abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194279968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

Kortsluiting bij de NOS

Als een eerlijk mens geconfronteerd met het doorgeven en vertellen van leugens, onwaarheden en `Fake News` dan krijg je dit soort van akelige en enge situaties.

:Y
De leugens gaan door. Ze zeggen nu dat ze zwanger is en dat het daar door komt. Daar trappen we natuurlijk niet in!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_194280463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

En adrenochrome. :D Bloed afgetapt van gemartelde kinderen wat de rijke pedo elite dan drinkt om jong te blijven. Dit tijdperk gaat echt de geschiedenis in als het meest bizar en fucked up sindsdien. :P
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
1. Moet je voorstellen hoe erg dit is!
2. Ja, zo erg is het dus he, onvoorstelbaar.
1. En het is nog veel erger dan wat we zien.
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
2. Ja, zo erg is het dus. Vreselijk.
Enzovoort.
pi_194293123
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:41:30 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194311023
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
Enzovoort.
Ah zelfde als het follow the money verhaal.

Of op deze Uber blurry foto van 50km verder op is het duidelijk te zien!

En.. de mooiste van alles het is waar.. want mijn onderbuik gevoel zegt dat het waar is..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194311303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah zelfde als het follow the money verhaal.

Of op deze Uber blurry foto van 50km verder op is het duidelijk te zien!

En.. de mooiste van alles het is waar.. want mijn onderbuik gevoel zegt dat het waar is..
Paar weken geleden kreeg ik van iemand ook iets toegestuurd. Onderzoekster had al twintig jaar gekeken naar de effecten van vaccinaties. Geen universiteit wilde met haar praten (dus universiteiten zijn indoctrinatieprogramma’s die onder het mom van hun eigen methoden denken iets te kunnen bewijzen), allerlei platforms verwijderden haar bijdragen (dus die heulen met ‘het systeem’) en zelfs haar omgeving wilde niets meer met haar te maken hebben (natuurlijk geïntimideerd door...).
Kijk, ik kan ook twintig jaar lang wekelijks een publicatie van een gelijkgestemde lezen en dan beweren dat alles wat ik lees, bevestigt wat ik al tijden denk. Dat maakt het alleen niet ineens feitelijk juist, laat staan plausibel.
pi_194314288
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

2. Denk jij dat?
Enzovoort.
Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt. :P
pi_194321010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt. :P
De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.
pi_194323045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.
Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus. :D
pi_194327051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus. :D
Daarom verwijt ik hem (en anderen) ook geen leugens, alleen het schermen met argumentatie die zo lek is als een zeefje.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:43:14 #110
80382 manny
30 is best veel
pi_194429389
Lange Frans de weg nog verder kwijt.

https://www.ad.nl/show/ve(...)rafbaar-is~acea378d/

strafrechtelijk aanpakken lijkt me trouwens onzin.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_194431274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:43 schreef manny het volgende:
Lange Frans de weg nog verder kwijt.

https://www.ad.nl/show/ve(...)rafbaar-is~acea378d/

strafrechtelijk aanpakken lijkt me trouwens onzin.
Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.

Verder ben ik van mening dat Janet Ossebaard compleet de weg kwijt is.
pi_194431844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren.
Dan weet je sowieso dat je met een clown te maken hebt. "Ja google maar".
Conscience do cost.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:14:55 #113
80382 manny
30 is best veel
pi_194433787
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:00 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.

Verder ben ik van mening dat Janet Ossebaard compleet de weg kwijt is.
Betreffende Janet: Die is inderdaad helemaal koekiebakkie knettergek.

Betreffende de onzin die ze uitkramen: ik denk, dat zelfs als er iemand tot actie overgaat, dat niet (in juridische zin) de verantwoordelijkheid is van deze 2 fantasten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 00:19:52 #114
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194437492
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194437753
quote:
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd. :D
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 01:24:28 #116
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194437779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd. :D
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 01:33:05 #117
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194437810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
pi_194437839
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
Och, gaan we schelden kleine man? :D

Als je een beetje bekend bent hier, weet je dat het niet wenselijk is om gewoon maar video's of links te dumpen zonder uitleg, vandaar dat ik er naar vraag. Met zo'n achterlijke titel kun je dit soort vragen natuurlijk verwachten, of dringt dat nog niet zo goed tot je door? :')
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:14:36 #119
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194438830
Op inhoud aub. Je hoeft elkaars haar niet eruit te trekken.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:35:20 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194440774
quote:
Ookay, dus een virus is blijkbaar een zeep of oplosmiddel die je lichaam zelf aanmaakt. Vind je dat heel realistisch klinken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:02:07 #121
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194451734
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Och, gaan we schelden kleine man? :D

Als je een beetje bekend bent hier, weet je dat het niet wenselijk is om gewoon maar video's of links te dumpen zonder uitleg, vandaar dat ik er naar vraag. Met zo'n achterlijke titel kun je dit soort vragen natuurlijk verwachten, of dringt dat nog niet zo goed tot je door? :')
Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.
En je laat met deze post duidelijk zien wat je intentie is.
Ik ben heel bekend hier en door figuren zoals jij en die andere 2 hierboven al jaren geleden gestopt met posten op Fok.

[ Bericht 1% gewijzigd door Izzy73 op 07-08-2020 23:08:33 ]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:02:32 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194453013
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.
En je laat met deze post duidelijk zien wat je intentie is.
Ik ben heel bekend hier en door figuren zoals jij en die andere 2 hierboven al jaren geleden gestopt met posten op Fok.
Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:04:50 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194453023
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?
Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:17:09 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194453064
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:04 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.
Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:21:12 #125
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194453079
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?
De enige ziekteverwekker ben je zelf.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:24:26 #126
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194453092
En daarmee eindig ik deze discussie, geen zin in een cirkeljerk met je. Been there done that and moved on.
Unlike you.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:31:02 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194453114
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.

Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Onikaan ni ov dovah
pi_194454112
Heb het filmpje bekeken met frisse tegenzin.

2:00
that's like saying laundry soap is contagious

Toen begon de beste man een uitleg over industrial pollution, we hebben elkaar dus nooit met de griep aangestoken, maar het is ons gegeven. Daarna een flink stuk over HIV, en dat homo's uit bepaalde gebieden getarget zijn. Dan gaan we het over waterpokken hebben, en begint hij over een correlatie tussen het waterpokken vaccin en landen die zijn aangesloten bij de centrale banken.

Vervolgens gaat 't weer door over anale seks en waterpokken, de uitleg is dat je het alleen via vaccin of bloedtransfusie kan oplopen want ook al bloed je uit je asser, je bloedt naar buiten dus onmogelijk om op die manier ziek te worden - @6:40 ongeveer en rond 07:00 letterlijk "even if you have anal sex and you bleed, you bleed outwardly, you don't bleed inwardly".

Rond 9:30 begint de narrator suggesties te geven dat de builenpest door een verandering in dieet komt. Rest van het filmpje gaat hoofdzakelijk over dieet, en laat de hoofdpersoon van het filmpje nou net z'n geld verdienen als "nutritionist". Hierna wordt het helemaal wazig, een vrij slecht te volgen interview.

De vent in kwestie is overigens om het leven gekomen toen hij medische hulp weigerde na een ernstig ongeval.

Hij ontkent letterlijk dat herpes overdraagbaar is @ 24:30.

Ik heb het echt geprobeerd, maar het is all over the place. Misschien ben ik gek, dus eventueel ziet iemand anders er wat substantieels in?

[ Bericht 2% gewijzigd door illusions op 08-08-2020 08:13:07 ]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:41:23 #129
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194454312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:

Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194454383
Oehh complot, VWO heeft op verschillende scholen hetzelfde programma. :')
pi_194454392
Dagelijkse portie #blacklivesmatter

https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html

Donkere vrouw biedt excuses aan omdat ze iemand speelt die net een tintje donkerder is

:') :') :') :') :')

Jezus wat triest. Ze speelt ook in Avatar maar hoor niemand over het feit dat ze niet blauw is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:55:55 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194455028
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:24 schreef Izzy73 het volgende:
En daarmee eindig ik deze discussie, geen zin in een cirkeljerk met je. Been there done that and moved on.
Unlike you.
^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194455571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:49 schreef illusions het volgende:
Dagelijkse portie #blacklivesmatter

https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html

Donkere vrouw biedt excuses aan omdat ze iemand speelt die net een tintje donkerder is

:') :') :') :') :')

Jezus wat triest. Ze speelt ook in Avatar maar hoor niemand over het feit dat ze niet blauw is.
Als je het speelt met denigrerende trekjes, dan snap ik dat nog wel, maar als het scherts is of gewoon een serieuze rol...
Ook die discussie is natuurlijk enorm een eigen leven gaan leiden en is behoorlijk uit het verband getrokken. Leuk, elkaar alleen maar verwijten en zeggen dat je opponent gehersenspoeld is. Dat ik dat ervaar als competitie, zal me ook wel weer een uitbrander opleveren van een marxistisch feminist.
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:07:57 #134
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194482846
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:41 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.
Dat zegt genoeg toch?
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:16:15 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194482938
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:

Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.
Maar over de terrain theory staat helemaal niets op wiki.
Wat ben je voor een zieke geest als je dit gaat verdedigen?
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:55:42 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194483256
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 00:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.
Maar over de terrain theory staat helemaal niets op wiki.
Wat ben je voor een zieke geest als je dit gaat verdedigen?
Oh die mening heb ik wel hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Het artikel is ook best simpel samen te vatten. Kort door de bocht, besmet een organisme met een ziekteverwekker, en dit organisme heeft een kans om daar ziek van te worden. Zonder deze ziekteverwekker heeft het organisme geen kans om hier ziek van te worden. Geen griep zonder griepvirus, geen ebola zonder het ebola virus, geen AIDS zonder HIV etc.

Maar daar heb jij duidelijk een andere mening over. De vraag is, kan je die mening ook onderbouwen? Waarom is de theorie van Pasteur op fraude gebaseerd? Het is vrij makkelijk zelf te testen, mocht je dat willen.
Onikaan ni ov dovah
pi_194483381
Virussen bestaan niet. 8)7 Maar als ik daar een hele post aan wijd wordt dat natuurlijk niet gezien.

Achterlijke video.
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:39:41 #138
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194484737
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
pi_194484773
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Oftewel, je wil het allemaal niet onderbouwen? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:46:29 #140
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194484814
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
pi_194484834
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
Stel dat je een scriptie moet verdedigen, en je zegt tegen de beoordelingscommisie iets van "Ja, dat moet je zelf maar uitzoeken", wat denk je dat dan de beoordeling zou zijn?
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:28:33 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485227
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De enige ziekteverwekker ben je zelf.
:{
ehhhhhh leg uit plzz.
En nee ik ga geen 30 min durend filmpje voor kijken voor iets wat ook in 30 seconden uitgelegd kan worden.
pi_194485250
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..
[..]

:{
ehhhhhh leg uit plzz.
En nee ik ga geen 30 min durend filmpje voor kijken voor iets wat ook in 30 seconden uitgelegd kan worden.

Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep. :Y
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:37:08 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485332
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Veel plezier ermee.
heeeee....
dus je snapt het zelf ook niet meer, want als het simpel was kon je het gewoon in een paar regels uitleggen.
Dat is standaard het probleem hier, men post een 30+ durend filmpje.. ( wat gewoon link dump is, en je weet dat link dump gewoon no go is hier)
Men stelt er een vraag over en je kan gewoon geen fatsoenlijk antwoord geven, of kort samen vatten..

conclusie je weet het zelf niet anders kon je wel in paar simpele regels iets uitleggen!

Probleem is zo'n theorie is vaak zo complex, dit is om zoveel mogelijk mensen over te halen.
Men verteld een complex verhaal met minimale betrouwbare info als je het filmpje zou gaan na trekken van wat de persoon zegt er maar weinig daadwerkelijk van klopt.
De meeste politici komen nog betrouwbaarder over dan de info die de wereld in gespuwd word via deze filmpjes.

Ik kijk vaak een minuut, Als ik dan al een simpele na te checken fout constateer is voor mij de kous al af..

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 10-08-2020 09:56:46 ]
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:58:01 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485498
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep. :Y
Oh, dacht dat we daarvoor hier een complot forum voor hadden!! :6
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:00:46 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194485532
quote:
Succes.
Welke leugens zijn dat dan?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:33:28 #147
189978 controlaltdelete
pi_194485870
quote:
Succes.
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194485910
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon :{w
Misschien dat jij het dan even aan ons kan uitleggen?
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:15:28 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194486451
quote:

[..]

Nou vertel.. :)
pi_194486925
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou vertel.. :)
Daar doet deze user niet aan.
pi_194486961
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs. :D
pi_194486992
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs. :D
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194487042
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
En dat terwijl je geloofwaardigheid juist zou kunnen stijgen door het aandragen van fatsoenlijke argumenten en feiten die niet uit de dikke duim komen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:16:46 #154
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194488855
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben enkel op zoek naar de waarheid en dan kom je in een beerput terecht.
Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
En helemaal niet met een open mind, maar alleen maar om te bashen,
belachelijk maken etc.
Het hele topic vervuilen met trieste opmerkingen zoals jij.
Dat zijn de ware trieste figuren die dit forum onmogelijk maken.

Dit heb ik jaren geleden al geleerd, ga daar geen tijd meer aan verspillen.
Dus veel plezier met je getrol, ik hoop dat je trost bent op jezelf.
pi_194488883
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
belachelijk maken etc.

Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:49:59 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194489301
quote:

[..]

Jij denkt ook dat een virus geen ziekteverwekker is?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:51:22 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194489313
quote:

[..]

belachelijk maken etc.

Als de 'info' die je post 99ish procent onzin is kan je wel een reactie verwachten ja. Iets met kritisch zijn en zo.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:49:21 #158
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194490033
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:18:30 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194490387
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Welke discussie?

quote:

[..]

belachelijk maken etc.

Ga dan gewoon in op de vraag dan is er niks aan de hand. ^O^
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niet, maar we willen wel graag je mening horen! *O*
pi_194498559
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mja, "je kan alleen een virus geïnjecteerd krijgen" dan. Net zo kansloos. :')
pi_194514340
Goeie titel..en nog steeds actueel

@PSVCL _O_
pi_194514355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:17 schreef PSVCL het volgende:
Goeie titel..en nog steeds actueel

@:PSVCL _O_
Tja, zeggen dat een ander forum ergens anders is, blijft ook wel actueel ja, daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. :D

Maar desalniettemin vermakelijk dat je jezelf prijst voor dit stukje genialiteit. :')
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:52:46 #163
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194526081
Let trouwens op dat je niet in de val loopt bij al die halfbakken alternatieve media zoals Jensen, Lange Frans, Janet Ossebaard etc.
pi_194526800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:52 schreef Izzy73 het volgende:
Let trouwens op dat je niet in de val loopt bij al die halfbakken alternatieve media zoals Jensen, Lange Frans, Janet Ossebaard etc.
De grap is dat ze elkaar vroeg of laat in de haren vliegen, omdat ze het niet eens zijn (dus de ander liegt) of omdat ze alleen maar hetzelfde zeggen (dus de ander praat me na, inclusief de opmerking dat ik het zelf heb onderzocht). De afgelopen jaren zijn daardoor al veel samenwerkingen abrupt beëindigd. Echt gezellig wil het in plotblogland niet worden...
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:21:53 #165
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194622230
Ik vraag me af waarom ze in NL de wet verplichte GGZ hebben ingevoerd?
pi_194622430
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
https://www.dwangindezorg.nl/wvggz

Binnen 1 minuut gevonden
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194622839
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk - wanneer iemand een gevaar voor zichzelf of anderen is. Dat is in de meeste landen zo.
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:28:53 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194623395
Ja duh, zover was ik ook al.
pi_194625575
Ik vraag mij ook altijd hardop dingen af die ik al weet.
Conscience do cost.
pi_194628006
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Izzy73 het volgende:
Vraag dan niets :|W
  woensdag 19 augustus 2020 @ 15:54:58 #171
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194634166
Ik moest wel even lachen, past nu precies in ons huidige tijdsbeeld.. Brave New World mits je er gevoelig voor bent natuurlijk

pi_194639830
De scholen in het noorden zijn weer begonnen, dus leraren en leerlingen keren terug in de lokalen. Oh nee, toch niet: een docent heeft zijn krijtjes aan de wilgen gehangen (vaststellingsverklaring -> ontslag met wederzijds goedvinden -> zonder rechtszaak het hoogst haalbare resultaat als een van beide partijen de noodzaak ziet het dienstverband te beëindigen). Hij heeft zijn gele hesje aangetrokken en filmt als de Gele Camera de omgeving van Hilversum.
In de jaren ‘90 zou het een wat minder gelukte sketch van Van Kooten en De Bie zijn geweest, maar dit is geen sketch; Groenendijk fulmineert over 5G en valt docenten van het gymnasium in Hilversum lastig. Wat begon als een strijd om zijn kinderen, is ontaard in het paranoïde om zich heen meppen en iedereen zonder geel hesje weg te zetten als onwetend of gevaarlijk.
Het wachten is tot deze persoon als complotwappie afglijdt naar de goot. Gezin kwijt, baan kwijt, volhardend in eigen gelijk.

http://stoppasfamiliedram(...)ipse-sibi-de-se.html
pi_194642168
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef Izzy73 het volgende:
:')
  donderdag 20 augustus 2020 @ 13:02:27 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194645471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Magister_Artium het volgende:
De scholen in het noorden zijn weer begonnen, dus leraren en leerlingen keren terug in de lokalen. Oh nee, toch niet: een docent heeft zijn krijtjes aan de wilgen gehangen (vaststellingsverklaring -> ontslag met wederzijds goedvinden -> zonder rechtszaak het hoogst haalbare resultaat als een van beide partijen de noodzaak ziet het dienstverband te beëindigen). Hij heeft zijn gele hesje aangetrokken en filmt als de Gele Camera de omgeving van Hilversum.
In de jaren ‘90 zou het een wat minder gelukte sketch van Van Kooten en De Bie zijn geweest, maar dit is geen sketch; Groenendijk fulmineert over 5G en valt docenten van het gymnasium in Hilversum lastig. Wat begon als een strijd om zijn kinderen, is ontaard in het paranoïde om zich heen meppen en iedereen zonder geel hesje weg te zetten als onwetend of gevaarlijk.
Het wachten is tot deze persoon als complotwappie afglijdt naar de goot. Gezin kwijt, baan kwijt, volhardend in eigen gelijk.

http://stoppasfamiliedram(...)ipse-sibi-de-se.html
Wtf is dit jo
pi_194649181
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wtf is dit jo
Dit is iemand die het 5G-netwerk als stralingsziekte afdoet en allerlei andere complotten en -theorieën erbij betrekt. Dit valt niet meer onder één theorie te scharen, dus dacht ik deze persoon even tentoon te stellen in dit topic. Niet om deze persoon voor schut te zetten, maar wel om aan te tonen wat al dit per definitie wantrouwende gedrag toe leidt.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 18:21:02 #176
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194651053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dit is iemand die het 5G-netwerk als stralingsziekte afdoet en allerlei andere complotten en -theorieën erbij betrekt. Dit valt niet meer onder één theorie te scharen, dus dacht ik deze persoon even tentoon te stellen in dit topic. Niet om deze persoon voor schut te zetten, maar wel om aan te tonen wat al dit per definitie wantrouwende gedrag toe leidt.
Lekker alles over één kam scheren.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:54:37 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194672908

YES!! weer een Tesla kapot!!

Hoogleraar: ‘Elektrische auto is vervuilend. We worden zwaar voor de gek gehouden’
De overheid stimuleert het rijden in een elektrische auto fors. Particulieren krijgen duizenden euro’s subsidie voor een nieuwe auto met een stekker. Daarnaast heeft de overheid tientallen miljoenen uitgetrokken voor de aanleg van honderdduizenden extra laadpalen. Het doel is om in 2030 bijna 2 miljoen elektrische auto’s te hebben in Nederland.

Deze auto’s zouden beter voor het milieu zijn omdat ze geen CO2 uitstoten. “Onzin. We worden weer zwaar voor de gek gehouden,” zegt emeritus hoogleraar Guus Berkhout in De Telegraaf. Elektrische auto’s zijn volgens hem helemaal niet zo groen als wordt beweerd.

-- >>> Erg milieuonvriendelijk << ----
“Iemand die met zijn elektrische auto stroom tankt, tankt voor ruim 87 procent elektriciteit uit hout, kolen, gas en kernenergie, en maar voor 13 procent uit zon en wind. Bovendien, zon- en windaanbod is onbetrouwbaar,” licht hoogleraar Berkhout toe. Van die 13 procent blijft overigens slechts 4 procent over.

Berkhout wijst er verder op dat elektrische auto’s veel zwaarder zijn dan bijvoorbeeld benzineauto’s en derhalve veel meer fijnstof produceren. Daarnaast is de productie van de batterij van stekkerauto’s erg milieuonvriendelijk.

Hij komt tot de volgende slotsom: “De nadelen van elektrisch rijden blijken vele malen groter dan de voordelen.” Volgens Berkhout kunnen we beter kiezen voor een nieuwe dieselauto. “Die stoot veel minder CO2 uit.”
bron
----
Verzekeraar: ‘dikke’ elektrische auto's crashen veertig procent vaker dan gemiddeld
Elektrische auto’s met veel vermogen en een grote carrosserie zijn relatief veel vaker betrokken bij ongevallen. Dat zegt de Zwitserse verzekeraar AXA op basis van cijfers uit Zwitserland. Kleine elektrische auto’s scoren daarentegen beter dan gemiddeld.
bron

Het gemiddelde niveau wagenbeheersing van een Tesla rijder:
https://www.dumpert.nl/item/7970863_7c7aac9b
----------------------------------

Tesla rijders zijn levensgevaarlijke idioten. En achterlijk omdat ze denken dat ze goed voor het milieu bezig zijn..
Uiteraard is het totaal het tegenovergestelde de realiteit.

Kunnen die LELIJKE kutautos niet verbannen worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 22-08-2020 00:12:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 00:03:53 #178
52357 Lambiekje
pi_194673033
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

5G is zoveel meer dan wat sneller internet (dat is bijzaak en heeft voor de consument NUL toegevoegde waarde)

Het gaat om uitlezen van het brein. Het injecteren van augmented reality.
Internet of Living Things. Minority Report - Precrime

Volgens CDA (Mona Keijzer) is 5G voor Crowd Control.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:31:25 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194673562
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 18:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Een beetje zoals jullie clubje van waarheidszoekers; iedereen die weigert mee te gaan in jullie waanbeelden is direct suspect, deviant, pervers, gevaarlijk, duivels... nou ja, allemaal dingen die niet zo leuk staan op een cv.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194674779
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een beetje zoals jullie clubje van waarheidszoekers; iedereen die weigert mee te gaan in jullie waanbeelden is direct suspect, deviant, pervers, gevaarlijk, duivels... nou ja, allemaal dingen die niet zo leuk staan op een cv.
Erg mooi was de opmerking van Maarten van Rossem over Brexit, gisteren bij de Slimste mens: het is een godsdienst geworden.

Je ziet nu dat onder de waarheidszoekers (niet te verwarren met een kritische denker die verder wil kijken, maar open staat voor alle geluiden) eenzelfde soort jihadisme heerst. Ben je niet 100% op één lijn, dan ben je [vul hier iets pejoratiefs in]. Zelfs vragen naar de methode van onderzoek is al voldoende om te horen dat je gehersenspoeld bent.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:51:23 #181
52357 Lambiekje
pi_194675748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als we jou methode volgen, niets doen, niet zelf nadenken en enkel braaf alles opvolgen wat Rutte zegt. Dan is Nederland en de rest van de wereld een grote smartgrid concentratiekamp aan het eind van het jaar. En zijn al onze grondrechten en mensrechten obsoleet

En reken maar dat het geen tijdelijke situatie is. Elk griepronde weer wordt de teugels aangetrokkken.

Ik vermoed dat onze kleinkinderen ons zouden vervloeken .... waarom hebben jullie het laten gebeuren!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 22-08-2020 10:59:10 ]
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:54:08 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194675779
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als we jou methode volgen, niets doen, niet zelf nadenken en enkel braaf alles opvolgen wat Rutte zegt. Dan is Nederland en de rest van de wereld een grote smartgrid concentratiekamp aan het van het jaar. En zijn al onze grondrechten en mensrechten obsoleet

Ik vermoed dat onze kleinkinderen ons zouden vervloeken .... waarom hebben jullie het laten gebeuren!!

'Zelf nadenken'... in jouw geval leidt dat dus al tot de fantastische conclusie dat virussen niet eens bestaan.

Laten we inderdaad die 'methode' massaal gaan volgen door 'zelf na te denken'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:56:55 #183
52357 Lambiekje
pi_194675815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

'Zelf nadenken'... in jouw geval leidt dat dus al tot de fantastische conclusie dat virussen niet eens bestaan.

Laten we inderdaad die 'methode' massaal gaan volgen door 'zelf na te denken'.
Alleen computervirussen bestaan. ... en als we Gates zijn zin laten doorzetten. Dan kunnen we geinfecteerd worden met virussen, gehacked, hergeprogrammeerd of weet ik veel.

In Duitsland is nu bewezen dat het mazelen virus niet bestaat. 15 jaar terug was het ook al aangetoond dat het HIV virus niet bestaat.

Virussen in de natuur bestaan niet.

Jij denkt te weten dat viriussen bestaan om dat criminele wetenschappers dat verkondigen.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:57:21 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194675821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alleen computervirussen bestaan. ... en als we Gates zijn zin laten doorzetten. Dan kunnen we geinfecteerd worden met virussen, gehacked, hergeprogrammeerd of weet ik veel.

In Duitsland is nu bewezen dat het mazelen virus niet bestaat. 15 jaar terug was het ook al aangetoond dat het HIV virus niet bestaat.

:B 8)7
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194675859
quote:

[..]

Jij denkt te weten dat viriussen bestaan om dat criminele wetenschappers dat verkondigen.
Is dit serieus? :') |:(
pi_194677343
quote:

[..]

Bewezen, dat betekent in de wetenschap dat een stelling beargumenteerd is. Aangetoond betekent dat er enkele voorbeelden zijn gegeven bij een stelling. Dat is wat anders dan ‘uitgemaakte zaak en nu zwijgen en dit als voldoende bewijs aanvaarden’.
Overigens, hoe is dan bewezen dat dat virus niet bestaat? Of moet ik dat zelf ervaren door tot een bepaald bewustzijn te komen? En als me dat niet lukt, dan ben ik door Bill Gates betaald?
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:28:29 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194686909
Ja hoi. Paar reacties opgeruimd. Holocaustontkenning gaat wel echt een behoorlijk aantal bruggen te ver. Dat willen we op FOK! echt niet zien.

Niet voor niets wettelijk strafbaar.
Huilen dan.
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:07:56 #189
189978 controlaltdelete
pi_194700283
pi_194700375
pi_194700423
pi_194700429
pi_194700437
pi_194700445
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:41:44 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194700531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
YES!! weer een Tesla kapot!!

Hoogleraar: ‘Elektrische auto is vervuilend. We worden zwaar voor de gek gehouden’
De overheid stimuleert het rijden in een elektrische auto fors. Particulieren krijgen duizenden euro’s subsidie voor een nieuwe auto met een stekker. Daarnaast heeft de overheid tientallen miljoenen uitgetrokken voor de aanleg van honderdduizenden extra laadpalen. Het doel is om in 2030 bijna 2 miljoen elektrische auto’s te hebben in Nederland.

Deze auto’s zouden beter voor het milieu zijn omdat ze geen CO2 uitstoten. “Onzin. We worden weer zwaar voor de gek gehouden,” zegt emeritus hoogleraar Guus Berkhout in De Telegraaf. Elektrische auto’s zijn volgens hem helemaal niet zo groen als wordt beweerd.

-- >>> Erg milieuonvriendelijk << ----
“Iemand die met zijn elektrische auto stroom tankt, tankt voor ruim 87 procent elektriciteit uit hout, kolen, gas en kernenergie, en maar voor 13 procent uit zon en wind. Bovendien, zon- en windaanbod is onbetrouwbaar,” licht hoogleraar Berkhout toe. Van die 13 procent blijft overigens slechts 4 procent over.

Berkhout wijst er verder op dat elektrische auto’s veel zwaarder zijn dan bijvoorbeeld benzineauto’s en derhalve veel meer fijnstof produceren. Daarnaast is de productie van de batterij van stekkerauto’s erg milieuonvriendelijk.

Hij komt tot de volgende slotsom: “De nadelen van elektrisch rijden blijken vele malen groter dan de voordelen.” Volgens Berkhout kunnen we beter kiezen voor een nieuwe dieselauto. “Die stoot veel minder CO2 uit.”
bron
----
Verzekeraar: ‘dikke’ elektrische auto's crashen veertig procent vaker dan gemiddeld
Elektrische auto’s met veel vermogen en een grote carrosserie zijn relatief veel vaker betrokken bij ongevallen. Dat zegt de Zwitserse verzekeraar AXA op basis van cijfers uit Zwitserland. Kleine elektrische auto’s scoren daarentegen beter dan gemiddeld.
bron

Het gemiddelde niveau wagenbeheersing van een Tesla rijder:
https://www.dumpert.nl/item/7970863_7c7aac9b
----------------------------------

Tesla rijders zijn levensgevaarlijke idioten. En achterlijk omdat ze denken dat ze goed voor het milieu bezig zijn..
Uiteraard is het totaal het tegenovergestelde de realiteit.

Kunnen die LELIJKE kutautos niet verbannen worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

5G is zoveel meer dan wat sneller internet (dat is bijzaak en heeft voor de consument NUL toegevoegde waarde)

Het gaat om uitlezen van het brein. Het injecteren van augmented reality.
Internet of Living Things. Minority Report - Precrime

Volgens CDA (Mona Keijzer) is 5G voor Crowd Control.
quote:

[..]

:D
wat heb ik dit soort pareltjes gemist _O- _O_
pi_194700544
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
wat heb ik dit soort pareltjes gemist _O- _O_
Je hebt zijn, inmiddels verwijderde, holocaustontkenning nog gemist gisteren :D
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:49:15 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194700591
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Helaas ;(
Lambiekje weet de regels ondertussen wel, :G
Het is niet zo dat er een complot is om hem een ban aan te smeren ofzo.. ;)

ik had alleen stukje gezien in de feedback maar wist niet waar het stond op forum zelf.
  maandag 24 augustus 2020 @ 08:59:41 #198
52357 Lambiekje
pi_194700656
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat er zulke sancties op een onderwerp zitten zouden de alarmbellen moeten afgaan.
Geen wonder dat nu de Corona de gehele mensheid in permanente lockdown kan krijgen.
Mensen weten niet wat er in het verleden is gebeurd ...daardoor kan de geschedienis zich nu herhalen.
Hoe wij nu de corona denken te moeten bestrijden is precies wat er in aanloop en tijdens de tweedeoorlog speelde.

Enig verschil met toen ... nu smeekt de bevolking erom. Men smeekt om z;n eigen culling

En dat is big time handjeklap voor de elite.
pi_194700856
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat er zulke sancties op een onderwerp zitten zouden de alarmbellen moeten afgaan.
Geen wonder dat nu de Corona de gehele mensheid in permanente lockdown kan krijgen.
Mensen weten niet wat er in het verleden is gebeurd ...daardoor kan de geschedienis zich nu herhalen.
Hoe wij nu de corona denken te moeten bestrijden is precies wat er in aanloop en tijdens de tweedeoorlog speelde.

Enig verschil met toen ... nu smeekt de bevolking erom. Men smeekt om z;n eigen culling

En dat is big time handjeklap voor de elite.
Nou nee, als je de holocaust ontkent ben je gewoon een godse idioot, of je nou psychotisch bent of niet.
pi_194700958
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')