Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs.
En dat terwijl je geloofwaardigheid juist zou kunnen stijgen door het aandragen van fatsoenlijke argumenten en feiten die niet uit de dikke duim komen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
Ik ben enkel op zoek naar de waarheid en dan kom je in een beerput terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eigenlijk zijn internetcomplotters (en dan vooral die op Fok, andere ken ik eigenlijk en gelukkig niet) wel een zielig en intriest stelletje mensen zeg, nogal veel beweren, maar niks uit durven leggen. En discussie is al helemaal iets engs.
Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben enkel op zoek naar de waarheid en dan kom je in een beerput terecht.
Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
En helemaal niet met een open mind, maar alleen maar om te bashen,
belachelijk maken etc.
Het hele topic vervuilen met trieste opmerkingen zoals jij.
Dat zijn de ware trieste figuren die dit forum onmogelijk maken.
Dit heb ik jaren geleden al geleerd, ga daar geen tijd meer aan verspillen.
Dus veel plezier met je getrol, ik hoop dat je trost bent op jezelf.
Jij denkt ook dat een virus geen ziekteverwekker is?quote:Op maandag 10 augustus 2020 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh niets schokkends aan. Doen die bruikbare idioten al zo lang, het is niets nieuws onder de horizon
Als de 'info' die je post 99ish procent onzin is kan je wel een reactie verwachten ja. Iets met kritisch zijn en zo.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wanneer iemand hier wat info post komen al jaren dezefde beroepstrollen er op af.
belachelijk maken etc.
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Doe zelf eens wat onderzoek dan, want je zit in de verkeerde beerput namelijk als je denkt dat dat "Virussen bestaan niet" filmpje ook maar ergens op slaat.
Welke discussie?quote:Op maandag 10 augustus 2020 11:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de discussie verliest, dan verlies je helemaal je geloofwaardigheid.
Ga dan gewoon in op de vraag dan is er niks aan de hand.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
belachelijk maken etc.
Niet, maar we willen wel graag je mening horen!quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?
Mja, "je kan alleen een virus geïnjecteerd krijgen" dan. Net zo kansloos.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat virussen niet bestaan?
Tja, zeggen dat een ander forum ergens anders is, blijft ook wel actueel ja, daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:17 schreef PSVCL het volgende:
Goeie titel..en nog steeds actueel
@:PSVCL
De grap is dat ze elkaar vroeg of laat in de haren vliegen, omdat ze het niet eens zijn (dus de ander liegt) of omdat ze alleen maar hetzelfde zeggen (dus de ander praat me na, inclusief de opmerking dat ik het zelf heb onderzocht). De afgelopen jaren zijn daardoor al veel samenwerkingen abrupt beëindigd. Echt gezellig wil het in plotblogland niet worden...quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:52 schreef Izzy73 het volgende:
Let trouwens op dat je niet in de val loopt bij al die halfbakken alternatieve media zoals Jensen, Lange Frans, Janet Ossebaard etc.
https://www.dwangindezorg.nl/wvggzquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in NL de wet verplichte GGZ hebben ingevoerd?
Lijkt me niet zo moeilijk - wanneer iemand een gevaar voor zichzelf of anderen is. Dat is in de meeste landen zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:21 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in NL de wet verplichte GGZ hebben ingevoerd?
Vraag dan nietsquote:
Wtf is dit joquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Magister_Artium het volgende:
De scholen in het noorden zijn weer begonnen, dus leraren en leerlingen keren terug in de lokalen. Oh nee, toch niet: een docent heeft zijn krijtjes aan de wilgen gehangen (vaststellingsverklaring -> ontslag met wederzijds goedvinden -> zonder rechtszaak het hoogst haalbare resultaat als een van beide partijen de noodzaak ziet het dienstverband te beëindigen). Hij heeft zijn gele hesje aangetrokken en filmt als de Gele Camera de omgeving van Hilversum.
In de jaren ‘90 zou het een wat minder gelukte sketch van Van Kooten en De Bie zijn geweest, maar dit is geen sketch; Groenendijk fulmineert over 5G en valt docenten van het gymnasium in Hilversum lastig. Wat begon als een strijd om zijn kinderen, is ontaard in het paranoïde om zich heen meppen en iedereen zonder geel hesje weg te zetten als onwetend of gevaarlijk.
Het wachten is tot deze persoon als complotwappie afglijdt naar de goot. Gezin kwijt, baan kwijt, volhardend in eigen gelijk.
http://stoppasfamiliedram(...)ipse-sibi-de-se.html
Dit is iemand die het 5G-netwerk als stralingsziekte afdoet en allerlei andere complotten en -theorieën erbij betrekt. Dit valt niet meer onder één theorie te scharen, dus dacht ik deze persoon even tentoon te stellen in dit topic. Niet om deze persoon voor schut te zetten, maar wel om aan te tonen wat al dit per definitie wantrouwende gedrag toe leidt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |