Vind jou zo gereserveerd, en alles bedenkend ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof ik nog nooit dates heb gedaan
Je eigen inrichtingquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Eindelijk, goed gedaanquote:
'dan heb je nog wat aan je dag' ?quote:
Dat ben ik ook. Maar als ik iemand leuk vind, geef ik mezelf een trap onder m’n kont en doe ik het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind jou zo gereserveerd, en alles bedenkend ofzo
En ik kan er nog steeds niet over uit dat mensen niet mee naar Berlijn willen ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dat zo leuk is?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
En ik kan er nog steeds niet over uit dat mensen niet mee naar Berlijn willen ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh mijne pas om 5u.quote:
quote:
Super leuk!!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind helemaal gezellig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk nijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind helemaal gezellig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe laat denk je dat in chalet Bergglück de kaiserbroodjes gemaakt moeten worden? Ben al aan het oefenenquote:
Hendig sjiekquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind helemaal gezellig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/257451352036991/?t=13
O, we gaan geen afbakdingen serveren dus? Oké, kaiserbroodjes bakken en dan een fijne ochtendwandeling.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe laat denk je dat in chalet Bergglück de kaiserbroodjes gemaakt moeten worden? Ben al aan het oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |