abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:31:58 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270939
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft zijn record :{ posten verbroken.
Dit gaat 'm allemaal een beetje te ver zo op de zaterdagochtend :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270944
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit gaat 'm allemaal een beetje te ver zo op de zaterdagochtend :P
:@
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:32:54 #243
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, ik lees veel vanmorgen waar ik mijn nadenk/bedenkelijk-blik bij nodig heb.
Heeft mijn image nu een deuk opgelopen bij je? ;(
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:33:00 #244
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193270947
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:29 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Is hij nog samen met die FOK!ster? Ik ben even helemaal vergeten hoe ze heette :@.
Flash?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_193270949
Soms is nadenken helemaal niet goed en moet je zomaar wat doen.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:33:29 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193270953
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft zijn record :{ posten verbroken.
Er was vroeger zo'n user in NWS die dat altijd heel irritant deed, sloot zijn post altijd af met iets als

:{2
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:34:02 #247
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270959
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Er was vroeger zo'n user in NWS die dat altijd heel irritant deed, sloot zijn post altijd af met iets als

:{2
Oh ja inderdaad, geen idee meer wie dat was.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:34:46 #248
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Soms is nadenken helemaal niet goed en moet je zomaar wat doen.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270965
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Heeft mijn image nu een deuk opgelopen bij je? ;(
Nee, ik snap je wel. Misschien ben ik gewoon een beetje jaloers op die Duitser :@
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:35:35 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193270971
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh ja inderdaad, geen idee meer wie dat was.
Gevonden https://forum.fok.nl/user/history/13462

:{²
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193270981
quote:
Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:37:40 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193270991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
|:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193270992
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Herkenbaar wel. -O-
pi_193270995
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Ja is zonde, zo denk je van tevoren alles stuk en ontloop je de avonturen, had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven.
Niet dat je alles zonder verstand nou zomaar kunt doen maar af en toe is het wel nodig en bevrijdend om lekker onnadenkend te zijn, denken moeten we al hard en vaak genoeg.
graag verwijderen
pi_193271000
quote:
Een dubbel denkende Buda.
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:39:57 #256
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, ik snap je wel. Misschien ben ik gewoon een beetje jaloers op die Duitser :@
:@ Moet je niet zijn hoor. Met jou zou ik met veel plezier een avond uitgaan, met hem alleen omdat ik niks beters te doen heb ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:40:31 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraat :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271031
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:@ Moet je niet zijn hoor. Met jou zou ik met veel plezier een avond uitgaan, met hem alleen omdat ik niks beters te doen heb ;)
:@ Dat is lief van je. En geheel wederzijds :Y
pi_193271043
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraat :P
Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijven :{
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:44:41 #260
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijven :{
:*²
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271057
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:*²
:o O+

:@
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:45:39 #262
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193271059
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef Toekito het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193271070
Heb het eigenlijk heel druk vandaag maar geen zin om de motor te starten :')
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:48:45 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271084
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, het is een Duitser :') :')
Ahhhhh die Deutsche Leute _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271112
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:52:16 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:@ Dat is lief van je. En geheel wederzijds :Y
Zou jij dat echt doen ja? :D
Geloof dat eerlijk gezegd niet zo :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Een aquarium kopen?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:52:46 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Kom je de ramen zemen hier? ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271133
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou jij dat echt doen ja? :D
Geloof dat eerlijk gezegd niet zo :D
Waarom niet? Het is niet alsof ik nog nooit dates heb gedaan :?
pi_193271134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]

|:)
ik eb uitgeslapen *O* *O* *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')