Nee volgende week eindelijk weer mijn vrienden zien voor party 2.0quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef RTR het volgende:
Dit klinkt allemaal niet heel verkeerd
Is er een optie dat je bij mij langs komt?
Enjoy he het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee volgende week eindelijk weer mijn vrienden zien voor party 2.0
Vorig weekend ook, maar toen was een vriend van ons al te snel wappie gewordenquote:
Onrustig geslapen, en krullebol is idd weer lekker actief!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ook? Krullenbol al lekker aan het deugnieten?
Agossie......quote:Op zondag 24 mei 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onrustig geslapen, en krullebol is idd weer lekker actief!
Hij loopt nu in een spuuglelijk camo-pakje rond die hij van zijn oma in de Filipijnen heeft gekregen!
Ha ha preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is goed genoeg voor in huis, maar buiten draagt hij dit echt niet!
Wil je horen hoe darmlucht klinktquote:Op zondag 24 mei 2020 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat doe je zomaar hier in dit topic? Foei.....![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoor. Soms komt er een liedje uit
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.quote:
Bizarquote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.
Zoiets?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Paar weken terug (ik weet niet meer wat ik at) maar de hele avond was het daar aan de achterkant letterlijk aan het zingen. Zo van dat je er een deuntje in hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |