abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:54:58 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is niet alsof ik nog nooit dates heb gedaan :?
Vind jou zo gereserveerd, en alles bedenkend ofzo

En ik kan er nog steeds niet over uit dat mensen niet mee naar Berlijn willen ook :+ :+ :+ :+ :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:55:22 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271161
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Je eigen inrichting _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:55:41 #278
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193271162
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nu ontbijten op het balkon dat ik gisterenavond heb 'ingericht'.
Klinkt spannend
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193271164
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ook :@
Mijn wekker ging im 3.30..
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:56:13 #280
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193271166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik eb uitgeslapen *O* *O* *O* *O* *O*
Da's beter dan met vloed :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:56:16 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193271168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik eb uitgeslapen *O* *O* *O* *O* *O*
Eindelijk, goed gedaan :D :D :D
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:56:34 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mijn wekker ging im 3.30..
'dan heb je nog wat aan je dag' ?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:56:49 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193271177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Da's beter dan met vloed :Y
Witte vloed _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193271179
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Vind jou zo gereserveerd, en alles bedenkend ofzo

En ik kan er nog steeds niet over uit dat mensen niet mee naar Berlijn willen ook :+ :+ :+ :+ :+
Dat ben ik ook. Maar als ik iemand leuk vind, geef ik mezelf een trap onder m’n kont en doe ik het wel.

Kunnen we er Moskou van maken? :@
pi_193271180
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Eindelijk, goed gedaan :D :D :D
:Y
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 09:57:34 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193271181
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
En ik kan er nog steeds niet over uit dat mensen niet mee naar Berlijn willen ook :+ :+ :+ :+ :+
Alsof dat zo leuk is?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:57:49 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mijn wekker ging im 3.30..
Oh mijne pas om 5u.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:58:04 #288
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193271186
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Foto :Y
Ik vind helemaal gezellig.



Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:58:06 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271188
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

'dan heb je nog wat aan je dag' ?
_O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271189
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh mijne pas om 5u.
Het is zaterdag :o
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:58:24 #291
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271193
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind helemaal gezellig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super leuk!! O+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:58:31 #292
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193271195
Mijn wekker ging niet, maar wel wakker om 9 uur
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193271196
Geen dagen meer kan alleen nog rond kerst en oud en nieuw 2 lange weekenden van 4 dagen
en september nog 1,5 week zomervakantie, maar dan ga ik naar het strand

Dus geen berlijn voor mij dit jaar
pi_193271200
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind helemaal gezellig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat leuk nijn!
pi_193271207
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Witte vloed _O_
Witte bolletjes in het broekje.
graag verwijderen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:59:37 #296
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193271209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is zaterdag :o
Hoe laat denk je dat in chalet Bergglück de kaiserbroodjes gemaakt moeten worden? Ben al aan het oefenen :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193271210
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind helemaal gezellig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hendig sjiek :D
pi_193271237
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoe laat denk je dat in chalet Bergglück de kaiserbroodjes gemaakt moeten worden? Ben al aan het oefenen :D
O, we gaan geen afbakdingen serveren dus? Oké, kaiserbroodjes bakken en dan een fijne ochtendwandeling. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')