Flash had hem laatst via FB benaderd maar een terugkeer kwam er niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey die is ook al lang niet meer hier geweest, Wel OK
Had willen uitslapen maar toch redelijk vroeg wakker
dan maar ff lekkeren ontbijtje
dag 3 van de 4 vrij, gaat hard
Flash heeft een heleboel voormalige Fokkers lopen pingenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Flash had hem laatst via FB benaderd maar een terugkeer kwam er niet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flash heeft een heleboel voormalige Fokkers lopen pingen
En nu is Fles zoek
Vind je hem niet aantrekkelijk dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen, dit voelt niet echt prettig.
Dum dum dum... Heeft een voormalig FOK!ker hem ontvoerd?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flash heeft een heleboel voormalige Fokkers lopen pingen
En nu is Fles zoek
Of hij is gewoon hard aan het werk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dum dum dum... Heeft een voormalig FOK!ker hem ontvoerd?
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.. one night standsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je hem niet aantrekkelijk dan?
Ik bedoel je kunt toch ook gewoon voor de pure lust gaan, avondje stomende seks zonder dat je meteen op het witte paard zit.
Dat is minder spannendquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je hem niet aantrekkelijk dan?
Ik bedoel je kunt toch ook gewoon voor de pure lust gaan, avondje stomende seks zonder dat je meteen op het witte paard zit.
Mis je nu ook weer niet alles aan maar het is een stukje spannender dan op zaterdagavond Netflixen of Tolstoj lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.. one night stands
Is hij nog samen met die FOK!ster? Ik ben even helemaal vergeten hoe ze heettequote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Flash had hem laatst via FB benaderd maar een terugkeer kwam er niet.
Ja, ik lees veel vanmorgen waar ik mijn nadenk/bedenkelijk-blik bij nodig heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft zijn recordposten verbroken.
Dit gaat 'm allemaal een beetje te ver zo op de zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft zijn recordposten verbroken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gaat 'm allemaal een beetje te ver zo op de zaterdagochtend
Heeft mijn image nu een deuk opgelopen bij je?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lees veel vanmorgen waar ik mijn nadenk/bedenkelijk-blik bij nodig heb.
Flash?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is hij nog samen met die FOK!ster? Ik ben even helemaal vergeten hoe ze heette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Er was vroeger zo'n user in NWS die dat altijd heel irritant deed, sloot zijn post altijd af met iets alsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft zijn recordposten verbroken.
Oh ja inderdaad, geen idee meer wie dat was.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er was vroeger zo'n user in NWS die dat altijd heel irritant deed, sloot zijn post altijd af met iets als2
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Soms is nadenken helemaal niet goed en moet je zomaar wat doen.
Nee, ik snap je wel. Misschien ben ik gewoon een beetje jaloers op die Duitserquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft mijn image nu een deuk opgelopen bij je?
Gevonden https://forum.fok.nl/user/history/13462quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, geen idee meer wie dat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |