Die stond vorige week voor 249 bij Dreamlandquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:34 schreef Faxie het volgende:
Lambo voor 262,- bij Fun.be
https://www.fun.be/techni(...)tent=Brickwatch+-+BE
geinig, waar vandaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:41 schreef Attitude het volgende:
Hier aangekomen:
[ afbeelding ]
Met orange astronaut!
( 33 euro )
[url]https://https://www.bol.com/nl/p/lego-minifigure-a-visual-history-new-edition/9200000127763895/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl[/url]quote:
Thx voor de tip! Mijn favo figs. Heb al mijn jaren ‘80 astronautjes nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:41 schreef Attitude het volgende:
Hier aangekomen:
[ afbeelding ]
Met orange astronaut!
( 33 euro )
Das mooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx voor de tip! Mijn favo figs. Heb al mijn jaren ‘80 astronautjes nog.
die oude hebben juist een wat hogere moeilijkheidsgraag die ik liever terug heb.. nu zijn er soms stappen waarbij 1(!!!) steentje wordt toegevoegdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:36 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder kwam laatst een bak oude Lego van mijn broertje brengen. Het Pirateneiland uit de 90’s voor mijn zoon.![]()
Wat een kut instructies.Dat doen ze tegenwoordig toch een stuk beter met die stap voor stap dingen.
Nu ben je per pagina verrast en overrompeld over wat er nu weer allemaal bijgebouwd moet worden.En goed zoeken wat je dan eigenlijk nodig hebt. Het was een bak van 8 liter met ook nog allerlei andere Lego. Het is wel zo goed als compleet, so far.
Ben nu bij foto 10.
Ik vind het ook best lastig te zien steeds maar dat kan mijn onervarenheid zijn.
Hier de instructies.![]()
https://letsbuilditagain.com/instructions/6273/
Gaaf, die heb ik ook nog in een berging bij m'n ouders liggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:36 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder kwam laatst een bak oude Lego van mijn broertje brengen. Het Pirateneiland uit de 90’s voor mijn zoon.![]()
Wat een kut instructies.Dat doen ze tegenwoordig toch een stuk beter met die stap voor stap dingen.
Nu ben je per pagina verrast en overrompeld over wat er nu weer allemaal bijgebouwd moet worden.En goed zoeken wat je dan eigenlijk nodig hebt. Het was een bak van 8 liter met ook nog allerlei andere Lego. Het is wel zo goed als compleet, so far.
Ben nu bij foto 10.
Ik vind het ook best lastig te zien steeds maar dat kan mijn onervarenheid zijn.
Hier de instructies.![]()
https://letsbuilditagain.com/instructions/6273/
Oh, dat geloof ik direct, dat dit meer in de smaak valt. Ik vind het vooral lastig nu maar heeft inderdaad wel een leuk puzzle element.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die oude hebben juist een wat hogere moeilijkheidsgraag die ik liever terug heb.. nu zijn er soms stappen waarbij 1(!!!) steentje wordt toegevoegd
Ik heb de liebherr kraan gekocht uit nostalgische overwegingenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:11 schreef Salvagehunter het volgende:
Ik heb mijn oude Lego herontdekt tijdens Corona en nu ben ik op zoek naar een leuke nieuwe set om te kopen. Heeft iemand hier een goede tip?
Het is gelukt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gaaf, die heb ik ook nog in een berging bij m'n ouders liggen.
Maar eens ophalen binnenkort.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is gelukt.Ik miste zo’n 10 stukjes van de 351 dus heb af en toe wat andere kleuren moeten pakken of een ander vormpje. Geen essentiėle dingen dus.
En de kanonnen kunnen echt schieten.![]()
Het resultaat:
https://imgur.com/gallery/jWrKXh8
Ik zie op YouTube van lui die dit gebouwd hebben inderdaad veel reacties dat dit een erg populaire set is geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]Zo jaloers, die had ik graag in de collectie willen hebben!
Erg gewild om exact die reden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)-RN-PRIORITY_PRODUCT
Gaaf!
Waarom zijn die oude kerstsetjes zo duur? Lijkt me wel tof als alternatief voor een kerstdorp een Lego kerstdorp
Hmmm makes sensequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Erg gewild om exact die reden.
Nee, zijn niet echt gelimiteerd, maar ze brengen er maar 1 set van uit per jaar en die is dan 1-2 jaar te koop. Meestal ook alleen te koop in de echte lego dedicated winkels, ziet ze bijv niet in de intertoys staan oid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm makes senseworden die sets elk jaar in gelimiteerde uitgifte uitgegeven dan of zo? Ben alleen bekend met de standaard sets, brandweer, politie etc die je gewoon het hele jaar kunt kopen.
Wel jammer dat ze nu meer een fantasy-benadering kiezen met dat elven-dorp ipv meer die klassieke dorpstaferelen.
Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, zijn niet echt gelimiteerd, maar ze brengen er maar 1 set van uit per jaar en die is dan 1-2 jaar te koop. Meestal ook alleen te koop in de echte lego dedicated winkels, ziet ze bijv niet in de intertoys staan oid.
Afgezien van de eerste set (Toy Store) die ze opnieuw hebben uitgebracht omdat een hoop collectors die niet hebben kunnen krijgen, zijn de sets ook uniek. Er zit in tegenstelling tot bijv de politie sets geen herhaling in. Will je dus een Winter Village Bakery dan is er alleen die ene set 2010. Inmiddels is die al 8 jaar van de markt dus dat tikt de prijs aardig aan.
Ben zelf ingesprongen bij de Winter Village Market en heb de 3 ontbrekende sets er later nog bij gekocht om het toch nog compleet te maken. Mocht je hetzelfde willen doen, zou ze in de zomer kopen dan, merkte zelf dat ze toen iets goedkoper waren dan tegen de kerst aan.
Die Creator sets zijn idd erg prijzig tweedehands, daar heb ik ook naar gekeken en gedacht daar begin ik niet aan. Deze kon ik gelukkig nog redelijk goedkoop krijgen, duurste was 250 euro. Vind ik ook vrij duur voor een lego set persoonlijk, maar omdat het de collectie afmaakte toch maar overstag gegaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan?![]()
Ben geen verzamelaar verder dus ik ga die set van dit jaar denk ik kopen en lekker maken. En dan volgend jaar zien we wel verder, de brandweerkazerne (10263) is ook wel betaalbaar met 8 tientjes dus die er wellicht nog bij, 1100 stukjes dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar de 10197 kost bijvoorbeeld 600 euro, dat ga ik er never nooit voor neer leggen, sowieso niet meer dan 100 euro of het moet echt iets zijn wat ik graag wil.
Lijkt me op zich wel een leuke traditie om elk jaar rond de feestdagen heerlijk truttig een dorpje te bouwen met lichtjes, alles
Voor die 600 euro stelt de fire brigade nog wat voor die eerste 2 zijn zeker net zo duur en echt saai. Bij mijn nichtje was die set wel het populairst vanwege de auto die erbij zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja logisch, Corona zal ook wel een stevige duit in het zakje doen. Wel gaaf als je ze helemaal compleet hebt, wil je een keer een foto posten? Of heb je ze (nog) niet staan?![]()
Ben geen verzamelaar verder dus ik ga die set van dit jaar denk ik kopen en lekker maken. En dan volgend jaar zien we wel verder, de brandweerkazerne (10263) is ook wel betaalbaar met 8 tientjes dus die er wellicht nog bij, 1100 stukjes dus daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar de 10197 kost bijvoorbeeld 600 euro, dat ga ik er never nooit voor neer leggen, sowieso niet meer dan 100 euro of het moet echt iets zijn wat ik graag wil.
Lijkt me op zich wel een leuke traditie om elk jaar rond de feestdagen heerlijk truttig een dorpje te bouwen met lichtjes, alles
Gaaf!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:32 schreef mschol het volgende:
oh we hebben het over de modulairs?
ik dacht winterdorp
http://imgur.com/a/d5PEQ
alleen de meest recente moet ik nog kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |