Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht afquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevonden https://forum.fok.nl/user/history/13462²
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Ja is zonde, zo denk je van tevoren alles stuk en ontloop je de avonturen, had je net zo goed in de baarmoeder kunnen blijven.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook vaak veel te lang na over dingen in plaats van het gewoon te doen..
Een dubbel denkende Buda.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevonden https://forum.fok.nl/user/history/13462²
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik snap je wel. Misschien ben ik gewoon een beetje jaloers op die Duitser
Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraatquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf van mijn bedenkelijk-gezicht af
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]Moet je niet zijn hoor. Met jou zou ik met veel plezier een avond uitgaan, met hem alleen omdat ik niks beters te doen heb
Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is zelfs bedenkelijk in het kwadraat
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten het gelijk weer overdrijven
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:33 schreef Toekito het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zou jij dat echt doen ja?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is lief van je. En geheel wederzijds
Een aquarium kopen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag
Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona
Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen
10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Kom je de ramen zemen hier?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Rondje gelopen ditmaal geen park maar even museumplein meegepikt, twee harinkjes gehaald voor vanmiddag
Tevens droomde ik vannacht dat ik spontaan een aquarium ging halen bij de aquarium winkel omdat hij failliet was gegaan vanwege de corona
Loop ik net langs dat straatje , zie ik dat ie inderdaad weg is en het te huur staat. Was er al een keer langs gelopen van de week. Waarschijnlijk toch in mijn onderbewuste opgeslagen
10 uur, nog een hele dag te gaan. Geen idee wat ik ga doen verder
Waarom niet? Het is niet alsof ik nog nooit dates heb gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou jij dat echt doen ja?![]()
Geloof dat eerlijk gezegd niet zo
Fotoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |