SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Was echt niet leuk meer.2 van die bloedzuigertjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja JIppie zei het al. Ik ben weggegaan toen iemand weer begon tegen Inver. Denk geen zin in byebye
Ook als ze het wel snappen drukken sommigen een TR knop inquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ook altijd leuk die Ninja. Durf ze nu niet meer te doen. Mensen die het niet snappen tikken zo op de TR knop
Er wordt heel veel gezogen hier de laatste tijd. Ook overdag. Ook heel veel steken uitgedeeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was echt niet leuk meer.2 van die bloedzuigertjes.
538quote:
Ja, ik heb een weegschaal naast mijn laptop staan. Het is vaak wikken en wegen voor ik wat post.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Altijd lekker een beschuitje
[..]
Ook als ze het wel snappen drukken sommigen een TR knop in
Gewoon lekker posten wat je wilquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weegschaal naast mijn laptop staan. Het is vaak wikken en wegen voor ik wat post.
Ja als je niet speelt verdien je geen punten.. Simpel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:33 schreef Dotteke het volgende:
O Mario mag wel uitkijken Zero komt er aan
Hoest nu met de poes?quote:
Zie net dat SWJ 44 posten en 0 punten heeft zielugg volgende keer dat hij hier is maar een puntje gunnenquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja als je niet speelt verdien je geen punten.. Simpel.
Foei FF kan dat niet iets subtielerquote:
Goffer.quote:
Hopelijk slaap je zo lekker Jippiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:36 schreef Jippie68 het volgende:
Volgens mij begint mijn lichaam nu om slaap te schreeuwen, vroeger duurde mijn nachtdienst ook tot 7.30 i
1 ervan is foetsie voor even.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was echt niet leuk meer.2 van die bloedzuigertjes.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 ervan is foetsie voor even.
Laten we gewoon lekker gezellig door gaan.
Hey Giz. Het is ook gezellig nuquote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooi dat jij er was,door jouw post kon ik me inhouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verder rustig gebleven gelukkig, gooide er echt alles uit. Ging dan weer opnieuw eten en gooide het er dan weer uit, ook kattesoep. Maar kan hier ook in het weekend naar de dierenarts, dus als ik het niet vertrouw kan ik afspraak maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |