zeer goed met jou?quote:Op maandag 25 mei 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Jacqueline, hoe is het met askim?
ja doe ik Maatquote:
Heerlijk tochquote:Op maandag 25 mei 2020 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit hier wel lekker goeie muziek op kopje koffie beetje workout doen met de gewichten.
Zeker kan de maandag slechter beginnen.quote:
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel coolquote:Op maandag 25 mei 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima, met mijn askim geen idee want heb er geen![]()
Hahahaquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hhaha ik ken jou niet jij mij blijkbaar wel cool
Ik haat maandagenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker kan de maandag slechter beginnen.
damn nieuwsgierig nuquote:
Klopt Christina was ook knapper en meer getalenteerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Die was van Christina volgens mij. Dat die niet is ontspoord zoals Britney.
quote:
oke askim is ook mijn uiquote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, ik zag het in je signature staan en ik weet wat een askim is :p
quote:Op maandag 25 mei 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke askim is ook mijn ui
iemand zoals jij Schatquote:
Oehquote:
marmaris woont hijquote:Op maandag 25 mei 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Van veraf lijkt hij op iemand die ik ken maar het is hem vast niet gezien zijn levensstijl etc (en wat ik nog van hem weet).
quote:
neequote:
Val je zelf niet ook in die categorie?quote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bejaarden die er er een sc van hebben gemaakt
Yup was er net opquote:
Voor jouw welquote:Op maandag 25 mei 2020 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Val je zelf niet ook in die categorie?
Yupquote:
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe ik me voel in hedendaags dts
Ik hou vol makkerquote:Op maandag 25 mei 2020 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja iedereen van de oude garde is gevlucht voor de nieuwe ouderen maar volgens de onz mods is er niks aan de hand.
Strijderquote:
Ook geen oudere jongere?quote:Op maandag 25 mei 2020 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke ouderen dan, want ik ben geen nieuwe oudere
Heb nog steeds twee ballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |