De leugens gaan door. Ze zeggen nu dat ze zwanger is en dat het daar door komt. Daar trappen we natuurlijk niet in!quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Kortsluiting bij de NOS
Als een eerlijk mens geconfronteerd met het doorgeven en vertellen van leugens, onwaarheden en `Fake News` dan krijg je dit soort van akelige en enge situaties.
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
En adrenochrome.Bloed afgetapt van gemartelde kinderen wat de rijke pedo elite dan drinkt om jong te blijven. Dit tijdperk gaat echt de geschiedenis in als het meest bizar en fucked up sindsdien.
Ah zelfde als het follow the money verhaal.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
1. Moet je voorstellen hoe erg dit is!
2. Ja, zo erg is het dus he, onvoorstelbaar.
1. En het is nog veel erger dan wat we zien.
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
2. Ja, zo erg is het dus. Vreselijk.
Enzovoort.
Paar weken geleden kreeg ik van iemand ook iets toegestuurd. Onderzoekster had al twintig jaar gekeken naar de effecten van vaccinaties. Geen universiteit wilde met haar praten (dus universiteiten zijn indoctrinatieprogramma’s die onder het mom van hun eigen methoden denken iets te kunnen bewijzen), allerlei platforms verwijderden haar bijdragen (dus die heulen met ‘het systeem’) en zelfs haar omgeving wilde niets meer met haar te maken hebben (natuurlijk geïntimideerd door...).quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah zelfde als het follow the money verhaal.
Of op deze Uber blurry foto van 50km verder op is het duidelijk te zien!
En.. de mooiste van alles het is waar.. want mijn onderbuik gevoel zegt dat het waar is..
Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
1. Moet je voorstellen hoe erg dit is!
2. Ja, zo erg is het dus he, onvoorstelbaar.
1. En het is nog veel erger dan wat we zien.
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
2. Ja, zo erg is het dus. Vreselijk.
Enzovoort.
De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt.
Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.
Daarom verwijt ik hem (en anderen) ook geen leugens, alleen het schermen met argumentatie die zo lek is als een zeefje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus.
Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:43 schreef manny het volgende:
Lange Frans de weg nog verder kwijt.
https://www.ad.nl/show/ve(...)rafbaar-is~acea378d/
strafrechtelijk aanpakken lijkt me trouwens onzin.
Dan weet je sowieso dat je met een clown te maken hebt. "Ja google maar".quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren.
Betreffende Janet: Die is inderdaad helemaal koekiebakkie knettergek.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.
Verder ben ik van mening dat Janet Ossebaard compleet de weg kwijt is.
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.
Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.
Och, gaan we schelden kleine man?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
Ookay, dus een virus is blijkbaar een zeep of oplosmiddel die je lichaam zelf aanmaakt. Vind je dat heel realistisch klinken?quote:
Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Och, gaan we schelden kleine man?
Als je een beetje bekend bent hier, weet je dat het niet wenselijk is om gewoon maar video's of links te dumpen zonder uitleg, vandaar dat ik er naar vraag. Met zo'n achterlijke titel kun je dit soort vragen natuurlijk verwachten, of dringt dat nog niet zo goed tot je door?
Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.
En je laat met deze post duidelijk zien wat je intentie is.
Ik ben heel bekend hier en door figuren zoals jij en die andere 2 hierboven al jaren geleden gestopt met posten op Fok.
Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?
Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.
De enige ziekteverwekker ben je zelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?
Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.
Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:24 schreef Izzy73 het volgende:
En daarmee eindig ik deze discussie, geen zin in een cirkeljerk met je. Been there done that and moved on.
Unlike you.
Als je het speelt met denigrerende trekjes, dan snap ik dat nog wel, maar als het scherts is of gewoon een serieuze rol...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:49 schreef illusions het volgende:
Dagelijkse portie #blacklivesmatter
https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html
Donkere vrouw biedt excuses aan omdat ze iemand speelt die net een tintje donkerder is![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus wat triest. Ze speelt ook in Avatar maar hoor niemand over het feit dat ze niet blauw is.
Dat zegt genoeg toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:41 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.
Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.
Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Oh die mening heb ik wel hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Het artikel is ook best simpel samen te vatten. Kort door de bocht, besmet een organisme met een ziekteverwekker, en dit organisme heeft een kans om daar ziek van te worden. Zonder deze ziekteverwekker heeft het organisme geen kans om hier ziek van te worden. Geen griep zonder griepvirus, geen ebola zonder het ebola virus, geen AIDS zonder HIV etc.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.
Maar over de terrain theory staat helemaal niets op wiki.
Wat ben je voor een zieke geest als je dit gaat verdedigen?
Oftewel, je wil het allemaal niet onderbouwen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Stel dat je een scriptie moet verdedigen, en je zegt tegen de beoordelingscommisie iets van "Ja, dat moet je zelf maar uitzoeken", wat denk je dat dan de beoordeling zou zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De enige ziekteverwekker ben je zelf.
Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep.quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..
[..]![]()
ehhhhhh leg uit plzz.
En nee ik ga geen 30 min durend filmpje voor kijken voor iets wat ook in 30 seconden uitgelegd kan worden.
heeeee....quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
Oh, dacht dat we daarvoor hier een complot forum voor hadden!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep.
Welke leugens zijn dat dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizonquote:Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Succes.
Misschien dat jij het dan even aan ons kan uitleggen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon
Nou vertel..quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs.
En dat terwijl je geloofwaardigheid juist zou kunnen stijgen door het aandragen van fatsoenlijke argumenten en feiten die niet uit de dikke duim komen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
Ik ben enkel op zoek naar de waarheid en dan kom je in een beerput terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs.
Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben enkel op zoek naar de waarheid en dan kom je in een beerput terecht.
Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
En helemaal niet met een open mind, maar alleen maar om te bashen,
belachelijk maken etc.
Het hele topic vervuilen met trieste opmerkingen zoals jij.
Dat zijn de ware trieste figuren die dit forum onmogelijk maken.
Dit heb ik jaren geleden al geleerd, ga daar geen tijd meer aan verspillen.
Dus veel plezier met je getrol, ik hoop dat je trost bent op jezelf.
Jij denkt ook dat een virus geen ziekteverwekker is?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als de 'info' die je post 99ish procent onzin is kan je wel een reactie verwachten ja. Iets met kritisch zijn en zo.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
belachelijk maken etc.
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.
Welke discussie?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
Ga dan gewoon in op de vraag dan is er niks aan de hand.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
belachelijk maken etc.
Niet, maar we willen wel graag je mening horen!quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?
Mja, "je kan alleen een virus geïnjecteerd krijgen" dan. Net zo kansloos.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?
Tja, zeggen dat een ander forum ergens anders is, blijft ook wel actueel ja, daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:17 schreef PSVCL het volgende:
Goeie titel..en nog steeds actueel
@:PSVCL
De grap is dat ze elkaar vroeg of laat in de haren vliegen, omdat ze het niet eens zijn (dus de ander liegt) of omdat ze alleen maar hetzelfde zeggen (dus de ander praat me na, inclusief de opmerking dat ik het zelf heb onderzocht). De afgelopen jaren zijn daardoor al veel samenwerkingen abrupt beëindigd. Echt gezellig wil het in plotblogland niet worden...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:52 schreef Izzy73 het volgende:
Let trouwens op dat je niet in de val loopt bij al die halfbakken alternatieve media zoals Jensen, Lange Frans, Janet Ossebaard etc.
https://www.dwangindezorg.nl/wvggzquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in NL de wet verplichte GGZ hebben ingevoerd?
Lijkt me niet zo moeilijk - wanneer iemand een gevaar voor zichzelf of anderen is. Dat is in de meeste landen zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in NL de wet verplichte GGZ hebben ingevoerd?
Vraag dan nietsquote:
Wtf is dit joquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Magister_Artium het volgende:
De scholen in het noorden zijn weer begonnen, dus leraren en leerlingen keren terug in de lokalen. Oh nee, toch niet: een docent heeft zijn krijtjes aan de wilgen gehangen (vaststellingsverklaring -> ontslag met wederzijds goedvinden -> zonder rechtszaak het hoogst haalbare resultaat als een van beide partijen de noodzaak ziet het dienstverband te beëindigen). Hij heeft zijn gele hesje aangetrokken en filmt als de Gele Camera de omgeving van Hilversum.
In de jaren ‘90 zou het een wat minder gelukte sketch van Van Kooten en De Bie zijn geweest, maar dit is geen sketch; Groenendijk fulmineert over 5G en valt docenten van het gymnasium in Hilversum lastig. Wat begon als een strijd om zijn kinderen, is ontaard in het paranoïde om zich heen meppen en iedereen zonder geel hesje weg te zetten als onwetend of gevaarlijk.
Het wachten is tot deze persoon als complotwappie afglijdt naar de goot. Gezin kwijt, baan kwijt, volhardend in eigen gelijk.
http://stoppasfamiliedram(...)ipse-sibi-de-se.html
Dit is iemand die het 5G-netwerk als stralingsziekte afdoet en allerlei andere complotten en -theorieën erbij betrekt. Dit valt niet meer onder één theorie te scharen, dus dacht ik deze persoon even tentoon te stellen in dit topic. Niet om deze persoon voor schut te zetten, maar wel om aan te tonen wat al dit per definitie wantrouwende gedrag toe leidt.quote:
Lekker alles over één kam scheren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:34 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dit is iemand die het 5G-netwerk als stralingsziekte afdoet en allerlei andere complotten en -theorieën erbij betrekt. Dit valt niet meer onder één theorie te scharen, dus dacht ik deze persoon even tentoon te stellen in dit topic. Niet om deze persoon voor schut te zetten, maar wel om aan te tonen wat al dit per definitie wantrouwende gedrag toe leidt.
5G is zoveel meer dan wat sneller internet (dat is bijzaak en heeft voor de consument NUL toegevoegde waarde)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lekker alles over één kam scheren.
Een beetje zoals jullie clubje van waarheidszoekers; iedereen die weigert mee te gaan in jullie waanbeelden is direct suspect, deviant, pervers, gevaarlijk, duivels... nou ja, allemaal dingen die niet zo leuk staan op een cv.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lekker alles over één kam scheren.
Erg mooi was de opmerking van Maarten van Rossem over Brexit, gisteren bij de Slimste mens: het is een godsdienst geworden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zoals jullie clubje van waarheidszoekers; iedereen die weigert mee te gaan in jullie waanbeelden is direct suspect, deviant, pervers, gevaarlijk, duivels... nou ja, allemaal dingen die niet zo leuk staan op een cv.
Als we jou methode volgen, niets doen, niet zelf nadenken en enkel braaf alles opvolgen wat Rutte zegt. Dan is Nederland en de rest van de wereld een grote smartgrid concentratiekamp aan het eind van het jaar. En zijn al onze grondrechten en mensrechten obsoleetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zoals jullie clubje van waarheidszoekers; iedereen die weigert mee te gaan in jullie waanbeelden is direct suspect, deviant, pervers, gevaarlijk, duivels... nou ja, allemaal dingen die niet zo leuk staan op een cv.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als we jou methode volgen, niets doen, niet zelf nadenken en enkel braaf alles opvolgen wat Rutte zegt. Dan is Nederland en de rest van de wereld een grote smartgrid concentratiekamp aan het van het jaar. En zijn al onze grondrechten en mensrechten obsoleet
Ik vermoed dat onze kleinkinderen ons zouden vervloeken .... waarom hebben jullie het laten gebeuren!!
Alleen computervirussen bestaan. ... en als we Gates zijn zin laten doorzetten. Dan kunnen we geinfecteerd worden met virussen, gehacked, hergeprogrammeerd of weet ik veel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
'Zelf nadenken'... in jouw geval leidt dat dus al tot de fantastische conclusie dat virussen niet eens bestaan.
Laten we inderdaad die 'methode' massaal gaan volgen door 'zelf na te denken'.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen computervirussen bestaan. ... en als we Gates zijn zin laten doorzetten. Dan kunnen we geinfecteerd worden met virussen, gehacked, hergeprogrammeerd of weet ik veel.
In Duitsland is nu bewezen dat het mazelen virus niet bestaat. 15 jaar terug was het ook al aangetoond dat het HIV virus niet bestaat.
Virussen in de natuur bestaan niet.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen computervirussen bestaan. ... en als we Gates zijn zin laten doorzetten. Dan kunnen we geinfecteerd worden met virussen, gehacked, hergeprogrammeerd of weet ik veel.
In Duitsland is nu bewezen dat het mazelen virus niet bestaat. 15 jaar terug was het ook al aangetoond dat het HIV virus niet bestaat.
Jij denkt te weten dat viriussen bestaan om dat criminele wetenschappers dat verkondigen.
Bewezen, dat betekent in de wetenschap dat een stelling beargumenteerd is. Aangetoond betekent dat er enkele voorbeelden zijn gegeven bij een stelling. Dat is wat anders dan ‘uitgemaakte zaak en nu zwijgen en dit als voldoende bewijs aanvaarden’.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij denkt te weten dat viriussen bestaan om dat criminele wetenschappers dat verkondigen.
Wat is daarmee?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
YES!! weer een Tesla kapot!!
Hoogleraar: ‘Elektrische auto is vervuilend. We worden zwaar voor de gek gehouden’
De overheid stimuleert het rijden in een elektrische auto fors. Particulieren krijgen duizenden euro’s subsidie voor een nieuwe auto met een stekker. Daarnaast heeft de overheid tientallen miljoenen uitgetrokken voor de aanleg van honderdduizenden extra laadpalen. Het doel is om in 2030 bijna 2 miljoen elektrische auto’s te hebben in Nederland.
Deze auto’s zouden beter voor het milieu zijn omdat ze geen CO2 uitstoten. “Onzin. We worden weer zwaar voor de gek gehouden,” zegt emeritus hoogleraar Guus Berkhout in De Telegraaf. Elektrische auto’s zijn volgens hem helemaal niet zo groen als wordt beweerd.
-- >>> Erg milieuonvriendelijk << ----
“Iemand die met zijn elektrische auto stroom tankt, tankt voor ruim 87 procent elektriciteit uit hout, kolen, gas en kernenergie, en maar voor 13 procent uit zon en wind. Bovendien, zon- en windaanbod is onbetrouwbaar,” licht hoogleraar Berkhout toe. Van die 13 procent blijft overigens slechts 4 procent over.
Berkhout wijst er verder op dat elektrische auto’s veel zwaarder zijn dan bijvoorbeeld benzineauto’s en derhalve veel meer fijnstof produceren. Daarnaast is de productie van de batterij van stekkerauto’s erg milieuonvriendelijk.
Hij komt tot de volgende slotsom: “De nadelen van elektrisch rijden blijken vele malen groter dan de voordelen.” Volgens Berkhout kunnen we beter kiezen voor een nieuwe dieselauto. “Die stoot veel minder CO2 uit.”
bron
----
Verzekeraar: ‘dikke’ elektrische auto's crashen veertig procent vaker dan gemiddeld
Elektrische auto’s met veel vermogen en een grote carrosserie zijn relatief veel vaker betrokken bij ongevallen. Dat zegt de Zwitserse verzekeraar AXA op basis van cijfers uit Zwitserland. Kleine elektrische auto’s scoren daarentegen beter dan gemiddeld.
bron
Het gemiddelde niveau wagenbeheersing van een Tesla rijder:
https://www.dumpert.nl/item/7970863_7c7aac9b
----------------------------------
Tesla rijders zijn levensgevaarlijke idioten. En achterlijk omdat ze denken dat ze goed voor het milieu bezig zijn..
Uiteraard is het totaal het tegenovergestelde de realiteit.
Kunnen die LELIJKE kutautos niet verbannen worden.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
5G is zoveel meer dan wat sneller internet (dat is bijzaak en heeft voor de consument NUL toegevoegde waarde)
Het gaat om uitlezen van het brein. Het injecteren van augmented reality.
Internet of Living Things. Minority Report - Precrime
DNA Frequency Bioweapon Links Targeted Individuals to Artificial Intelligence Hive Mind Control Grid
Volgens CDA (Mona Keijzer) is 5G voor Crowd Control.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt zijn, inmiddels verwijderde, holocaustontkenning nog gemist gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
wat heb ik dit soort pareltjes gemist![]()
Helaasquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt zijn, inmiddels verwijderde, holocaustontkenning nog gemist gisteren
Dat er zulke sancties op een onderwerp zitten zouden de alarmbellen moeten afgaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt zijn, inmiddels verwijderde, holocaustontkenning nog gemist gisteren
Nou nee, als je de holocaust ontkent ben je gewoon een godse idioot, of je nou psychotisch bent of niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat er zulke sancties op een onderwerp zitten zouden de alarmbellen moeten afgaan.
Geen wonder dat nu de Corona de gehele mensheid in permanente lockdown kan krijgen.
Mensen weten niet wat er in het verleden is gebeurd ...daardoor kan de geschedienis zich nu herhalen.
Hoe wij nu de corona denken te moeten bestrijden is precies wat er in aanloop en tijdens de tweedeoorlog speelde.
Enig verschil met toen ... nu smeekt de bevolking erom. Men smeekt om z;n eigen culling
En dat is big time handjeklap voor de elite.
Wat is daarmee??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |