Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie..
Ik wilde vandaag alcoholloos houden, maar ik vergiste me in het flesje wat ik uit de koelkast trok.. Kwam er pas achter dat het alcohol bevatte toen ik het al open had gemaakt...![]()
![]()
![]()
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
Walgelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*
Dan onderschat je mijn haat jegens kattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeftquote:
Toek heeft een gameshopquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeft
Battle met Toek over betaalde sportzaken
Hoe kun je katten nou haten ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan onderschat je mijn haat jegens katten
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.
Kijkaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemen
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?quote:
He bah..... ik had laatst beetje per ongeluk sushi met tonijn, gelukkig zat er veel andere zut bijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Katten zijn leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?
Idee wel dit.....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemen
Rauwe tonijn is redelijk te doen, maar zou ik zelf nooit kiezenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He bah..... ik had laatst beetje per ongeluk sushi met tonijn, gelukkig zat er veel andere zut bij
Ik vind jou ineens niet meer zo leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?
Na heb net paar maanden geleden mijn kat naar een ander huis gedaan.quote:
Een kat die net van buiten komt die ruikt meestal heerlijk en is superzachtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Ze is weer onderweg naar beneden...
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
schönquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Is dit subtiel zeggen dat je je kat vermoord hebt?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb net paar maanden geleden mijn kat naar een ander huis gedaan.Maar ze heeft het nu beter dus is wel goed zo.
Mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Hét bewijs dat katten gewoon buiten moeten blijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kat die net van buiten komt die ruikt meestal heerlijk en is superzacht
Mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:39 schreef Fogel het volgende:
Kreeg net deze:
[ afbeelding ]
Nee, naar een ander 'huis' gebracht, zal wel gewoon ajam pangang zijn geworden danquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit subtiel zeggen dat je je kat vermoord hebt?
Foqueville is gemoedelijk. Die heeft aan 1 agent genoeg om de rust te bewaken..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Sleehakkenmaker had ook gekund.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat is jouw mening over dit onderwerp?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of boa's wel of niet een vuurwapen zouden moeten hebben
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over dit onderwerp?
Ja kunnen ze buiten even hun energie kwijt en dan naar binnen en lekker op schoot in slaap vallenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hét bewijs dat katten gewoon buiten moeten blijven
Topquote:
ah ach so. ze mogen van mij wel meer opties hebben zich te verdedigenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of boa's wel of niet een vuurwapen zouden moeten hebben
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaOhhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort van Drill Instructor van Captain Jack (god hebbe zijn ziel) voor me, in korte sportbroek
![]()
De woktoko had wel een aanbieding ja 🤔quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, naar een ander 'huis' gebracht, zal wel gewoon ajam pangang zijn geworden dan
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?
nu heb ik Eyo Captain Jack in m'n hoofd, dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort van Drill Instructor van Captain Jack (god hebbe zijn ziel) voor me, in korte sportbroek
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAan een boom gebondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh je hebt der aan een boom geknoopt?
Dat haagsie dit moment moet missenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu heb ik Eyo Captain Jack in m'n hoofd, dank je
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Ygritte het volgende:
Zijn BOA's niet een beetje het afvoerpuntje van de mensen die de politieopleiding niet konden/mochten doen?
Bring me back to the railroad trackquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?
Beetje onpraktisch hoge opstap wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen ze daarom als deurmat gebruikt worden?
Ik heb de clip ook aangezet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij een kat?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kunnen ze buiten even hun energie kwijt en dan naar binnen en lekker op schoot in slaap vallen
Nee niet meer helaasquote:
Ik heb de discussie gemist geloof ikquote:
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?quote:
Ja, maar dat is al best een tijdje geleden, jaar of 8.quote:
LuTuVuDuK houdt wel van katten maar katten niet van hemquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?
Nee dat was timmmmm, maar die heeft hem al weer gevondenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij je kat niet kwijt? of was dat iemand anders?
so sadquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
LuTuVuDuK houdt wel van katten maar katten niet van hem
Soms denk ik dat ik twee berichtjes heb gekregen op mijn telefoon. Maar dan was het tweede tingeltje alleen maar de reminder van het eerste berichtjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
zie ik een gemiste oproep op m'n telefoon, ik enthousiast kijken wie me gebeld heeft
ohja ik had de huistelefoon getest eerder vanavond
dat lijkt me stug, ik ben timmmm zelden tegengekomen, nee het was toch iemand in KSC?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was timmmmm, maar die heeft hem al weer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |