quote:Op zondag 24 mei 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Omg ben helemaal nat.regen? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzoquote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk uit, misschien wordt je dochter wel zo'n powervegan.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzo
En vraagt dan lachend 'is dit wolf?'![]()
![]()
Hij heeft een fuckbuddy op aanraden van het RIVMquote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn bejaarde buurman nooit thuis.
Kijk eens of er vliegen onder het gordijn liggen in het raamkozijn?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn bejaarde buurman nooit thuis.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft een fuckbuddy op aanraden van het RIVM.
Deels wel waar want hij heeft een chickie die ergens anders woont ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na ik woon hier nu 1,5 jaar en bijna altijd als ik aanbel is hij er niet..quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk eens of er vliegen onder het gordijn liggen in het raamkozijn?
Jaap met zijn baardje op je clitquote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MI van een stapeltje fuckbuddyaanvragen op het bureau van Jaap van lelijke fokkers.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trouwens ik ben wel benieuwd naar vegan Pad Thai eigenlijk. Als je ziet hoe het moet denk je "dit wil ik ook!"quote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzo
En vraagt dan lachend 'is dit wolf?'![]()
![]()
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deels wel waar want hij heeft een chickie die ergens anders woont ja.Maar denk geen fuckbuddy lol op deze leeftijd hoewel ik het hem wel gun hoor haha.
[..]
Na ik woon hier nu 1,5 jaar en bijna altijd als ik aanbel is hij er niet..Maar komt soms wel random langs mijn huis om te vragen of alles nog oke is met mij nu tijdens corona.
Die van mij worden minstens 140 denk ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook echt wel hard huilen als hij dood is.Omg nadeel aan bejaarde buren.. Ze zijn zo lief maar ze gaan ook niet meer lang mee.
Ik geloof dit daadwerkelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ik![]()
Haha nee hij is echt heel actief.. Hij tikt bijna de 80 aan maar voor corona ging hij altijd om 07:00 al weg om te zwemmenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ik![]()
Actieve man, mooi toch, geen fokker zeker
Die chef is tofquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens ik ben wel benieuwd naar vegan Pad Thai eigenlijk. Als je ziet hoe het moet denk je "dit wil ik ook!"![]()
Ik wil sowieso niet dat hij komt te overlijden want krijg ik vast jonge mensen naast mij.quote:
Flesje wijn erbij? Deal!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Je klinkt nu zelf wel als een bejaardequote:Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat hij komt te overlijden want krijg ik vast jonge mensen naast mij.En die maken meer herrie.
Dippen in Liesje na een flesje wijn?quote:
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Je klinkt nu zelf wel als een bejaarde
Misschien wel een gezin met kinderen en een trampoline
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker gluren naar Miep dr scharrels enzo.
Nee joh, walgelijk, zeker als het van die vierkante meter denkers zijn en van het kerkjequote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.Hij heeft ook geen last van mijn muziek (metal, hardcore etc.) want hij is dol op muziek zegt hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn bejaarde buren maken meer herrie dan ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.Hij heeft ook geen last van mijn muziek (metal, hardcore etc.) want hij is dol op muziek zegt hij.
Ik vind de jongere mensen om mij heen wel een beetje irritant eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, walgelijk, zeker als het van die vierkante meter denkers zijn en van het kerkje
Relaxte gezellige jonge mensen met een baan en normaal leven
Luidruchtige Cheyne-stokesademhalingquote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buren maken meer herrie dan ik
Misschien komt het omdat ik midden dertig als jongere mensen zie bedenk ik me netquote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de jongere mensen om mij heen wel een beetje irritant eerlijk gezegd.
Hiernaast een orgelquote:
Oh ja ik in dit geval ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik midden dertig als jongere mensen zie bedenk ik me net
Lekkah. Deze geven ook les, dus veel van hetzelfde.quote:
Dan andere buurt proberen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah. Deze geven ook les, dus veel van hetzelfde.
Oh nee woon hier wel prima haha, sowieso krijg ik voor dit geld nergens in Emmen een ander huisje.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan andere buurt proberen?
Ik ben zo blij hier te wonen, allemaal Chille mensen op mijn skeksis gluurburen na maar die zijn nu wel echt op hun eindje en blijven inmiddels fulltime binnen door corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is ook altijd duidelijk wanneer ze visite hebben/een liedje willen opvoeren, dan gaat de oefenfrequentie flink omhoog.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee woon hier wel prima haha, sowieso krijg ik voor dit geld nergens in Emmen een ander huisje.Woon echt heel cheap nu.
Laatst nog in Emmen geweest, komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst nog in Emmen geweest, komt wel dichtbij zo
Oh jezus, je zult zo'n leven hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook altijd duidelijk wanneer ze visite hebben/een liedje willen opvoeren, dan gaat de oefenfrequentie flink omhoog.![]()
Maar verder prima lui wel hoor.
Moet niet gekker wordenquote:
De feestjes klinken wel gezellig altijd. Allemaal ouwe muzikanten enzo.quote:
Naaaawwwww! Loop het hele weekend al aan je te denken! Dat we eigenlijk nog moeten coronawandelen..quote:
Jij schildert ook dagelijks of niet?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden
Goed, ik ga nog naar weer op toilet zitten en hopelijk zo weer verder met schilderen
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Skippyballen van de wereld hoed uzelf want ik ben op jacht naar jullie.
Ben je nou nog steeds aan het schilderen? Moet ik een maand weg gaan of zo?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
tegen de tijd dat je alles hebt afgeplakt met tape is de dag alweer voorbij
nou ja het was mooi weer :p en ik had een kleine complicatie met mijn rug :pquote:Op zondag 24 mei 2020 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het schilderen? Moet ik een maand weg gaan of zo?![]()
Ik heb momenteel een beetje een complicatie met mijn motivatie.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het was mooi weer :p en ik had een kleine complicatie met mijn rug :p
ik heb een quiche als motivatiequote:Op zondag 24 mei 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een beetje een complicatie met mijn motivatie.
Okee, de meest bekende dus. Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen (kip Pesto), wordt dinsdag waarschijnlijk..quote:
Die heb ik nog niet geprobeerd :p laat maar weten of die lekker isquote:Op zondag 24 mei 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, de meest bekende dus. Ik heb er nog 1 in de koelkast liggen (kip Pesto), wordt dinsdag waarschijnlijk..
Doe ik. De spinazie geitenkaas (van de Appie dan) vond ik wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd :p laat maar weten of die lekker is
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:05 schreef Bos81 het volgende:
We kunnen zoals eerder gezegd 2 keer per week eten laten komen door de begeleiding. Laatst stond Lasagne op het menu. Aangezien ik geen zalm lust en er alleen lasagne stond, stelde ik de vraag welke ingredienten er in zaten. Belegeider stuurde een antwoord waaruit ik opmaakte hij mijn vraag niet begreep. Later die dag zag ik hem en sprak hem er op aan. Bleek hij te denken dat Lasagne altijd uit bladen, groente saus gehakt en kaas bestaat...![]()
Snel, haal je hangmat naar binnen, voor je het weet zit je met een groep hangmussen opgescheept.quote:
Nee, okee. Maar ik vind dat men wel moet weten dat je flink kan varieren met lasagne en er meer is dan de lasagne "bolognese"quote:Op zondag 24 mei 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar een zalm lasagne wat ik trouwens heerlijk vind is niet echt heel bekend toch
Mat is binnen, ik wilde weten hoe 'ie in zijn tas past.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Snel, haal je hangmat naar binnen, voor je het weet zit je met een groep hangmussen opgescheept.
Oh ja heb ik ook weleensquote:Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
ik had een kleine complicatie met mijn rug :p
Is dat niet zo danquote:Op zondag 24 mei 2020 15:05 schreef Bos81 het volgende:
Bleek hij te denken dat Lasagne altijd uit bladen, groente saus gehakt en kaas bestaat...
tuurlijk niet. Het is wel een beetje de standaard lasagne, maar je kan het echt met zoveel verschillende dingen maken. Met kip, zalm, zonder vlees(Vervangers)... en zo voortquote:
Is dat neukende neukinternet nou nog steeds niet gefiksdt??quote:Op zondag 24 mei 2020 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was net even in mijn oude woning en werd er zo verdrietig van dat ik daar straks weer een week moet zitten. Ik ben zo klaar met al het gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, ze waren iets vergeten. Uit het telefoontje dat volgde kwam een "sorry, ik kan op afstand niks doen". Nu wordt het weer een week later door een fout van KPN.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat neukende neukinternet nou nog steeds niet gefiksdt??
Hier herken je een kenner aanquote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Het is wel een beetje de standaard lasagne, maar je kan het echt met zoveel verschillende dingen maken. Met kip, zalm, zonder vlees(Vervangers)... en zo voort
Ik maak zelf het liefste cannelloni...quote:
Hoezo elders slapen?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ze waren iets vergeten. Uit het telefoontje dat volgde kwam een "sorry, ik kan op afstand niks doen". Nu wordt het weer een week later door een fout van KPN.
Er bestaat nu zelfs een mogelijkheid dat we tijdelijk bij onze (schoon)ouders moeten gaan wonen (nja, werken en slapen).
Met het thuiswerken slapen we graag op de plek waar we werken om zo veel mogelijk nachtrust te kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo elders slapen?
Wel kak dat ze zo aan het kutten zijn.
Wonen ze zo ver weg dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met het thuiswerken slapen we graag op de plek waar we werken om zo veel mogelijk nachtrust te kunnen krijgen.
Oh nee zo bedoelde ik het niet hehe. Ze wonen op een kwartiertje rijden ongeveer.quote:
Dan zou ik gewoon lekker thuis slapen, niet? Toch altijd fijner in je eigen bedquote:Op zondag 24 mei 2020 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoelde ik het niet hehe. Ze wonen op een kwartiertje rijden ongeveer.
Het is ook een behoorlijke kut situatie..quote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
Er zijn allemaal wel oplossingen te bedenken, maar het is gewoon niet aan een mens besteed om een maand lang niet echt ergens te wonen. Ik ben echt op, kan wel janken op dit punt.
Het probleem is dus dat er op dit moment niet echt een thuis en eigen bed isquote:Op zondag 24 mei 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker thuis slapen, niet? Toch altijd fijner in je eigen bed
Dan lijkt eigen bed me de prettigere optie.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoelde ik het niet hehe. Ze wonen op een kwartiertje rijden ongeveer.
Dat kwartiertje is naar haar schoonouders, haar eigen ouders wonen op iets meer dan een kwartier...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan lijkt eigen bed me de prettigere optie.
Ik maak hem altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.quote:
Maar normaal zou je toch bijv ook op kantoor ofzo zijn overdag, op een andere plek dan je huis (voor/na corona)?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat er op dit moment niet echt een thuis en eigen bed is. Niet in combinatie met thuiswerken.
Het is allemaal een beetje moeilijk uit te leggen in een paar posts maar het komt erop neer dat we gewoon graag ik de woning zouden wonen waarvoor we flinke huur betalen.
Ja en het wordt maar continu uitgesteld.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet gewoon volgens de planning fatsoenlijk je huis in is serieus kut.
Eensquote:Op zondag 24 mei 2020 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet gewoon volgens de planning fatsoenlijk je huis in is serieus kut.
Ik ook hoor,quote:Op zondag 24 mei 2020 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maak hem altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.
Klopt maar na een paar maanden je ritme aanpassen vereist helaas wat meer stabiliteit dan we nu hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar normaal zou je toch bijv ook op kantoor ofzo zijn overdag, op een andere plek dan je huis (voor/na corona)?
Het is ook wel een beetje de Wet van Behoud van Maximale Ellende daar he, de tering nogquote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ze waren iets vergeten. Uit het telefoontje dat volgde kwam een "sorry, ik kan op afstand niks doen". Nu wordt het weer een week later door een fout van KPN.
Er bestaat nu zelfs een mogelijkheid dat we tijdelijk bij onze (schoon)ouders moeten gaan wonen (nja, werken en slapen).
Want van corona gaat KPN dingen vergeten?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Verhuizen tijdens een pandemie: don't. ever.
Dit ja, als het even niet anders is dan zou ik kiezen voor het beste, in je oude huis werken in je nieuwe huis slapen. Dat het kut is, is een feit.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar normaal zou je toch bijv ook op kantoor ofzo zijn overdag, op een andere plek dan je huis (voor/na corona)?
Waarheid dit.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want van corona gaat KPN dingen vergeten?vgs mij hebben ze daar geen corona bij nodig toch?
Nee maar er is iets meer misgegaan dan alleen bij KPNquote:Op zondag 24 mei 2020 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want van corona gaat KPN dingen vergeten?vgs mij hebben ze daar geen corona bij nodig toch?
Nah dat is een beetje denken in problemen ook hoor. Hoezo kan die oplossing niet dan? Als je er zo intens verdrietig van wordt bij het idee dat je daar nog moet wonen dan ga je er toch nog een weekje alleen werken en in de avonden genieten van je nieuwe spullies en huisje?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt maar na een paar maanden je ritme aanpassen vereist helaas wat meer stabiliteit dan we nu hebben...
Sowieso slapen in je eigen bed.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah dat is een beetje denken in problemen ook hoor. Hoezo kan die oplossing niet dan? Als je er zo intens verdrietig van wordt bij het idee dat je daar nog moet wonen dan ga je er toch nog een weekje alleen werken en in de avonden genieten van je nieuwe spullies en huisje?
Zal ook een beetje aan de persoon liggen. De één is daar heel makkelijk in en een ander minder. Hoop in ieder geval dat het snel opgelost is.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee maar er is iets meer misgegaan dan alleen bij KPN.
Daarnaast staat je leven tijdens een soort halve quarantaine toch al op z'n kop en daar moet je gewoon geen verhuizing bij gaan doen. Het is een gevoelsdingetje wat ik niet goed onder woorden kan brengen. Ik zit er gewoon even volledig doorheen en dat is mijn goed recht.
Zekersquote:Op zondag 24 mei 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zit er gewoon even volledig doorheen en dat is mijn goed recht.
Dit ja, mijn internetaansluiting is werkelijk nog nooit goed gegaan in NL bij een verhuizing, niet bij KPN en ook niet bij Ziggo.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die toko alles netjes voor elkaar had gehad zonder het extra covidsausje.
Ik doelde ook op een aantal andere dingen die niet echt soepel gelopen zijn bij Nijn, de verkeerde postcodes (toch?) enzo.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, mijn internetaansluiting is werkelijk nog nooit goed gegaan in NL bij een verhuizing, niet bij KPN en ook niet bij Ziggo.
Oh dat ja, dat was ook kut héquote:Op zondag 24 mei 2020 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde ook op een aantal andere dingen die niet echt soepel gelopen zijn bij Nijn, de verkeerde postcodes (toch?) enzo.![]()
Maar internet gaat echt nooit meteen goed nee.
Het ging prima tot vrijdag, iedere dag hebben we allerlei problemen aangepakt en opgelost en deze vrijdag zou alle shit eindelijk voorbij zijn en alles fijn en normaal wordenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ook een beetje aan de persoon liggen. De één is daar heel makkelijk in en een ander minder. Hoop in ieder geval dat het snel opgelost is.
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ging prima tot vrijdag, iedere dag hebben we allerlei problemen aangepakt en opgelost en deze vrijdag zou alle shit eindelijk voorbij zijn en alles fijn en normaal worden. Maar ja toen bleek vervolgens dat er wéér iets was misgegaan bij een of andere instantie en alles weer uitgesteld moet worden. Een keer is het op, voor iedereen waarschijnlijk
.
Is zo hoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ging prima tot vrijdag, iedere dag hebben we allerlei problemen aangepakt en opgelost en deze vrijdag zou alle shit eindelijk voorbij zijn en alles fijn en normaal worden. Maar ja toen bleek vervolgens dat er wéér iets was misgegaan bij een of andere instantie en alles weer uitgesteld moet worden. Een keer is het op, voor iedereen waarschijnlijk
.
Eenschquote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naaaawwwww! Loop het hele weekend al aan je te denken! Dat we eigenlijk nog moeten coronawandelen..![]()
![]()
Hmm, ik hoop dat het nog een beetje gaat opklaren.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt maar geen beter weer. Zo wordt er niet gewandeld vanavond
Ik krijg al 2 dagen amper iets door mijn strotquote:Op zondag 24 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Snel beginnen aan mijn avondeten. Dat heeft een uurtje nodig en ik heb nu al honger
Hoe komt het? En hoe is het met je hoofdpijn?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg al 2 dagen amper iets door mijn strotmaar heb wel honger.
Hmm hoofdpijn valt vandaag mee en ja weet niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe komt het? En hoe is het met je hoofdpijn?
aan het piekeren?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm hoofdpijn valt vandaag mee en ja weet niet.
Waarom wordt dit iedere dag genoemdquote:
Los is gewoon een erg grijze muisquote:Op zondag 24 mei 2020 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom wordt dit iedere dag genoemd![]()
.
Lekker thuiskomenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:02 schreef LTVDK het volgende:
Lekker 2 uur lopen en dan het laatste kwartiertje zo'n smerig vieze miezerbui waardoor je helemaal doorweekt thuiskomt
Noem je Ama nu oud?quote:Op zondag 24 mei 2020 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaa waarom weten oude mensen alle gesprekken naar ziektes om te draaien.
*stapt op scooter*quote:Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, mijn chicken saag wordt perfect. De saus is veel beter in verhouding dan de vorige keer. Minder tomaterig en pittiger.
Je mag het van de week hier ook wel komen makenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O jezus, mijn chicken saag wordt perfect. De saus is veel beter in verhouding dan de vorige keer. Minder tomaterig en pittiger.
Voor zo’n topkok als jij durf ik niet te kokenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag het van de week hier ook wel komen maken
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gooi ik meer naans in de oven
Is de brug dit weekend weer open?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gooi ik meer naans in de oven
Ik kan nog genoeg nieuwe dingen lerwnquote:Op zondag 24 mei 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zo’n topkok als jij durf ik niet te koken
Ja, dit is eigenlijk heel simpel. Ik heb wat recepten gegoogled en die in mijn hoofd gemixt tot een ideaal recept voor mij. Beetje spelen met de verhoudingen en hoppaquote:Op zondag 24 mei 2020 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan nog genoeg nieuwe dingen lerwn
Dan mag je wel voor mij komen koken, ik kan er toch niks vanquote:Op zondag 24 mei 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zo’n topkok als jij durf ik niet te koken
Psssst ze nodigt je uitquote:Op zondag 24 mei 2020 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit is eigenlijk heel simpel. Ik heb wat recepten gegoogled en die in mijn hoofd gemixt tot een ideaal recept voor mij. Beetje spelen met de verhoudingen en hoppa
Dat geloof ik eigenlijk nietquote:Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mag je wel voor mij komen koken, ik kan er toch niks van
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk niet
Maar okéGraag! Kwiwi! Lijkt mij erg leuk
*pakt agwenda* Wanneer kun jij?
Dat is echt waar, ik kan alleen maar bakkenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk niet
Maar oké
Als de intenties maar goed zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer hč.. mannenMaar goed dat ie een wingbal heeft.
Nee want vrouwen zijn zo duidelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer hč.. mannenMaar goed dat ie een wingbal heeft.
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt vermoedelijk weer een week met warm en opvallend zonnig weer. Er wordt geen neerslag verwacht en wolken blijven weg, voorspelt Weerplaza.
https://www.nu.nl/binnenl(...)o2gO65dfIkOSyyfXAt2Q
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
quote:De atmosfeer van Venus is zeer dicht en bestaat voor het overgrote deel (96%) uit koolstofdioxide, wat het broeikaseffect, dat door het wolkendek wordt veroorzaakt, verder versterkt. De hoge druk (ruim 90 bar, dus ruim 90 keer de luchtdruk op aarde)[19], de hoge temperatuur en de koolstofdioxideconcentratie maken iedere ons bekende vorm van leven op Venus onmogelijk.
quote:Van alle planeten lijkt het klimaat op Mars het meest op dat van de Aarde, hoewel de seizoenen op Mars vanwege de langere omlooptijd rond de zon ongeveer twee keer zo lang duren als op Aarde. De oppervlaktemperatuur op Mars kan tussen -140 °C (in de poolwinter) tot 20 °C (in de zomer) variëren.[22] De enorme variatie in temperatuur is een direct gevolg van de dunne atmosfeer en de lage warmtecapaciteit van het marsoppervlak.[23]
Nee mijn oma van 85 noem ik oudquote:
M'n oma van 91 vertikte het om in een rolstoel te gaan want dat was voor oude mensen.quote:
Heb het idee dat jij al de hele lente aan het schuren bentquote:Op zondag 24 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik beginnen met de pergola. moet nog wat schuren eerst
Maar dan moet ik werkenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt vermoedelijk weer een week met warm en opvallend zonnig weer. Er wordt geen neerslag verwacht en wolken blijven weg, voorspelt Weerplaza.
https://www.nu.nl/binnenl(...)o2gO65dfIkOSyyfXAt2Q
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 24 mei 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij al de hele lente aan het schuren bent
Was het de bedoeling dat het ooit op zou houden dan?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het idee dat jij al de hele lente aan het schuren bent
Als ik ooit naar de hel ga is dat het. Eindeloos hout schurenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het de bedoeling dat het ooit op zou houden dan?
Terwijl bemoeibuuf roept dat je het helemaal verkeerd doet.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik ooit naar de hel ga is dat het. Eindeloos hout schuren
Als je hard genoeg schuurt blijft het daar ook een beetje warmquote:Op zondag 24 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik ooit naar de hel ga is dat het. Eindeloos hout schuren
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl bemoeibuuf roept dat je het helemaal verkeerd doet.
Wat is je signature taart?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt waar, ik kan alleen maar bakken
Oh is het al opquote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was lekker. Alleen die afbaknaans slaan nergens op.
Ik moet weer wieden ook, oneindig verhaal dat.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik beginnen met de pergola. moet nog wat schuren eerst
Op de juiste hoogte natuurlijk als je hangt :pquote:Op zondag 24 mei 2020 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet weer wieden ook, oneindig verhaal dat.Komende week maar weer wat weghalen, het valt nu nog mee.
En ik had een helder idee, we hebben nog een campingtafeltje, dat ga ik naar beneden zeulen als bijzettafel.De echte tuinmeubels kunnen mooi even wachten nog dan.
Ah kom je die dan bezorgenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een portie voor morgen.
Lekker smeuīge met een smerige dikke laag glazuurquote:
Uhuh, en ik wil ook iets van een bankje/loungesetje tzt. Dan vind ik het wel net zo leuk om dat een beetje op elkaar af te stemmen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op de juiste hoogte natuurlijk als je hangt :p
heb je al gekeken?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, en ik wil ook iets van een bankje/loungesetje tzt. Dan vind ik het wel net zo leuk om dat een beetje op elkaar af te stemmen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker smeuīge met een smerige dikke laag glazuur
Als ik een keer naar een meet kom neem ik ze meequote:
Ik heb lang in de biblebelt gewoond, daar muts je niet voor het huwelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerder wilde je m'n muts nog niet zien, en nu wel trouwen? Ouderwets hoor
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb lang in de biblebelt gewoond, daar muts je niet voor het huwelijk
Nog niet! Maar dit is ook eigenlijk beter om samen te doen met Joop.quote:
Meet? Welke meet?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Als ik een keer naar een meet kom neem ik ze mee
Dan al? Dan heb ik al wat gepland hoor.quote:
Waarom toch die benamingenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Even op de vegetarische toer vandaag. Hmm, wat zal ik eens kiezen. Ah dit ziet er goed uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is zoveel mis met dat label he.quote:
Ja zo kansloos altijd, vegetarisch zooi en het dan toch met een vleesnaam willen verkopenquote:
"No fairytales"quote:Op zondag 24 mei 2020 19:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is zoveel mis met dat label he.
Smokey Beef?? Zit er niet in
Vegetarische Slager? Die bestaat niet.
Zou echt verboden moeten worden. Tenslotte mag vanille vla ook al niet meer, maar is het vla met vanille smaak...
Dan moet dat hier toch ook? Een wrap met vlees smaak?
Ja "speckjes" of "kipstuckjes" huichelarij. Maar BEEF hoort BEEF te zijn, how hard can it be?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kansloos altijd, vegetarisch zooi en het dan toch met een vleesnaam willen verkopen
Precies, als ik beef, beef ik ook echt!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja "speckjes" of "kipstuckjes" huichelarij. Maar BEEF hoort BEEF te zijn, how hard can it be?
De vegetarische slager bestaal welquote:Op zondag 24 mei 2020 19:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is zoveel mis met dat label he.
Smokey Beef?? Zit er niet in
Vegetarische Slager? Die bestaat niet.
Zou echt verboden moeten worden. Tenslotte mag vanille vla ook al niet meer, maar is het vla met vanille smaak...
Dan moet dat hier toch ook? Een wrap met vlees smaak?
Beef, alsof het je laatste dag is.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, als ik beef, beef ik ook echt!
Een slager of beenhouwer (Belgisch-Nederlands) is een persoon die beroepsmatig stukken vlees snijdt en voorbereidt voor verkoop of gebruik.quote:
ja maar om zo te miepen s wat flauw tochquote:Op zondag 24 mei 2020 19:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een slager of beenhouwer (Belgisch-Nederlands) is een persoon die beroepsmatig stukken vlees snijdt en voorbereidt voor verkoop of gebruik.
Niet volgens de definitie. dan kan die hele term niet bestaan.
Je mag niet liegen op voedseletiketten toch? Dat is de boel oplichten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar om zo te miepen s wat flauw toch
https://www.devegetarischeslager.nl/
ja dat is eoa knoppenduwer die in een lab eiwitten zit te engineeren, geīnspireerd door 9GAG. "Slager". Ja en ik ben de vegetarische PAASHAASquote:
Das toch de naam van het bedrijf. niet het productquote:Op zondag 24 mei 2020 19:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet liegen op voedseletiketten toch? Dat is de boel oplichten.
dat geldt voor de ingredientenlijst, niet voor de merknaamquote:Op zondag 24 mei 2020 19:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je mag niet liegen op voedseletiketten toch? Dat is de boel oplichten.
En het moet er ook uitzien als vleesquote:Op zondag 24 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kansloos altijd, vegetarisch zooi en het dan toch met een vleesnaam willen verkopen
Het blijft misleiding. Maar dan snap ik de fairy tales ook. Sprookjes.. daar gebeuren vakern dingen in die niet kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geldt voor de ingredientenlijst, niet voor de merknaam
Dr_Vegetarische_Bitterbal gaat in het vervolg ook troep op de markt brengen. Want hey het is de naam van het bedrijf dus dan mag er ineens wel van alles.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Das toch de naam van het bedrijf. niet het product
Het is allemaal net zo onzinnig als Halal varkensvleesquote:Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat je niet kan bedenken dat het geen echt vlees is als je de vegetarische slager leest?
Niet heel gek wanneer ze juist mikken op mensen die om welke reden dan ook een vleesvervanger zoeken, vegetariers zullen zelf vast al genoeg andere eiwitbronnen en/of vegetarische recepten kennen.quote:
Sowieso dat smokey deugt ook al niet. Dat is van die "barbecuesaus" (koop ik ook nooit) die stijf staat van de rook-aromaquote:
nou ik hou van vlees dus denk het nietquote:Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Vegetarische_Bitterbal gaat in het vervolg ook troep op de markt brengen. Want hey het is de naam van het bedrijf dus dan mag er ineens wel van alles.
Voor jou ja :pquote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is allemaal net zo onzinnig als Halal varkensvlees
Zodat je nu weet hoe het smaakt en je er in het vervolg niet meer over hoeft te twijfelen om het te halenquote:
Moorkop tochquote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik hou van vlees dus denk het niet![]()
maar in het woord bitterbal staat niet wat er in moet zitten dus dat mag je gewoon gebruiken. Maar die bakker die een vegan roomkop had gemaakt en dat zo verkocht mocht dat niet
Dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat je niet kan bedenken dat het geen echt vlees is als je de vegetarische slager leest?
Nee dat mag je niet meer zeggen, is discriministisch.quote:
Nee hij had het dacht ik geen moorkop genoemd toch? Was iets met room in de naam en dat zat er niet inquote:
Dat wel ja, ik heb er n ieder geval iets van geleerdquote:Op zondag 24 mei 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je nu weet hoe het smaakt en je er in het vervolg niet meer over hoeft te twijfelen om het te halen
Je hebt toch niet alleen een wrap zelf gekocht maar een gevuldequote:Op zondag 24 mei 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezenKleine lettertjes
![]()
Ik dacht "hee wat raar, een vegetarische wrap met beef. Nou ja ik heb wel zin in beef dusjah. Is een wrap trouwens sowieso niet altijd al vegetarisch? Waarom moet je dat er speciaal nog bij zetten als je er toch beef in gaat doen? Weirdo's"
Of ben ik nu raar?
Het kwam wel in dezelfde tijd dat Moorkop opeens racisme wasquote:Op zondag 24 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij had het dacht ik geen moorkop genoemd toch? Was iets met room in de naam en dat zat er niet in
Er zaten vroegah ook geen Moren inquote:Op zondag 24 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij had het dacht ik geen moorkop genoemd toch? Was iets met room in de naam en dat zat er niet in
Dat is het altijd al geweest. :pquote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kwam wel in dezelfde tijd dat Moorkop opeens racisme was
Juist, dus?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alleen een wrap zelf gekocht maar een gevulde
Groentewrap met vegetarische beef van de Vegetarische Florahouwer.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik heb er n ieder geval iets van geleerd![]()
en het had natuurlijk "Groentewrap met vegetarische beef" moeten zijn.
Dan had ik het laten staan.
Moren bestaan niet eens meer toch, was dat niet een wreed donkergekleurd volk uit Noord Afrika?quote:
hoezo zouden ze niet meer bestaan?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moren bestaan niet eens meer toch, was dat niet een wreed donkergekleurd volk uit Noord Afrika?
Dan waren ze zeker niet vegetarisch geweestquote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
Jezus. de moorkop heet zo vanwege de donkere kleur door de chocolade= moren,donkere noord afrikanen.
Nee die hebben er nooit in gezeten nee
PRECIESquote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus dan is die toch niet per definitie vegetarisch?
Beetje zoals Romeinen. Bestaan nog wel, gaan onder een andere naamquote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moren bestaan niet eens meer toch, was dat niet een wreed donkergekleurd volk uit Noord Afrika?
Buiten de historische betekenis van Moren wordt het woord nog steeds gebruikt, echter niet in dezelfde context.quote:
Die hebben een keer een marketeer ingehuurd om onder een nieuwe naam met beter imago verder te gaanquote:Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals Romeinen. Bestaan nog wel, gaan onder een andere naam
Ja dat was nog beter geweest. Alhoewel die florahouwer dan waarschijnlijk zelf nog steeds denkt "Barst, zin in spare ribs vanavondquote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groentewrap met vegetarische beef van de Vegetarische Florahouwer.
Is wat voor de marokkanenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben een keer een marketeer ingehuurd om onder een nieuwe naam met beter imago verder te gaan
Ja, na dat coronadrama in Bergamo en omstreken moeten ze dat maar weer doen. Benieuwd waar ze nu mee op de proppen gaan komenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben een keer een marketeer ingehuurd om onder een nieuwe naam met beter imago verder te gaan
geloof niet dat dat door de marokkaan is bedachtquote:Op zondag 24 mei 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marokkanen waren toch al Finnen tegenwoordig?
Huh wat?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marokkanen waren toch al Finnen tegenwoordig?
Tuurlijk, komt goedquote:Op zondag 24 mei 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ooit komt mijn tijd wel.Ik hou hoop haha.
Begint pas over een kwartier manquote:Op zondag 24 mei 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
Grmbl het hele journaal weer corona corona corona
Je overschat veel vegetariërs.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet heel gek wanneer ze juist mikken op mensen die om welke reden dan ook een vleesvervanger zoeken, vegetariers zullen zelf vast al genoeg andere eiwitbronnen en/of vegetarische recepten kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |