erg is de kater op schaal van 1 tot 10?quote:
dat valt wel mee, gewoon gaar dagje. geen koppijn ofzo gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2020 16:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe erg is de kater op schaal van 1 tot 10?
minder tolerantie? Of dacht je ik wil steeds meer meer meerquote:Op zondag 24 mei 2020 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was ook beetje te veel losgegaan afgelopen donderdag met dat lekkere weer en buitenzitten, nu hoef ik even niks meer
slapen helpt het bestequote:Op zondag 24 mei 2020 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat valt wel mee, gewoon gaar dagje. geen koppijn ofzo gelukkig
I was in it, to win itquote:Op zondag 24 mei 2020 16:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lief ben je zeker true
[ afbeelding ]
vaker lief en soms beetje rebels(spinnenspamellende
![]()
)
niemand anders gaat het voor je doen of wel?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ben al een uur aan het fantaseren over een gekookt eitje. maar dan moet helemaal naar de keuken lopen. dat idee
Ja het kookt niet vanzelfquote:Op zondag 24 mei 2020 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ben al een uur aan het fantaseren over een gekookt eitje. maar dan moet helemaal naar de keuken lopen. dat idee
ik sta er alleen voorquote:Op zondag 24 mei 2020 16:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niemand anders gaat het voor je doen of wel?
Gewoon de hoeveelheid, meer dan ik normaal drink. En icm een fietstochtje, dus ook vermoeidheid van het fietsenquote:Op zondag 24 mei 2020 16:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
minder tolerantie? Of dacht je ik wil steeds meer meer meer
neequote:Op zondag 24 mei 2020 16:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
I was in it, to win it.
Ik heb jou nooit voor de winst zien gaan volgens mij?
ja dat slaat wel aan danquote:Op zondag 24 mei 2020 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de hoeveelheid, meer dan ik normaal drink. En icm een fietstochtje, dus ook vermoeidheid van het fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |