Hangt er vanaf he wat je dag indeling is. Opzich nu voor mij is het wel handig. Of sowieso hoor met vroeg werken. Beter alsdat je weg gaat in donker en daar ook weer in terug komt.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat vind ik dus weer een nadeel maar goed ieder zijn ding.
Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt er vanaf he wat je dag indeling is. Opzich nu voor mij is het wel handig. Of sowieso hoor met vroeg werken. Beter alsdat je weg gaat in donker en daar ook weer in terug komt.
Niet dat het nu voor mij iets boeit want toch geen werk door corona
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelfquote:Op maandag 25 mei 2020 04:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta gewoon lekkerder op als het donker is.
Idem hier. Wat moet dat moet.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is kwestie van wennen enzo he. Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit maar ik werk normaal overdag natuurlijk en dan is het ook nog wel 5 uur opstaan en denk tegen 18”00 terug of later nu even de laatste tijd. Maar dat komt door mezelf
Yup al met al is wel werken leuker als niet werken, het gaat beetje saai worden hier al. Maarja het is even niet anders.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idem hier. Wat moet dat moet.
quote:Op maandag 25 mei 2020 04:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
Hier valt het wel mee.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat. Weer wat onrustig geslapen, maar verder niks te klagen.
En daarzo?
2e bak koffie, komt goed.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee.
Ben je nu aan het bijkomen?
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2e bak koffie, komt goed.
Mini-ToT heeft zich vannacht in ieder geval gelukkig wel vrij goed gedragen.
Mevrouw ToT lag te woelen!quote:Op maandag 25 mei 2020 08:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dacht dat de onrustigheid door mini-ToT kwam. Maar goed dat hij zich heeft gedragen.
Waar kwam de onrustigheid vandaan?
quote:Op maandag 25 mei 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT lag te woelen!En ik ben gewoon hartstikke gevoelig door mijn ADHD/Asperger en op een gegeven moment word ik er gewoon erg onrustig door.
STOKVISquote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
is het niet mini-ToT dan is het mevrouw ToT die jou uit je slaap houdt haha
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
is het niet mini-ToT dan is het mevrouw ToT die jou uit je slaap houdt haha
HOLD THE LINEquote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.
Xdquote:Op maandag 25 mei 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb honger!
[ afbeelding ]
Soms zegt een plaatje meer dan 1000 woorden, daar kan geen twijfel over zijn.
Of ongepland zwanger zijn. Haha!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve als het om een Covid-19 test gaat of zo!
Nee, klopt!quote:Op maandag 25 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ongepland hoeft niet altijd ongewenst te zijn.
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en anders heb ik sowieso ook wel onrustige nachten.
quote:Op maandag 25 mei 2020 09:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Helpt het niet als je pagga slaat? Dan moet je toch wel in slaap vallen?
Aan slaappillen doe je niet?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja geyle neuqsecks wil wel eens helpen, maar THC-druppels + alcohol wil ook wel helpen. (Helaas niet altijd.)
Wil de huisarts niet aan beginnen.quote:
Verstandige huisarts, zijn er niet veel meer van.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil de huisarts niet aan beginnen.Hij zegt dat die dingen je alleen knock-out maken en dat dat geen slaap is.
Dat is ook minder inderdaad. Alsof je met een plank hout bent geslagen.quote:Op maandag 25 mei 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
Oxazepam hielp wel aardig toen ik dat jaren geleden gebruikte, maar daar werd ik wel altijd met een flink houten kop van wakker.
Dankuquote:Op maandag 25 mei 2020 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Mike, van harte welkom op deze maandag.
Hey amigoquote:
Die heb ik gemistquote:Op maandag 25 mei 2020 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |