Wattttt The Hoff museum ziet er níet heel indrukwekkend uit????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Dat ziet er niet heel indrukwekkend uit
Items and memorabilia in the museum include: A portrait and a mural of David Hasselhoff, the latter signed by himself. The mural can be considered the start of the museum. It had originally a patch of breast hair, but the hairs were stolen by visitors as souvenirs.[5] Knightrider paraphernalia, including a toy mode Model of KITT, bought on eBay[6]
Ziet er uit als iemands vochtige trapkastquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wattttt The Hoff museum ziet er níet heel indrukwekkend uit????![]()
![]()
![]()
![]()
Past perfect bij Miauw, IJs en mij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er uit als iemands vochtige trapkast
En dan de vergeten aardappel onder de trap die al harige pootjes krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er uit als iemands vochtige trapkast
Mijn huis is nieuwbouw, er is niks vochtigs hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Past perfect bij Miauw, IJs en mij dus![]()
AI weet ik niet, @:Arch-Indar : heb jij een vochtige trapkast?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn huis is nieuwbouw, er is niks vochtigs hier.
Ik volg jullie gewoon, ik ken daar niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]dat is waar ook
Maar ga je wel mee naar dat museum?
Prrrr.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Past perfect bij Miauw, IJs en mij dus![]()
AI weet ik niet, @:Arch-Indar : heb jij een vochtige trapkast?
Top, dat gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik volg jullie gewoon, ik ken daar niks.
De kans op een hittegolf is dan niet zo groot.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Top, dat gaat helemaal goed komen![]()
Ik ben er één keer geweest, lang geleden, toen het EK ofzo daar was. Even opzoeken wanneer dat was
Tijdens een hittegolf, was niet zo fijn
Ik hoor wel hoe laat ik waar moet verschijnen. Altijd makkelijk als dingen voor je geregeld worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest, lang geleden, toen het EK ofzo daar was. Even opzoeken wanneer dat was
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans op een hittegolf is dan niet zo groot.
@-Miauw- wil jij de details aan ons doorgeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoor wel hoe laat ik waar moet verschijnen. Altijd makkelijk als dingen voor je geregeld worden.
Ik denk WK 2006quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloedheet was het toen. Was niet fijn neequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Dat was iig een warme zomer (Ma overleed toen![]()
)
Kleedje erbij? Lekker liggen batsen of vozen beetje?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloedheet was het toen. Was niet fijn nee
Passed out in het park liggen, beschamend gewoon
Maar ik ben er gewoon niet voor gemaakt, die hitte
Nee, was niet fijn. Ik kan ook slecht tegen hitte hoor. Ben wel eens een paar keer tegen de vlakte gegaan mede door de hitte...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloedheet was het toen. Was niet fijn nee
Passed out in het park liggen, beschamend gewoon
Maar ik ben er gewoon niet voor gemaakt, die hitte
Ik ben dan tot weinig in staat maar als je aan me gaan zitten zijn moordneigingen wel een optiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kleedje erbij? Lekker liggen batsen of vozen beetje?
Vanmiddag op zolder leek het mee te vallenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, was niet fijn. Ik kan ook slecht tegen hitte hoor. Ben wel eens een paar keer tegen de vlakte gegaan mede door de hitte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |