Ik vind zijn UI zo leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie net dat SWJ 44 posten en 0 punten heeft zielugg volgende keer dat hij hier is maar een puntje gunnen
Sterkte.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Verder rustig gebleven gelukkig, gooide er echt alles uit. Ging dan weer opnieuw eten en gooide het er dan weer uit, ook kattesoep. Maar kan hier ook in het weekend naar de dierenarts, dus als ik het niet vertrouw kan ik afspraak maken.
Waarom?quote:
Fijn om te horen dat ik me toch nog wat van dienst kan zijn op een positieve manier.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi dat jij er was,door jouw post kon ik me inhouden.
Die zwarte bedoel je. Ja het heeft wel watquote:
Deed je echt heel netjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik me toch nog wat van dienst kan zijn op een positieve manier.![]()
![]()
Zo is het Gizquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 ervan is foetsie voor even.
Laten we gewoon lekker gezellig door gaan.
Volgens mij heb ik heel wat gemistquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik me toch nog wat van dienst kan zijn op een positieve manier.![]()
![]()
Ow jeej een zieke kat.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Verder rustig gebleven gelukkig, gooide er echt alles uit. Ging dan weer opnieuw eten en gooide het er dan weer uit, ook kattesoep. Maar kan hier ook in het weekend naar de dierenarts, dus als ik het niet vertrouw kan ik afspraak maken.
Gewoon simpel, lief en stoer tegelijk. De Diederik Gommers onder de UI'squote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zwarte bedoel je. Ja het heeft wel wat
18 jaar Kater, gaat op zich wel goed met hem op wat vreemd gedrag na (overal aan likken en dan blijven likken gedurende een uur of zo, moet ineens aan Brandon denkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow jeej een zieke kat.![]()
Is hij/zij een oudje? Wat zijn de kansen?
Zo dan, die maakt lange urenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was an vanaf donderdag nachmiddag
Een Bakkie van Akkie gaat er altijd inquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:43 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
Goed getikt dit keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een Bakkie van Akkie gaat er altijd in
ja maar niet langer dann 2 dagen, en nu ook nur meestal en dagquote:
Ja, wilde eerste een ninja doen..............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |