SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Of je neemt een abo.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop denk ik een tijdje met Fok. Dat addblock gelul ben ik zo spuugzat.
@:Danny krijg de vinkentering.
Elk nieuw venster bam, refresh, bam, ik ben er klaar mee.
Zorg dat het normaal werkt voor je het actief zet.
Ik heb geen last van advertenties.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat peaceman aan het draaien was.... zegt ook niets.
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat peaceman aan het draaien was.... zegt ook niets.
Ik heb de picturediskquote:
Wanneer krijgt Twan de uitslag van zijn schoolexamens?quote:
Officieel 4 juni pas. Hij heeft wel al zijn cijfers gekregen... en dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Twan de uitslag van zijn schoolexamens?
Dan kan het toch eigenlijk niet meer mis gaan?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Officieel 4 juni pas. Hij heeft wel al zijn cijfers gekregen... en dat ziet er wel goed uit.
Nee maar wordt nog wel “officieel” besproken enz. Ze kunnen het net zo goed nu zeggen... sommige scholen in Enschede hebben dat wel gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kan het toch eigenlijk niet meer mis gaan?
Ja, flauw inderdaad. Hier in ons stadje hangen overal de vlaggen al uit.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar wordt nog wel “officieel” besproken enz. Ze kunnen het net zo goed nu zeggen...
Boodschap ze.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Dank je wel voor deze spontane, verlengde show, peaceman
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Dank je wel voor deze spontane, verlengde show, peaceman
Hier ook dus bij sommige kinderen. Wij wachten maar even officieel bericht af. Vlaggen en versiering liggen klaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, flauw inderdaad. Hier in ons stadje hangen overal de vlaggen al uit.
Dat heeft Twan net gedaan.... en is nu aan het “koken”.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Nick Cave & The Bad seedsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:48 schreef brother52 het volgende:
Of je draait aan het goede knopje....![]()
Ben snaren aan het vervangen, zit bijna een minuut aan de stemknop te draaien en er gebeurde maar niks...
En ik wil straks nog 2 andere gitaren doen... kan alleen maar fout gaanquote:
ja stoorde als een gek, daarom weggedrukt.quote:
Ik mis even iets denk ik, zit nu aan de telefoon...quote:Op zondag 24 mei 2020 17:11 schreef Melting het volgende:
Bim bam! Nee brother52, dat is geen cowbell.
dat snap ik op zich welquote:Op zondag 24 mei 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
Ik legde de link ff met de stem van "I'll find my way home".
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, wilde eigenlijk niet te lang draaien en toch wel meer dan 3 nummers...
Geen probleem hoor.quote:
was niet liegen.. de verwachtingen lagen andersquote:Op zondag 24 mei 2020 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.![]()
Maar niet meer liegen hè?
quote:Op zondag 24 mei 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT hoorde het applaus op het eind, en ging enthousiast meeklappen!
Beide een Les Paul?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
De gitaar leek veel op wat Alice Cooper ook vaak gebruikt!
En mini-ToT bleef ook door applaudiseren!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:45 schreef peaceman het volgende:
even eten tussendoor...
muziek loopt door...
Een Gibson Les Paul Standard 1987quote:
Geloof dat Nita Strauss voornamelijk op Ibanez speelt.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van Slash wist ik dat wel, maar met Alice?
quote:Op zondag 24 mei 2020 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geloof dat Nita Strauss voornamelijk op Ibanez speelt.
Ze speelt (of speelde) ook bij Iron Maidens en zag vorige week toevallig een filmpje van haar tourrig voorbij komen en die is ongeveer hetzelfde als wat ik live gebruiktequote:
Eigenlijk is het gewoon een schande dat ik het zo lang niet gedraaid hebquote:
Aight aight!quote:Op zondag 24 mei 2020 17:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze speelt (of speelde) ook bij Iron Maidens en zag vorige week toevallig een filmpje van haar tourrig voorbij komen en die is ongeveer hetzelfde als wat ik live gebruikte
Ik heb een Worx multitool, telt dat ook?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:04 schreef Melting het volgende:
SD Worx, works!
Sinds ik die reclame hoor, waar dit nummer in zit, hoor ik niet anders meer.
Wij hebben gewoon zo'n starter.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
Het meurt hier naar een slechte BBQ
Steek zo'n ding gewoon goed op, zo moeilijk is het niet.
Simpel vuurtje maken, dan goede briketten en of kolen erop.
Dan hoeft niet de hele buurt mee te meuren.
Dat kan ook maar dit stinkt gewoon echt, dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n starter.
Wat kooltjes of briketten op de bbq leggen, daar wat aanmaakblokjes op, daar de starter op met onderin wat houtkool en dan briketten vermengd met meer houtskool en af en toe de onkruidbrander er op of er onder.
Als het eenmaal lekker fikt alles uitkiepen op de bbq, fleisch op de bbq, hickory houtsnippers (of in whiskey gedrenkt eikenhout) overheen flikkeren, kap van de bbq er overheen en roken maar!
Aanmaakvloeistof misschien?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan ook maar dit stinkt gewoon echt, dan doe je iets niet goed.
Tof tof!quote:Op zondag 24 mei 2020 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik BBQ zelf eigenlijk nooit, beetje zonde voor 1 persoon. Maar wel bij zus/zwager, moeder/man en de rest die er dan is. Maar we starten dan bijna altijd een houtvuurtje en daar gan dan de briketten op. Niks geen aanmaakblokjes of wat dan ook. Oké het duurt wat langer en je moet dus wat hout in dunne latjes hakken om een torentje te bouwen. Dun sprietje hout kan je gewoon met aansteker aansteken en zo start het vuur. Niks geen chemische bende nodig.
Vorig jaar toen kon het nog, hadden we bij mijn zus tomahawk steak ofzo. Die was ook om te kwijlen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
Laatst entrecote met zo'n vetrandje op de bbq getyft.
Holy moly, wat is DAT lekker zeg!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, ik blijf denk ik maar eeuwig vrijgezel. Ik ben wel lief enzo, maar geen relatiemateriaal.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Maar is elke houtsoort daar wel geschikt voor? Volgens mij zijn er ook wel ongezonde houtsoorten?
Overigens zijn bruine aanmaakblokjes niet chemisch.
En nog steeds niet aan de vrouw?
Ff gegoogled, maar dat is het zelfde als ribeye, maar dan met meer bot?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vorig jaar toen kon het nog, hadden we bij mijn zus tomahawk steak ofzo. Die was ook om te kwijlen.
Is het daar altijd wel goed kanen trouwens. Zusje werkt bij een groothandel in rundvlees. Dus die kan leuk inkopen af en toe. Vast wel vaker, maar zooooooo vaak kom ik er niet
A man with a taperecorder up his nosequote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
A man with a taperecorder up his nose
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
A man with a taperecorder up his nose
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:03 schreef peaceman het volgende:
Zijn er nog maar drie van over the pythons
4 toch? John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle en Michael Palin leven toch nog?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:03 schreef peaceman het volgende:
Zijn er nog maar drie van over the pythons
In een bakje in de koelkast zetten voor morgen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Echt soms ben ik echt een dodo.
Pakte net een snijplank. Even een rood uitje snijden, toen kwam de augurk, de tomaat, het ei, en nog wat zooi. mu heb ik geen zin meer in salade
oh ja die is er ook nog...quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heb nog niet gesneden trouwens, maar in gedachten kwam er ineens een hoop bij.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heb nog niet gesneden trouwens, maar in gedachten kwam er ineens een hoop bij.
Hier staan ook een paar goede recepten http://meerasodha.comquote:Op zondag 24 mei 2020 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank aan brother voor de suggesties van Indiaas eten met aardappel, heb daardoor een website gevonden waar redelijk simpele alledaagse Indiase recepten opstaan https://www.cookwithmanali.com/
Dank u. Ik heb hier ook wel ergens een Indiaas kookboek staan volgens mij. Die Manali zegt wel iets heel zinnigs: de curry’s etc die je in restaurants voorgeschoteld krijgt, dat is over het algemeen feest-eten en niet het gewone dageljkse eten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier staan ook een paar goede recepten http://meerasodha.com
Ik heb 'Made in India' van haar en wil haar andere boek ook nog.
Dat is bij de meeste van dat soort restaurants zo. Ik heb 'de echte chinese keuken thuis' van Fuchsia Dunlop hier ook staan (ook een erg goed kookboek) en daar staat geen enkel gerecht in wat je bij de Chinees om de hoek kunt bestellen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank u. Ik heb hier ook wel ergens een Indiaas kookboek staan volgens mij. Die Manali zegt wel iets heel zinnigs: de curry’s etc die je in restaurants voorgeschoteld krijgt, dat is over het algemeen feest-eten en niet het gewone dageljkse eten.
Gelukkig, kan ik zo eindelijk gaan stemmen en zo. Breek mijn nek ondertussen bijna over gitarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |