abonnement Unibet Coolblue
pi_195753874
Hier aangekomen:



Met orange astronaut!

( 33 euro )
  Lieve Belg dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:30:47 #253
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_195754859
quote:
Die stond vorige week voor 249 bij Dreamland :D En nu hier :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_195755084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:41 schreef Attitude het volgende:
Hier aangekomen:

[ afbeelding ]

Met orange astronaut!

( 33 euro )
geinig, waar vandaan?
pi_195757506
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:43 schreef mschol het volgende:

[..]

geinig, waar vandaan?
[url]https://https://www.bol.com/nl/p/lego-minifigure-a-visual-history-new-edition/9200000127763895/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl[/url]

De oranje astronaut is nooit eerder verschenen.

Net zoals de groene die alleen verkrijgbaar was bij Exo Suit
pi_195768571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:41 schreef Attitude het volgende:
Hier aangekomen:

[ afbeelding ]

Met orange astronaut!

( 33 euro )
Thx voor de tip! Mijn favo figs. Heb al mijn jaren ‘80 astronautjes nog.
pi_195769121
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Thx voor de tip! Mijn favo figs. Heb al mijn jaren ‘80 astronautjes nog.
Das mooi!

Ik moet alleen de rode en zwarte nog en dan nog grijze zuurstoftank, helm en broek....

Dan heb ik ze alle 9 .

( wit, geel , blauw, roze , groen, orange, zwart, rood, grijs )
pi_195782027
Mijn moeder kwam laatst een bak oude Lego van mijn broertje brengen. Het Pirateneiland uit de 90’s voor mijn zoon. :)
Wat een kut instructies. :X Dat doen ze tegenwoordig toch een stuk beter met die stap voor stap dingen.
Nu ben je per pagina verrast en overrompeld over wat er nu weer allemaal bijgebouwd moet worden. :') En goed zoeken wat je dan eigenlijk nodig hebt. Het was een bak van 8 liter met ook nog allerlei andere Lego. Het is wel zo goed als compleet, so far.
Ben nu bij foto 10.
Ik vind het ook best lastig te zien steeds maar dat kan mijn onervarenheid zijn.
Hier de instructies. :')
https://letsbuilditagain.com/instructions/6273/
pi_195783727
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:36 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder kwam laatst een bak oude Lego van mijn broertje brengen. Het Pirateneiland uit de 90’s voor mijn zoon. :)
Wat een kut instructies. :X Dat doen ze tegenwoordig toch een stuk beter met die stap voor stap dingen.
Nu ben je per pagina verrast en overrompeld over wat er nu weer allemaal bijgebouwd moet worden. :') En goed zoeken wat je dan eigenlijk nodig hebt. Het was een bak van 8 liter met ook nog allerlei andere Lego. Het is wel zo goed als compleet, so far.
Ben nu bij foto 10.
Ik vind het ook best lastig te zien steeds maar dat kan mijn onervarenheid zijn.
Hier de instructies. :')
https://letsbuilditagain.com/instructions/6273/
die oude hebben juist een wat hogere moeilijkheidsgraag die ik liever terug heb.. nu zijn er soms stappen waarbij 1(!!!) steentje wordt toegevoegd
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:39:04 #260
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195784156
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:36 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder kwam laatst een bak oude Lego van mijn broertje brengen. Het Pirateneiland uit de 90’s voor mijn zoon. :)
Wat een kut instructies. :X Dat doen ze tegenwoordig toch een stuk beter met die stap voor stap dingen.
Nu ben je per pagina verrast en overrompeld over wat er nu weer allemaal bijgebouwd moet worden. :') En goed zoeken wat je dan eigenlijk nodig hebt. Het was een bak van 8 liter met ook nog allerlei andere Lego. Het is wel zo goed als compleet, so far.
Ben nu bij foto 10.
Ik vind het ook best lastig te zien steeds maar dat kan mijn onervarenheid zijn.
Hier de instructies. :')
https://letsbuilditagain.com/instructions/6273/
Gaaf, die heb ik ook nog in een berging bij m'n ouders liggen.

Maar eens ophalen binnenkort.
pi_195785212
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:14 schreef mschol het volgende:

[..]

die oude hebben juist een wat hogere moeilijkheidsgraag die ik liever terug heb.. nu zijn er soms stappen waarbij 1(!!!) steentje wordt toegevoegd
Oh, dat geloof ik direct, dat dit meer in de smaak valt. Ik vind het vooral lastig nu maar heeft inderdaad wel een leuk puzzle element. ^O^
pi_195844288
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:11 schreef Salvagehunter het volgende:
Ik heb mijn oude Lego herontdekt tijdens Corona en nu ben ik op zoek naar een leuke nieuwe set om te kopen. Heeft iemand hier een goede tip?
Ik heb de liebherr kraan gekocht uit nostalgische overwegingen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195874816
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:39 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Gaaf, die heb ik ook nog in een berging bij m'n ouders liggen.

Maar eens ophalen binnenkort.
Het is gelukt. ^O^ Ik miste zo’n 10 stukjes van de 351 dus heb af en toe wat andere kleuren moeten pakken of een ander vormpje. Geen essentiële dingen dus.
En de kanonnen kunnen echt schieten. :P

Het resultaat:
https://imgur.com/gallery/jWrKXh8
pi_195878424
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is gelukt. ^O^ Ik miste zo’n 10 stukjes van de 351 dus heb af en toe wat andere kleuren moeten pakken of een ander vormpje. Geen essentiële dingen dus.
En de kanonnen kunnen echt schieten. :P

Het resultaat:
https://imgur.com/gallery/jWrKXh8
_O_ Zo jaloers, die had ik graag in de collectie willen hebben!
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_195879223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:20 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

_O_ Zo jaloers, die had ik graag in de collectie willen hebben!
Ik zie op YouTube van lui die dit gebouwd hebben inderdaad veel reacties dat dit een erg populaire set is geweest. :)
Leuke is dat mijn 7 jarige er nu ook erg blij mee is. Hij wilde er zelfs een foto van meenemen naar de klas om te laten zien.
pi_195881241
https://www.lego.com/nl-n(...)-RN-PRIORITY_PRODUCT

Gaaf!
Waarom zijn die oude kerstsetjes zo duur? Lijkt me wel tof als alternatief voor een kerstdorp een Lego kerstdorp *O*
blablablabla
pi_195881437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)-RN-PRIORITY_PRODUCT

Gaaf!
Waarom zijn die oude kerstsetjes zo duur? Lijkt me wel tof als alternatief voor een kerstdorp een Lego kerstdorp *O*
Erg gewild om exact die reden. :P
pi_195881481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Erg gewild om exact die reden. :P
Hmmm makes sense :P worden die sets elk jaar in gelimiteerde uitgifte uitgegeven dan of zo? Ben alleen bekend met de standaard sets, brandweer, politie etc die je gewoon het hele jaar kunt kopen.
Wel jammer dat ze nu meer een fantasy-benadering kiezen met dat elven-dorp ipv meer die klassieke dorpstaferelen.
blablablabla
pi_195881744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Hmmm makes sense :P worden die sets elk jaar in gelimiteerde uitgifte uitgegeven dan of zo? Ben alleen bekend met de standaard sets, brandweer, politie etc die je gewoon het hele jaar kunt kopen.
Wel jammer dat ze nu meer een fantasy-benadering kiezen met dat elven-dorp ipv meer die klassieke dorpstaferelen.
Nee, zijn niet echt gelimiteerd, maar ze brengen er maar 1 set van uit per jaar en die is dan 1-2 jaar te koop. Meestal ook alleen te koop in de echte lego dedicated winkels, ziet ze bijv niet in de intertoys staan oid.

Afgezien van de eerste set (Toy Store) die ze opnieuw hebben uitgebracht omdat een hoop collectors die niet hebben kunnen krijgen, zijn de sets ook uniek. Er zit in tegenstelling tot bijv de politie sets geen herhaling in. Will je dus een Winter Village Bakery dan is er alleen die ene set 2010. Inmiddels is die al 8 jaar van de markt dus dat tikt de prijs aardig aan.

Ben zelf ingesprongen bij de Winter Village Market en heb de 3 ontbrekende sets er later nog bij gekocht om het toch nog compleet te maken. Mocht je hetzelfde willen doen, zou ze in de zomer kopen dan, merkte zelf dat ze toen iets goedkoper waren dan tegen de kerst aan.
pi_195881941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:57 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, zijn niet echt gelimiteerd, maar ze brengen er maar 1 set van uit per jaar en die is dan 1-2 jaar te koop. Meestal ook alleen te koop in de echte lego dedicated winkels, ziet ze bijv niet in de intertoys staan oid.

Afgezien van de eerste set (Toy Store) die ze opnieuw hebben uitgebracht omdat een hoop collectors die niet hebben kunnen krijgen, zijn de sets ook uniek. Er zit in tegenstelling tot bijv de politie sets geen herhaling in. Will je dus een Winter Village Bakery dan is er alleen die ene set 2010. Inmiddels is die al 8 jaar van de markt dus dat tikt de prijs aardig aan.

Ben zelf ingesprongen bij de Winter Village Market en heb de 3 ontbrekende sets er later nog bij gekocht om het toch nog compleet te maken. Mocht je hetzelfde willen doen, zou ze in de zomer kopen dan, merkte zelf dat ze toen iets goedkoper waren dan tegen de kerst aan.
Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan? :)

Ben geen verzamelaar verder dus ik ga die set van dit jaar denk ik kopen en lekker maken. En dan volgend jaar zien we wel verder, de brandweerkazerne (10263) is ook wel betaalbaar met 8 tientjes dus die er wellicht nog bij, 1100 stukjes dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar de 10197 kost bijvoorbeeld 600 euro, dat ga ik er never nooit voor neer leggen, sowieso niet meer dan 100 euro of het moet echt iets zijn wat ik graag wil.

Lijkt me op zich wel een leuke traditie om elk jaar rond de feestdagen heerlijk truttig een dorpje te bouwen met lichtjes, alles _O_
blablablabla
pi_195883495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan? :)

Ben geen verzamelaar verder dus ik ga die set van dit jaar denk ik kopen en lekker maken. En dan volgend jaar zien we wel verder, de brandweerkazerne (10263) is ook wel betaalbaar met 8 tientjes dus die er wellicht nog bij, 1100 stukjes dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar de 10197 kost bijvoorbeeld 600 euro, dat ga ik er never nooit voor neer leggen, sowieso niet meer dan 100 euro of het moet echt iets zijn wat ik graag wil.

Lijkt me op zich wel een leuke traditie om elk jaar rond de feestdagen heerlijk truttig een dorpje te bouwen met lichtjes, alles _O_
Die Creator sets zijn idd erg prijzig tweedehands, daar heb ik ook naar gekeken en gedacht daar begin ik niet aan. Deze kon ik gelukkig nog redelijk goedkoop krijgen, duurste was 250 euro. Vind ik ook vrij duur voor een lego set persoonlijk, maar omdat het de collectie afmaakte toch maar overstag gegaan.

Heb helaas geen foto want ik heb ze nog nooit in hun volledigheid kunnen opstellen als dorp wegens ruimte gebrek. Heb ze 1x allemaal gebouwd en toen ik ze op de eettafel had staan nam het toch wel erg veel ruimte in _O-

Setje van dit jaar moet ik ook nog kopen dus dat wordt nog meer ruimte. Zou trouwens overwegen om ze dichter tegen kerst te kopen, maakt voor de prijs niets uit en de gratis kerst set die je erbij krijgt is meestal wel de moeite waard.

https://www.brickfanatics(...)r-black-friday-2019/
Die kreeg je er vorig jaar bij, toch mooi weer een boom van 22 cm voor bij je gebouw.
pi_195887629
Krijg deze week de Diner, Taj Mahal en de Vestas windmolen binnen, maar druk ben ik sowieso nu wel met bouwen, de onderkant van de grote Eiffeltoren is vandaag met verplaatsen naar beneden gelazerd...
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_195888527
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan? :)

Ben geen verzamelaar verder dus ik ga die set van dit jaar denk ik kopen en lekker maken. En dan volgend jaar zien we wel verder, de brandweerkazerne (10263) is ook wel betaalbaar met 8 tientjes dus die er wellicht nog bij, 1100 stukjes dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar de 10197 kost bijvoorbeeld 600 euro, dat ga ik er never nooit voor neer leggen, sowieso niet meer dan 100 euro of het moet echt iets zijn wat ik graag wil.

Lijkt me op zich wel een leuke traditie om elk jaar rond de feestdagen heerlijk truttig een dorpje te bouwen met lichtjes, alles _O_
Voor die 600 euro stelt de fire brigade nog wat voor die eerste 2 zijn zeker net zo duur en echt saai. Bij mijn nichtje was die set wel het populairst vanwege de auto die erbij zat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195890247
oh we hebben het over de modulairs?

ik dacht winterdorp :D

http://imgur.com/a/d5PEQ

alleen de meest recente moet ik nog kopen
pi_195901849
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:32 schreef mschol het volgende:
oh we hebben het over de modulairs?

ik dacht winterdorp :D

http://imgur.com/a/d5PEQ

alleen de meest recente moet ik nog kopen
Gaaf!

Sinds kort ook al mijn oude lego weer tevoorschijn gehaald en flink gaan bouwen, daarnaast de London bus en de Volkswagen bus gekregen, wil het eigenlijk wel verder op gaan pakken.
Winterdorp is leuk maar te prijzig om terug in de tijd te kopen, misschien dit jaar maar beginnen en komende jaren eens opletten of er wat leuks langs komt ergens.
pi_195902323
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:32 schreef mschol het volgende:
oh we hebben het over de modulairs?

ik dacht winterdorp :D

http://imgur.com/a/d5PEQ

alleen de meest recente moet ik nog kopen
Beide geloof ik want de 10263 is een kerst iets en de 10197 de fire brigade van de modulars
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195902439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:00 schreef -0- het volgende:

[..]

Gaaf!

Sinds kort ook al mijn oude lego weer tevoorschijn gehaald en flink gaan bouwen, daarnaast de London bus en de Volkswagen bus gekregen, wil het eigenlijk wel verder op gaan pakken.
Winterdorp is leuk maar te prijzig om terug in de tijd te kopen, misschien dit jaar maar beginnen en komende jaren eens opletten of er wat leuks langs komt ergens.
winterdorp heb ik ook alle modellen van..

alleen van een echt winterdorp is het nog niet gekomen :')
pi_195968632


Moet 199.99 euro kosten en wanneer hij uitkomt? Dat is nog niet zeker, kan morgen zijn maar kan ook tijdens Black Friday zijn.
pi_195968749
Ik ben net klaar met de T-Rex Rampage set (die met die Jurassic Park poort). Mijn god, die T-Rex is echt bizar gaaf, hoe dat ding in evenwicht blijft :D
Bleuh.
pi_195973742
Voor degenen die het graag willen. Saturn V 92176 is vanaf nu te koop bij Lego Shop voor 129.99 euro
pi_196078885
Voor wie het destijds ook altijd keek op televisie:

quote:
Het RTL 4-hitprogramma Lego Masters keert volgende maand terug met een kerstspecial. In de uitzending op tweede kerstdag gaan duo’s van bekende Nederlanders met elkaar de strijd aan om de beste Lego-constructie te bouwen.
Ze weten nog niet goed welke duo's moeten deelnemen, dus laten wij de makers een handje helpen met deze poll:

Poll: Het ideale BN'ers-duo voor de Lego Masters kerstspecial is..
Frenkie de Jong en Mikky Kiemeney
Badr Hari en Rico Verhoeven
René van der Gijp en Johan Derksen
Peter Boeve met assistent Henk Wisman
Sven Kramer en Naomi van As
Tom Knipping en Iwan van Duren
Suzan en Freek
Bastiaan en Tooske Ragas
Maan en Tabitha
Don en Ad
Bassie en Adriaan
Philip Freriks en Maarten van Rossem
Thierry Baudet en Theo Hiddema
Koen Verweij en Jutta Leerdam
Diederik Gommers en Famke Louise
Nick en Simon
Hakim Ziyech en Quincy Promes
Monica Geuze en Anna Nooshin
Donnie en Raymond van Barneveld
Martien en Maxime Meiland
Mattie Valk en Marieke Elsinga
Halina Reijn en Carice van Houten
De gebroeders Anker
Ruud de Wild en Olcay Gulsen
Tess Wester en Estavana Polman
Frank Visser en John Reid
Doutzen en Rens Kroes
Kees van Kooten en Wim de Bie
Victoria Koblenko en Evgeniy Levchenko
Frank en Ronald de Boer
ander duo, nl. (noem naam)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196114671
Nu op dit moment

GHhostbusters Ecto 1 ( 10274 ) voor 132.55 euro bij Amazon NL, let wel: levering pas op 21 februari

Set komt uit op 15 November maar na 3 maanden in vrije verkoop en dan is het aan winkels te bepalen wat ze vragen.. Amazon vraagt 132.55 euro.. Is een pre order aanbieding. Geen idee hoe lang het nog loopt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 november 2020 @ 13:27:32 #283
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_196114931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 13:03 schreef Attitude het volgende:
10274
ik zie 'm niet op amazon.nl staan
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 7 november 2020 @ 14:14:06 #284
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196115502
Ik heb net een deel van mijn lego weer van zolder getrokken en schrik ervan hoe erg het verkleurd is ;( .
Wist ik natuurlijk del dat witte en grijze lego verkleurd, maar zo snel en zo heftig verbaasd mij wel. Zijn over een paar jaar al die apollo raketten oranje.

Dit is dus altijd netjes behandelde goed opgeborgen en op het verkleurde na, zo goed als nieuwe lego :o ;

Uit deze set:


Mijn kerstdorp heb ik ook maar alvast naar beneden gehaald. Een kijken hoe we daar wat leuks van gaan bouwen.
pi_196116570
Nieuwe aankoop gedaan :D
60198 :)

Al lekker aan het bouwen
pi_196117264
Weet iemand de afmetingen van het spookhuis 10273? Moet namelijk kijken of ik het ergens kwijt zou kunnen voordat ik zo'n vermogen uitgeef (nog nooit volwassen Lego gekocht :o )
pi_196117915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 16:26 schreef Hilmo het volgende:
Weet iemand de afmetingen van het spookhuis 10273? Moet namelijk kijken of ik het ergens kwijt zou kunnen voordat ik zo'n vermogen uitgeef (nog nooit volwassen Lego gekocht :o )
25 x 25 x 75 ongeveer. Erg de moeite waard, die lift is echt briljant :D
Bleuh.
pi_196119448
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 14:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb net een deel van mijn lego weer van zolder getrokken en schrik ervan hoe erg het verkleurd is ;( .
Wist ik natuurlijk del dat witte en grijze lego verkleurd, maar zo snel en zo heftig verbaasd mij wel. Zijn over een paar jaar al die apollo raketten oranje.

Dit is dus altijd netjes behandelde goed opgeborgen en op het verkleurde na, zo goed als nieuwe lego :o ;

Uit deze set:


Mijn kerstdorp heb ik ook maar alvast naar beneden gehaald. Een kijken hoe we daar wat leuks van gaan bouwen.

Zodra er zon opvalt gaat het wel snel ja. Heb al mijn lego 'on display' in een kast waar de zon nooit opvalt gelukkig.
  zaterdag 7 november 2020 @ 18:32:33 #289
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_196120599
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 14:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb net een deel van mijn lego weer van zolder getrokken en schrik ervan hoe erg het verkleurd is ;( .
Wist ik natuurlijk del dat witte en grijze lego verkleurd, maar zo snel en zo heftig verbaasd mij wel. Zijn over een paar jaar al die apollo raketten oranje.
Ik heb dat mijn Pet Shop. Die had ik van zolder gehaald om te verkopen, maar het wit en grijs aan de buitenkant is dusdanig verkleurt dat ik er vast niks meer voor krijg. Misschien ga ik zo’n waterstofperoxide-badje eens proberen. Iemand ervaring mee?
pi_196120653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 13:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik zie 'm niet op amazon.nl staan
Dat ging heel snel. Paar minuten na mijn bericht was het op. Zo rond half 12 verscheen het op pepper.nl en toen ging het rap. Maar ik moet ook afwachten of ze gaan leveren.
  zaterdag 7 november 2020 @ 18:35:24 #291
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196120665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 17:54 schreef Timwonnacott het volgende:


Zodra er zon opvalt gaat het wel snel ja. Heb al mijn lego 'on display' in een kast waar de zon nooit opvalt gelukkig.
Heeft mij ook nooit vol in de zon gestaan :N . Heb zelfs het gevoel dat het erger is geworden in het jaar dat het op zolder heeft gestaan in stofdichte plastic kratten.
pi_196129812
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196136911
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 07:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Een leuk programma verzieken door de deelname van BNers
Is eenmalig voor kerst met de BN'ers. Daarna komen er weer normale series met kinderen en echte bouwers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196136989
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is eenmalig voor kerst met de BN'ers. Daarna komen er weer normale series met kinderen en echte bouwers.
zulke programma's met BNers zijn nooit leuk en als het goed bekeken wordt komt er gewoon een BN versie. Maar gelukkig kun je de keuze maken om het niet te kijken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196137017
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

zulke programma's met BNers zijn nooit leuk en als het goed bekeken wordt komt er gewoon een BN versie. Maar gelukkig kun je de keuze maken om het niet te kijken.
Da's waar. We wachten het maar af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_196149587
Nou m'n kerstige brandweerkazerne nadert zijn voltooiing :)
Dacht er een paar lampjes voor te halen, kost liefst 40 euro op Amazon :') Heeft iemand ervaring met lichtjes van AliExpress? Liefst gewoon zo'n blok op batterijen of USB met modulaire ledjes.
blablablabla
pi_196149611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:39 schreef Attitude het volgende:
[ [url=https://tweakers.net/camo/5c3a213912d874f36cecbc05f5b7439a9c600c74/?url=https%3A%2F%2Fwww.bricktastic.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F10%2FLEGO-Ghostbusters-10274-Ecto-1-2.jpg]afbeelding[/url] ]

Moet 199.99 euro kosten en wanneer hij uitkomt? Dat is nog niet zeker, kan morgen zijn maar kan ook tijdens Black Friday zijn.
Ik twijfel :o
stupidity has become as common as common sense was before
pi_196149639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:39 schreef Attitude het volgende:
[ [url=https://tweakers.net/camo/5c3a213912d874f36cecbc05f5b7439a9c600c74/?url=https%3A%2F%2Fwww.bricktastic.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F10%2FLEGO-Ghostbusters-10274-Ecto-1-2.jpg]afbeelding[/url] ]

Moet 199.99 euro kosten en wanneer hij uitkomt? Dat is nog niet zeker, kan morgen zijn maar kan ook tijdens Black Friday zijn.
15 november toch?
blablablabla
  maandag 9 november 2020 @ 13:05:32 #300
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196150136
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
Nou m'n kerstige brandweerkazerne nadert zijn voltooiing :)
Dacht er een paar lampjes voor te halen, kost liefst 40 euro op Amazon :') Heeft iemand ervaring met lichtjes van AliExpress? Liefst gewoon zo'n blok op batterijen of USB met modulaire ledjes.
Oeh, ik zit ook naar dergelijke lampjes te kijken. Maar twijfel nog steeds.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')