abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:24:26 #126
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194453092
En daarmee eindig ik deze discussie, geen zin in een cirkeljerk met je. Been there done that and moved on.
Unlike you.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 02:31:02 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194453114
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.

Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194454112
Heb het filmpje bekeken met frisse tegenzin.

2:00
that's like saying laundry soap is contagious

Toen begon de beste man een uitleg over industrial pollution, we hebben elkaar dus nooit met de griep aangestoken, maar het is ons gegeven. Daarna een flink stuk over HIV, en dat homo's uit bepaalde gebieden getarget zijn. Dan gaan we het over waterpokken hebben, en begint hij over een correlatie tussen het waterpokken vaccin en landen die zijn aangesloten bij de centrale banken.

Vervolgens gaat 't weer door over anale seks en waterpokken, de uitleg is dat je het alleen via vaccin of bloedtransfusie kan oplopen want ook al bloed je uit je asser, je bloedt naar buiten dus onmogelijk om op die manier ziek te worden - @6:40 ongeveer en rond 07:00 letterlijk "even if you have anal sex and you bleed, you bleed outwardly, you don't bleed inwardly".

Rond 9:30 begint de narrator suggesties te geven dat de builenpest door een verandering in dieet komt. Rest van het filmpje gaat hoofdzakelijk over dieet, en laat de hoofdpersoon van het filmpje nou net z'n geld verdienen als "nutritionist". Hierna wordt het helemaal wazig, een vrij slecht te volgen interview.

De vent in kwestie is overigens om het leven gekomen toen hij medische hulp weigerde na een ernstig ongeval.

Hij ontkent letterlijk dat herpes overdraagbaar is @ 24:30.

Ik heb het echt geprobeerd, maar het is all over the place. Misschien ben ik gek, dus eventueel ziet iemand anders er wat substantieels in?

[ Bericht 2% gewijzigd door illusions op 08-08-2020 08:13:07 ]
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:41:23 #129
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194454312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.

Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194454383
Oehh complot, VWO heeft op verschillende scholen hetzelfde programma. :')
pi_194454392
Dagelijkse portie #blacklivesmatter

https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html

Donkere vrouw biedt excuses aan omdat ze iemand speelt die net een tintje donkerder is

:') :') :') :') :')

Jezus wat triest. Ze speelt ook in Avatar maar hoor niemand over het feit dat ze niet blauw is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:55:55 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194455028
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:24 schreef Izzy73 het volgende:
En daarmee eindig ik deze discussie, geen zin in een cirkeljerk met je. Been there done that and moved on.
Unlike you.
^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194455571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:49 schreef illusions het volgende:
Dagelijkse portie #blacklivesmatter

https://edition.cnn.com/2(...)scli-intl/index.html

Donkere vrouw biedt excuses aan omdat ze iemand speelt die net een tintje donkerder is

:') :') :') :') :')

Jezus wat triest. Ze speelt ook in Avatar maar hoor niemand over het feit dat ze niet blauw is.
Als je het speelt met denigrerende trekjes, dan snap ik dat nog wel, maar als het scherts is of gewoon een serieuze rol...
Ook die discussie is natuurlijk enorm een eigen leven gaan leiden en is behoorlijk uit het verband getrokken. Leuk, elkaar alleen maar verwijten en zeggen dat je opponent gehersenspoeld is. Dat ik dat ervaar als competitie, zal me ook wel weer een uitbrander opleveren van een marxistisch feminist.
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:07:57 #134
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194482846
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 08:41 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Bijzonder, dit komt exact overeen met het indoctrinatieprogramma van mijn VWO opleiding. Op twee verschillende scholen zelfs.
Dat zegt genoeg toch?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:16:15 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194482938
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat dacht ik al ja. Jammer weer.

Voor de mensen die meelezen en daadwerkelijk geïnteresseerd in de stof zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.
Maar over de terrain theory staat helemaal niets op wiki.
Wat ben je voor een zieke geest als je dit gaat verdedigen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:55:42 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194483256
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 00:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Inderdaad erg jammer weer, zelf geen mening hebben en wikipedia quoten, hele lappen tekst over een bs theory waar de corrupte farmaceutische industrie wel bij vaart.De Louis Pasteur de fraudeur theory.
Maar over de terrain theory staat helemaal niets op wiki.
Wat ben je voor een zieke geest als je dit gaat verdedigen?
Oh die mening heb ik wel hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Het artikel is ook best simpel samen te vatten. Kort door de bocht, besmet een organisme met een ziekteverwekker, en dit organisme heeft een kans om daar ziek van te worden. Zonder deze ziekteverwekker heeft het organisme geen kans om hier ziek van te worden. Geen griep zonder griepvirus, geen ebola zonder het ebola virus, geen AIDS zonder HIV etc.

Maar daar heb jij duidelijk een andere mening over. De vraag is, kan je die mening ook onderbouwen? Waarom is de theorie van Pasteur op fraude gebaseerd? Het is vrij makkelijk zelf te testen, mocht je dat willen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194483381
Virussen bestaan niet. 8)7 Maar als ik daar een hele post aan wijd wordt dat natuurlijk niet gezien.

Achterlijke video.
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:39:41 #138
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194484737
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194484773
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Oftewel, je wil het allemaal niet onderbouwen? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:46:29 #140
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194484814
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194484834
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
Stel dat je een scriptie moet verdedigen, en je zegt tegen de beoordelingscommisie iets van "Ja, dat moet je zelf maar uitzoeken", wat denk je dat dan de beoordeling zou zijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:28:33 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485227
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 01:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als je deze man een gekkie vind zonder er naar te luisteren, zegt dat alles over je intentie om op BNW te posten sukkel. Ach gussie mennekke heeft wel eens griep gehad en is nu de grote expert.
Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De enige ziekteverwekker ben je zelf.
:{
ehhhhhh leg uit plzz.
En nee ik ga geen 30 min durend filmpje voor kijken voor iets wat ook in 30 seconden uitgelegd kan worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194485250
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem is de titel al, En ondertussen de overheid beschuldigen van paniek zaaien..
[..]

:{
ehhhhhh leg uit plzz.
En nee ik ga geen 30 min durend filmpje voor kijken voor iets wat ook in 30 seconden uitgelegd kan worden.

Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep. :Y
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:37:08 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485332
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:46 schreef Izzy73 het volgende:
Daar is de volgende.
Ik ga geen eindeloze discussie aan, als er mensen zijn die er meer over willen weten moeten ze zelf oponderzoek uit. Neem niets aan van mij of andere posters. Doe je eigen onderzoek en leer.
Veel plezier ermee.
heeeee....
dus je snapt het zelf ook niet meer, want als het simpel was kon je het gewoon in een paar regels uitleggen.
Dat is standaard het probleem hier, men post een 30+ durend filmpje.. ( wat gewoon link dump is, en je weet dat link dump gewoon no go is hier)
Men stelt er een vraag over en je kan gewoon geen fatsoenlijk antwoord geven, of kort samen vatten..

conclusie je weet het zelf niet anders kon je wel in paar simpele regels iets uitleggen!

Probleem is zo'n theorie is vaak zo complex, dit is om zoveel mogelijk mensen over te halen.
Men verteld een complex verhaal met minimale betrouwbare info als je het filmpje zou gaan na trekken van wat de persoon zegt er maar weinig daadwerkelijk van klopt.
De meeste politici komen nog betrouwbaarder over dan de info die de wereld in gespuwd word via deze filmpjes.

Ik kijk vaak een minuut, Als ik dan al een simpele na te checken fout constateer is voor mij de kous al af..

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 10-08-2020 09:56:46 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:58:01 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194485498
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je moet gewoon zelluf op onderzoek uitgaan. Het liefste op Feesboek en Joetjoep. :Y
Oh, dacht dat we daarvoor hier een complot forum voor hadden!! :6
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:00:46 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194485532
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Welke leugens zijn dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 augustus 2020 @ 10:33:28 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194485870
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:39 schreef Izzy73 het volgende:
Oei oei oei, schokkend om te zien de heren ongegeneerd leugens verdedigen.
Mocht je het bewust doen ga je dan aub schamen, mocht je niet beter weten ga je dan eens inlezen.
Succes.
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194485910
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon :{w
Misschien dat jij het dan even aan ons kan uitleggen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:15:28 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194486451
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon :{w
Nou vertel.. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194486925
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou vertel.. :)
Daar doet deze user niet aan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')