Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie..
Ik wilde vandaag alcoholloos houden, maar ik vergiste me in het flesje wat ik uit de koelkast trok.. Kwam er pas achter dat het alcohol bevatte toen ik het al open had gemaakt...![]()
![]()
![]()
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
Walgelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*
Dan onderschat je mijn haat jegens kattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeftquote:
Toek heeft een gameshopquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeft
Battle met Toek over betaalde sportzaken
Hoe kun je katten nou haten ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan onderschat je mijn haat jegens katten
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.
Kijkaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemen
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?quote:
He bah..... ik had laatst beetje per ongeluk sushi met tonijn, gelukkig zat er veel andere zut bijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Katten zijn leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?
Idee wel dit.....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemen
Rauwe tonijn is redelijk te doen, maar zou ik zelf nooit kiezenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He bah..... ik had laatst beetje per ongeluk sushi met tonijn, gelukkig zat er veel andere zut bij
Ik vind jou ineens niet meer zo leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?
Na heb net paar maanden geleden mijn kat naar een ander huis gedaan.quote:
Een kat die net van buiten komt die ruikt meestal heerlijk en is superzachtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Ze is weer onderweg naar beneden...
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
schönquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Is dit subtiel zeggen dat je je kat vermoord hebt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb net paar maanden geleden mijn kat naar een ander huis gedaan.Maar ze heeft het nu beter dus is wel goed zo.
Mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Hét bewijs dat katten gewoon buiten moeten blijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat die net van buiten komt die ruikt meestal heerlijk en is superzacht
Mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Nee, naar een ander 'huis' gebracht, zal wel gewoon ajam pangang zijn geworden danquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit subtiel zeggen dat je je kat vermoord hebt?
Foqueville is gemoedelijk. Die heeft aan 1 agent genoeg om de rust te bewaken..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Sleehakkenmaker had ook gekund.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat is jouw mening over dit onderwerp?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of boa's wel of niet een vuurwapen zouden moeten hebben
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over dit onderwerp?
Ja kunnen ze buiten even hun energie kwijt en dan naar binnen en lekker op schoot in slaap vallenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hét bewijs dat katten gewoon buiten moeten blijven
Topquote:
ah ach so. ze mogen van mij wel meer opties hebben zich te verdedigenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of boa's wel of niet een vuurwapen zouden moeten hebben
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaOhhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort van Drill Instructor van Captain Jack (god hebbe zijn ziel) voor me, in korte sportbroek
![]()
De woktoko had wel een aanbieding ja 🤔quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, naar een ander 'huis' gebracht, zal wel gewoon ajam pangang zijn geworden dan
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?
nu heb ik Eyo Captain Jack in m'n hoofd, dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort van Drill Instructor van Captain Jack (god hebbe zijn ziel) voor me, in korte sportbroek
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAan een boom gebondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?
Dat haagsie dit moment moet missenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik Eyo Captain Jack in m'n hoofd, dank je
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
Zijn BOA's niet een beetje het afvoerpuntje van de mensen die de politieopleiding niet konden/mochten doen?
Bring me back to the railroad trackquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?
Beetje onpraktisch hoge opstap wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?
Ik heb de clip ook aangezet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij een kat?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kunnen ze buiten even hun energie kwijt en dan naar binnen en lekker op schoot in slaap vallen
Nee niet meer helaasquote:
Ik heb de discussie gemist geloof ikquote:
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?quote:
Ja, maar dat is al best een tijdje geleden, jaar of 8.quote:
LuTuVuDuK houdt wel van katten maar katten niet van hemquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?
Nee dat was timmmmm, maar die heeft hem al weer gevondenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?
so sadquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
LuTuVuDuK houdt wel van katten maar katten niet van hem
Soms denk ik dat ik twee berichtjes heb gekregen op mijn telefoon. Maar dan was het tweede tingeltje alleen maar de reminder van het eerste berichtjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
zie ik een gemiste oproep op m'n telefoon, ik enthousiast kijken wie me gebeld heeft
ohja ik had de huistelefoon getest eerder vanavond
dat lijkt me stug, ik ben timmmm zelden tegengekomen, nee het was toch iemand in KSC?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was timmmmm, maar die heeft hem al weer gevonden
Zit met mijn hand in een zak dropquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de discussie gemist geloof ik
Tevens geen zin in
Wel zin in wijn en chips
Oh maar die was hem wel kwijt maar die komt hier inderdaad niet, dan zou ik het niet wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lijkt me stug, ik ben timmmm zelden tegengekomen, nee het was toch iemand in KSC?
Ja hoiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lijkt me stug, ik ben timmmm zelden tegengekomen, nee het was toch iemand in KSC?
Heerlijkquote:
Dat heeft een naam btwquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
Ik heb weleens een spookoproep in mijn hoofd zitten![]()
Denk ik dat ik gebeld word of berichtje krijg maat dan was er niks
Dat zijn de 5G masten die je hoofd reorganiseren, ik zou er snel een paar in de fik gaan stekenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij dat niet met die poes die kwijt was?
gisteren kreeg ik spook quote berichtenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
Ja ik weet hetquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn de 5G masten die je hoofd reorganiseren, ik zou er snel een paar in de fik gaan steken
Fire in the discoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn de 5G masten die je hoofd reorganiseren, ik zou er snel een paar in de fik gaan steken
Dat zijn altijd van die broodjes teleurstelling, klinkt en ruikt lekker maar uiteindelijk zit je een klamme deegbal met 3 stukjes 'vlees' naar binnen te werkenquote:
Ik zit hier net zo.....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Weet de naam niet meer maar wel dat het fenomeen bestaat![]()
Voelt wel lekker GGZ-ig
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die broodjes teleurstelling, klinkt en ruikt lekker maar uiteindelijk zit je een klamme deegbal met 3 stukjes 'vlees' naar binnen te werken
Ben ook godverdomme te lui om het op te zoeken ook vanavondquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit hier net zo.....![]()
Kan het ook niet bedenken....
Net als beffen bedoel je?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die broodjes teleurstelling, klinkt en ruikt lekker maar uiteindelijk zit je een klamme deegbal met 3 stukjes 'vlees' naar binnen te werken
Net als die bakjes satéquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik me kan herinenren. Stuart was nanny
Ik heb als " GGZ-expert" ook geen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ook godverdomme te lui om het op te zoeken ook vanavond
Al had ik ze wel eens vers van de toko, dat is wel echt een wereld van verschil met die supermarkt dingenquote:
GF kom er maar inquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Bijna zondag mensen. Benieuwd naar mijn dagtotaal![]()
Over het algemeen hoef je daar niet op te kauwen.quote:
jammer dat Fles er niet (meer) is die is altijd pissed als je het over Stuart hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ken hem helemaal niet maar zin om te trollen![]()
![]()
Ik bedoel op FOK! overall, dus Monitor moet je hebbenquote:
je was aan het spammen vandaag?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Bijna zondag mensen. Benieuwd naar mijn dagtotaal![]()
1 over 12 is die er tegenwoordig al welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel op FOK! overall, dus Monitor moet je hebben
Van mij hoeft Stuart ook niet per se terug te komen, maar een hekel zoals Fles heb ik dan weer niet...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat Fles er niet (meer) is die is altijd pissed als je het over Stuart hebt
Toch maar opgezocht want toch nieuwsgieriger dan luiquote:
Met die kant-en-klaar saté ben ik de laatste tijd wel een beetje aan het kutten om het wat eetbaarder te makenquote:
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het algemeen hoef je daar niet op te kauwen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat Fles er niet (meer) is die is altijd pissed als je het over Stuart hebt
Wacht, wattttt lees ik hier?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die kant-en-klaar saté ben ik de laatste tijd wel een beetje aan het kutten om het wat eetbaarder te maken. Beste optie tot nu toe is een tortilla met daarop de saté en sperzieboontjes (omdat kouseband niet te krijgen is in de supermarkt).
Mja, het blijven toch een beetje kattenbrokken in satésausquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die kant-en-klaar saté ben ik de laatste tijd wel een beetje aan het kutten om het wat eetbaarder te maken. Beste optie tot nu toe is een tortilla met daarop de saté en sperzieboontjes (omdat kouseband niet te krijgen is in de supermarkt).
had het vanavond ookquote:Op zondag 24 mei 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het blijven toch een beetje kattenbrokken in satésaus
Dat wel, maar als je het vol genoeg gooit dan vallen ze niet zo opquote:Op zondag 24 mei 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het blijven toch een beetje kattenbrokken in satésaus
Topquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch maar opgezocht want toch nieuwsgieriger dan lui![]()
Pareidolia
Akoestische variant
Een zeer eenvoudig recept?quote:
owww ruimschoots meerquote:Op zondag 24 mei 2020 00:02 schreef Bos81 het volgende:
15. 173 bitterbal
16. 163 Bos81
17. 155 Budapestenaar
Ja net als een bapao is dat zoiets waar je trek in krijgt maar eigenlijk altijd tegenvalt. Daarom gewoon af en toe ook goede saté bij de Chinees halen of het zelf makenquote:Op zondag 24 mei 2020 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze ook af en toeMaar ik eindig elke keer weer teleurgesteld.
zelf makenquote:Op zondag 24 mei 2020 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja net als een bapao is dat zoiets waar je trek in krijgt maar eigenlijk altijd tegenvalt. Daarom gewoon af en toe ook goede saté bij de Chinees halen of het zelf maken
De Chinees hier niet hoor, ook heerlijke sausquote:Op zondag 24 mei 2020 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelf maken
Chinees is ook vaak teleurstellend
Ik experimenteer gewoon af en toe met eten, en dit is een lekkere combo alleen dan wel liever met gewoon verse saté.quote:
is erg Chinees afhankelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinees hier niet hoor, ook heerlijke saus
Ga mij niet vertellen hoe ik kip moet marinerenquote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef Molo het volgende:
Eenvoudig én lekker recept:
Kipdijfilet in de oven flikkeren, eventueel met wat sojasaus en sambal besmeerd.
Zak Suzi Wan satehsaus opwarmen.
Boontjes koken, lepeltje sambal er doorheen, lekkah
u is expert?quote:Op zondag 24 mei 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen hoe ik kip moet marineren
geitensate?quote:Op zondag 24 mei 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woonde vroeger in Dordt tegenover een Indonees met ge-wel-dige geitensaté. Maar die tent is bankroet en de eigenaar overleden
Ja hier is het ook gewoon heel wisselend hoor, sommige gerechten zijn echt altijd lekker zoals de saté en kip kerrie, maar babi pangang of daging rendang moet je maar net geluk mee hebben dat je een goed stuk vlees krijgt en de ku lo yuk zijn volgens mij letterlijk gefrituurde stierenballenquote:
Heb je ook brood in huis, mocht ik bij je komen eten?quote:Op zondag 24 mei 2020 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik experimenteer gewoon af en toe met eten, en dit is een lekkere combo alleen dan wel liever met gewoon verse saté.
Waarom eet je die zut danquote:Op zondag 24 mei 2020 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen hoe ik kip moet marineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja begon daar als klein ventje al mee te experimenteren, mijn marinade is over het algemeen erg geliefdquote:
Ja heerlijk!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom eet je die zut dan
Vooral omdat ik de afgelopen periode eens ben gaan kijken welke (en of) er een enigszins acceptabele saté was onder die kant-en-klaar diepvries meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als je hier komt eten krijg je gewoon een goede maaltijdquote:Op zondag 24 mei 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je ook brood in huis, mocht ik bij je komen eten?
Oma vertelt:quote:Op zondag 24 mei 2020 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je hier komt eten krijg je gewoon een goede maaltijdvoor mezelf heb ik niet altijd zin om er al te veel moeite in te steken voor het dagelijkse maal
Uitgebreid koken vind ik teveel gedoe voor alleen mezelfquote:Op zondag 24 mei 2020 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Oma vertelt:
Je bent zelf het allerbelangrijkste man!
Tonijn is goor en katten zijn kutquote:
Hier.quote:
Ik dacht dat iedereen al sliep. Jij wint als je hierop reageert, Met je toffe bloeiende bramen. Doeg!quote:
e lang moet je eigenlijk nog? En wat voor opleiding doe je? Vast al verteld hoor, maar ik lees op T moment niet veel meequote:Op zondag 24 mei 2020 06:56 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alweer 2.5u studeren erop zitten. Ben het meest effectief tussen 4 en 7 kwam ik achter, beetje jammer tijdstip..maar ok.
Criminal Psychology, part time naast m'n werk dus dat is vaak m'n weekend dagbestedingquote:Op zondag 24 mei 2020 07:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ho
[..]
e lang moet je eigenlijk nog? En wat voor opleiding doe je? Vast al verteld hoor, maar ik lees op T moment niet veel mee
Begrijpelijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry voor de Viva achtige tekst maar wat een maf wijf is dit nou?
https://www.telegraaf.nl/(...)d-om-rust-te-krijgen
quote:Op zondag 24 mei 2020 06:56 schreef kwiwi het volgende:
Zo, alweer 2.5u studeren erop zitten. Ben het meest effectief tussen 4 en 7 kwam ik achter, beetje jammer tijdstip..maar ok.
Interessantquote:Op zondag 24 mei 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Criminal Psychology, part time naast m'n werk dus dat is vaak m'n weekend dagbestedingNog maar 4 maanden hopelijk!
Knap hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 06:56 schreef kwiwi het volgende:
Dat zeg je, maar jij zou nou een lieve moeder zijn schat ik in.quote:
Hoe zie je eruit en ben je single? Ik vraag dit voor Buda.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Criminal Psychology, part time naast m'n werk dus dat is vaak m'n weekend dagbestedingNog maar 4 maanden hopelijk!
Zou liever zien dat dat kind een vuurwapen krijgt om zich te kunnen beschermen als mama weer met een ' glaasje melk' aankomt.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind jij, moet zo’n moeder uitgerust worden met een wapenstok en pepperspray?
nooitquote:Op zondag 24 mei 2020 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar jij zou nou een lieve moeder zijn schat ik in.
Vooral niet toegeven hoor.
quote:Op zondag 24 mei 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou liever zien dat dat kind een vuurwapen krijgt om zich te kunnen beschermen als mama weer met een ' glaasje melk' aankomt.
Lekker Netflixen terwijl mijn kind gedrogeerd op bed ligt. Beste Telegraaf, ben ik fout bezig?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe dat mens het in haar hoofd haalt om dit te doen. kind zou weg gehaald moeten worden
ik kan niet meer in bad want mijn kind is wakkerquote:Op zondag 24 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker Netflixen terwijl mijn kind gedrogeerd op bed ligt. Beste Telegraaf, ben ik fout bezig?
Dat weet Buda al lang hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit en ben je single? Ik vraag dit voor Buda.
het is de telegraaf dus nee..quote:Op zondag 24 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker Netflixen terwijl mijn kind gedrogeerd op bed ligt. Beste Telegraaf, ben ik fout bezig?
Nou ja ik snap haar op zich ook wel. Dus daarom heb ik geen kinderen.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe dat mens het in haar hoofd haalt om dit te doen. kind zou weg gehaald moeten worden
Ik snap ergens wel dat mensen die er echt doorheen zitten naar zo'n oplossingen grijpen, maar beter zouden ze gewoon hulp zoeken want dit is uiteindelijk ook alleen maar een korte termijn oplossing waarbij je de gezondheid van je kind op het spel zet.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
In de winter draag ik een kerstmutsquote:Op zondag 24 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groen gezichtje en draagt meestal een roze zonnebril.
Precies mijn type
Nee, en wat een beroerde websitequote:Op zondag 24 mei 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand hier wel eens wat bij SHEIN besteld?
https://nl.shein.com/?utm(...)f=www&rep=dir&ret=nl
quote:Op zondag 24 mei 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand hier wel eens wat bij SHEIN besteld?
https://nl.shein.com/?utm(...)f=www&rep=dir&ret=nl
quote:Welkom op SHEIN.com. SHEIN.com wordt geëxploiteerd door ZOETOP BUSINESS CO. LIMITED, een bedrijf geregistreerd in Hong Kong, met geregistreerd adres op Room 11-12 2/F Hong Leong Plaza (Phase 1) NO.33, LokYip Road, Fanling NT, Hong Kong
Begrijp de stress wel maar zijn echt genoeg andere oplossingen waar je aan kan denken voordat je dit ook maar bedenkt :pquote:Op zondag 24 mei 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat mensen die er echt doorheen zitten naar zo'n oplossingen grijpen, maar beter zouden ze gewoon hulp zoeken want dit is uiteindelijk ook alleen maar een korte termijn oplossing waarbij je de gezondheid van je kind op het spel zet.
Nou stuur een brief naar de Telegraaf dat je wilt helpen.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp de stress wel maar zijn echt genoeg andere oplossingen waar je aan kan denken voordat je dit ook maar bedenkt :p
Sowieso even naar de huisarts in plaats van zelf zitten rommelen.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp de stress wel maar zijn echt genoeg andere oplossingen waar je aan kan denken voordat je dit ook maar bedenkt :p
quote:Op zondag 24 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Modonwaardig eigenlijk, ik moet tenslotte het goede voorbeeld geven.
Helemaal nietquote:Op zondag 24 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zie je, ik heb gewoon een vrouw nodig die me af en toe tot de orde roept
Dat wordt de first lady van Foquevillequote:Op zondag 24 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zie je, ik heb gewoon een vrouw nodig die me af en toe tot de orde roept
Nou word ik verlegenquote:Op zondag 24 mei 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je een super aardige vriendelijke en nette gast bent ?
Ik heb mijn dochtertje dit weekend en we gaan zo boodschappen doen. Mijn broer komt zo op bezoek, dus moeten dan ook wel wat in huis hebben. Verder doen we rustig aan. Misschien nog wat onderhoud aan mijn motor en sowieso veel naar vinyl luisteren. En jij?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
wat gaan jullie doen vandaag? Hier is het niet zo tof weer
Hier is het heerlijk. Bewolkt en een lekker windjequote:Op zondag 24 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Hoe oud is je dochter?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochtertje dit weekend en we gaan zo boodschappen doen. Mijn broer komt zo op bezoek, dus moeten dan ook wel wat in huis hebben. Verder doen we rustig aan. Misschien nog wat onderhoud aan mijn motor en sowieso veel naar vinyl luisteren. En jij?
Studeren, huis schoonmaken en een wandeling maken. Het is hier bewolkt maar droog.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
heerlijk weerquote:Op zondag 24 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk. Bewolkt en een lekker windje![]()
Ik ga zo de laatste dingen doen om Casa Buda weer tiptop te krijgen. En vanmiddag wip ik even langs bij mijn vader, met een korte tussenstop bij de Praxis. En vanavond maak ik chicken saag.Nu al trek in.
En jij?
Hoe is de horeca je trouwens bevallen?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Studeren, huis schoonmaken en een wandeling maken. Het is hier bewolkt maar droog.
Dit is mijn favoriete weerquote:Op zondag 24 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heerlijk weer![]()
Drukke dag
Wat ga je kopen bij de praxis?
Die zuignap dingen werken idd echt nooit, die plakdingen ook altijd maar tijdelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete weer![]()
Plakhaakjes om mijn theedoek aan te kunnen hangen. Ik had eerst van die haakjes met een zuignap gekocht, maar die flikkeren steeds naar beneden
oh die zijn irritant ja. En je blijft ze dan ook maar stug weer opplakkenquote:Op zondag 24 mei 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete weer![]()
Plakhaakjes om mijn theedoek aan te kunnen hangen. Ik had eerst van die haakjes met een zuignap gekocht, maar die flikkeren steeds naar beneden
9 jaar alweer...freakin' pre-puberquote:Op zondag 24 mei 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter?
Ik ga verder met het verven van de gang denk ik.
Ik vind de Volkskrant zo tegenvallen. Helaas zit ik er nog een jaar aan vast. Gisteren gekeken of ik een Daily Telegraph kon vinden, maar die hadden ze helaas niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:50 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf nog in bed liggen, radio luisteren, dan de dikke zaterdag krant lezen en als het vanmiddag droog is een stukkie lopen
Ik hoop dat het tijdelijke van die plakhaakjes iets langer duurt. Een jaar doe ik het al voorquote:Op zondag 24 mei 2020 09:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Die zuignap dingen werken idd echt nooit, die plakdingen ook altijd maar tijdelijk
Het zit in het weekend overal 'vol' met 2 meter afstand tussen tafeltjes. Je mag nergens staan, alleen zitten aan een tafeltje, dus bars zijn veelal nog dicht.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe is de horeca je trouwens bevallen?
Jawel hoor. We gaan zo verder met ons spelletje op de Switch en misschien nog even samen naar buiten of een bordspel spelen. En verder doet ze inderdaad ook wel d'r eigeb ding.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jullie gaan vandaag niks samen doen? Of smurft ze gewoon wat rond?:P
Maar jij bent ook al geweest toch? moet je reserveren?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het zit in het weekend overal 'vol' met 2 meter afstand tussen tafeltjes. Je mag nergens staan, alleen zitten aan een tafeltje, dus bars zijn veelal nog dicht.
Maar verder houden mensen zich nog steeds wel redelijk aan thuisblijven. Sinds alles is opegegaan 2 weken terug zijn de besmettingen tot nu toe eigenlijk alleen nog maar verder gedaald.
quote:Op zondag 24 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die zijn irritant ja. En je blijft ze dan ook maar stug weer opplakkenHangen ze, loop je de keuken uit en dan flikkeren ze er weer van af
Bij mijn zijn ze eens 4 jaar blijven hangen, dus op zich wel een ok oplossingquote:Op zondag 24 mei 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tijdelijke van die plakhaakjes iets langer duurt. Een jaar doe ik het al voor
Ja ben 1x geweest en het was wel lekker om eens ruimte te hebben in een restaurantquote:Op zondag 24 mei 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jij bent ook al geweest toch? moet je reserveren?
Ligt aan de ondergrond op een tegel red je dat meestal welquote:Op zondag 24 mei 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tijdelijke van die plakhaakjes iets langer duurt. Een jaar doe ik het al voor
En bediening komt in de 1.5 meter of zijn ze aan het kutten met van die lange planken ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2020 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ben 1x geweest en het was wel lekker om eens ruimte te hebben in een restaurantMaar het was ook relatief stil. In het weekend moet je wel reserveren, doordeweeks niet echt nodig.
Hier, vangen!quote:Op zondag 24 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bediening komt in de 1.5 meter of zijn ze aan het kutten met van die lange planken ofzo?
beetje ruimen, als het droog is stukkie wandelen/fietsenquote:Op zondag 24 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Tegels heb ik niet. Even kijken wat een geschikt plekje is.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ligt aan de ondergrond op een tegel red je dat meestal wel
Nee die hebben mondkapje op en handschoenen aan en komen zo dichtbij als nodig zeg maar.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bediening komt in de 1.5 meter of zijn ze aan het kutten met van die lange planken ofzo?
oh das wel naar, werken met een mondkapje.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die hebben mondkapje op en handschoenen aan en komen zo dichtbij als nodig zeg maar.
O ja, ik had ze inderdaad ook op tegel.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ligt aan de ondergrond op een tegel red je dat meestal wel
Ja, maar anders mogen ze uberhaupt niet open.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel naar, werken met een mondkapje.
sweetest badoo is zeer lekker nummer jaquote:Op zondag 24 mei 2020 10:02 schreef DW457 het volgende:
Stiekem is dit best wel een lekker album voor de zondagmorgen.
[ afbeelding ]
ja ik ook niet maar das meer omdat ik een run verwacht op de tafeltjesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:01 schreef Goitske het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zinin naar de horeca te gaan. Ben al blij dat ik weer wat vrienden heb gezien van de week.
Binnenkort maar eens een BBQ ofzo hier in de tuin doen
Sluikreclame!!!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sweetest badoo is zeer lekker nummer ja
Ik zag hier gisteren mensen die met blikken bier voor de deur van hun favoriete kroeg op straat stonden te zuipen. Echtquote:Op zondag 24 mei 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar das meer omdat ik een run verwacht op de tafeltjes
Mja denk dat er wel grote kans is dat mensen zich op het terras gaan misdragen.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag hier gisteren mensen die met blikken bier voor de deur van hun favoriete kroeg op straat stonden te zuipen. Echt
Nrc heb ik, staat meestal wel wat in dat mij interesseertquote:Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de Volkskrant zo tegenvallen. Helaas zit ik er nog een jaar aan vast. Gisteren gekeken of ik een Daily Telegraph kon vinden, maar die hadden ze helaas niet.
Dat is toch grappigquote:Op zondag 24 mei 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag hier gisteren mensen die met blikken bier voor de deur van hun favoriete kroeg op straat stonden te zuipen. Echt
Daar ben ik ook wel bang voor.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat er wel grote kans is dat mensen zich op het terras gaan misdragen.
Ik denk dat ik hierna de NYT neem. Die is goedkoper en beter.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nrc heb ik, staat meestal wel wat in dat mij interesseert
En bedienend personeel moet dat dat maar tegen zien te houden. Ligt er ook wel aan waar natuurlijk.quote:
Dat en ik vind het gewoon niet relaxed dat je toch continu onbewust op je hoede bentquote:Op zondag 24 mei 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook niet maar das meer omdat ik een run verwacht op de tafeltjes
Het grootste probleem is nu geloof ik dat de meeste mensen niet meer zo gewend zijn aan de alcohol, maar ze wel drie keer zo veel als voorheen drinken als het weer een keertje kan en magquote:Op zondag 24 mei 2020 10:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn oude buurvrouwtje had gister ook een bbq met aardig wat mensen. Ze zaten tot elf uur buiten en gingen steeds luider praten van de wijn
Ik heb liever dat ze gewoon in hun volksbuurt blijven met hun Schultenbrau.quote:
Mja ik wil toch wel nederlands nieuws, en mijn mavo engels is ook weer niet zo goedquote:Op zondag 24 mei 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hierna de NYT neem. Die is goedkoper en beter.
Tijd voor een discussie: moeten we bedienend personeel uitrusten met een wapenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bedienend personeel moet dat dat maar tegen zien te houden. Ligt er ook wel aan waar natuurlijk.
Sowieso pepperspray...ook handig als het eten niet pittig genoeg is.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een discussie: moeten we bedienend personeel uitrusten met een wapen
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een discussie: moeten we bedienend personeel uitrusten met een wapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |