Ik denk dat die ober in Tsjechie best een wapen gewild had tegen dat tuig uit Den Haag (met een dubbel paspoort dus geen Nederlanders wat mij betreft).quote:Op zondag 24 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een discussie: moeten we bedienend personeel uitrusten met een wapen
Ik voel me ook zo maar bij mij is de reden bekendquote:
Zit je nu alweer aan de chocoladetaart?quote:
Hmmquote:Op zondag 24 mei 2020 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me ook zo maar bij mij is de reden bekend. Wat is er aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HmmJe bent een fokker of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
HmmOh oei dat is wel even een hele andere betekenis van zwak dan bij mij, hier is het gewoon dat trage gevoel na een avond gespacekoekt te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Niet te verwarren met disfunctioneel ass fuckquote:
Haha dat is wel chill toch.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
hier is het gewoon dat trage gevoel na een avond gespacekoekt te hebben
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet te verwarren met disfunctioneel ass fuck
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is ook lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |