SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Of je neemt een abo.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop denk ik een tijdje met Fok. Dat addblock gelul ben ik zo spuugzat.
@:Danny krijg de vinkentering.
Elk nieuw venster bam, refresh, bam, ik ben er klaar mee.
Zorg dat het normaal werkt voor je het actief zet.
Ik heb geen last van advertenties.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat peaceman aan het draaien was.... zegt ook niets.
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat peaceman aan het draaien was.... zegt ook niets.
Ik heb de picturediskquote:
Wanneer krijgt Twan de uitslag van zijn schoolexamens?quote:
Officieel 4 juni pas. Hij heeft wel al zijn cijfers gekregen... en dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Twan de uitslag van zijn schoolexamens?
Dan kan het toch eigenlijk niet meer mis gaan?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Officieel 4 juni pas. Hij heeft wel al zijn cijfers gekregen... en dat ziet er wel goed uit.
Nee maar wordt nog wel “officieel” besproken enz. Ze kunnen het net zo goed nu zeggen... sommige scholen in Enschede hebben dat wel gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kan het toch eigenlijk niet meer mis gaan?
Ja, flauw inderdaad. Hier in ons stadje hangen overal de vlaggen al uit.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar wordt nog wel “officieel” besproken enz. Ze kunnen het net zo goed nu zeggen...
Boodschap ze.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Dank je wel voor deze spontane, verlengde show, peaceman
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Dank je wel voor deze spontane, verlengde show, peaceman
Hier ook dus bij sommige kinderen. Wij wachten maar even officieel bericht af. Vlaggen en versiering liggen klaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, flauw inderdaad. Hier in ons stadje hangen overal de vlaggen al uit.
Dat heeft Twan net gedaan.... en is nu aan het “koken”.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:35 schreef livelink het volgende:
Nick Cave & The Bad seedsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:48 schreef brother52 het volgende:
Of je draait aan het goede knopje....![]()
Ben snaren aan het vervangen, zit bijna een minuut aan de stemknop te draaien en er gebeurde maar niks...
En ik wil straks nog 2 andere gitaren doen... kan alleen maar fout gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |