Ik denk dat die ober in Tsjechie best een wapen gewild had tegen dat tuig uit Den Haag (met een dubbel paspoort dus geen Nederlanders wat mij betreft).quote:Op zondag 24 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een discussie: moeten we bedienend personeel uitrusten met een wapen
Ik voel me ook zo maar bij mij is de reden bekendquote:
Zit je nu alweer aan de chocoladetaart?quote:
Hmmquote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me ook zo maar bij mij is de reden bekend. Wat is er aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HmmJe bent een fokker of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
HmmOh oei dat is wel even een hele andere betekenis van zwak dan bij mij, hier is het gewoon dat trage gevoel na een avond gespacekoekt te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Niet te verwarren met disfunctioneel ass fuckquote:
Haha dat is wel chill toch.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
hier is het gewoon dat trage gevoel na een avond gespacekoekt te hebben
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet te verwarren met disfunctioneel ass fuck
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ook lastig
De crčches zijn weer open, dus meer dan prima nuquote:
Fantastischquote:
Toen ik eenmaal een modus gevonden had waarin ik wel frisse lucht in mijn slaapkamer had en geen gierende wind welquote:
Nu nog de scholen vol openquote:Op zondag 24 mei 2020 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
De crčches zijn weer open, dus meer dan prima nu![]()
Koffie tankenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Nu eens koffie tanken hier en kijken wat er te brunchen valt
Ik sliep ook heerlijk, denk dat ik ontbijt ook maar laat overgaan naar lunchquote:Op zondag 24 mei 2020 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Nu eens koffie tanken hier en kijken wat er te brunchen valt
Dat is dan toch gewoon je ontbijtquote:Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb al wel een bak Griekse yoghurt met aardbeien op
Ooh lekker. Ik straks met appel en kaneelquote:Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb al wel een bak Griekse yoghurt met aardbeien op
Kwark met fruit is bij mij gewoon standaard ontbijt hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen laat graag veel tijd tussen zijn avondeten en toetje.
hmmmquote:Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee had ik geen geluld voor dus zo de mond in.
Dat weet niemand want tijd is een relatief begripquote:
Heerlijkquote:
Pff, diep hoor zo op de zondagochtendquote:Op zondag 24 mei 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet niemand want tijd is een relatief begrip
Jij bent al de halve dag op dus voor jou is het al praktisch avondquote:
Ik ga zo weer eens even een wandeling maken. Nieuwe routes ontdekken voor wanneer ik weer bezoek kan ontvangenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één kopje koffie en dan ga ik wat nuttigs doen.
True. Zat net te denken, ik ontbijt om 4:30 dus eigenlijk moet ik ook eerder lunchen en avondeten dan anderen. Dan snack ik misschien niet zoveel tussen doorquote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent al de halve dag op dus voor jou is het al praktisch avond
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo weer eens even een wandeling maken. Nieuwe routes ontdekken voor wanneer ik weer bezoek kan ontvangen
duik je dan ook om 1700 je bed in?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
True. Zat net te denken, ik ontbijt om 4:30 dus eigenlijk moet ik ook eerder lunchen en avondeten dan anderen. Dan snack ik misschien niet zoveel tussen door
Ook in het weekend?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
True. Zat net te denken, ik ontbijt om 4:30 dus eigenlijk moet ik ook eerder lunchen en avondeten dan anderen. Dan snack ik misschien niet zoveel tussen door
Weet je wat nou handig was voor vandaag?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent al de halve dag op dus voor jou is het al praktisch avond
Nog steeds ochtendquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds ochtend![]()
Ik was om half 7 al klaar met slapenEn ben toen gelijk een eind gaan wandelen. O.a. langs een tunnel die vanaf morgen bijna 3 maanden dicht gaat. Weer een paar leuke en interessante dingen gezien onderweg
terwijl het nog schitterend weer was
![]()
En mijn Tillandsia bloeitOok vet tof
Zit jij nu op je terras?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat nou handig was voor vandaag?
Zon overkapping voor in de tuin dat je toch buiten kan zitten.
Hé daar ben je weer!quote:Op zondag 24 mei 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds ochtend![]()
Ik was om half 7 al klaar met slapenEn ben toen gelijk een eind gaan wandelen. O.a. langs een tunnel die vanaf morgen bijna 3 maanden dicht gaat. Weer een paar leuke en interessante dingen gezien onderweg
terwijl het nog schitterend weer was
![]()
En mijn Tillandsia bloeitOok vet tof
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat nou handig was voor vandaag?
Zon overkapping voor in de tuin dat je toch buiten kan zitten.
Lelijke treinquote:Op zondag 24 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest aan je denken vanochtend. Zag een filmpje van de nieuwe intercity. Al gezien?
Nee niet helemaal. maar heb het nog niet getest omdat het ook weer moet drogen voordat die weer lang dicht zit zeg maarquote:Op zondag 24 mei 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zonnescherm is vast waterdicht
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Hmm mss morgen dokter maar eens bellen.Voel me alleen zo'n aansteller dan maar ik heb al 2 weken best wel erge hoofdpijn.
Ja ga ik ook doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan zou ik toch rap de dokter bellen, Ama
Ze probeert gewoon mij te stangen ...quote:Op zondag 24 mei 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zonnescherm is vast waterdicht
Ding is voornamelijk lelijk door die eis voor een lage instapquote:
Ja, da’s waar. Je wil geen schimmelscherm.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. maar heb het nog niet getest omdat het ook weer moet drogen voordat die weer lang dicht zit zeg maar
Da's kutquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
Vooral overdag, in de avond lijkt het wel beter te gaan.
Het is een stoptrein die een IC nadoet. Miepmiep.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is voornamelijk lelijk door die eis voor een lage instap
Naar mens dat het soms is.quote:
ja ik zag hem gisteravond langskomen. Ik heb ook een filmpje gemaakt, staat in PTA. Echt een abominabel kut-kwaliteit filmpje trouwens, maar jaquote:Op zondag 24 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest aan je denken vanochtend. Zag een filmpje van de nieuwe intercity. Al gezien?
Hier staan stoelen en cavia rennen nat te regenen nu :/quote:Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s waar. Je wil geen schimmelscherm.
wat voor stoelen?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier staan stoelen en cavia rennen nat te regenen nu :/
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloeiende Tillandsia(en nog twee, het zijn echt kleintjes
)
[ afbeelding ]
Stoelen die ik toch liever afdek, voornamelijk tegen roesten etcquote:
Volgens mij prefereert ze eerder de wat meer Duitsere methodesquote:
ja ik zag het vanochtend ineens. Denk dat ie nog wel verder open gaat en zo. Maar het is maar een plantje van 5 cm of zoquote:
kan je dat niet snel doen dan? Zag opbuien radar dat het vanmiddag nog meer gaat regenenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stoelen die ik toch liever afdek, voornamelijk tegen roesten etc
Jawel. Maar ze hebben voor enkeldekkers gekozen om het huidige IC-materieel dat op de HSL-lijnen rijdt te vervangen. Onbegrijpelijke keuze.quote:
doen ze dat niet allemaal?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zag het vanochtend ineens. Denk dat ie nog wel verder open gaat en zo. Maar het is maar een plantje van 5 cm of zoDit zijn van die plantjes die van de lucht leven
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tsjopppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zwaaien met een kapmes
Ja klopt ga ze zo ff droog maken en bij broertjes en zusjes onder het dekzeil zettenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat niet snel doen dan? Zag opbuien radar dat het vanmiddag nog meer gaat regenen
ik heb de kussens buiten toch maar wat recht op gezet :pquote:Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja klopt ga ze zo ff droog maken en bij broertjes en zusjes onder het dekzeil zetten
Deze heeft geen potgrond nodig bedoel ik. En ook geen tuinaardequote:
Oh? Das wel super handigquote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze heeft geen potgrond nodig bedoel ik. En ook geen tuinaarde
Ze willen geen dubbeldekkers op de HSL. In Frankrijk stikt het er van maar wij willen het nietquote:Op zondag 24 mei 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar ze hebben voor enkeldekkers gekozen om het huidige IC-materieel dat op de HSL-lijnen rijdt te vervangen. Onbegrijpelijke keuze.
Wat is het verschil tussen en intercity en een trein?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is pas een intercity![]()
[ afbeelding ]
Nederland is sowieso te klein voor een HSL, maar goed. Dat geld is al weg, nou moeten we er wat meequote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze willen geen dubbeldekkers op de HSL. In Frankrijk stikt het er van maar wij willen het niet
intercity is een deelverzameling van trein.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen en intercity en een trein?
Ja, dat snap ik dus niet. Er is een schreeuwend tekort aan capaciteit, die treinen puilen uit.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze willen geen dubbeldekkers op de HSL. In Frankrijk stikt het er van maar wij willen het niet
mensen noemen het een wesp. Het zal welquote:Op zondag 24 mei 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een soort van hondenkop
Een lijn waar je 200 kan was prima geweest en stukken goedkoper, maar ja we willen erbij horenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederland is sowieso te klein voor een HSL, maar goed. Dat geld is al weg, nou moeten we er wat mee
hmm dat zag ik er niet in :pquote:Op zondag 24 mei 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mensen noemen het een wesp. Het zal wel
EN dat terwijl voorlopig bijna niemand met de trein magquote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Er is een schreeuwend tekort aan capaciteit, die treinen puilen uit.
Hungary?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals Amsterdam - Utrecht bedoel je?quote:
Intercity vs. stoptrein. Waarbij een intercity is ingericht voor langere reizen. Nou is ‘lange reis’ in Nederland een relatief begrip, maar onze intercity’s zijn toch maar spartaans als je ze vergelijkt met de Oostenrijkse railjets.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen en intercity en een trein?
Mijn moeder zit ook te miepen dat ze naar d'r broer wil, tsja geen noodzakelijk vervoer, en allebei risicogroep want dik boven de 70quote:Op zondag 24 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat terwijl voorlopig bijna niemand met de trein mag
ÖBB RailJet, o.a. ook naar Budapest ja. Maar een Oostenrijks ding op zich.quote:
Dat maakt het niet heel veel duidelijker ...quote:Op zondag 24 mei 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
intercity is een deelverzameling van trein.
quote:Elke verzameling is een deelverzameling van zichzelf, maar geen echte deelverzameling, is een deelverzameling van elke verzameling. De lege verzameling is altijd een echte deelverzameling, behalve van zichzelf. Het begrip hyponiem in de taal komt overeen met het begrip deelverzameling.
Ik heb inmiddels al veel langer niet meer in een trein gezeten dan toen ik aan het revalideren was van 2 verbrijzelde rugwervelsquote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder zit ook te miepen dat ze naar d'r broer wil, tsja geen noodzakelijk vervoer, en allebei risicogroep want dik boven de 70
Tsja zolang we ATB blijven gebruiken en we daarmee niet harder dan 140 willen /kunnen /mogenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals Amsterdam - Utrecht bedoel je?Of de Hanzelijn? Wel het geld er aan uitgeven maar er vervolgens geen gebruik van maken
Daar rijden ze ook, op de route Zürich/München-Budapestquote:
trein is toch gewoon algemene term voor voertuig op zon spoor?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt het niet heel veel duidelijker ...
De uitleg voor 'deelverzameling' op wikipedia ook niet echt
[..]
Oh, ik heb in een Nederlandse trein nou nooit echt het idee gehad van 'goh hier zou ik wel langer dan een half uurtje in willen zitten'.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Intercity vs. stoptrein. Waarbij een intercity is ingericht voor langere reizen. Nou is ‘lange reis’ in Nederland een relatief begrip, maar onze intercity’s zijn toch maar spartaans als je ze vergelijkt met de Oostenrijkse railjets.
Wauw nee daar heb je inderdaad niet veel aanquote:Op zondag 24 mei 2020 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Intercity is net zoiets als een Stoptrein. Ohnee sprinterquote:Op zondag 24 mei 2020 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Meh.. Panorama intercity'squote:Op zondag 24 mei 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
die va adam naar brussel zijn best fijn hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een Nederlandse trein nou nooit echt het idee gehad van 'goh hier zou ik wel langer dan een half uurtje in willen zitten'.
Sjiekquote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. Panorama intercity's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trein nauwelijks, laatste keer was 2018 naar een Fok meetquote:Op zondag 24 mei 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar rijden ze ook, op de route Zürich/München-BudapestVeel mee gereisd
Maar het is een Oostenrijkse trein.
Op die tweede foto gaat iets heel erg fout natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn hetzelfde ouwe zut als tussen Rotterdam en Amsterdam via HSLquote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die va adam naar brussel zijn best fijn hoor
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die tweede foto gaat iets heel erg fout natuurlijk
Ze houden geen 1.5m afstand?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind dat wel fijne treinen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zijn hetzelfde ouwe zut als tussen Rotterdam en Amsterdam via HSL
Er zit iemand onder de 65 in een bejaardentreintje?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iemand die een krant gaat lezen in een panoramatrein in het prachtigste landschap van de wereldquote:
Heb er na de laatste verbouwing niet meer ingezeten, ben als ik het OV in duik dief van eigen portemonnee, dus hooguit als ik echt goed wil zuipenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja best hoorquote:
Nee, kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een Nederlandse trein nou nooit echt het idee gehad van 'goh hier zou ik wel langer dan een half uurtje in willen zitten'.
Tja als je er woont is het heel gewoon hč?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iemand die een krant gaat lezen in een panoramatrein in het prachtigste landschap va de wereld
In Hongarije had ik geen auto. Dus treinden we elke twee weken naar Mosonmagyarovár voor een bezoekje aan de schoonfamilie.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik trein nauwelijks, laatste keer was 2018 naar een Fok meet
Nou ja als je die rit elke dag maakt heb je het wel een keer gezien natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee iemand die een krant gaat lezen in een panoramatrein in het prachtigste landschap van de wereld
Niet! Daar geloof ik niks van. Het is wel gewoon, maar nog steeds mooiquote:Op zondag 24 mei 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je er woont is het heel gewoon hč?
Dan is het net of wij naar een rijtjes flat zitten te kijken
Sowieso treinenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je er woont is het heel gewoon hč?
Dan is het net of wij naar een rijtjes flat zitten te kijken
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja best hoorBen je alweer op de terugweg van 78N?
voordat je c ziet ben je er toch al uit bij b?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso treinen![]()
Ga je van A naar B maar zie je op C wat moois dan boemelt hij door naar B
Hoe kun je iets zien op C als je van A naar B gaat? Of rijdt de trein met een omweg?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso treinen![]()
Reddingboot in orde?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1015,061 ton meer geladen dan zou kunnen met de gegevens die we vooraf kregen
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien op C als je van A naar B gaat? Of rijdt de trein met een omweg?
Mannen vs Vrouwen logicaquote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat je c ziet ben je er toch al uit bij b?
Zeker.quote:
Kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
@:Budapestenaar krijg Facebook herinnering van 6 jaar terug, Dordt in stoom was ik toen. Had nu zeker ook moeten zijn vermoed ik
Wie zegt er dat punt C voorbij punt B moet liggen?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien op C als je van A naar B gaat? Of rijdt de trein met een omweg?
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat je c ziet ben je er toch al uit bij b?
C hoeft niet na B te komen, beperkte geesten julliequote:Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het alfabetquote:Op zondag 24 mei 2020 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie zegt er dat punt C voorbij punt B moet liggen?
Oh die heb ikquote:Op zondag 24 mei 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije had ik geen auto. Dus treinden we elke twee weken naar Mosonmagyarovár voor een bezoekje aan de schoonfamilie.
Bitterbal en ik. Dus dan is het zo.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt ballen en aldus een logisch brein.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nou als de trein al 100 jaar van punt A naar punt B gaat maar punt C pas 25 jaar geleden er tussen aan gelegd is.quote:
29 december 2010quote:
Nou ja, 2021 en evenementen wordt toch een dingetje, 2022 zou toch wel weer moeten kunnen zou je zeggenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KloptDat is mijn favoriete evemement. De volgende editie is pas in 2022
quote:
Jullie denken gewoon te zwart-witquote:
Dan had uitstraling niet moeten vergeten op c uit te stappequote:Op zondag 24 mei 2020 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat nou als de trein al 100 jaar van punt A naar punt B gaat maar punt C pas 25 jaar geleden er tussen aan gelegd is.
Maar wat nou als punt C geen station heeft?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan had uitstraling niet moeten vergeten op c uit te stappe
Da's bij treinen idd een dingetjequote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als punt C geen station heeft?
Ja of dat die wel een station heeft maar dat daar alleen stoptreinen stoppen en je zit in een intercity.quote:
Raampje inslaan en eruit, hoplakee!quote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hollokö of all placesquote:Op zondag 24 mei 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
29 december 2010Op weg naar mijn allerlaatste studentenlevengerelateerde activiteit, een nieuwjaarsfeest met allerlei afgestudeerde geografen in Hollokö
Ja want elk mooi plekje op de wereld heeft een treinstationnetje.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan had uitstraling niet moeten vergeten op c uit te stappe
Lijkt me niet echt een geslaagd plan in een rijdende treinquote:
Zat hij daar met z’n broek op z’n enkels de ramen te beslaan in die treincoupéquote:Op zondag 24 mei 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat Uitstraling natuurlijk eigenlijk probeerde te zeggen is dat hij een lekker wijf tussen punt A en punt B zag, maar er de trein niet uit kon.
Ja klopt. En allemaal met die RailJetquote:Op zondag 24 mei 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hollokö of all places![]()
Jeetje, toen woonde ik in Györ, waar je ook langs bent gekomen.
Ja dan is het ook geen punt. Of letter:pquote:Op zondag 24 mei 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja ik pak ook altijd de auto. Maar laatst eens een keer de trein gepakt naar Utrecht voor een meeting en dat was eigenlijk best relaxt en je kunt nog lekker wat werken.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso treinen![]()
Bijvoorbeeld, zie die gruwelijk lekkere C daarna maar eens terug te vindenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat Uitstraling natuurlijk eigenlijk probeerde te zeggen is dat hij een lekker wijf tussen punt A en punt B zag, maar er de trein niet uit kon.
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:15 schreef Koen66 het volgende:
Mijn moeder woont in Dordrecht en kwam vorig jaar van d'r tante terug uit Delden. Reed altijd via Breda maar de intercity richting Rotterdam komt opeens niet meer langs Dordt, ding gaat via de HSL. Ze keek ietwat raar toen ze opeens de Kuip zag zonder dat ze Dordt überhaupt gepasseerd was
Behalve als je LTdVK heet?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, zie die gruwelijk lekkere C daarna maar eens terug te vinden![]()
Kun je slechts een beetje lullig zwaaien, daarom altijd achter het stuur van het leven zitten mensen en je niet laten rijden.
Ik heb gratis vervoer bij de NS maar ik vertik hetquote:Op zondag 24 mei 2020 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ik pak ook altijd de auto. Maar laatst eens een keer de trein gepakt naar Utrecht voor een meeting en dat was eigenlijk best relaxt en je kunt nog lekker wat werken.
Aan de andere kant kun je in de trein leuke vrouwen spotten én aanspreken. Dat is in de file weer lastiger.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, zie die gruwelijk lekkere C daarna maar eens terug te vinden![]()
Kun je slechts een beetje lullig zwaaien, daarom altijd achter het stuur van het leven zitten mensen en je niet laten rijden.
Ja, met zo'n kippenhok waar je alle kinderen in kon gooienquote:
De nazies hadden super de luxe treinen en hebben het spoornet ontzettend gepromoot.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met zo'n kippenhok waar je alle kinderen in kon gooienEn een restauratierijtuig waar je ook magnetronmaaltijden kon pakken en zo. Dikvoormekaarshowtje die trein
Mensen zijn meestal niet op hun best en gezelligst in de trein.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je in de trein leuke vrouwen spotten én aanspreken. Dat is in de file weer lastiger.
En goeie koffie van Julius Meindlquote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met zo'n kippenhok waar je alle kinderen in kon gooienEn een restauratierijtuig waar je ook magnetronmaaltijden kon pakken en zo. Dikvoormekaarshowtje die trein
jeuzs van die mensen die tegen je aan gaan lullenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je in de trein leuke vrouwen spotten én aanspreken. Dat is in de file weer lastiger.
Alsof jij dat doet?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooral plannen voor ~ ja. De Breitspurbahn was wel een fantastisch hersenspinsel. Alleen niet praktisch uitvoerbaar. Ik heb een dik boek eroverquote:Op zondag 24 mei 2020 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De nazies hadden super de luxe treinen en hebben het spoornet ontzettend gepromoot.
Ik heb ooit een langdurige flirt gehad in de trein. Maar ik durfde de stap niet te zetten om haar echt aan te sprekenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zijn meestal niet op hun best en gezelligst in de trein.
Oude vrouwtjes beginnen meestal tegen mij te lullen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jeuzs van die mensen die tegen je aan gaan lullen
Aaaawquote:Op zondag 24 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een langdurige flirt gehad in de trein. Maar ik durfde de stap niet te zetten om haar echt aan te spreken![]()
Heb ik zelfs nog een topic over gehad in R&P
Wou net zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral plannen voor ~ ja. De Breitspurbahn was wel een fantastisch hersenspinsel. Alleen niet praktisch uitvoerbaar. Ik heb een dik boek erover
Staan fantastische ontwerpschetsen in dat boek. Maar een casco van 5-6 meter breed en hoog bouwen op een manier dat je er veilig 250 km/h mee kunt rijden, dat liep tegen wat beperkingen aanquote:Op zondag 24 mei 2020 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Dat was wel een vooruitstrevend idee en het was wel haalbaar als nazie Duitsland had gewonnen.
Tot 500m lange treinen die alle grote steden van Europa aan elkaar rijgt.
Een Europa denken, goh waar kennen we dit toch van.🤔
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Breitspurbahn
Zag gisteren een mega lange rij buiten voor.........de Action.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Ze staan alweer in de rij hoor bij de primark. In de regen
Wat ga je kopen? Cadeautje toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Moet zo dadelijk nog even langs de Intertoys, ook leuk
Zit te denken aan skippyballen met ledverlichting of zo, kan toch wel voor een driejarige hyperactieve tweeling?quote:
Bestaat dat?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit te denken aan skippyballen met ledverlichting of zo, kan toch wel voor een driejarige hyperactieve tweeling?
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit te denken aan skippyballen met ledverlichting of zo, kan toch wel voor een driejarige hyperactieve tweeling?
Meisjes maar dan wel dan wilde uitvoering van meisjes.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat dat?Skippyballen is wel leuk voor 3 jarigen. Zijn het jongens of meisjes?
👀quote:Op zondag 24 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gadvers vies smerig kloteweer idd. Geen wandelweer. Gelukkig heb ik vanochtend al een flink stuk gelopenquote:
De leukste meisjes.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisjes maar dan wel dan wilde uitvoering van meisjes.
Die wilde ik makenquote:
420 inch hoorde ik.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat US wel een alternatief wil bieden waar je op kunt hupsen
Ik denk dat het lastig wordt om daar docenten voor te vinden en het daarom niet bestaatquote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou willen dat er een cursus bestaat om een perfect mens te worden.
Jammer wel.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt om daar docenten voor te vinden en het daarom niet bestaat.
Heeft dat ook led verlichting?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat US wel een alternatief wil bieden waar je op kunt hupsen
Wat is de definitie van een perfect mens?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Ja weet niet maar iemand zonder slechte eigenschappen enz.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een perfect mens?
Eerst stoppen met drugs, dan krijgt de echte wereld weer wat kleur.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet maar iemand zonder slechte eigenschappen enz.
Lekker hčquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als blauw je kleur is.
https://www.beslist.nl/pr(...)uwe_LED-verlichting/
Bestaat toch nietquote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieuw gadver dat lijkt me nou helemaal niksquote:Op zondag 24 mei 2020 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar zonder slechte eigenschappen heb je dus ook geen goede eigenschappen want dan zijn alle eigenschappen gewoon eigenschappen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm heb je ook wel weer een goed punt hehe.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder slechte eigenschappen heb je dus ook geen goede eigenschappen want dan zijn alle eigenschappen gewoon eigenschappen.
Als het goed is ben je niet alleen op de wereld dus kun je alle goede eigenschappen van jezelf spiegelen aan de slechte eigenschappen van de mensen om je heen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder slechte eigenschappen heb je dus ook geen goede eigenschappen want dan zijn alle eigenschappen gewoon eigenschappen.
Net als Poedergroen, maar dan blauw, snap je?quote:
Oh, ik leerde altijd dat de wereld meer kleur heeft met drugs op.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst stoppen met drugs, dan krijgt de echte wereld weer wat kleur.
Ja als je leven en je karakter zelf grijs en saai zijn dan heb je weinig keuze vrees ik.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik leerde altijd dat de wereld meer kleur heeft met drugs op.
Naast een leugenaar uithangen op het internet bedoel jequote:Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je leven en je karakter zelf grijs en saai zijn dan heb je weinig keuze vrees ik.
Perfect bestaat niet, het feit dat we leven is gebaseerd op chaostheorie.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een perfect mens?
Geen zorgen, ook voor de middagquote:Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké dit is too much voor de zondag ochtend.
Ik sta wel achter de chaostheorie hoor, het universum is lang niet zo gestructureerd als wordt gedacht maar meer gewoon een toevallige samenkomst van omstandigheden.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Perfect bestaat niet, het feit dat we leven is gebaseerd op chaostheorie.
Dat is een heel vreemde theorie, in de natuur bestaat ook niets perfects. Een pendule die je laat slingeren heeft een bijna perfecte parabool maar gaat op een gegeven moment afwijken. We weten nog niet precies waarom maar in de afwijking zit de vooruitgang.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Muziekje aan, zowel douchen, vaginabewaterende kleding uitzoeken en op skippyballenjacht
Gewoon lekker warm lunchen dan tochquote:Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Shit hee ik heb nu al zin in pasta met gehaktsausVroeg opstaan en nog wat
![]()
Nou ja, luisteren naar je lichaam toch?
Hij hangt er een gieter in.quote:
Is heel normaal voor mensen met kleurrijke levens, wij grijze muizen snappen dat gewoon niet.quote:
In before 'komt vast door je leeftijd'?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is heel normaal voor mensen met kleurrijke levens, wij grijze muizen snappen dat gewoon niet.
Nee dat zijn dan weer die grijze haren.quote:
Doenikquote:
Ik krijg ook grijze wenkbrauwen, hoe fucked up is datquote:
Eet ik bijna nooit met gehakt want Koos en kind willen altijd zonderquote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoenikHeb nog lekkere zelfgemaakte bolognesesaus in de vriezert
Kijk uit, misschien wordt je dochter wel zo'n powerveganquote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Eet ik bijna nooit met gehakt want Koos en kind willen altijd zonder![]()
Binnenkort eens maken dus, extraveel gehakt erin
Vegansquote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk uit, misschien wordt je dochter wel zo'n powervegan.
rip aan je wc pot.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb een uur geleden eierspread gegeten van de AH, twee dagen over datum, en nu buikkrampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Omg ben helemaal nat.Was je toevallig bij de Intertoys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |