Grappig, ik moest echt even checken of mijn eigen naam niet bij deze post stond. Heb precies dezelfde ervaring!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan ook eens immunotherapie overwegen,. Het is wel even een proces, maar wel ideaal - daarna ben je er vanaf. Ik en mijn toen 16-jarige brein zijn vroegtijdig gestopt en dus komt het nu langzaam weer wat terug, maar het is 80% minder dan het ooit was. Als ik de therapie had afgemaakt, was ik het sowieso kwijt geweest,
.
Ja, dat ga ik onthouden. Wie weet dat als ik in een goeie bui ben, kijk of ik een afspraak kan maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap je. Kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om er nog meer te zijn,
.
Zou je dan nog wel kunnen aanraden het soort pol uit te laten zoeken (heel makkelijk allergietestje in het zkh) want dat verkort wellicht de tijd dat je de zooi moet slikken, wel zo snel.
Ja had al even gegoogled vorige week. Had alleen een heel spontaan weekend weg en toen was het nog wel te doen dus niet aan gedacht Tavegyl mee te nemen.quote:Op maandag 7 september 2020 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ambrosia staat nu in bloei en die is enorm allergeen.
Als het helpt wil ik dat ook!!quote:Op maandag 7 september 2020 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja, ik werk met kinderen, zou de Tavegyl daar ook tegen werken?
Ja, geen idee... Misschien omdat ik al weken braaf elke ochtend een pilletje slik? Misschien omdat de pollen aan de Duitse grens nog tegengehouden worden? Misschien omdat alle planten later zijn dit jaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:44 schreef Guppy het volgende:
Hoe dan? Ik nies mezelf helemaal binnenstebuiten
heb ik ook! afgelopen zaterdag hakte het er ineens in! terwijl ik er normaal in maart/april last van heb. Bij mij is het ook meestal een maandje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Gister begon het feest.Ik heb altijd eind mei, begin juni het meeste last. Maar de lente was zo belabberd dus met regen heb ik nu minder last gehad. Uiteraard moet het er toch van komen.
Even een maandje doorbijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |