Op de één of andere manier zal het wel afgewenteld worden op de ziektekostenverzekeringen en belastingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ze zouden die kosten bij de regringsleden persoonlijk moeten ophalen.
Dat weet ik wel zeker. Dat is standaard beleid van Den Haag. In alles falen maar het maakt niet uit; we knijpen nog wat harder op de bevolking.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op de één of andere manier zal het wel afgewenteld worden op de ziektekostenverzekeringen en belastingen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhhuh, wat je hier vaker ziet gebeuren is dat mensen zo graag naar het terras willen, dat ze gaan rationaliseren dat er niks aan de hand is.
Ik ben nu zelfs op vakantie (in Zeeland), het meurt hier ook van de Duitse toeristen. Moet kunnen, maar we spreken hier nog steeds van een zeer gevaarlijk virus en een nieuwe piek en sowieso een nieuwe herfstquarantaine is zeer reëel.
Wat zou Hugo van deze kwakzalverij vinden?twitter:IngrahamAngle twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 00:14:29Uh-oh U.S. Medical Establishment: HCQ breakthrough: ICMR finds it’s effective in preventing coronavirus, expands its use. https://t.co/rVRT7Ezv9n reageer retweet
Even melden, dan leren ze het wel af.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ons bedrijf heeft gister medewerkers een mail gedaan, dat ze het niet eens zijn met het kabinet en de regels voor thuiswerken anders interpreteren; ze willen minimaal 50% bezetting op kantoor (terwijl het thuiswerken de afgelopen periode geen omzet verlies heeft gekost).
Echt idioot. Ik dacht echt dat we als bedrijf zouden kiezen voor juist meer thuiswerken na deze periode, maar zelfs in deze periode gaan ze het alweer verplicht stellen om op kantoor te komen. Op zich heb ik er geen moeite mee naar kantoor te komen, ook vrijwillig gedaan de afgelopen weken, maar de manier waarop dit vermeld is steekt mij een beetje, vooral het 'oh wij hebben een andere interpretatie dan het kabinet omdat wij denken dat het zo is' vind ik lachwekkend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Even melden, dan leren ze het wel af.
https://www.inspectieszw.nl/melden/corona
Goede inhoudelijke reactie, dank voor deze uitermate waardevolle toevoeging aan dit topic.quote:
Weten kennelijk niet dat elke besmetting in een kantoorruimte leidt tot massale besmetting. Eén zieke medewerker ertussen en na een week zit bijna iedereen thuis met covid-19.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ons bedrijf heeft gister medewerkers een mail gedaan, dat ze het niet eens zijn met het kabinet en de regels voor thuiswerken anders interpreteren; ze willen minimaal 50% bezetting op kantoor (terwijl het thuiswerken de afgelopen periode geen omzet verlies heeft gekost).
Echt idioot. Ik dacht echt dat we als bedrijf zouden kiezen voor juist meer thuiswerken na deze periode, maar zelfs in deze periode gaan ze het alweer verplicht stellen om op kantoor te komen. Op zich heb ik er geen moeite mee naar kantoor te komen, ook vrijwillig gedaan de afgelopen weken, maar de manier waarop dit vermeld is steekt mij een beetje, vooral het 'oh wij hebben een andere interpretatie dan het kabinet omdat wij denken dat het zo is' vind ik lachwekkend.
Walgelijk ditquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Even melden, dan leren ze het wel af.
https://www.inspectieszw.nl/melden/corona
Kan niet, cijfers kloppen niet. Als de cijfers nou hoger zouden zijn, dan klopt het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:01 schreef Tinos85 het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 23 mei 2020
Positief geteste personen
45.064* (+176)
Ziekenhuisopnames 11.659
(+10)
Overleden personen
5.811** (+23)
Weekenddip.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:06 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kan niet, cijfers kloppen niet. Als de cijfers nou hoger zouden zijn, dan klopt het wel.
Machtsgeile managers heb je helaas bijna overal, zonder personeel op de werkvloer voelen die zich al snel (terecht) nutteloos.quote:
Wat een mongolen daar. Ik zou mooi thuis blijven werken. Laat ze maar lekker de blafhoest krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
is het nog net te vroeg voorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:10 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen we op basis van het aantal ziekenhuisopnames al voorzichtig concluderen dat de versoepelingen van 11 mei weinig effect lijken te hebben op de R?
Het staat dan ook niet vast in de wet het is een advies. Als de werkgever zegt maandag verwacht ik je weer op kantoor dan kan dat. Anders gevalletje werkweigering.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Machtsgeile managers heb je helaas bijna overal, zonder personeel op de werkvloer voelen die zich al snel (terecht) nutteloos.
[..]
Je moet je afvragen of je sowieso voor dat soort idioten moet willen werken. Ik niet iedergeval. De werkgever heeft zich maar te schikken naar de situatie en als hij dat niet doet heeft hij een probleem. Voor hem 10 anderen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het staat dan ook niet vast in de wet het is een advies. Als de werkgever zegt maandag verwacht ik je weer op kantoor dan kan dat. Anders gevalletje werkweigering.
Ontslag nemen zou ik niet zo snel doen in deze tijd..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je sowieso voor dat soort idioten moet willen werken. Ik niet iedergeval. De werkgever heeft zich maar te schikken naar de situatie en als hij dat niet doet heeft hij een probleem. Voor hem 10 anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |