abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193270981
quote:
Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:37:40 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193270991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
|:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193270992
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Herkenbaar wel. -O-
pi_193270995
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Ja is zonde, zo denk je van tevoren alles stuk en ontloop je de avonturen, had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven.
Niet dat je alles zonder verstand nou zomaar kunt doen maar af en toe is het wel nodig en bevrijdend om lekker onnadenkend te zijn, denken moeten we al hard en vaak genoeg.
graag verwijderen
pi_193271000
quote:
Een dubbel denkende Buda.
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:39:57 #256
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, ik snap je wel. Misschien ben ik gewoon een beetje jaloers op die Duitser :@
:@ Moet je niet zijn hoor. Met jou zou ik met veel plezier een avond uitgaan, met hem alleen omdat ik niks beters te doen heb ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:40:31 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af :(
Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraat :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271031
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:@ Moet je niet zijn hoor. Met jou zou ik met veel plezier een avond uitgaan, met hem alleen omdat ik niks beters te doen heb ;)
:@ Dat is lief van je. En geheel wederzijds :Y
pi_193271043
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraat :P
Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijven :{
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:44:41 #260
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijven :{
:*²
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271057
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:*²
:o O+

:@
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:45:39 #262
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193271059
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef Toekito het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193271070
Heb het eigenlijk heel druk vandaag maar geen zin om de motor te starten :')
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:48:45 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271084
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, het is een Duitser :') :')
Ahhhhh die Deutsche Leute _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271112
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:52:16 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:@ Dat is lief van je. En geheel wederzijds :Y
Zou jij dat echt doen ja? :D
Geloof dat eerlijk gezegd niet zo :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Een aquarium kopen?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:52:46 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag

Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona

Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen

10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Kom je de ramen zemen hier? ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271133
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou jij dat echt doen ja? :D
Geloof dat eerlijk gezegd niet zo :D
Waarom niet? Het is niet alsof ik nog nooit dates heb gedaan :?
pi_193271134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]

|:)
ik eb uitgeslapen *O* *O* *O* *O* *O*
pi_193271139
O, dat klinkt ook dubbelzinnig.
pi_193271140
tis wel lekker weer beetje met water spelen
pi_193271146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik eb uitgeslapen *O* *O* *O* *O* *O*
Klein beetje jaloers :)
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:54:09 #274
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193271148
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193271154
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Foto :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')