Als je ze goed kan opvoeden kan het zomaar dat het een x terug komt. Anyhow ik ga eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is geen lenen.
Komt never nooit meer terug. Bodemloze put dat. Griekenland ook, die moeten binnenkort ook weer.
Kijk maar uit, Bitterkapje!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
hij komt dichterbij
https://nos.nl/artikel/23(...)op-schapen-vast.html
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
hij komt dichterbij
https://nos.nl/artikel/23(...)op-schapen-vast.html
Nee, want nu kan er geen kebab van gemaakt wordenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want nu kan er geen kebab van gemaakt worden
Straks wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel blij dat het niet in beeld is vertoond, dat de wolf de schaapjes daadwerkelijk doodbeet, want daar kan ik nu even niet tegen...
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjesquote:
awwwwwwquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjes
[ afbeelding ]
Heb je tenminste verse kebab en woef yong haiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjes
[ afbeelding ]
Monsterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je tenminste verse kebab en woef yong hai
Zegt onze koppensneller ...quote:
Jij bewaart de hoofden op een stok ...quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hey jongens, wat vinden jullie eigenlijk, Boa's bewapenen of niet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk niet, die koekwausen moeten gewoon op parkeren en papiertjes weggooien letten en verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ja gewoon volautomatisch en handgranaten en bepantserde voertuigen en helikopters en lange afstandsrakettenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een interessante nieuwe discussie.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Oke Archquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon volautomatisch en handgranaten en bepantserde voertuigen en helikopters en lange afstandsraketten
Nou ok, voor jou mogen ze dan ook nog wel machetes erbij hoor.quote:
dan word ik zelf ook boaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ok, voor jou mogen ze dan ook nog wel machetes erbij hoor.
bitterboaquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw geval een boa constrictor.
Geweldmonopoly, waar je elkaar berooft van de Coolsingel en de Kalverstraatquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik het geweldsmonoly op onthoofdingen
Zo gaat Monopoly toch standaard?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geweldmonopoly, waar je elkaar berooft van de Coolsingel en de Kalverstraat
Volgens mij bestaat dat ook wel online, misschien kunnen we een keer een KFC monopoly avond doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een wapenstok?
Al 300 jaar niet meer gespeeld
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat ook wel online, misschien kunnen we een keer een KFC monopoly avond doen.
Ik had vroegah zwepen, werkte goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een wapenstok?
Al 300 jaar niet meer gespeeld
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geweldmonopoly, waar je elkaar berooft van de Coolsingel en de Kalverstraat
Hebben we het dan nog over monopoly of over andere spelletjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vroegah zwepen, werkte goed.
Paardrijzwepen om medespelers mee te bedreigen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we het dan nog over monopoly of over andere spelletjes?
Was jij een pennymeisje?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paardrijzwepen om medespelers mee te bedreigen.
Moet eind juni met de trein naar Groningen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff, zo’n mondkapje is een benauwende bedoening
Groningenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet eind juni met de trein naar Groningen.
Lange reisquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet eind juni met de trein naar Groningen.
Ja matig haha moet ik ook (iets minder lang in de trein).quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar 2x 3 uur met een mondkapje.
Hrrrr.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boek presentatie van mijn moeder dus kan het niet maken om niet te komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange reisIk probeer het ov te mijden zolang het kan. Maar ik neem aan dat dit tripje niet te vermijden is?
O nee, dat kun je niet echt makenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boek presentatie van mijn moeder dus kan het niet maken om niet te komen.
Oh, geen idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was wel een fan van dat stripverhaal over een paard. Malle, dacht ik?
Over haar rouwproces na het overlijden van mijn broer. Daarom ook eind juni, op de sterfdag.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, dat kun je niet echt makenWat voor boek heeft ze geschreven?
O, heftigquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over haar rouwproces na het overlijden van mijn broer. Daarom ook eind juni, op de sterfdag.
Kan hoor! Voor mij is het ook lang geleden en echt lang/vaak las ik het niet. Het rijden was toffer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Garfield-achtige humor. Althans, in mijn herinneringen. Lang, lang geleden
Ik heb ooit eens een verdwaald album gevonden in een stapel Donald Ducks, maar als niet-paardenmeisje moest ik er toch erg om lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor! Voor mij is het ook lang geleden en echt lang/vaak las ik het niet. Het rijden was toffer.
Drie. 2017. Ben wel benieuwd heb er bewust nog niets van gelezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heftigHoe lang is dat geleden? Vier jaar, toch?
Heeft je moeder het geschreven als onderdeel van haar eigen rouwproces?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Drie. 2017. Ben wel benieuwd heb er bewust nog niets van gelezen.
per 1 juni 6x p/w een half uurquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het wel. Althans ik denk niet dat, dat per se het plan was maar dat het haar er wel mee heeft geholpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je moeder het geschreven als onderdeel van haar eigen rouwproces?
6x per week een half uur, wat voor supertreinen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
per 1 juni 6x p/w een half uur
met een beetje geluk blijft het rustig omdat scholieren niks te zoeken hebben in OV voorlopig
Ich bin keine kraut, ich verstehen keine Deutsch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het nog steeds grappig
Doet Greenwheels het nog? Anders daar een auto huren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boek presentatie van mijn moeder dus kan het niet maken om niet te komen.
En een cowboyhoed.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we boa's ook een paard moeten geven
Dan wel op een Merrie anders wordt de hengst boos, dat er een grotere lul op zijn rug zit, dan dat hijzelf heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:23 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we boa's ook een paard moeten geven
Oooh ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het nog steeds grappig
Schade.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ich bin keine kraut, ich verstehen keine Deutsch.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
die paarden
https://nos.nl/liveblog/2(...)-noodhospitalen.html
Deutschland alles ist vorbeiquote:
Heb ik net opquote:
Nee met sperzieboontjes.quote:
Ga voor de 200!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
O ja, ik mijn 100 posts doelstelling van vandaag gehaald. Misschien wel nog meer vandaag...![]()
![]()
Is denk ik wel haalbaar. Ik weet trouwens niet meer wat mijn dagrecord is. Volgens mij iets van 300+. Dat gaat vandaag niet lukken en die doelstelling heb ik ook niet..quote:
12 cm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
@:-miauw- wil jij de details aan ons doorgeven?
Dank
-de directie-
Zo'n kleintje maar? Ik had mijn vermoedenens hoor, moet toch ergens gecompenseert worden en zo.quote:
Oh ik dacht dat het over mijn nagels gingquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo'n kleintje maar? Ik had mijn vermoedenens hoor, moet toch ergens gecompenseert worden en zo.
Oh, ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over mijn nagels ging
Heb geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet Greenwheels het nog? Anders daar een auto huren.
Automaat regelen en gewoon gassen.quote:
Liever die van Bosquote:
En dat grote ronde dingen voor je dan? wat moet je daar mee doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automaat regelen en gewoon gassen.
Zelfde als in de spelletjesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat grote ronde dingen voor je dan? wat moet je daar mee doen?
Het wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarom neem ik een goede koptelefoon mee
Geen idee, geen Zeldaspeler.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zelda bestuur je toch geen dingen met een stuur?
Krabben dan maar.quote:
Krabben met je 12cm nagels.quote:
Doorgaan dan maar.quote:
Mijn mental image, wat doe je.quote:
Je kan ook express je teen stoten of een zware mok erop laten vallen, dat helpt ook.quote:
Ja ik kan wel tegen de muur gaan staan hoor, geen probleem, doe ik zo!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan ook express je teen stoten of een zware mok erop laten vallen, dat helpt ook.
Heb ik gedaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn ze niet gewoon droog? Dan insmeren.
Ik was even vergeten tegen wie ik het had. Loopt ook voor geen meter natuurlijk zulke sleehakken, dan stoot je echt je tenen vaker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat mijn tenen nog snel onder de indruk zijn![]()
Ze zitten juist altijd hoog en droogquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik was even vergeten tegen wie ik het had. Loopt ook voor geen meter natuurlijk zulke sleehakken, dan stoot je echt je tenen vaker.
Droge eeltpoten.quote:
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:47 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb echt ontiegelijk zin om vreselijk veel kleren te kopen
Schoenen heb ik ook nooit genoegquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Dat heb ik met schoenen en tassen
Haha nee!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schoenen heb ik ook nooit genoeg![]()
Jij al sleehakken gevonden?
Oh nice! Ik heb laatst hele coole gekochtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee!
Ben eigenlijk op zoek naar een paar kekke gympies/sneakers/whatever.
Zoiets?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee!
Ben eigenlijk op zoek naar een paar kekke gympies/sneakers/whatever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
En wanneer gaat het grote kamperen gebeuren?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:51 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag een koelbox op 12/230V gekocht, en een gasbrander. De eerste stappen in campingklaar worden
Wat voorn?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh nice! Ik heb laatst hele coole gekocht
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoiets?Ik zie het plaatje niet en volgens mij moet ik daar blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Over ca 5 weken.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En wanneer gaat het grote kamperen gebeuren?
Nu nog nog een koffiemachine opblaasbare boxspring en een electrische 12v heet water boilerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:51 schreef Fogel het volgende:
Ik heb vandaag een koelbox op 12/230V gekocht, en een gasbrander. De eerste stappen in campingklaar worden
Snap ikquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over ca 5 weken.
Deels kamperen, deels hotel, deels hut. Als het aan mij ligt is dat kampeerdeel zo klein mogelijk
dit zijn vast de befaamde sleehak sneakersquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet en volgens mij moet ik daar blij mee zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu nog nog een koffiemachine opblaasbare boxspring en een electrische 12v heet water boiler
Spoilsport.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dit zijn vast de befaamde sleehak sneakers
Dat jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dit zijn vast de befaamde sleehak sneakers
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DezeZadig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel knap dat al dat zaad precies in de vorm van die hartjes is gevallen...Bis vincit qui se vincit!
het zijn eigenlijk ook spermatozen met een deukje in het kopje....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zadig...
Wel knap dat al dat zaad precies in de vorm van die hartjes is gevallen...
Ik dacht het al beetje te herkennen ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
het zijn eigenlijk ook spermatozen met een deukje in het kopje....
Koffie komt goed, maar misschien een bonenmolen mee...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu nog nog een koffiemachine opblaasbare boxspring en een electrische 12v heet water boiler
Ja, zoiets. Of 3 uur. We zien wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Het heeft wel iets, drie dagen max.
Staartjes zijn er ook afgevallenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik dacht het al beetje te herkennen ja.
Klinkt goed fogel!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koffie komt goed, maar misschien een bonenmolen mee...
Opblaasbare boxpring, telt een 160x200cm luchtbed van 50cm hoog? Want die gaat mee. En een compressor, want ik ga dat ding echt niet hand/voetmatig oppompen.
Water koken kan prima op een gasstel, gaat sneller en dan trek ik de accu niet leeg
[..]
Ja, zoiets. Of 3 uur. We zien wel.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koffie komt goed, maar misschien een bonenmolen mee...
Opblaasbare boxpring, telt een 160x200cm luchtbed van 50cm hoog? Want die gaat mee. En een compressor, want ik ga dat ding echt niet hand/voetmatig oppompen.
Water koken kan prima op een gasstel, gaat sneller en dan trek ik de accu niet leeg
[..]
Ja, zoiets. Of 3 uur. We zien wel.
Goed hanguitzicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is in het bos aan het hangen en stuurde net dit:
[ afbeelding ]
Booohhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DezeOh die zijn gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Wel mooi uitzicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een 'kan mij het schelen ik koop ze gewoon'quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was een 'kan mij het schelen ik koop ze gewoon'![]()
(was een goeie ingeving, draag ze erg vaak)
Ik ken de fatboyspecs niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik acht jou de expert... fatboy of vivere... ik twijfel
Ik moet eigenlijk ook weer kast opruimen. Weet nu al dat daar best wat dingen tussen zitten die ik eigenlijk amper aangehad heb de afgelopen anderhalf jaar en dus gewoon weg moet doen. Dat gebeurt mij eigenlijk niet zo heel vaak dus hoe ik dat nou de laatste anderhalf jaar gehad heb....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]money well spent!
Zo heb ik een paar dat ik écht vreselijk vind maar te laat met retournerenEn nu draag ik ze dus maar af en toe omdat
Impulsaankopen? Te druk om echt in je kast te duiken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer kast opruimen. Weet nu al dat daar best wat dingen tussen zitten die ik eigenlijk amper aangehad heb de afgelopen anderhalf jaar en dus gewoon weg moet doen. Dat gebeurt mij eigenlijk niet zo heel vaak dus hoe ik dat nou de laatste anderhalf jaar gehad heb....
Ik heb vandaag nog 5 zakken kleding van mijn vrouw weggebracht. Was nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer kast opruimen. Weet nu al dat daar best wat dingen tussen zitten die ik eigenlijk amper aangehad heb de afgelopen anderhalf jaar en dus gewoon weg moet doen. Dat gebeurt mij eigenlijk niet zo heel vaak dus hoe ik dat nou de laatste anderhalf jaar gehad heb....
Ik eigenlijk ook niet, zag op marktplaats veelal gescheurde exemplaren, dus kennelijk ook niet echt kwalitatief okquote:
Eet hij weer suiker ja?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:20 schreef Fogel het volgende:
Het uitzicht, min bos, is ook pirma vanaf de huiskamer.
Heb mijn zoon (incl een halve liter mojito voor mijn vriendin en snoep voor hemzelf) het bos in gejaagd. Ik blijf lekker lui in mijn stoel hangen.
Te veel enkel omdat ik het leuk vond vrees ik, blijkt het vervolgens weer niet praktisch te zijn, zit het net niet lekker of moet ik moeilijk doen met wassen en strijken en blijft het gewoon elke keer liggen/hangen...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Impulsaankopen? Te druk om echt in je kast te duiken?
Dit kan ik op heel veel manieren opvattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog 5 zakken kleding van mijn vrouw weggebracht. Was nodig.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, vandaag voor het eerst sinds lange tijd geld ingezet op voetbalwedstrijden.1 keer op safe gespeeld door een winst van Bayern MUnchen goed te voorspellen . Daarnaast gegokt op een gelijkspel tussen MTK Budapest en Budapest Honvéd en waarempel het bleef 0-0![]()
![]()
Yup, en moet zijn energie nog even kwijt. Ik weet dat hij dat stuk omhoog meestal half rent, dus dat komt wel goed.quote:
En vooral die laatste was een mooie. 2 euro ingezet ---> EUR 6.20 terugquote:
En sinds hij weer suiker eet. Leuk kind.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup, en moet zijn energie nog even kwijt. Ik weet dat hij dat stuk omhoog meestal half rent, dus dat komt wel goed.
Vorige week kwam ie met een zak hout van 15kg naar boven dragen
Achja, je kent zijn energie wel van het waterfietsen, da's alleen maar erger geworden sinds ie meer traint.
Ja, OK, dat helpt ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En sinds hij weer suiker eet. Leuk kind.
Is Ede zo klein?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik baal nu wel dat ik in zo'n saai burgerlijk dorp woon.
Dan is het Hongaarse voetbal nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, vandaag voor het eerst sinds lange tijd geld ingezet op voetbalwedstrijden.1 keer op safe gespeeld door een winst van Bayern MUnchen goed te voorspellen . Daarnaast gegokt op een gelijkspel tussen MTK Budapest en Budapest Honvéd en waarempel het bleef 0-0![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het Hongaarse voetbal nog ergens goed voor
Is dat zo ver weg?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Denk niet dat ik hier een mooie avondwandeling foto kan maken.Of ik moet vet sportief richting het bos lopen.
Ik zit in Eindhoven, zij in Drenthe. Dat is behoorlijk uit elkaar hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit in Eindhoven, zij in Drenthe. Dat is behoorlijk uit elkaar hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja weet het.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jeetje Ama, da’s een kippestukkie
Gewoon op je handen lopen, is het minder saai.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind door mijn woonwijk lopen gewoon heel saai.
Ja, dat vond ik in de dorpen waar ik woonde ook. Maar in de stad is het wel tofquote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind door mijn woonwijk lopen gewoon heel saai.
Ja dan snap ik het wel maar ik woon echt in een lelijke woonwijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik in de dorpen waar ik woonde ook. Maar in de stad is het wel tof
Ga vlinders kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja zijn alle woonwijken rondom het centrum van Emmen.
Is Emmen verder wel een leuke plaats? Ik ben er volgens mij ooit eens geweest toen ik nog een klein Budaatje was.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel maar ik woon echt in een lelijke woonwijk.
Ach ja ik weet niet beter haha, woon hier al 30 jaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Emmen verder wel een leuke plaats? Ik ben er volgens mij ooit eens geweest toen ik nog een klein Budaatje was.
Nou dan niet hoorquote:
Is die er niet meer?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik was wel altijd "trots" op onze dierentuin maar nu niet meer haha.
Lol hier in Emmen zegt bijna iedereen altijd dat je daar dood niet gevonden wil worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben volgens mij in 2001 in Emmen geweest. Mijn ouders zaten toen op een boerencamping in Emmer-Compascuum...
We hebben nieuwe dierentuin gekregen maar dat is echt een flop.quote:
Je kan tegenwoordig toch wandelen door de oude?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben nieuwe dierentuin gekregen maar dat is echt een flop.
Geen vlinders?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig toch wandelen door de oude?
Uhm geen idee eigenlijk? Denk wel dat ze vlindertuin nog hebben want daar stond dierentuin altijd om bekend.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen vlinders?
Ik was geloof ik een jaar of 6 toen ik voor de eerste en laatste keer in Emmen was.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik meen me iets van krokodillen te herinneren?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm geen idee eigenlijk? Denk wel dat ze vlindertuin nog hebben want daar stond dierentuin altijd om bekend.
Is er voor dat geld niks leukers te krijgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand nog 550k¤ liggen en zin in een vrijstaand huis niet al te oncentraal in Oslo? Is maar liefst 40m2 groot...
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik meen me iets van krokodillen te herinneren?
Kan ik me wel iets van voorstellen. Stelde ook niet veel voor. Al heb ik volgens mij alleen de molen van binnen gezien, de boerencamping lag bij de/een molen iig..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lol hier in Emmen zegt bijna iedereen altijd dat je daar dood niet gevonden wil worden.
Gouden Pijl?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets van voorstellen. Stelde ook niet veel voor. Al heb ik volgens mij alleen de molen van binnen gezien, de boerencamping lag bij de/een molen iig..
Ik ben toen volgens mij 2 of 3 dagen geweest. In ieder geval naar de dierentuin, toen nog gewoon Noorder Dierenpark geweest. Het was toen volgens mij ook het weekend van de wielrenwedstrijd Ronde van Emmen, maar die heb ik niet gezien....
Lijkt mij nostalgisch tof om eens een keer toen doen (we hadden vroegah een abbo) wel een beetje uit de richting nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JazekerKom tegenwoordig bijna dagelijks nu daar.
Als je ooit in de buurt bent moet je het zeker doen.. Je gaat het bijna niet terug herkennen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij nostalgisch tof om eens een keer toen doen (we hadden vroegah een abbo) wel een beetje uit de richting nu.
Kan, Er was inderdaad wel wat te doen in het centrum. Maar dat is dus al best lang geleden, zelfs ik met mijn olifantengeheugen onthou niet alles...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gouden Pijl?Is wel altijd leuk feestje in het centrum.
Ik vond die mammoet baby altijd interessantquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik meen me iets van krokodillen te herinneren?
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er voor dat geld niks leukers te krijgen?
ze zijn er mee bezig om die weer tot leven te wekken toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond die mammoet baby altijd interessant
Zegt me niks. Maar het is dan ook zo'n 35 jaar ofzo geledenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond die mammoet baby altijd interessant
Dierentuin is nu ook in handen van de gemeente.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Wildlands Zoo schijnt inderdaad behoorlijk tegen te vallen..
Ik ga even kijken hoe het zit met Dierenrijk hier. Ik heb toch nog vakantie genoeg de komende maanden.
Tenminste dan bedoel ik hoe het zit met de openingstijden en Corona maatregelen. Ik ben er vorig jaar nog geweest.
In b4 Jurassic Park!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn er mee bezig om die weer tot leven te wekken toch?
Hoi hoi ouwe bekquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
Jezus wat heeft Mona Keijzer een ouwe bek
Tevens goedenavond
Tja, schijnt inderdaad ook flink wat mismanagement te zijn geweest daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dierentuin is nu ook in handen van de gemeente.
oh vast.... wel leuk terugplaatsen in siberie-zuid dan ofzo...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn er mee bezig om die weer tot leven te wekken toch?
Ach het is de reis nog waard als je weet dat je naar een top dierentuin gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, schijnt inderdaad ook flink wat mismanagement te zijn geweest daar.
Maar ja ik zal waarschijnlijk niet zo heel snel daar heen gaan. Te lange reis. Toen kon ik het veel beter hebben dan nu iig.
Niet hier op de veluwe?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
oh vast.... wel leuk terugplaatsen in siberie-zuid dan ofzo...
Hoe wat en waar?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
Jezus wat heeft Mona Keijzer een ouwe bek
Tevens goedenavond
Ik ook jaquote:
Ze zeggen wel eens kinderen houden je jong. Alleen niet qua uiterlijk dus...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Ik dacht na het douchen dat er nog wat witte verf in mijn haar zat
Jammerrrrr
Echt dik grijs aan het worden nu
Het wordt bij mij ook niet minder....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Jammerrrrr
Koos moet beter richten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Jammerrrrr
Bij Op1, of hoe je dat programma ook schrijftquote:
Mjaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens kinderen houden je jong. Alleen niet qua uiterlijk dus...
Ok, gewoon algemeen ouwe bek dusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het wordt bij mij ook niet minder....
Dus dit topic is straks gewoon een soort bejaardensoos?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Jammerrrrr
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja
[..]
Ok, gewoon algemeen ouwe bek dus
Fokkers van nu zijn ouwe bek fokkers
Zeker als Koen, CRV, Goldfinger en Friemelaar hier komen. Dat zijn de echte KSC-oudjes...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus dit topic is straks gewoon een soort bejaardensoos?
Straks?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wow ik voel me niet aangesproken hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2004 accountje gemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Logisch... Rond 2000 had ik een nog veel jongere bek
Vrijwel iedereen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Logisch... Rond 2000 had ik een nog veel jongere bek
Begin jij ook al grijs te worden danquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ik voel me niet aangesproken hoor.
Ik zit hier 3 juni 17 jaar. NIet meteen actief hoor, dat duurde een paar maanden...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
2004 accountje gemaakt
Denk dat ik sinds 2002 beetje mee las enzo
Man man man, wat een tijd
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
2004 accountje gemaakt
Denk dat ik sinds 2002 beetje mee las enzo
Man man man, wat een tijd
Voel me wel een newbie nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit hier 3 juni 17 jaar. NIet meteen actief hoor, dat duurde een paar maanden...
Ik ben gewoon een soort omaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Voel me wel een newbie nu.Ben lid sinds 2013.
Idemquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Voel me wel een newbie nu.Ben lid sinds 2013.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
Kom een recept voor tonijnsalade tegen met appel en banaan
..........
Wattt
Hoe..... dan.....quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
..........
Wattt
Bah, maar dat komt vooral door de tonijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
..........
Wattt
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah, maar dat komt vooral door de tonijn![]()
;Dquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
Ik zit aan de koffie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |