De leugens gaan door. Ze zeggen nu dat ze zwanger is en dat het daar door komt. Daar trappen we natuurlijk niet in!quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Kortsluiting bij de NOS
Als een eerlijk mens geconfronteerd met het doorgeven en vertellen van leugens, onwaarheden en `Fake News` dan krijg je dit soort van akelige en enge situaties.
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
En adrenochrome.Bloed afgetapt van gemartelde kinderen wat de rijke pedo elite dan drinkt om jong te blijven. Dit tijdperk gaat echt de geschiedenis in als het meest bizar en fucked up sindsdien.
Ah zelfde als het follow the money verhaal.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
1. Moet je voorstellen hoe erg dit is!
2. Ja, zo erg is het dus he, onvoorstelbaar.
1. En het is nog veel erger dan wat we zien.
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
2. Ja, zo erg is het dus. Vreselijk.
Enzovoort.
Paar weken geleden kreeg ik van iemand ook iets toegestuurd. Onderzoekster had al twintig jaar gekeken naar de effecten van vaccinaties. Geen universiteit wilde met haar praten (dus universiteiten zijn indoctrinatieprogramma’s die onder het mom van hun eigen methoden denken iets te kunnen bewijzen), allerlei platforms verwijderden haar bijdragen (dus die heulen met ‘het systeem’) en zelfs haar omgeving wilde niets meer met haar te maken hebben (natuurlijk geïntimideerd door...).quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah zelfde als het follow the money verhaal.
Of op deze Uber blurry foto van 50km verder op is het duidelijk te zien!
En.. de mooiste van alles het is waar.. want mijn onderbuik gevoel zegt dat het waar is..
Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In complotland weer helemaal naar boven getrokken, met ‘we hebben containers vol bewijs’ als het enige getoonde bewijs. Dat wordt dan weer bepraat in skypegesprekken die als vlog worden geplaatst op YT:
1. Moet je voorstellen hoe erg dit is!
2. Ja, zo erg is het dus he, onvoorstelbaar.
1. En het is nog veel erger dan wat we zien.
2. Denk jij dat?
1. Er zijn tal van bewijzen, alleen dit filmpje toont toch al aan dat het erg is?
2. Ja, zo erg is het dus. Vreselijk.
Enzovoort.
De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Vergeet niet, een populaire hier op BNW, dat het aantal reacties een theorie bevestigt.
Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De complotparasiet Micha Kat heeft die containers vol bewijs van vermeend kindermisbruik. In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren. Ik heb toen eens gezocht op de genoemde termen en kwam op tientallen hits... door hem alleen geschreven.
Daarom verwijt ik hem (en anderen) ook geen leugens, alleen het schermen met argumentatie die zo lek is als een zeefje.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Technisch gesproken geen woord aan gelogen dus.
Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:43 schreef manny het volgende:
Lange Frans de weg nog verder kwijt.
https://www.ad.nl/show/ve(...)rafbaar-is~acea378d/
strafrechtelijk aanpakken lijkt me trouwens onzin.
Dan weet je sowieso dat je met een clown te maken hebt. "Ja google maar".quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:36 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In een van zijn videoboodschappen haalde hij eens aan dat er op Google tientallen berichten over te vinden waren.
Betreffende Janet: Die is inderdaad helemaal koekiebakkie knettergek.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar als iemand door deze uitzending besluit de daad bij het woord te voegen, dan heb je wel een probleem.
Verder ben ik van mening dat Janet Ossebaard compleet de weg kwijt is.
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.
Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ga geen half uur bekijken van één of ander gekkie, heb je misschien ook wat uitleg over het filmpje? De titel verklaart het al een beetje, vind je dat realistisch? Ik heb namelijk wel eens griep gehad, en dat hebben ze niet geïnjecteerd.
Och, gaan we schelden kleine man?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
Ookay, dus een virus is blijkbaar een zeep of oplosmiddel die je lichaam zelf aanmaakt. Vind je dat heel realistisch klinken?quote:
Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Och, gaan we schelden kleine man?
Als je een beetje bekend bent hier, weet je dat het niet wenselijk is om gewoon maar video's of links te dumpen zonder uitleg, vandaar dat ik er naar vraag. Met zo'n achterlijke titel kun je dit soort vragen natuurlijk verwachten, of dringt dat nog niet zo goed tot je door?
Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik post info, jij duikt er als een aasgier op om te zuigen.
En je laat met deze post duidelijk zien wat je intentie is.
Ik ben heel bekend hier en door figuren zoals jij en die andere 2 hierboven al jaren geleden gestopt met posten op Fok.
Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is het te vervelend om kritische vragen te krijgen?
Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar wel vervelend om ze te beantwoorden aan mensen die een tuinhek voor hun kop hebben.
De enige ziekteverwekker ben je zelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 02:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sure, laat maar zien dan waar die plaat zit. Jij denkt dus dat virussen geen ziekteverwekkers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |