quote:Op zondag 24 mei 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Omg ben helemaal nat.regen? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzoquote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk uit, misschien wordt je dochter wel zo'n powervegan.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzo
En vraagt dan lachend 'is dit wolf?'![]()
![]()
Hij heeft een fuckbuddy op aanraden van het RIVMquote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn bejaarde buurman nooit thuis.
Kijk eens of er vliegen onder het gordijn liggen in het raamkozijn?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn bejaarde buurman nooit thuis.
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij heeft een fuckbuddy op aanraden van het RIVM.
Deels wel waar want hij heeft een chickie die ergens anders woont ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na ik woon hier nu 1,5 jaar en bijna altijd als ik aanbel is hij er niet..quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk eens of er vliegen onder het gordijn liggen in het raamkozijn?
Jaap met zijn baardje op je clitquote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MI van een stapeltje fuckbuddyaanvragen op het bureau van Jaap van lelijke fokkers.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trouwens ik ben wel benieuwd naar vegan Pad Thai eigenlijk. Als je ziet hoe het moet denk je "dit wil ik ook!"quote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, die eet het liefst vlees zo van het bot bij BBQ-en ofzo
En vraagt dan lachend 'is dit wolf?'![]()
![]()
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deels wel waar want hij heeft een chickie die ergens anders woont ja.Maar denk geen fuckbuddy lol op deze leeftijd hoewel ik het hem wel gun hoor haha.
[..]
Na ik woon hier nu 1,5 jaar en bijna altijd als ik aanbel is hij er niet..Maar komt soms wel random langs mijn huis om te vragen of alles nog oke is met mij nu tijdens corona.
Die van mij worden minstens 140 denk ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook echt wel hard huilen als hij dood is.Omg nadeel aan bejaarde buren.. Ze zijn zo lief maar ze gaan ook niet meer lang mee.
Ik geloof dit daadwerkelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ik![]()
Haha nee hij is echt heel actief.. Hij tikt bijna de 80 aan maar voor corona ging hij altijd om 07:00 al weg om te zwemmenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
60+ers zijn seksueel actiever dan jongeren tegenwoordig geloof ik![]()
Actieve man, mooi toch, geen fokker zeker
Die chef is tofquote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens ik ben wel benieuwd naar vegan Pad Thai eigenlijk. Als je ziet hoe het moet denk je "dit wil ik ook!"![]()
Ik wil sowieso niet dat hij komt te overlijden want krijg ik vast jonge mensen naast mij.quote:
Flesje wijn erbij? Deal!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij denk ik. Volgens mij Turks van origine. Heb ooit het recept opgeslagen van @:Gert en eet het toch best regelmatig. Vind dat soort dingen ook gezellig eten, beetje dippen.
Je klinkt nu zelf wel als een bejaardequote:Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat hij komt te overlijden want krijg ik vast jonge mensen naast mij.En die maken meer herrie.
Dippen in Liesje na een flesje wijn?quote:
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Je klinkt nu zelf wel als een bejaarde
Misschien wel een gezin met kinderen en een trampoline
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker gluren naar Miep dr scharrels enzo.
Nee joh, walgelijk, zeker als het van die vierkante meter denkers zijn en van het kerkjequote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.Hij heeft ook geen last van mijn muziek (metal, hardcore etc.) want hij is dol op muziek zegt hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn bejaarde buren maken meer herrie dan ikquote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar bejaarde mensen als buren zijn echt perfect.Hij heeft ook geen last van mijn muziek (metal, hardcore etc.) want hij is dol op muziek zegt hij.
Ik vind de jongere mensen om mij heen wel een beetje irritant eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, walgelijk, zeker als het van die vierkante meter denkers zijn en van het kerkje
Relaxte gezellige jonge mensen met een baan en normaal leven
Luidruchtige Cheyne-stokesademhalingquote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buren maken meer herrie dan ik
Misschien komt het omdat ik midden dertig als jongere mensen zie bedenk ik me netquote:Op zondag 24 mei 2020 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de jongere mensen om mij heen wel een beetje irritant eerlijk gezegd.
Hiernaast een orgelquote:
Oh ja ik in dit geval ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik midden dertig als jongere mensen zie bedenk ik me net
Lekkah. Deze geven ook les, dus veel van hetzelfde.quote:
Dan andere buurt proberen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah. Deze geven ook les, dus veel van hetzelfde.
Oh nee woon hier wel prima haha, sowieso krijg ik voor dit geld nergens in Emmen een ander huisje.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan andere buurt proberen?
Ik ben zo blij hier te wonen, allemaal Chille mensen op mijn skeksis gluurburen na maar die zijn nu wel echt op hun eindje en blijven inmiddels fulltime binnen door corona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is ook altijd duidelijk wanneer ze visite hebben/een liedje willen opvoeren, dan gaat de oefenfrequentie flink omhoog.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee woon hier wel prima haha, sowieso krijg ik voor dit geld nergens in Emmen een ander huisje.Woon echt heel cheap nu.
Laatst nog in Emmen geweest, komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst nog in Emmen geweest, komt wel dichtbij zo
Oh jezus, je zult zo'n leven hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook altijd duidelijk wanneer ze visite hebben/een liedje willen opvoeren, dan gaat de oefenfrequentie flink omhoog.![]()
Maar verder prima lui wel hoor.
Moet niet gekker wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |