Jij herkent potentiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef skysherrif het volgende:
dit ziet eruit als potentie tot een leuk indienummertje qua intro
ik geloof dat ik al vaker gemerkt heb dat jij een goede smaak hebt, dus ik ben benieuwd. Eerste indruk is goed.quote:
EVOLquote:
Jaaaaa zeker!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Als we ooit een topic hebben over vergeten pareltjes is dit er wel één voor.
Ik moest juist - geheel in de tijdsgeest - denken aan:quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef Fascination het volgende:
Deze jongen was Justin Bieber ver veruit met z'n kapsel.
Eens, meer emo jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moest juist - geheel in de tijdsgeest - denken aan:
[ afbeelding ]
kabbelendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
Ik vind deze ook wel mooi![]()
Wel een beetje kabbelend
Kon niet volgens de organisatie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn oortje deed het zeker ook niet?
Uitverkocht bij Ikeaquote:
Ja, de top van de uitslag zijn veel ‘unieke’ liedjes. Die inwisselbare rommel eindigt allemaal onderin.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef Sableheart het volgende:
valt in ieder geval goed op vergeleken met de rest.
quote:
Het is niet zo vals als het verenigd koninkrijk, dus als hij er soms net naast zit hoor ik dat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijken jullie met het geluid uit dan? Dan kan ik me
er nog iets bij voorstellen![]()
Dat je dit nog allemaal weet, joh.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
OH jaaaaa Frankrijk! Vind ik ook een leuk liedje, maar kwam live niet helemaal over
Jostein Gaarder is een manquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
Ik dacht altijd dat Jostein een vrouwennaam was trouwensMaar dat is misschien helemaal niet zo
![]()
*Gaat meteen opzoeken of Jostein Gaarder een man of een vrouw is
IS OOK EEN MANquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
Ik dacht altijd dat Jostein een vrouwennaam was trouwensMaar dat is misschien helemaal niet zo
![]()
*Gaat meteen opzoeken of Jostein Gaarder een man of een vrouw is
En hoelang bleven ze dat negeren?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk heeft een groot probleem.
Hun ballads scoorden niet meer.
Ik heb werkelijk MIJN HELE LEVEN gedacht dat het een vrouw wasquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jostein Gaarder is een manEn een mannennaam sowieso
Ook edities later wel vaker teruggekeken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je dit nog allemaal weet, joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |