Als je ze goed kan opvoeden kan het zomaar dat het een x terug komt. Anyhow ik ga eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is geen lenen.
Komt never nooit meer terug. Bodemloze put dat. Griekenland ook, die moeten binnenkort ook weer.
Kijk maar uit, Bitterkapje!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
hij komt dichterbij
https://nos.nl/artikel/23(...)op-schapen-vast.html
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
hij komt dichterbij
https://nos.nl/artikel/23(...)op-schapen-vast.html
Nee, want nu kan er geen kebab van gemaakt wordenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want nu kan er geen kebab van gemaakt worden
Straks wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel blij dat het niet in beeld is vertoond, dat de wolf de schaapjes daadwerkelijk doodbeet, want daar kan ik nu even niet tegen...
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjesquote:
awwwwwwquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjes
[ afbeelding ]
Heb je tenminste verse kebab en woef yong haiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolven zijn niet uitgerust met het will to please-gen dat honden wel hebben. Dus ik zou dan toch voor een lieve blaffer gaan. Die zijn ook liever voor schaapjes
[ afbeelding ]
Monsterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je tenminste verse kebab en woef yong hai
Zegt onze koppensneller ...quote:
Jij bewaart de hoofden op een stok ...quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hey jongens, wat vinden jullie eigenlijk, Boa's bewapenen of niet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Tuurlijk niet, die koekwausen moeten gewoon op parkeren en papiertjes weggooien letten en verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ja gewoon volautomatisch en handgranaten en bepantserde voertuigen en helikopters en lange afstandsrakettenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een interessante nieuwe discussie.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Oke Archquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon volautomatisch en handgranaten en bepantserde voertuigen en helikopters en lange afstandsraketten
Nou ok, voor jou mogen ze dan ook nog wel machetes erbij hoor.quote:
dan word ik zelf ook boaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ok, voor jou mogen ze dan ook nog wel machetes erbij hoor.
bitterboaquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw geval een boa constrictor.
Geweldmonopoly, waar je elkaar berooft van de Coolsingel en de Kalverstraatquote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik het geweldsmonoly op onthoofdingen
Zo gaat Monopoly toch standaard?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geweldmonopoly, waar je elkaar berooft van de Coolsingel en de Kalverstraat
Volgens mij bestaat dat ook wel online, misschien kunnen we een keer een KFC monopoly avond doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een wapenstok?
Al 300 jaar niet meer gespeeld
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat ook wel online, misschien kunnen we een keer een KFC monopoly avond doen.
Ik had vroegah zwepen, werkte goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een wapenstok?
Al 300 jaar niet meer gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |