abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193261076
Nieuw deel :)

- Nee -
pi_193261097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:01 schreef Womanly het volgende:

[..]

Misschien is het de corona poopout ofzo.
Ja heeft weinig zin om daarmee bezig te gaan als het niet stroomt, geen zin hebt. Dan werkt het meestal toch niet. Dus maybe later
Misschien wel waar ja, ik kan de allergie die ik zelf ervaar alleen niet zo goed plaatsen. In het verleden worstelde ik me wel door de eerste chats heen en ging ik gewoon op date.
pi_193261154
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:10 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niemand aan het dissen. Ik geef juist aan dat het continu gebruik van me waar mij moet staan gewoon storend is. Ik gok dat Generation Alpha dat hier wel uit begreep.
Ok ^O^
just checking.


quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien wel waar ja, ik kan de allergie die ik zelf ervaar alleen niet zo goed plaatsen. In het verleden worstelde ik me wel door de eerste chats heen en ging ik gewoon op date.
Ja deze crisis heeft invloed op een hele hoop mensen. De wereld ziet er ineens anders uit. Daten is anders dan normaal. Dus ja, best plausibel.
pi_193261165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Womanly het volgende:

Ja deze crisis heeft invloed op een hele hoop mensen. De wereld ziet er ineens anders uit. Daten is anders dan normaal. Dus ja, best plausibel.
Heb er inmiddels ook 1 gecrashte relatie opzitten, dat kan ook meespelen. ;)
pi_193261200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb er inmiddels ook 1 gecrashte relatie opzitten, dat kan ook meespelen. ;)
Zeker. Afhankelijk van het verloop van de relatie, hoe het geëindigd is en hoe je je daaronder voelt kan dat wel wat tijd/energie in beslag nemen om dat een plek te geven.
pi_193261272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef Womanly het volgende:

[..]

Zeker. Afhankelijk van het verloop van de relatie, hoe het geëindigd is en hoe je je daaronder voelt kan dat wel wat tijd/energie in beslag nemen om dat een plek te geven.
Is inmiddels al wel weer even geleden, maar het zit denk ik toch dieper dan ik dacht. Misschien ook omdat de aanloop naar de relatie destijds lang was en ik dat nu ook weer projecteer op nieuwe dates. Dan denk je toch al snel aan wat je er allemaal in "moet" investeren voor je weer een relatie hebt, en als het dan net niet goed genoeg voelt stop je er al weer mee.

Plus, ik blijf het een lastig startpunt vinden dat je allebei zegt iets serieus te willen aan het begin van een datingperiode. Dat haalt meteen alle seksuele spanning weg, dan wordt het echt zo'n uitwisselen van rationele denkbeelden.
pi_193261590
Is Tinder Passport nog steeds gratis? Dan weet ik dat ik nog even moet wachten met een account aanmaken :')
pi_193261616
Weet niet goed hoe het te omschrijven maar wat generationalpha zegt, met dat serieus in het achterhoofd verval je wel snel in soort van checklisten af te lopen of iemand voor langere tijd ook voldoet in een perfect 2,5 kinderen en retriever plaatje. Soms moet zoiets ook gewoon groeien uit iets wat bij voorbaat weinig kans leek te hebben maar door dat 'serieus' is dat vaak voortijdig de nek omgedraaid. Alsof je ipv twister in je ondergoed alleen maar zwaar politieke vragen bij triviant zit te spelen.
pi_193261755
Hoe kan je nou diepgang bereiken in een gesprek als de tegenpartij maar een afwachtende houding heeft met waar je mee zal komen?

Veel mensen die diepgang verwacht, willen, eisen, doen zelf niks om die diepgang te bereiken.
Op dating apps zijn heel veel mensen passief bezig, ook al presenteren zij een actief plaatje.

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:46 schreef Huck_ het volgende:
Is Tinder Passport nog steeds gratis? Dan weet ik dat ik nog even moet wachten met een account aanmaken :')
Neem Bumble. :Y
pi_193262078
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:56 schreef Gruj0 het volgende:

Neem Bumble. :Y
Heb ik geprobeerd.

Heel veel matches maar niemand die praat _O- daarna verdwijnt de match weer *O*
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:22:23 #11
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193262222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:14 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd.

Heel veel matches maar niemand die praat _O- daarna verdwijnt de match weer *O*
Bumble is inderdaad de mindere versie van Tinder.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:38:22 #12
436222 Japepk
Padvinder
pi_193262532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:35 schreef Solid-Snake het volgende:
Voor de grap maar weer eens Tinder geïnstalleerd. Qua foto's zit het volgens mij wel goed, want ze zijn allemaal populair op Instagram en Paiq.

Qua profiel tekst weet ik nooit echt zo goed wat te plaatsen, dus daar maar een beetje onzin geplaats,

Alleen helaas nog niet echt veel succes tot nu toe, maar misschien gaat dat altijd zo in het begin :+
Ik heb me ook weer wat fanatieker op de datingapps gestort, maar met weinig resultaat inderdaad. Qua uiterlijk is alles wat ik tegenkom vaak prima, dus de meeste swipes zijn wel naar rechts. Vaak ontbreekt extra info op het profiel, als dat er wel staat is dat wel meegenomen. Maar zo bedroevend weinig matches inderdaad. Ik heb helaas geen strakke sportschool of strandfoto's maar inderdaad gewoon de foto's die het op insta goed doen met daarbij in leuke bewoording hoe mijn leven er een beetje uit ziet.

Meer mensen met die ervaring? Tips? Ik ben voornamelijk actief op Tinder en Happn. Andere datingapps lijken me meer van hetzelfde. Het is gewoon zo jammer dat je overal wederzijds moet liken. Ik heb grindr weleens gezien en eigenlijk is dat veel beter. Daar zouden ze een heteroversie van moeten maken. Gewoon gesprekken kunnen starten, dat kun je altijd nog afhouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Japepk op 22-05-2020 20:47:11 ]
't Echte en 't ware!
pi_193262577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Weet niet goed hoe het te omschrijven maar wat generationalpha zegt, met dat serieus in het achterhoofd verval je wel snel in soort van checklisten af te lopen of iemand voor langere tijd ook voldoet in een perfect 2,5 kinderen en retriever plaatje. Soms moet zoiets ook gewoon groeien uit iets wat bij voorbaat weinig kans leek te hebben maar door dat 'serieus' is dat vaak voortijdig de nek omgedraaid. Alsof je ipv twister in je ondergoed alleen maar zwaar politieke vragen bij triviant zit te spelen.
Inderdaad ja. Soms denk ik ook weleens: Speelden we maar twister in ons ondergoed nu, dan konden we al dat serieuze geleuter besparen. :D

Tegelijkertijd is het "ik wil gezellig wat drinken en dan zie ik het wel" ook doodvermoeiend en zonder focus. Uiteindelijk wil je toch gewoon een relatie.
pi_193262672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik heb me ook weer wat fanatieker op de datingapps gestort, maar met weinig resultaat inderdaad. Qua uiterlijk is alles wat ik tegenkom vaak prima, dus de meeste swipes zijn wel naar rechts. Vaak ontbreekt extra info op het profiel, als dat er wel staat is dat wel meegenomen. Maar zo bedroevend weinig matches inderdaad. Ik heb helaas geen strakke sportschool of strandfoto's maar inderdaad gewoon de foto's die het op insta goed doen met daarbij in leuke bewoording hoe mijn leven er een beetje uit ziet.

Meer mensen met die ervaring? Tips? Ik ben voornamelijk actief op Tinder en Happn. Andere datingapps lijken me meer van hetzelfde. Het is gewoon klote dat je overal wederzijds moet lijken. Ik heb grindr weleens gezien en eigenlijk is dat veel beter. Daar zouden ze een heteroversie van moeten maken. Gewoon gesprekken kunnen starten, dat kun je altijd nog afhouden.
Terwijl ik in real life niet per se te klagen heb. Ik heb wel een aantal mooie vrouwen gedate, of one night stands mee gehad.

Maar om de een of andere reden is het op Tinder anders :+
pi_193262714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Terwijl ik in real life niet per se te klagen heb. Ik heb wel een aantal mooie vrouwen gedate, of one night stands mee gehad.

Maar om de een of andere reden is het op Tinder anders :+
Heb je wel veel matches?
pi_193262759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb je wel veel matches?
Nee. Daarom juist.

Maar ik heb pas sinds 4 uur geleden ofzo Tinder weer geïnstalleerd.
pi_193262954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik heb me ook weer wat fanatieker op de datingapps gestort, maar met weinig resultaat inderdaad. Qua uiterlijk is alles wat ik tegenkom vaak prima, dus de meeste swipes zijn wel naar rechts. Vaak ontbreekt extra info op het profiel, als dat er wel staat is dat wel meegenomen. Maar zo bedroevend weinig matches inderdaad. Ik heb helaas geen strakke sportschool of strandfoto's maar inderdaad gewoon de foto's die het op insta goed doen met daarbij in leuke bewoording hoe mijn leven er een beetje uit ziet.

Meer mensen met die ervaring? Tips? Ik ben voornamelijk actief op Tinder en Happn. Andere datingapps lijken me meer van hetzelfde. Het is gewoon zo jammer dat je overal wederzijds moet liken. Ik heb grindr weleens gezien en eigenlijk is dat veel beter. Daar zouden ze een heteroversie van moeten maken. Gewoon gesprekken kunnen starten, dat kun je altijd nog afhouden.
Ik vind het op tinder vaak te mooi. Niet omdat ik de lat voor mezelf te laag leg maar veel van die dames staan er iets te gelikt en alles geweldig op. Maar misschien is dat een persoonlijk ding. Ben meer van iemand mooi vinden met een imperfectie ergens of in ieder geval niet teveel je best doen om er super op te staan. En profieltekst vind ik ook vaak wel bepalend. Lange tekst maar gevuld met wereldreiziger, wijntje, festivals etc etc zie ik te vaak en gaap. Geen tekst vind ik ook jammer want wil wel kleine indicatie hebben van persoon bij de foto. Maar is vast voor een ieder weer anders. Zal wel afhangen van je doel op tinder ook.
pi_193263072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee. Daarom juist.

Maar ik heb pas sinds 4 uur geleden ofzo Tinder weer geïnstalleerd.
Komt wel. Of ze terug reageren is een tweede.
pi_193263141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Komt wel. Of ze terug reageren is een tweede.
Ja daarom. Het is meer dat ik dacht van, laat ik het weer eens proberen en zien wat het oplevert.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:11:01 #20
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193263167
Hoe zorg je ervoor dat je niet helemaal krankzinnig te worden om met elke vrouw hetzelfde gesprek aan te gaan? Hoe versnel/versoepel je dit hele elkaar leren kennen proces. Niet iedereen wil gelijk meeten dus dan zit je eerst 2 weken lang via je telefoon dat ene te doen wat je al honderd keer hebt gedaan.
pi_193263671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja daarom. Het is meer dat ik dacht van, laat ik het weer eens proberen en zien wat het oplevert.
Tinder is vaak heel veel energie er in pompen en heel weinig terug krijgen.
pi_193263788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik vind het op tinder vaak te mooi. Niet omdat ik de lat voor mezelf te laag leg maar veel van die dames staan er iets te gelikt en alles geweldig op. Maar misschien is dat een persoonlijk ding. Ben meer van iemand mooi vinden met een imperfectie ergens of in ieder geval niet teveel je best doen om er super op te staan. En profieltekst vind ik ook vaak wel bepalend. Lange tekst maar gevuld met wereldreiziger, wijntje, festivals etc etc zie ik te vaak en gaap. Geen tekst vind ik ook jammer want wil wel kleine indicatie hebben van persoon bij de foto. Maar is vast voor een ieder weer anders. Zal wel afhangen van je doel op tinder ook.
Het is te standaard geworden allemaal ja.
pi_193264447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:38 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik heb me ook weer wat fanatieker op de datingapps gestort, maar met weinig resultaat inderdaad. Qua uiterlijk is alles wat ik tegenkom vaak prima, dus de meeste swipes zijn wel naar rechts. Vaak ontbreekt extra info op het profiel, als dat er wel staat is dat wel meegenomen. Maar zo bedroevend weinig matches inderdaad. Ik heb helaas geen strakke sportschool of strandfoto's maar inderdaad gewoon de foto's die het op insta goed doen met daarbij in leuke bewoording hoe mijn leven er een beetje uit ziet.

Meer mensen met die ervaring? Tips? Ik ben voornamelijk actief op Tinder en Happn. Andere datingapps lijken me meer van hetzelfde. Het is gewoon zo jammer dat je overal wederzijds moet liken. Ik heb grindr weleens gezien en eigenlijk is dat veel beter. Daar zouden ze een heteroversie van moeten maken. Gewoon gesprekken kunnen starten, dat kun je altijd nog afhouden.
Ik denk niet dat dat gaat werken. Vrouwen ontvangen nu al vele berichten door allerlei matches. Wanneer iedereen vrij gesprekken kan starten zal het helemaal niet meer te doen zijn voor de vrouw om juist te kunnen filteren en voor de man om er überhaupt doorheen te komen.

En het verdienmodel dan? Wel eens over nagedacht? Gesprekken starten zonder match kost op bijna elke site en app geld. Het merendeel van de mensen zal niet willen betalen.
pi_193266909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Terwijl ik in real life niet per se te klagen heb. Ik heb wel een aantal mooie vrouwen gedate, of one night stands mee gehad.

Maar om de een of andere reden is het op Tinder anders :+
Soms is het ook alsof Tinder matches niet aangeeft. En dan ineens uit het niets heb je weer matches (mensen die je al eeuwen geleden geliked had).

Wat ik vooral merk is dat vrouwen van de een naar de ander hoppen. Zodra er op een moment iets anders interessants voorbij komt, laten ze, ongeacht hoe lang je al chat en hoe leuk het was, gewoon helemaal niets meer horen. 90% van de vrouwen worden ghosts.
pi_193267724
Paiq is ook niks meer. Fototoernooi schrok ik me kapot van de foto's, geen top 5 van te maken. En 2 speeddates die weer worden beëindigd na 10 minuten chatten na het zien van de foto's, over en weer trouwens. Lijkt wel alsof dat samen met Badoo het afvoerputje is geworden.. mensen die niet op Tinder slagen ofzo en de foto's een beetje spannend houden.
pi_193267746
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Soms is het ook alsof Tinder matches niet aangeeft. En dan ineens uit het niets heb je weer matches (mensen die je al eeuwen geleden geliked had).

Wat ik vooral merk is dat vrouwen van de een naar de ander hoppen. Zodra er op een moment iets anders interessants voorbij komt, laten ze, ongeacht hoe lang je al chat en hoe leuk het was, gewoon helemaal niets meer horen. 90% van de vrouwen worden ghosts.
Ja, ergens neem ik het ook niet persoonlijk.
pi_193267972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:41 schreef Cockwhale het volgende:

Wat ik vooral merk is dat vrouwen van de een naar de ander hoppen. Zodra er op een moment iets anders interessants voorbij komt, laten ze, ongeacht hoe lang je al chat en hoe leuk het was, gewoon helemaal niets meer horen. 90% van de vrouwen worden ghosts.
Jep. Maarja als je als vrouw 20 van die schijtlollige gesprekken voert dan spring je uiteindelijk toch weer naar de knapste gok ik.
pi_193272543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja, ergens neem ik het ook niet persoonlijk.
Nee, inderdaad. Ik heb in het echie ook veel meer flirts, bijvoorbeeld tijdens het uitgaan, en ook van veel knappere vrouwen. Op tinder zijn de vrouwen denk ik geneigd om voor de mooiste koppies te gaan. Niet dat ik lelijk ben, maar ik heb niet per se een typische Chad hoofd. In de praktijk heb ik meer profijt van mijn lengte en breedte, houding, uitstraling, blik etc.
pi_193273792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jep. Maarja als je als vrouw 20 van die schijtlollige gesprekken voert dan spring je uiteindelijk toch weer naar de knapste gok ik.
Nee.. naar de leukste.
pi_193274545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee.. naar de leukste.
Meest grappige die een goed gesprek gaande kan houden, geïnteresseerd en open is, geen hidden agenda lijkt te hebben en niet vastzit in een jamaardenken.

Blijf vooral denken dat het aan uiterlijk ligt ipv iets waar je zelf veel invloed op uit kunt oefenen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193275094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meest grappige die een goed gesprek gaande kan houden, geïnteresseerd en open is, geen hidden agenda lijkt te hebben en niet vastzit in een jamaardenken.

Blijf vooral denken dat het aan uiterlijk ligt ipv iets waar je zelf veel invloed op uit kunt oefenen :D
Toch kun je ook aan je uiterlijk vaak best wat doen.

De meest goed uitziende man is vaak de man die goed voor zichzelf zorgt. Zowel fysiek als qua kleding :)
En dat kun je weldegelijk leren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Uhmmpie op 23-05-2020 16:42:53 ]
pi_193275434
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meest grappige die een goed gesprek gaande kan houden, geïnteresseerd en open is, geen hidden agenda lijkt te hebben en niet vastzit in een jamaardenken.

Blijf vooral denken dat het aan uiterlijk ligt ipv iets waar je zelf veel invloed op uit kunt oefenen :D
Hoe kan het niet aan het uiterlijk liggen, als je op tinder na nog geen woord uit te hebben gewisseld, niet geliked wordt, of vrijwel direct geghost wordt? Hoe kan het tijdens het uitgaan, zonder een woord te wisselen, wel interesse is? Hoe kom je tot de logica dat dat te maken heeft met de capaciteit om een gesprek gaande te houden?

Meest grappige? Dus een man is een clown die dient te vermaken? Ik zie vrouwen amper grappig zijn of hun best doen om een gesprek gaande te houden.
pi_193275803
Cause they're just not that into you...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:18:13 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193276728
Tinder is een beetje vergelijkbaar met marktplaats, 9 van de 10 keer reageren ze niet en als ze dat wel doen dan bieden ze onrealistisch. :s)

Als we allemaal net even die 5% extra moeite doen dan zou het al een stuk leuker worden voor beide kanten.
pi_193276752
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
Tinder is een beetje vergelijkbaar met marktplaats, 9 van de 10 keer reageren ze niet en als ze dat wel doen dan bieden ze onrealistisch. :s)
Jammer. En wat ga je nu doen?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:25:32 #36
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193276823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:20 schreef Womanly het volgende:

[..]

Jammer. En wat ga je nu doen?
Verwaande vrouw gespot.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:25:43 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193276826
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:20 schreef Womanly het volgende:

[..]

Jammer. En wat ga je nu doen?
Ben eigenlijk weinig actief, eergisteren dan even gekeken na maanden en toen 4 matches waarvan er eentje meteen weg was, 1 constant zat te hameren op opleiding en verder was er geen zinnig gesprek mee te voeren, en 2 die niet gereageerd hebben.

Dus over een maand kijk ik wel weer eens. :P
pi_193276847
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben eigenlijk weinig actief, eergisteren dan even gekeken na maanden en toen 4 matches waarvan er eentje meteen weg was, 1 constant zat te hameren op opleiding en verder was er geen zinnig gesprek mee te voeren, en 2 die niet gereageerd hebben.

Dus over een maand kijk ik wel weer eens. :P
Heb je wel andere type apps geprobeerd? Of is het dan hetzelfde.
pi_193276868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:25 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Verwaande vrouw gespot.
Snap niet wat er verwaand is aan een vraag stellen maar oke
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:35:37 #40
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193276966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:27 schreef Womanly het volgende:

[..]

Heb je wel andere type apps geprobeerd? Of is het dan hetzelfde.
Wisselt een beetje per app, maar over het algemeen wel ja. Tinder is een wat bredere keuze en minder vrouwen met kinderen hoewel 80-90% geen normaal gesprek kan voeren. HP is wat serieuzer wat dat betreft en paiq zit daar een beetje tussenin.
pi_193277020
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wisselt een beetje per app, maar over het algemeen wel ja. Tinder is een wat bredere keuze en minder vrouwen met kinderen hoewel 80-90% geen normaal gesprek kan voeren. HP is wat serieuzer wat dat betreft en paiq zit daar een beetje tussenin.
Toch hoor je ook wel succesverhalen, alsin relaties. Zijn dat dan de uitzonderingen ofzo. Wat HP is weet ik niet hij stuurt me door naar laptops :P
Ken ook iemand die had een date via Hinge. Die app schijnt ook meer op persoonlijkheid enzo te richten.
pi_193277642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cause they're just not that into you...
Dat is wel wat flauw.
pi_193277683
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is wel wat flauw.
Nee. Dat is realistsch. Je triggert (nog) niet. En dat geeft helemaal niet, dat zegt iets over de match.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193279055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Ik heb in het echie ook veel meer flirts, bijvoorbeeld tijdens het uitgaan, en ook van veel knappere vrouwen. Op tinder zijn de vrouwen denk ik geneigd om voor de mooiste koppies te gaan. Niet dat ik lelijk ben, maar ik heb niet per se een typische Chad hoofd. In de praktijk heb ik meer profijt van mijn lengte en breedte, houding, uitstraling, blik etc.
Oke deze keer nam ik het iets meer persoonlijk, maar dat is meer omdat het zo typisch is.

Denk je een leuke match te hebben, stuur je een origineel bericht dat slaat op mijn profiel tekst. 2 uur later ben je ontmatched. :')

Ik zal dat soort mensen echt serieus nooit kunnen begrijpen. Ik heb eigenlijk nu alweer zin om Tinder er gewoon af te flikkeren.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 21:10:39 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193279369
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:39 schreef Womanly het volgende:

[..]

Toch hoor je ook wel succesverhalen, alsin relaties. Zijn dat dan de uitzonderingen ofzo. Wat HP is weet ik niet hij stuurt me door naar laptops :P
Ken ook iemand die had een date via Hinge. Die app schijnt ook meer op persoonlijkheid enzo te richten.
Oh dat zal best, alleen op krijg ik veelal het idee dat levenservaring nogal eens ontbreekt en men denk dat een relatie maar aan komt waaien en alles eenrichtingsverkeer is of dat het meteen raak moet zijn.
Hier ben ik er eigenlijk altijd open ingegaan en zie ik dat allemaal wel en gaat er gewoon tijd overheen, maar het lijkt meer alles of niets te zijn terwijl er enorm veel tussenin zit. :)

Uiteindelijk zijn veel van die apps natuurlijk ook een pot nat.

HP, Happypancake ;) de andere in inderdaad van de laptops :D
pi_193280669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cause they're just not that into you...
Waarom zeg je dan dat het niet om uiterlijk gaat? Man man man, vrouwen...
pi_193280735
Ik heb een vraag over Tinder.

Krijgen de mensen die jij te zien krijgt jou ook te zien? Of is het mogelijk dat je iemand swipet terwijl je niet in zijn/haar age range valt?

Ik heb de age range (leeftijden die je zelf langs krijgt) op 20-31 gezet en het valt me op dat ik best wat 20- en 21-jarigen voorbij zie komen en ik heb zelfs al een leuke match gehad (alhoewel ze te jong voor mij is, ik zoek iemand van 25-31 jaar ofzo). Vind ik wel grappig, want waarom zou je als 21-jarige geïnteresseerd zijn in iemand van 10 jaar ouder?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2020 22:12:19 ]
pi_193280857
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke deze keer nam ik het iets meer persoonlijk, maar dat is meer omdat het zo typisch is.

Denk je een leuke match te hebben, stuur je een origineel bericht dat slaat op mijn profiel tekst. 2 uur later ben je ontmatched. :')

Ik zal dat soort mensen echt serieus nooit kunnen begrijpen. Ik heb eigenlijk nu alweer zin om Tinder er gewoon af te flikkeren.
Ik vind het ook raar, maar het kan zijn dat ze je per ongeluk heeft geliked. Kun je wmb dan gewoon zeggen, maarja..
pi_193280941
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:11 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik heb een vraag over Tinder.

Krijgen de mensen die jij te zien krijgt jou ook te zien? Of is het mogelijk dat je iemand swipet terwijl je niet in zijn/haar age range valt?

Ik heb de age range (leeftijden die je zelf langs krijgt) op 20-31 gezet en het valt me op dat ik best wat 20- en 21-jarigen voorbij zie komen en ik heb zelfs al een leuke match gehad (alhoewel ze te jong voor mij is, ik zoek iemand van 25-31 jaar ofzo). Vind ik wel grappig, want waarom zou je als 21-jarige geïnteresseerd zijn in iemand van 10 jaar ouder?
Waarom een range vanaf 20 terwijl je vanaf 25 zoekt dan.
Jongere meiden die een man zoeken van 10 jaar ouder zijn misschien wat serieuzer en willen een volwassen man en ook kans dat ze een kinderwens hebben en een oudere man is daar waarschijnlijk eerder aan toe dan haar leeftijdsgenoten.
pi_193281040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Soms is het ook alsof Tinder matches niet aangeeft. En dan ineens uit het niets heb je weer matches (mensen die je al eeuwen geleden geliked had).

Wat ik vooral merk is dat vrouwen van de een naar de ander hoppen. Zodra er op een moment iets anders interessants voorbij komt, laten ze, ongeacht hoe lang je al chat en hoe leuk het was, gewoon helemaal niets meer horen. 90% van de vrouwen worden ghosts.
Vrouwen zijn qua chatten onnavolgbaar. Ik chat met een chick via instagram (uitgewisseld via tinder) en het gaat af en aan. Zelfs spraakberichten mee uitgewisseld en hele gesprekken gevoerd waarbij keihard wordt geflirt en vervolgens gaat ze weer een paar weken koud. Wat niet echt helpt is dat ze 10K followers heeft en waarschijnlijk dus ziek veel aandacht.
pi_193281096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:19 schreef Womanly het volgende:

[..]

Waarom een range vanaf 20 terwijl je vanaf 25 zoekt dan.
Jongere meiden die een man zoeken van 10 jaar ouder zijn misschien wat serieuzer en willen een volwassen man en ook kans dat ze een kinderwens hebben en een oudere man is daar waarschijnlijk eerder aan toe dan haar leeftijdsgenoten.
Ik heb vanaf het begin de age range vrij ruim staan om de kans op matches te vergroten en eerlijk gezegd ook omdat vrouwen van 20, 21 potentieel ook interessant voor mij kunnen zijn (dacht ik). Zitten leuke dames tussen en wie weet loop je tegen iets aan, maar vaak twijfel ik of ze niet in een totaal andere fase van hun leven zitten.

Als ze echt serieus zijn is dat wel een dikke pre trouwens.
pi_193281163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar, maar het kan zijn dat ze je per ongeluk heeft geliked. Kun je wmb dan gewoon zeggen, maarja..
Ja ik heb de app er alweer afgeflikkerd. Had ook een match met een andere dame die dan helemaal niks terug zegt.

Ik weet dan alweer helemaal precies hoe het gaat. Ik wacht wel gewoon totdat we weer naar een cafe kunnen :+
pi_193281246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik heb de app er alweer afgeflikkerd. Had ook een match met een andere dame die dan helemaal niks terug zegt.

Ik weet dan alweer helemaal precies hoe het gaat. Ik wacht wel gewoon totdat we weer naar een cafe kunnen :+
Na twee zwijgende matches alweer gestopt?

Dat gebeurt bij de vleet. Geen idee waarom je iemand zou liken om vervolgens diens bericht te negeren, maar sommige vrouwen gedragen zich als prinsesjes op dating apps vanwege de grote aandacht gok ik.

Gewoon doorgaan tot je die ene leuke te pakken hebt.
pi_193281260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin de age range vrij ruim staan om de kans op matches te vergroten en eerlijk gezegd ook omdat vrouwen van 20, 21 potentieel ook interessant voor mij kunnen zijn (dacht ik). Zitten leuke dames tussen en wie weet loop je tegen iets aan, maar vaak twijfel ik of ze niet in een totaal andere fase van hun leven zitten.

Als ze echt serieus zijn is dat wel een dikke pre trouwens.
Grotendeels zullen ze in een andere levensfase zitten dan jij ja. Of dat werkt zou je moeten uitvinden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik heb de app er alweer afgeflikkerd. Had ook een match met een andere dame die dan helemaal niks terug zegt.

Ik weet dan alweer helemaal precies hoe het gaat. Ik wacht wel gewoon totdat we weer naar een cafe kunnen :+
Dat is wel snel :D
Maar als je het zat bent dan werkt het ook niet.
pi_193281374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Grotendeels zullen ze in een andere levensfase zitten dan jij ja. Of dat werkt zou je moeten uitvinden.
[..]

Dat is wel snel :D
Maar als je het zat bent dan werkt het ook niet.
Dat sowieso.

Maar je bent dus zichtbaar bij iedereen die je zelf langs krijgt?
pi_193281563
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:37 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Maar je bent dus zichtbaar bij iedereen die je zelf langs krijgt?
Denk dat je wel iemand kan swipen die niet in de ander zn filter past..misschien meer als suggestie dat diegene je heeft geliked. Zou me niks verbazen.
pi_193281626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:45 schreef Womanly het volgende:

[..]

Denk dat je wel iemand kan swipen die niet in de ander zn filter past..misschien meer als suggestie dat diegene je heeft geliked. Zou me niks verbazen.
Zou goed kunnen idd
pi_193281635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Na twee zwijgende matches alweer gestopt?

Dat gebeurt bij de vleet. Geen idee waarom je iemand zou liken om vervolgens diens bericht te negeren, maar sommige vrouwen gedragen zich als prinsesjes op dating apps vanwege de grote aandacht gok ik.

Gewoon doorgaan tot je die ene leuke te pakken hebt.
Het had ook te maken met het feit dat mijn pool allemaal van dezelfde type dames waren.

Mooie dames verder, maar vaak hebben die altijd een bepaald type waar ze naar opzoek zijn en ik val daar zelf niet onder is mijn ervaring. :+
pi_193281680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het had ook te maken met het feit dat mijn pool allemaal van dezelfde type dames waren.

Mooie dames verder, maar vaak hebben die altijd een bepaald type waar ze naar opzoek zijn en ik val daar zelf niet onder is mijn ervaring. :+
Wat voor type zou dat dan zijn? Ligt misschien aan de diversiteit wat je zelf swipet of het gebrek daaraan.

Ik heb best diverse matches.
pi_193282017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:49 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Wat voor type zou dat dan zijn? Ligt misschien aan de diversiteit wat je zelf swipet of het gebrek daaraan.

Ik heb best diverse matches.
Vooral allemaal van die instagram meiden. Nu heb ik zelf ook gewoon instagram met goede foto’s.

Maar ik ben meer de “Cute, Decent” type jongen. Of zo word ik in ieder geval vaak omschreven.
pi_193282442
Heb wel een leuk gesprekje alleen blijkt wel dat hij elke dag rookt en soms ook blowt. Ik hou daar totaal niet van. Zouden jullie op een date gaan om toch te kijken of bij voorbaat het al afkappen?
pi_193282542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Womanly het volgende:
Heb wel een leuk gesprekje alleen blijkt wel dat hij elke dag rookt en soms ook blowt. Ik hou daar totaal niet van. Zouden jullie op een date gaan om toch te kijken of bij voorbaat het al afkappen?
Ik zou nooit met een roker gaan, vind het walgelijk. Maar alleen om een leuk gesprekje wil je daar voorbij kijken? Geloof er geen reet van dat dat de reden is.

Volgens mij kun je met minstens 80% van de mensen een erg leuk gesprek hebben. Maar alleen als iemand aantrekkelijk is, ervaar je het als een leuk gesprek (zelfs als het standaard 'hoe gaat ie' is) . Zo niet, dan cynisch, ongeinteresseerd, nitpicken, kortaf. Al zijn de woorden letterlijk hetzelfde.
pi_193282701
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zou nooit met een roker gaan, vind het walgelijk. Maar alleen om een leuk gesprekje wil je daar voorbij kijken? Geloof er geen reet van dat dat de reden is.

Volgens mij kun je met minstens 80% van de mensen een erg leuk gesprek hebben, als je diegene aantrekkelijk vindt (en wederzijds is).
Hoezo zou dat geen reden kunnen zijn?
Is toch gewoon een vraag.

Soms kunnen mensen eisen hebben of een beeld van iemand en komen ze met het tegenovergestelde thuis.
Het is meer in hoeverre spelen bepaalde voorkeuren en eisen mee.

In mijn geval mbt het roken/blowen zou ik het niet snel doen. Maar kan ook zonde zijn als je een leuk iemand misloopt. Dat is dus de basis van de vraag.
  zondag 24 mei 2020 @ 00:04:23 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193283100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Womanly het volgende:
Heb wel een leuk gesprekje alleen blijkt wel dat hij elke dag rookt en soms ook blowt. Ik hou daar totaal niet van. Zouden jullie op een date gaan om toch te kijken of bij voorbaat het al afkappen?
Ligt er net aan hoe je er zelf in staat, ik heb ook echt niks met roken maar als ik er geen last van heb verder en diegene rekening met je houdt, waarom niet :)
pi_193283675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:44 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoezo zou dat geen reden kunnen zijn?
Is toch gewoon een vraag.

Soms kunnen mensen eisen hebben of een beeld van iemand en komen ze met het tegenovergestelde thuis.
Het is meer in hoeverre spelen bepaalde voorkeuren en eisen mee.

In mijn geval mbt het roken/blowen zou ik het niet snel doen. Maar kan ook zonde zijn als je een leuk iemand misloopt. Dat is dus de basis van de vraag.
Iemand die weleens blowt is voor mij een no go. Moet iedereen zelf weten, maar ik zou geen innige relatie aan kunnen gaan met zo iemand. En ik heb een hekel aan wietlucht.

Maar het is net hoe je er zelf in staat en hoe belangrijk je het vindt.
pi_193283695
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Womanly het volgende:
Heb wel een leuk gesprekje alleen blijkt wel dat hij elke dag rookt en soms ook blowt. Ik hou daar totaal niet van. Zouden jullie op een date gaan om toch te kijken of bij voorbaat het al afkappen?
typisch
pi_193284827
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

typisch
Wat is typisch? Dit is zo wel een heel niets zeggende post... Zeg dan niks :')
pi_193284850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Womanly het volgende:
Heb wel een leuk gesprekje alleen blijkt wel dat hij elke dag rookt en soms ook blowt. Ik hou daar totaal niet van. Zouden jullie op een date gaan om toch te kijken of bij voorbaat het al afkappen?
Hmm ik zou niet gaan :)

Maar het ligt er maar net aan hoe erg je je stoort aan zoiets.
Verwachten dat ie er mee stopt.. lijkt me niet reeel.

(Overigens 2x gedate met een roker... stiekem toch wel. Viel toch wel mee te leven bleek... nog blijer nu met een lief die niet rookt.)
pi_193290732
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik heb de app er alweer afgeflikkerd. Had ook een match met een andere dame die dan helemaal niks terug zegt.

Ik weet dan alweer helemaal precies hoe het gaat. Ik wacht wel gewoon totdat we weer naar een cafe kunnen :+
Ik ben er eerst ook wel weer klaar mee.
pi_193291035
Wat ik me weleens afvraag als ik dit topic lees is wat "we" als fokcommunity precies verkeerd doen. Het grootste deel van de users (ben ik ook schuldig aan) zegt hier toch grotendeels hetzelfde. De datingapps zijn vermoeiend, mensen reageren niet, de gesprekken zijn saai etc.

Doen we iets fout? Ik lees zo weinig energievolle verhalen, het lijkt zo'n ontzettend getrek en geduw via die apps. Toch neemt het percentage mensen dat iemand vindt via een datingapp nog steeds toe.

quote:
Datingwebsites als Lexa, Relatieplanet en Pepper, en datingapps als Tinder, Happn en Grindr horen tegenwoordig bij de zoektocht naar een nieuwe partner. Eén op de drie vrijgezellen doet aan online dating en 14 procent van alle Nederlandse stellen kent elkaar via internet, blijkt uit cijfers van het CBS. "Online daten is niet meer weg te denken uit de paringsdans van de moderne mens", zegt Marcelino Lopez, schrijver van het boek Liefde in Tijden van Facebook.
Ik begrijp best dat er niet een gouden regel is maar toch begrijp ik de negatieve spiraal niet zo omdat ik toch het idee heb dat de meeste mensen in dit topic vrij normaal, intelligent en sociaal zijn.
pi_193291176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:21 schreef Generationalpha het volgende:
Wat ik me weleens afvraag als ik dit topic lees is wat "we" als fokcommunity precies verkeerd doen. Het grootste deel van de users (ben ik ook schuldig aan) zegt hier toch grotendeels hetzelfde. De datingapps zijn vermoeiend, mensen reageren niet, de gesprekken zijn saai etc.

Doen we iets fout? Ik lees zo weinig energievolle verhalen, het lijkt zo'n ontzettend getrek en geduw via die apps. Toch neemt het percentage mensen dat iemand vindt via een datingapp nog steeds toe.
[..]

Ik begrijp best dat er niet een gouden regel is maar toch begrijp ik de negatieve spiraal niet zo omdat ik toch het idee heb dat de meeste mensen in dit topic vrij normaal, intelligent en sociaal zijn.
Het komt er gewoon op neer dat het gewoon een vraag en aanbod situatie is.

Een van mijn beste vrienden heeft juist veel succes gehad op Tinder, en heeft nu ook een relatie.

Alleen hij is A, objectief heel knap. Doet modellenwerk en B, hij is tevens ook nog eens slim. Studeert aan een prestigieuze universiteit.

Hij vertelde mij over z'n eerste Tinder ervaring en het kwam er op neer dat hij binnen 2 uur al aan de 99+ likes zat. Hij heeft iets van 100 matches gehad en toen stond z'n teller nog steeds op 99+.

En ja, hij kon daardoor super kritisch worden. Maar het grappige was dat ook hij soms matches had die niet terug reageerde.
pi_193291186
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:21 schreef Generationalpha het volgende:
Wat ik me weleens afvraag als ik dit topic lees is wat "we" als fokcommunity precies verkeerd doen. Het grootste deel van de users (ben ik ook schuldig aan) zegt hier toch grotendeels hetzelfde. De datingapps zijn vermoeiend, mensen reageren niet, de gesprekken zijn saai etc.

Doen we iets fout? Ik lees zo weinig energievolle verhalen, het lijkt zo'n ontzettend getrek en geduw via die apps. Toch neemt het percentage mensen dat iemand vindt via een datingapp nog steeds toe.
[..]

Ik begrijp best dat er niet een gouden regel is maar toch begrijp ik de negatieve spiraal niet zo omdat ik toch het idee heb dat de meeste mensen in dit topic vrij normaal, intelligent en sociaal zijn.
Ik denk ook niet dat je kunt verwachten dat het altijd goed gaat en leuk is. Sommige tijden in je leven stromen dingen en andere tijden gaat het lastiger. Denk dat dat wel normaal is.
pi_193291214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat het gewoon een vraag en aanbod situatie is.

Een van mijn beste vrienden heeft juist veel succes gehad op Tinder, en heeft nu ook een relatie.

Alleen hij is A, objectief heel knap. Doet modellenwerk en B, hij is tevens ook nog eens slim. Studeert aan een prestigieuze universiteit.

Hij vertelde mij over z'n eerste Tinder ervaring en het kwam er op neer dat hij binnen 2 uur al aan de 99+ likes zat. Hij heeft iets van 100 matches gehad en toen stond z'n teller nog steeds op 99+.

En ja, hij kon daardoor super kritisch worden. Maar het grappige was dat ook hij soms matches had die niet terug reageerde.
Dat betekent hele goede foto's wat een wereld van verschil maakt. Naast natuurlijk knap te zijn
pi_193291231
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat betekent hele goede foto's wat een wereld van verschil maakt. Naast natuurlijk knap te zijn
Hij heeft zeker goede foto's. Maar die heb ik ook.

En hij gebruikt helemaal geen modellen foto's.
pi_193291247
Omdat het een omgekeerde volgorde is. Mensen vinden mensen leuk, vanwege een klik die mensen hebben met elkaar. Die klik is alleen echt als je elkaar in het echt ziet, voelt, ruikt etc.

Eigenlijk sla je met het appen of internetdaten die eerste stap over. Daarom is het moeilijk om gesprekken aan te haken, interesses te tonen etc.

Normaal zie je een leuk persoon ergens staan, of word je voorgesteld aan iemand. Je kunt daarbij gelijk haar of zijn stem horen, ziet hem of haar gelijk in drie dimensies, geen filters, geen poespas. Echt.

Bij internetdating, moet je eerst door een filter heen. Een filter van wat mensen wel of niet leuk vinden aan henzelf. Wat moet er wel in mijn profiel staan en wat niet.

Bij een echte date komt dan ineens naar voren, ze klinkt anders dan ik dacht, ze ziet er op de foto toch net iets anders uit, ze is niet zoals je dacht dat ze was.

En dat komt omdat je zelf een heel beeld creëert van iemand, zelfs hoe ze klinkt, eruit ziet en ruikt, voordat je haar daadwerkelijk hebt ontmoet. En het erge is, vaak is dat een perfect beeld. Het kán bijna alleen maar tegenvallen wanneer je diegene voor het eerst ziet.

Daarom zou ik zo snel mogelijk afspreken, ga niet weken/maanden lang chatten met iemand. Bel iemand op. Facetimen is ook nog een tussenweg. Maar het beste wat je kan doen, na de match. Gelijk afspreken, zodat je eerste indruk écht een eerste indruk is.
pi_193291515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:21 schreef Generationalpha het volgende:
Wat ik me weleens afvraag als ik dit topic lees is wat "we" als fokcommunity precies verkeerd doen. Het grootste deel van de users (ben ik ook schuldig aan) zegt hier toch grotendeels hetzelfde. De datingapps zijn vermoeiend, mensen reageren niet, de gesprekken zijn saai etc.

Doen we iets fout? Ik lees zo weinig energievolle verhalen, het lijkt zo'n ontzettend getrek en geduw via die apps. Toch neemt het percentage mensen dat iemand vindt via een datingapp nog steeds toe.
[..]

Ik begrijp best dat er niet een gouden regel is maar toch begrijp ik de negatieve spiraal niet zo omdat ik toch het idee heb dat de meeste mensen in dit topic vrij normaal, intelligent en sociaal zijn.
Geen 9 of 10 zijn qua uiterlijk is het enige goede antwoord hierop (7 of 8 zijn is niet voldoende voor 99% van de vrouwen op tinder), oftewel zoals vrouwen het noemen 'geen conversatie skills hebben' :')
  zondag 24 mei 2020 @ 18:29:23 #77
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193291881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Omdat het een omgekeerde volgorde is. Mensen vinden mensen leuk, vanwege een klik die mensen hebben met elkaar. Die klik is alleen echt als je elkaar in het echt ziet, voelt, ruikt etc.

Eigenlijk sla je met het appen of internetdaten die eerste stap over. Daarom is het moeilijk om gesprekken aan te haken, interesses te tonen etc.

Normaal zie je een leuk persoon ergens staan, of word je voorgesteld aan iemand. Je kunt daarbij gelijk haar of zijn stem horen, ziet hem of haar gelijk in drie dimensies, geen filters, geen poespas. Echt.

Bij internetdating, moet je eerst door een filter heen. Een filter van wat mensen wel of niet leuk vinden aan henzelf. Wat moet er wel in mijn profiel staan en wat niet.

Bij een echte date komt dan ineens naar voren, ze klinkt anders dan ik dacht, ze ziet er op de foto toch net iets anders uit, ze is niet zoals je dacht dat ze was.

En dat komt omdat je zelf een heel beeld creëert van iemand, zelfs hoe ze klinkt, eruit ziet en ruikt, voordat je haar daadwerkelijk hebt ontmoet. En het erge is, vaak is dat een perfect beeld. Het kán bijna alleen maar tegenvallen wanneer je diegene voor het eerst ziet.

Daarom zou ik zo snel mogelijk afspreken, ga niet weken/maanden lang chatten met iemand. Bel iemand op. Facetimen is ook nog een tussenweg. Maar het beste wat je kan doen, na de match. Gelijk afspreken, zodat je eerste indruk écht een eerste indruk is.
Valt wel mee.. Online elkaar leren kennen heeft ook voordelen. Ligt aan de mensen die het doen.

Eerste ontmoeting (na 7,5 week dagelijks appen) verliep bij mij prima omdat er al de nodige info over en weer was gestuurd. Ook waren er weinig verwachtingen.

Had echt al het idee dat ik die persoon al lang kende. Als je maar eerlijk bent in de chat. Gepspreksonderwerpen bedenken is dan een eitje op de date.

In het echt ging het contact net zo makkelijk door als online. Dat was dus ideaal. Neemt niet weg dat de echte klik pas blijkt na de eerste ontmoeting.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193293413
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen 9 of 10 zijn qua uiterlijk is het enige goede antwoord hierop (7 of 8 zijn is niet voldoende voor 99% van de vrouwen op tinder), oftewel zoals vrouwen het noemen 'geen conversatie skills hebben' :')
Kan, maar iedereen vergeet dat door Corona het aantal app gebruikers is toegenomen en de concurrentie van andere mannen en vrouwen daardoor vele malen groter is dan voorheen.
pi_193295986
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:34 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je kunt verwachten dat het altijd goed gaat en leuk is. Sommige tijden in je leven stromen dingen en andere tijden gaat het lastiger. Denk dat dat wel normaal is.
Klopt maar hier is het vrij eenzijdig niet leuk. Ik hoor, behalve van een incidentele vijftiger, zelden een positief verhaal hier. Alleen maar verhalen die slecht eindigen, als er al dates plaatsvinden. _O-
pi_193297038
quote:
_O-
En het origineel, van The Barnacle
pi_193297230
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen 9 of 10 zijn qua uiterlijk is het enige goede antwoord hierop (7 of 8 zijn is niet voldoende voor 99% van de vrouwen op tinder), oftewel zoals vrouwen het noemen 'geen conversatie skills hebben' :')
Mwa, dat weet ik niet zo. Er zijn ook vrouwen hier bij wie het niet lukt. (@Womanly etc.) Falen in daten is niet alleen een mannenprobleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2020 23:18:59 ]
pi_193298181
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, dat weet ik niet zo. Er zijn ook vrouwen hier bij wie het niet lukt. (@:Womanly etc.) Falen in daten is niet alleen een mannenprobleem.
Wat lukt er dan niet bij Womanly? Kan mij voorstellen dat als ze boven haar range selecteert, ze niet boven op de stapel eindigt. Probleem is dat vrouwen slechts 1 op 30 profielen oid naar rechts swipen, omdat de rest niet aan hun hoge standaard voldoen op tinder.

Daarnaast, ze wil wel haar afkeer van roken/blowen opzij zetten als de man knap.. ik bedoel leuk kan praten. (maar swiped ze ook een 7 of 8 in uiterlijk naar rechts? Bestaan die uberhaupt wel? Of is het of een 9+ of direct een 5-?) Ja, daten met iemand puur om uiterlijk (leuke gesprekken zijn alleen leuk vanwege uiterlijk, wat resulteert tot een positieve interpretatie van het geschrevene), terwijl je eigenlijk qua gedrag en waarden totaal niet klikt. Natuurlijk is dat een faal date, maar daar vraag je zelf om als je de signalen negeert.

Nu wachten op de vrouwen brigade die massaal hun 'picking order' komen verdedigen, want het draait niet om uiterlijk, maar om conversatieskillz :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Cockwhale op 25-05-2020 01:10:56 ]
pi_193298210
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, dat weet ik niet zo. Er zijn ook vrouwen hier bij wie het niet lukt. (@:Womanly etc.) Falen in daten is niet alleen een mannenprobleem.
Bij mij is het nu meer dat mijn motivatie er niet echt is. Voorheen heb ik weleens dates gehad en met sommige is het dan gewoon gezellig maar geen klik (van beide kanten) maar ik heb er ook een keer een relatie door gehad.
pi_193298547
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:39 schreef Womanly het volgende:

[..]

Bij mij is het nu meer dat mijn motivatie er niet echt is. Voorheen heb ik weleens dates gehad en met sommige is het dan gewoon gezellig maar geen klik (van beide kanten) maar ik heb er ook een keer een relatie door gehad.
Misschien eens even voor een tijdje die app er vanaf halen? Ik ben totaal motivatieloos en heb al even de app eraf en ook als ik me verveel zet ik 'm er niet weer op.

Weet verder niks van jouw voorgeschiedenis natuurlijk hier, kom soms even binnenvallen, is leuk om mee te lezen hier O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 mei 2020 @ 02:43:09 #85
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193298744
Goh, ik ben juist begonnen met Tinder na hier het eea gelezen te hebben (ben nieuw op fok). Ben zogezegd volslank/thicc, dus had bedacht dat Tinder niet zo handig zou zijn. Maar hier werd gezegd dat er genoeg wanhopige mannen zijn, dus toch maar eens begonnen na alweer 6 jaar vrijgezel te zijn geweest. In mijn profiel netjes gezegd dat ik niet de slankste ben (met foto) en van gamen en starwars hou. Dan vallen de mooiboys wel af, maar die like ik zelf ook meestal niet, blijf wel een beetje in mn range (waarbij het wel scheelt dat ik niet extreem lelijk ben 😬).
Afgelopen weekend eerste date gehad, na een tiental berichtjes te hebben gewisseld (wacht toch liever niet te lang met daten) en is prima bevallen!
Maar er zijn inderdaad ook matches die de communicatie-skills missen. En dan is het wel lastig om de energie er in te steken om het gesprek draaiende te houden, is op zich wel leuk als de man ook eens een vraag stelt (helemaal leuk als het over iets in mn bio is), of iets vertelt. Anders ben ik toch wel geneigd om op zoek te gaan naar een nieuwe match. En dat heeft dan niet echt iets met uiterlijk te maken. Ik lees ook vrijwel altijd de bio, als daar iets leuks staat kan ik toch besluiten om te liken, ook als de foto's wat minder zijn (en andersom geldt ook dat ik mooie foto's zonder bio niet zo boeiend vind)
Maar tot nog toe bevalt Tinder eigenlijk wel prima, al kan ik me voorstellen dat het wel minder wordt naarmate je er langer op zit. Of je er een te zwaar gewicht aan hangt, ik verwacht niet direct een serieuze relatie. En je moet wel wat geluk en doorzettingsvermogen hebben, ik worstel me ook door heel veel minder geschikte profielen.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_193298831
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 02:43 schreef MizzezAmy het volgende:
ook
Nou ben je een uitzondering dan. Hahaha meestal moet ik toch de grootste moeite doen om wat kuit meiden te slepen al via chat enzo. En ben ik toch echt niet de moeilijkste ook hoor. Want net als jij kijk ik ook wel door die eerste profiel pic heen. Maargoed moet er wel iets beetje van een gesprekje gaan lopen zonder dat ik zeg maar alles moet vragen enzo. ;)

Maarja ach wie weet he? Paiq is ook wel leuk trouwens. Iig contacten aan overgehouden :)
Do what you love, love what you do!
pi_193298833
-dubbel-

[ Bericht 99% gewijzigd door kree op 25-05-2020 03:23:47 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193300564
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 03:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ben je een uitzondering dan. Hahaha meestal moet ik toch de grootste moeite doen om wat kuit meiden te slepen al via chat enzo. En ben ik toch echt niet de moeilijkste ook hoor. Want net als jij kijk ik ook wel door die eerste profiel pic heen. Maargoed moet er wel iets beetje van een gesprekje gaan lopen zonder dat ik zeg maar alles moet vragen enzo. ;)

Maarja ach wie weet he? Paiq is ook wel leuk trouwens. Iig contacten aan overgehouden :)
De ervaring van vrouwen op tinder is totaal niet vergelijkbaar met die van de gemiddelde man.
pi_193300673
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:43 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De ervaring van vrouwen op tinder is totaal niet vergelijkbaar met die van de gemiddelde man.
De gemiddelde vrouw is dan ook niet de gemiddelde man.

Beiden bestaan niet uiteindelijk.
pi_193301611
Weinig feministen op Tinder die zelf een gesprek starten.
pi_193302813
quote:
8s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Weinig feministen op Tinder die zelf een gesprek starten.
Alleen de gemakken, niet de lasten hé.
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 12:24:50 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193302869
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Alleen de gemakken, niet de lasten hé.
Tja, dat is hoe de wereld werkt. Vrouwen hoeven (kort door de bocht) vaak niet te jagen, maar er wordt op ze gejaagd. Als je je daar als man aan stoort, dan moet je misschien datingsites/apps links laten liggen.

Maar ja, IRL is het ook vaak zo, dus dan moet je misschien helemaal niet meer daten :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193302960
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Alleen de gemakken, niet de lasten hé.
Dat blijkt wel ja, ik wacht vaak even een tijdje om te kijken of ze zelf initiatief nemen, maar dat is anno 2020 echt wel bedroevend.
pi_193302976
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, dat is hoe de wereld werkt. Vrouwen hoeven (kort door de bocht) vaak niet te jagen, maar er wordt op ze gejaagd. Als je je daar als man aan stoort, dan moet je misschien datingsites/apps links laten liggen.

Maar ja, IRL is het ook vaak zo, dus dan moet je misschien helemaal niet meer daten :P
Ik stoor me er niet aan, want het spelletje van wie begint boeit me niet echt, maar het valt me wel op.
pi_193303048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Dat blijkt wel ja, ik wacht vaak even een tijdje om te kijken of ze zelf initiatief nemen, maar dat is anno 2020 echt wel bedroevend.
Als je ze eenmaal hebt gedate en verleid is het vaak andersom en lopen ze achter jou aan.
pi_193303138
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik stoor me er niet aan, want het spelletje van wie begint boeit me niet echt, maar het valt me wel op.
Nou ik snap wel waarom sommigen het belangrijk vinden wie er begint.
Het zegt ogenschijnlijk al meteen iets over de verhouding: de ene persoon vindt de ander leuk, de andere wordt leuk gevonden maar moet het gevoel voor de ander nog forceren, omdat diegene de ander immers zelf nog niet leuk genoeg vond om aan te spreken (tenzij diegene de ander nog niet was opgevallen of verlegen was).
Maar waarom dat vaak bedrieglijk is, is omdat mannen soms 100 likes of zo tegelijk sturen. Dus hoe leuk vind je elk individueel persoon nog dan?
Vrouwen kunnen al die andere gesprekken niet zien. Dus als je het niet kunt controleren ben je bij voorbaat wantrouwend als je weet dat de pakken wat je pakken kunt strategie vaak wordt toegepast.
En natuurlijk kun je ook niet meteen voordat je iemand aanspreekt beoordelen of iemand qua innerlijk wat is, omdat datingapps daar totaal geen aandacht aan besteden.
Dat is de andere kant want het probleem dat mannen met hun uiterlijk hebben (niet goed genoeg voor heel veel vrouwen) hebben vrouwen juist weer met hun innerlijk tov mannen.
Dat zie je aan bijv. de arbeidsmarkt waarop vooral het innerlijk wordt gebruikt ter selectie: daar zijn mannen vaak juist in het voordeel.
Ik als op de arbeidsmarkt vaak afgewezen vrouw zeur daar niet over, omdat als ik eerlijk ben het vaak ook wel gewoon met goede reden was. In ieder geval verandert geen recruiter omdat ik dat wil, en hun aanbod verandert daar ook niet mee, dus heeft het geen enkele zin om hen iets te verwijten.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 25-05-2020 12:56:52 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193303186
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Geen 9 of 10 zijn qua uiterlijk is het enige goede antwoord hierop (7 of 8 zijn is niet voldoende voor 99% van de vrouwen op tinder), oftewel zoals vrouwen het noemen 'geen conversatie skills hebben' :')
Dat komt omdat als een vrouw er enigszins aantrekkelijk uitziet, ze bedolven wordt onder de aandacht.

Ik hoor het helaas vaak. Hele gemiddelde vrouwen die menen recht te hebben op een lange, lekkere knappe hunk met een bos vol met haar. Als je hier aan voldoet, dan moet je ook nog eens een goed gesprek kunnen voeren en een interessant en doelgericht leven hebben.

En wat er staat er dan tegenover? In de meeste gevallen een vrouw die dan of toevallig of met de nodige inzet een normaal of slank postuur heeft. Met allerlei fakeup zooi ziet ze er dan zogenaamd "knap uit". Hobbies? vrijwel altijd niks boeiend. Financieel? vrijwel altijd ook niks boeiend, en ze werkt parttime ofzo. En ze is presenteren zich vaak ook als een echte "feminist". Communicatieskills? bagger, want het is ook weer de taak van de man om leuke gesprekken te starten en op gang te houden.

Maarja, ze is "knap" en verdient daardoor het beste. En het ironische is nog dat ze er mee weg komen ook, want er staan genoeg dorstige sukkels in de rij.
pi_193303241
Vermoeiend dit... dat geneuzel van zielige mannen die het zo zwaar hebben met al die vreselijke vrouwen.
pi_193303248
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:45 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat komt omdat als een vrouw er enigszins aantrekkelijk uitziet, ze bedolven wordt onder de aandacht.

Ik hoor het helaas vaak. Hele gemiddelde vrouwen die menen recht te hebben op een lange, lekkere knappe hunk met een bos vol met haar. Als je hier aan voldoet, dan moet je ook nog eens een goed gesprek kunnen voeren en een interessant en doelgericht leven hebben.

En wat er staat er dan tegenover? In de meeste gevallen een vrouw die dan of toevallig of met de nodige inzet een normaal of slank postuur heeft. Met allerlei fakeup zooi ziet ze er dan zogenaamd "knap uit". Hobbies? vrijwel altijd niks boeiend. Financieel? vrijwel altijd ook niks boeiend, en ze werkt parttime ofzo. En ze is presenteren zich vaak ook als een echte "feminist". Communicatieskills? bagger, want het is ook weer de taak van de man om leuke gesprekken te starten en op gang te houden.

Maarja, ze is "knap" en verdient daardoor het beste. En het ironische is nog dat ze er mee weg komen ook, want er staan genoeg dorstige sukkels in de rij.
Ach ja, als je het mij uit laat tekenen heb ik ook het allerliefst een boomlange, blonde, licht gespierde nerd. Ik - als lekker lomp dikkerdje- ben echt gelukkig met een pindaatje, die slechts een cm boven me uitsteekt, die bij voorkeur een veel Shakira-y postuur in bed zou hebben liggen.

In the end maakt het gewoon geen reet uit wat je allemaal bedacht had aan de tekentafel. In de praktijk blijkt Cupido onnavolgaar. En als je een beetje van jezelf houdt luister je gewoon naar Cupido. Cupido weet vaak beter wat goed is dan jijzelf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193303336
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:45 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Dat komt omdat als een vrouw er enigszins aantrekkelijk uitziet, ze bedolven wordt onder de aandacht.

Ik hoor het helaas vaak. Hele gemiddelde vrouwen die menen recht te hebben op een lange, lekkere knappe hunk met een bos vol met haar. Als je hier aan voldoet, dan moet je ook nog eens een goed gesprek kunnen voeren en een interessant en doelgericht leven hebben.

En wat er staat er dan tegenover? In de meeste gevallen een vrouw die dan of toevallig of met de nodige inzet een normaal of slank postuur heeft. Met allerlei fakeup zooi ziet ze er dan zogenaamd "knap uit". Hobbies? vrijwel altijd niks boeiend. Financieel? vrijwel altijd ook niks boeiend, en ze werkt parttime ofzo. En ze is presenteren zich vaak ook als een echte "feminist". Communicatieskills? bagger, want het is ook weer de taak van de man om leuke gesprekken te starten en op gang te houden.

Maarja, ze is "knap" en verdient daardoor het beste. En het ironische is nog dat ze er mee weg komen ook, want er staan genoeg dorstige sukkels in de rij.
Dit is wel waar. Middelmatige vrouwen die te hoge eisen hebben voor hun uiterlijk. Het is wat dat betreft wel verneukeratief.
pi_193303340
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ik snap wel waarom sommigen het belangrijk vinden wie er begint.
Het zegt ogenschijnlijk al meteen iets over de verhouding: de ene persoon vindt de ander leuk, de andere wordt leuk gevonden maar moet het gevoel voor de ander nog forceren, omdat diegene de ander immers zelf nog niet leuk genoeg vond om aan te spreken (tenzij diegene de ander nog niet was opgevallen of verlegen was).
Maar waarom dat vaak bedrieglijk is, is omdat mannen soms 100 likes of zo tegelijk sturen. Dus hoe leuk vind je elk individueel persoon nog dan?
Vrouwen kunnen al die andere gesprekken niet zien. Dus als je het niet kunt controleren ben je bij voorbaat wantrouwend als je weet dat de pakken wat je pakken kunt strategie vaak wordt toegepast.
En natuurlijk kun je ook niet meteen voordat je iemand aanspreekt beoordelen of iemand qua innerlijk wat is, omdat datingapps daar totaal geen aandacht aan besteden.
Dat is de andere kant want het probleem dat mannen met hun uiterlijk hebben (niet goed genoeg voor heel veel vrouwen) hebben vrouwen juist weer met hun innerlijk tov mannen.
Dat zie je aan bijv. de arbeidsmarkt waarop vooral het innerlijk wordt gebruikt ter selectie: daar zijn mannen vaak juist in het voordeel.
Ja, alles leuk en aardig, maar als je op Tinder voor een gesprekje dat nog plaats moet vinden al wantrouwend bent, laat dan maar zitten. Ik bedoel het is maar een like, het is maar een match, het zegt natuurlijk drie keer niets.
pi_193303346
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, alles leuk en aardig, maar als je op Tinder voor een gesprekje dat nog plaats moet vinden al wantrouwend bent, laat dan maar zitten. Ik bedoel het is maar een like, het is maar een match, het zegt natuurlijk drie keer niets.
Het is natuulijk een typische reactie van een onzekere vrouw.
pi_193303398
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als je ze eenmaal hebt gedate en verleid is het vaak andersom en lopen ze achter jou aan.
Ja, als ze eenmaal in het bed hebben gelegen, krijg ik ze er met geen mogelijkheid meer uit.
pi_193303417
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Als je ze eenmaal hebt gedate en verleid is het vaak andersom en lopen ze achter jou aan.
Ja, als ze eenmaal in het bed hebben gelegen, krijg ik ze er met geen mogelijkheid meer uit.
Geen nijlpaarden daten dan. Dus blijf onder de 70kg mx
pi_193303432
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geen nijlpaarden daten dan. Dus blijf onder de 70kg mx
70kg vind ik al aan de forse kant, moet ze minstens 1,80 zijn.
pi_193303488
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:03 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geen nijlpaarden daten dan. Dus blijf onder de 70kg mx
die zijn wel verrassend snel als ze willen anders...
pi_193303505
hap.
pi_193303563
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
hap.
Het gebit van een gemiddeld nijlpaard is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.
pi_193303661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, dat is hoe de wereld werkt. Vrouwen hoeven (kort door de bocht) vaak niet te jagen, maar er wordt op ze gejaagd. Als je je daar als man aan stoort, dan moet je misschien datingsites/apps links laten liggen.

Maar ja, IRL is het ook vaak zo, dus dan moet je misschien helemaal niet meer daten :P
Het is dat vrouwen #femaleprivilege blijven ontkennen :')
pi_193303843
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Vermoeiend dit... dat geneuzel van zielige mannen die het zo zwaar hebben met al die vreselijke vrouwen.
Ik denk dat mannen het op online datingsites wel zwaar hebben ja. Daar liggen de verhoudingen inmiddels heel anders en ten voordelen van de vrouw in dit geval. Let wel, het gaat dan om het contact leggen en eventueel een relatie starten. Ik denk dat vrouwen het juist wel lastiger hebben gekregen een relatie draaiende en gezond te houden.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, alles leuk en aardig, maar als je op Tinder voor een gesprekje dat nog plaats moet vinden al wantrouwend bent, laat dan maar zitten. Ik bedoel het is maar een like, het is maar een match, het zegt natuurlijk drie keer niets.
Iemand liken moet toch aangeven bij de ander "Je lijkt me een leuk persoon, ik wil je leren kennen". Maar ik kan mij voorstellen dat door al die mannetjes die alles maar liken het zijn toegevoegde waarde verloren heeft.
pi_193303882
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, dat is hoe de wereld werkt. Vrouwen hoeven (kort door de bocht) vaak niet te jagen, maar er wordt op ze gejaagd. Als je je daar als man aan stoort, dan moet je misschien datingsites/apps links laten liggen.

Maar ja, IRL is het ook vaak zo, dus dan moet je misschien helemaal niet meer daten :P
Je kunt niet jagen op datingapps. In praktijk (irl) heb ik er ook geen moeite mee. Dan krijg ik voldoende aandacht ook. We hebben het hier over Tinder.
pi_193303905
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ik snap wel waarom sommigen het belangrijk vinden wie er begint.
Het zegt ogenschijnlijk al meteen iets over de verhouding: de ene persoon vindt de ander leuk, de andere wordt leuk gevonden maar moet het gevoel voor de ander nog forceren, omdat diegene de ander immers zelf nog niet leuk genoeg vond om aan te spreken (tenzij diegene de ander nog niet was opgevallen of verlegen was).
Maar waarom dat vaak bedrieglijk is, is omdat mannen soms 100 likes of zo tegelijk sturen. Dus hoe leuk vind je elk individueel persoon nog dan?
Vrouwen kunnen al die andere gesprekken niet zien. Dus als je het niet kunt controleren ben je bij voorbaat wantrouwend als je weet dat de pakken wat je pakken kunt strategie vaak wordt toegepast.
En natuurlijk kun je ook niet meteen voordat je iemand aanspreekt beoordelen of iemand qua innerlijk wat is, omdat datingapps daar totaal geen aandacht aan besteden.
Dat is de andere kant want het probleem dat mannen met hun uiterlijk hebben (niet goed genoeg voor heel veel vrouwen) hebben vrouwen juist weer met hun innerlijk tov mannen.
Dat zie je aan bijv. de arbeidsmarkt waarop vooral het innerlijk wordt gebruikt ter selectie: daar zijn mannen vaak juist in het voordeel.
Ik als op de arbeidsmarkt vaak afgewezen vrouw zeur daar niet over, omdat als ik eerlijk ben het vaak ook wel gewoon met goede reden was. In ieder geval verandert geen recruiter omdat ik dat wil, en hun aanbod verandert daar ook niet mee, dus heeft het geen enkele zin om hen iets te verwijten.
Ken geen vrouw die per se onzeker is over haar persoonlijkheid. IRL zijn ze meestal onzekerder over uiterlijk, want geen filters, momentopnames etc.
pi_193303955
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Vermoeiend dit... dat geneuzel van zielige mannen die het zo zwaar hebben met al die vreselijke vrouwen.
Voel je je aangesproken? Mannen mogen ook kritiek uiten toch? Of is dat 'kritisch zijn' een recht die alleen aan vrouwen is toebedeeld? Castratie-gedrag altijd, door alles maar gezeur te noemen...

Het lijkt wel alsof veel vrouwen niet willen dat hun werkelijke gedrag kenbaar gemaakt voor hunzelf. Confrontatie angst. Ontkenningsfase alom. Vernietigd natuurlijk de idealistische visie dat vrouwen niets om uiterlijk geven, terwijl tinder volop het tegenovergestelde aantoont. De klacht is immers altijd dat het juist mannen zijn die alleen maar geven om uiterlijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cockwhale op 25-05-2020 13:54:37 ]
pi_193304037
De enige gedeelde factor in al jouw tindercontacten ben toch echt jijzelf...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 14:04:10 #115
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193304132
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:24 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Het is dat vrouwen #femaleprivilege blijven ontkennen :')
Waarom zou je je daar heel druk over maken? Want ik zie je hier niet heel veel anders doen dan een beetje negatief over vrouwen praten. Eigenlijk niks anders.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 14:05:13 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193304146
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je kunt niet jagen op datingapps. In praktijk (irl) heb ik er ook geen moeite mee. Dan krijg ik voldoende aandacht ook. We hebben het hier over Tinder.
Tja, ik vraag me dan af, als je zo succesvol bent IRL, waarom je je dan zou opwinden over wat vrouwen op Tinder wel of niet doen. Ík zou de focus dan op die vrouwen IRL leggen, want als ik daar genoeg aandacht krijg kan ik dat hele Tinder links laten liggen zou ik zeggen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 14:06:35 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193304166
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Mannen mogen ook kritiek uiten toch? Of is dat 'kritisch zijn' een recht die alleen aan vrouwen is toebedeeld? Castratie-gedrag altijd, door alles maar gezeur te noemen...

Het lijkt wel alsof veel vrouwen niet willen dat hun werkelijke gedrag kenbaar gemaakt voor hunzelf. Confrontatie angst. Ontkenningsfase alom. Vernietigd natuurlijk de idealistische visie dat vrouwen niets om uiterlijk geven, terwijl tinder volop het tegenovergestelde aantoont. De klacht is immers altijd dat het juist mannen zijn die alleen maar geven om uiterlijk.
Nou nee, ze heeft gewoon gelijk, dat generaliserend gedoe over 'vrouwen', in combinatie met de negatieve toon die van die posts druipt kunnen prima achterwege blijven. Dat geldt voor meerdere mensen hier trouwens.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193304453
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou nee, ze heeft gewoon gelijk, dat generaliserend gedoe over 'vrouwen', in combinatie met de negatieve toon die van die posts druipt kunnen prima achterwege blijven. Dat geldt voor meerdere mensen hier trouwens.
Het is meer de dynamiek hier die niet heel lekker gaat. Geldt voor zowel mannen als vrouwen hier, al zijn de mannen inderdaad wat verwijtender hier.

Ook al heb je er niets aan, als er dingen gebeuren die buiten jouw macht liggen (en dat is wel een beetje de struggle die mannen ervaren) dan gaan mensen nou eenmaal klagen.

Globaal gezien is het wel zo dat sommige mannelijke users hier moeite hebben om zelfs maar een date te regelen terwijl vrouwelijke users (zie ook weer posts vandaag) na 10 regels een date voor elkaar hebben. Dat zorgt voor een ongelijke verdeling.

Ik waardeer jouw houding van "deal with it, zorg dat je er wat aan doet" altijd wel hierin maar kan me de frustraties van sommige users ook wel voorstellen. Je hebt er alleen zo weinig aan en het geeft dit topic nou niet bepaald een positieve boost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 14:30:52 ]
pi_193304559
Dat soort frustraties kunnen mooi in een dagboek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193304686
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Vermoeiend dit... dat geneuzel van zielige mannen die het zo zwaar hebben met al die vreselijke vrouwen.
Eigenlijk moeten we er maar gewoon mee stoppen, met die vrouwen |:( _O-
Het is wat.......
pi_193304718
Die negativiteit die de mannen hier uiten in dit topic, sijpelt ook door in hun appgesprekken en uitstraling. Dat is goed balen, want dan haken vrouwen af. Ikzelf heb de keuze gemaakt om te focussen op de positieve kanten en dat werpt behoorlijk zijn vruchten af en ik word mede daardoor absoluut gezien door leuke vrouwen.

Wat terecht wordt gezegd hier: de constante factor in een stroom van mislukte dates of gesprekken ben jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 14:48:54 ]
pi_193305050
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:48 schreef DW457 het volgende:
Die negativiteit die de mannen hier uiten in dit topic, sijpelt ook door in hun appgesprekken en uitstraling. Dat is goed balen, want dan haken vrouwen af. Ikzelf heb de keuze gemaakt om te focussen op de positieve kanten en dat werpt behoorlijk zijn vruchten af en ik word mede daardoor absoluut gezien door leuke vrouwen.

Wat terecht wordt gezegd hier: de constante factor in een stroom van mislukte dates of gesprekken ben jezelf.
Het is meer een analyse van het waarom. En ik begrijp heel goed dat vrouwen minder responsief worden als ze omkomen in de matches.

Persoonlijk heb ik in principe een goede stroom van matches, maar opvallend is het aantal "stille" matches wel. Die verwijder ik in principe ook gewoon als ze niet antwoorden of stil blijven.
  maandag 25 mei 2020 @ 15:18:30 #123
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193305064
quote:
]Globaal gezien is het wel zo dat sommige mannelijke users hier moeite hebben om zelfs maar een date te regelen terwijl vrouwelijke users (zie ook weer posts vandaag) na 10 regels een date voor elkaar hebben. Dat zorgt voor een ongelijke verdeling.
Maar in principe heeft de man dan ook in 10 regels een date. Denk wel dat vrouwen vaak wat voorzichtiger zijn, waardoor ze langer met een man willen chatten.
Daarnaast zitten er waarschijnlijk meer vrouwen op Tinder ed alleen voor de likes en om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen, of voor een gezellige chat, terwijl mannen wel echt willen afspreken.

Als man moet je misschien meer geluk hebben met een leuke match, als vrouw moet je meer geluk hebben dat de man met hetzelfde doel op tinder zit. Volgens mij kun je het als vrouw gewoon aangeven dat je op zoek bent naar fwb of ons, terwijl mannen toch vaak doen voorkomen dat ze iets serieus willen, omdat ze anders helemaal geen kans maken.
Maar als het allemaal zo rampzalig zou zijn als hier soms voorgesteld, zouden er niet zoveel mensen gebruik maken van dating apps en sites.
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_193305121
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar in principe heeft de man dan ook in 10 regels een date. Denk wel dat vrouwen vaak wat voorzichtiger zijn, waardoor ze langer met een man willen chatten.
Daarnaast zitten er waarschijnlijk meer vrouwen op Tinder ed alleen voor de likes en om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen, of voor een gezellige chat, terwijl mannen wel echt willen afspreken.

Als man moet je misschien meer geluk hebben met een leuke match, als vrouw moet je meer geluk hebben dat de man met hetzelfde doel op tinder zit. Volgens mij kun je het als vrouw gewoon aangeven dat je op zoek bent naar fwb of ons, terwijl mannen toch vaak doen voorkomen dat ze iets serieus willen, omdat ze anders helemaal geen kans maken.
Klopt allemaal wel ja, ik spreek nog regelmatig een meisje die vroeger mijn fwb was en die heeft daar ook veel last van. Ze is vrij makkelijk met seks en komt er dan toch altijd weer achter dat de man in kwestie niet zoveel trek heeft in een relatie.

Zo houden mannen en vrouwen elkaar voor de gek.

quote:
Maar als het allemaal zo rampzalig zou zijn als hier soms voorgesteld, zouden er niet zoveel mensen gebruik maken van dating apps en sites.
Het blijft vooral dé manier om een snelle date te regelen, terwijl je via via (of via de sportschool, kroeg, whatever) soms maandenlang moet wachten tot je weer op date kan.
  maandag 25 mei 2020 @ 15:23:47 #125
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193305131
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Het is meer een analyse van het waarom. En ik begrijp heel goed dat vrouwen minder responsief worden als ze omkomen in de matches.

Persoonlijk heb ik in principe een goede stroom van matches, maar opvallend is het aantal "stille" matches wel. Die verwijder ik in principe ook gewoon als ze niet antwoorden of stil blijven.
Mja ik wacht bij een match even af, omdat ik als vrouw bij het swipen al bepaal of iemand leuk genoeg is, terwijl ik van mannen begrijp dat ze gewoon iedereen liken en als het een match is dan pas naar het profiel kijken of ze het interessant vinden (en dan soms nog de match opheffen).
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_193305132
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het blijft vooral dé manier om een snelle date te regelen, terwijl je via via (of via de sportschool, kroeg, whatever) soms maandenlang moet wachten tot je weer op date kan.
In de kroeg lig je soms na een paar uurtjes al met haar in bed hoor :')
pi_193305144
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Mja ik wacht bij een match even af, omdat ik als vrouw bij het swipen al bepaal of iemand leuk genoeg is, terwijl ik van mannen begrijp dat ze gewoon iedereen liken en als het een match is dan pas naar het profiel kijken of ze het interessant vinden (en dan soms nog de match opheffen).
Dat zullen dan de wat mindere goden zijn denk ik.

Persoonlijk swipe ik vrij kritisch.
pi_193305145
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Mannen mogen ook kritiek uiten toch? Of is dat 'kritisch zijn' een recht die alleen aan vrouwen is toebedeeld? Castratie-gedrag altijd, door alles maar gezeur te noemen...

Het lijkt wel alsof veel vrouwen niet willen dat hun werkelijke gedrag kenbaar gemaakt voor hunzelf. Confrontatie angst. Ontkenningsfase alom. Vernietigd natuurlijk de idealistische visie dat vrouwen niets om uiterlijk geven, terwijl tinder volop het tegenovergestelde aantoont. De klacht is immers altijd dat het juist mannen zijn die alleen maar geven om uiterlijk.
Ik snap ook niet wie of wat dat fabeltje de wereld in geslingerd heeft dat vrouwen meer naar het innerlijk kijken. Het komt denk ik uit de tijd dat vrouwen niet meer te kiezen hadden dan wat er binnen het dorp beschikbaar was?

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Daarnaast zitten er waarschijnlijk meer vrouwen op Tinder ed alleen voor de likes en om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen, of voor een gezellige chat, terwijl mannen wel echt willen afspreken.
Dat lijkt me toch best sterk. Voor mannen is het dan logischer om via Tinder te kijken naar je "marktwaarde", daar zegt het aantal matches veel meer dan bij een vrouw. Want, al snap ik dat gedrag totaal niet, heb je erg veel mannelijke gebruikers die alles wat op een vrouw lijkt liken.
pi_193305162
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:24 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wie of wat dat fabeltje de wereld in geslingerd heeft dan vrouwen meer naar het innerlijk kijken. Het komt denk ik uit de tijd dat vrouwen veel minder te kiezen hadden dan wat er binnen het dorp beschikbaar was?
Vrouwen willen soms ook gewoon een beurt, maar zullen het niet perse zo brengen. Wat dat betreft zijn ze niet anders dan de mannen.
pi_193305176
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

In de kroeg lig je soms na een paar uurtjes al met haar in bed hoor :')
Kan zeker, maar je kunt ook weer weken droog staan daarna.
pi_193305215
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan zeker, maar je kunt ook weer weken droog staan daarna.
fappen :{w
pi_193305217
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan zeker, maar je kunt ook weer weken droog staan daarna.
Alsof Tinder automatisch garantie biedt.

Tot nu toe heb ik veel meer succes in een korte tijd tijdens het uitgaan gehad dan via Tinder.
pi_193305253
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen het op online datingsites wel zwaar hebben ja. Daar liggen de verhoudingen inmiddels heel anders en ten voordelen van de vrouw in dit geval. Let wel, het gaat dan om het contact leggen en eventueel een relatie starten. Ik denk dat vrouwen het juist wel lastiger hebben gekregen een relatie draaiende en gezond te houden.
[..]

Iemand liken moet toch aangeven bij de ander "Je lijkt me een leuk persoon, ik wil je leren kennen". Maar ik kan mij voorstellen dat door al die mannetjes die alles maar liken het zijn toegevoegde waarde verloren heeft.
Maarja wat moet je, 90% heeft geen bio niks, dus ja, alles van een 7 of hoger ga je dan maar liken. Kan het verhogen naar een 9, maar dan kan ik de matches helemaal wel op 1 hand tellen.
pi_193305264
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, ik vraag me dan af, als je zo succesvol bent IRL, waarom je je dan zou opwinden over wat vrouwen op Tinder wel of niet doen. Ík zou de focus dan op die vrouwen IRL leggen, want als ik daar genoeg aandacht krijg kan ik dat hele Tinder links laten liggen zou ik zeggen.
Ooit van het fenomeen corona en gesloten uitgaansgelegenheden gehoord?
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 15:50:28 #135
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193305575
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ooit van het fenomeen corona en gesloten uitgaansgelegenheden gehoord?
Ja.

Daar kom je niet elke dag opnieuw achter, dus als je weet dat de vrouwen op Tinder zo zijn, waarom dan je tijd daarmee verdoen en niet gewoon rust vinden in de wetenschap dat als je straks weer IRL vrouwen kunt treffen, je het dan veel makkelijker hebt? Dat scheelt ook weer in de negatieve ondertoon die uit zulke posts spreekt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193305587
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Alsof Tinder automatisch garantie biedt.

Tot nu toe heb ik veel meer succes in een korte tijd tijdens het uitgaan gehad dan via Tinder.
Is voor iedereen anders, ik heb via Tinder echt leuke fwb's gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 15:52:48 ]
pi_193305610
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, ik vraag me dan af, als je zo succesvol bent IRL, waarom je je dan zou opwinden over wat vrouwen op Tinder wel of niet doen. Ík zou de focus dan op die vrouwen IRL leggen, want als ik daar genoeg aandacht krijg kan ik dat hele Tinder links laten liggen zou ik zeggen.
of het niet zo serieus nemen. Ik neem tinder en de andere apps totaal niet serieus. Als iemand niet reageert fine, -> next
pi_193305687
De meeste vrouwen zijn overigens best lief hoor. :)
pi_193305723
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is voor iedereen anders, ik heb via Tinder echt leuke fwb's gehad.
Ik ook wel, ook op Badoo, maar toch krenkt het je trots enigszins. Vooral door de vermoedelijke redenen (of het gebrek daaraan) waarom en de respectloze waarop dat gebeurt. Ik eis geen matches, maar een beetje fatsoen zou welkom zijn. Ik ben zelf eerlijk wanneer het niet klikt en wat mijn intenties zijn.
pi_193305780
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ook wel, ook op Badoo, maar toch krenkt het je trots enigszins. Vooral door de vermoedelijke redenen (of het gebrek daaraan) waarom en de respectloze waarop dat gebeurt. Ik eis geen matches, maar een beetje fatsoen zou welkom zijn. Ik ben zelf eerlijk wanneer het niet klikt en wat mijn intenties zijn.
Badoo is beneden mijn stand ja. Maar wat krenkt precies je trots dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 16:05:10 ]
pi_193305869
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Badoo is beneden mijn stand ja. Maar wat krenkt precies je trots dan?
Waarschijnlijk wanneer je zelf weinig tot geen matches hebt, terwijl je van jezelf weet dat je echt niet lelijk bent, en vrienden van je bijvoorbeeld wel met gemak meerdere matches binnenhalen.
pi_193305878
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Badoo is beneden mijn stand ja. Maar wat krenkt precies je trots dan?
Als wegwerpartikel behandeld te worden. Zwijgen, alsof je niet langer bestaat, is de grootste belediging die er is. Dan ben je nog minner dan min. Een beetje fatsoen zou echt niet misstaan.

Enige reden waarom ik tinder nu nog wel eens bekijk, is vanwege de scharrel en potentiele scharrel daar waarmee ik contact heb.
pi_193306113
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:39 schreef Joppiez het volgende:
Ik denk dat mannen het op online datingsites wel zwaar hebben ja. Daar liggen de verhoudingen inmiddels heel anders en ten voordelen van de vrouw in dit geval. Let wel, het gaat dan om het contact leggen en eventueel een relatie starten. Ik denk dat vrouwen het juist wel lastiger hebben gekregen een relatie draaiende en gezond te houden.

Iemand liken moet toch aangeven bij de ander "Je lijkt me een leuk persoon, ik wil je leren kennen". Maar ik kan mij voorstellen dat door al die mannetjes die alles maar liken het zijn toegevoegde waarde verloren heeft.
Ja precies, dat bedoel ik. Een like van een man die alles maar liket is vergelijkbaar met een voorstel voor seks van een vrouw die bijv. met 20 mannen per week het bed in duikt.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:44 schreef Cockwhale het volgende:
Ken geen vrouw die per se onzeker is over haar persoonlijkheid. IRL zijn ze meestal onzekerder over uiterlijk, want geen filters, momentopnames etc.
Praat je met hen over waar ze echt onzeker over zijn dan?
Het kan dat jij ze niet kent, maar ze bestaan wel. Je doet alsof vrouwen op Fok van een volkomen andere categorie zijn dan IRL vrouwen en ze totaal geen gedeelde eigenschappen kunnen hebben :?.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193306185
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als wegwerpartikel behandeld te worden. Zwijgen, alsof je niet langer bestaat, is de grootste belediging die er is. Dan ben je nog minner dan min. Een beetje fatsoen zou echt niet misstaan.

Enige reden waarom ik tinder nu nog wel eens bekijk, is vanwege de scharrel en potentiele scharrel daar waarmee ik contact heb.
Ik snap het ja, maar dat is wel iets dat vrouwen natuurlijk ook volop ervaren. Genoeg gasten die alleen even checken of er nog pussy te scoren is, en als het antwoord daarop nee is ook meteen in negeermodus schieten.
pi_193306250
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 13:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Mannen mogen ook kritiek uiten toch? Of is dat 'kritisch zijn' een recht die alleen aan vrouwen is toebedeeld? Castratie-gedrag altijd, door alles maar gezeur te noemen...

Het lijkt wel alsof veel vrouwen niet willen dat hun werkelijke gedrag kenbaar gemaakt voor hunzelf. Confrontatie angst. Ontkenningsfase alom. Vernietigd natuurlijk de idealistische visie dat vrouwen niets om uiterlijk geven, terwijl tinder volop het tegenovergestelde aantoont. De klacht is immers altijd dat het juist mannen zijn die alleen maar geven om uiterlijk.
Meer dat ik al vele pagina’s hoor hoe zwaar mannen het hebben en dat het allemaal de schuld is van al die vrouwen.

Klaar mee. Enjoy je gezeur en succes met het vinden van een vrouw die dat wel aantrekkelijk vind.
pi_193306268
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

of het niet zo serieus nemen. Ik neem tinder en de andere apps totaal niet serieus. Als iemand niet reageert fine, -> next
Maar ondertussen klagen meeste mannen hier dat een vrouw dat niet mag doen want dat is respectloos :)

En dat mannen dat heel anders zouden doen _O-

Respect en tinder is gewoon geen combi.
Voor beide kanten is het gewoon vleeskeuring en dat is prima... maar hoe iemand daar dan respect denkt te vinden/kunnen eisen is me onduidelijk.

(Maar ondertussen als hij/zij geen 9 is... niet met diegene willen praten natuurlijk.... respect. Hoe dan?)
pi_193306316
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar ondertussen klagen meeste mannen hier dat een vrouw dat niet mag doen want dat is respectloos :)

En dat mannen dat heel anders zouden doen _O-

Respect en tinder is gewoon geen combi.
Voor beide kanten is het gewoon vleeskeuring en dat is prima... maar hoe iemand daar dan respect denkt te vinden/kunnen eisen is me onduidelijk.
Nee hoor, dan moet je toch wat beter lezen. Het wordt geconstateerd dat het voorkomt. Het is dikke prima. Ik doe het soms ook wel. Je bent wat dat betreft niks verplicht.
pi_193306319
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap het ja, maar dat is wel iets dat vrouwen natuurlijk ook volop ervaren. Genoeg gasten die alleen even checken of er nog pussy te scoren is, en als het antwoord daarop nee is ook meteen in negeermodus schieten.
So far in de tijd dat ik er op zat... kwam dat vaker voor dan wat anders.
En vaak ook nog openlijk al in een relatie.

So far... respect voor mensen.
pi_193306332
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nee hoor, dan moet je toch wat beter lezen. Het wordt geconstateerd dat het voorkomt. Het is dikke prima. Ik doe het soms ook wel. Je bent wat dat betreft niks verplicht.
Jij geeft het ook toe.
De rest klaagt vooral over dat andere mensen dat altijd doen en dat ze weleens wat meer tespect mogen tonen :)

Tja..
pi_193306344
Tinder ging gewoon ten onder aan zn eigen succes.

Nu loopt het nog.. maar bloedt vanzelf dood.
pi_193306359
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

So far in de tijd dat ik er op zat... kwam dat vaker voor dan wat anders.
En vaak ook nog openlijk al in een relatie.

So far... respect voor mensen.
Mwa, ik heb ook oersaaie vrienden die zelfs na 30 dates hun pik nog keurig in de broek kunnen houden. (Gaat mij ook wat ver.) Dus ook dat is weer generaliserend.

Maar die apps halen gewoon niet het beste in ons allen naar boven, zoveel is wel duidelijk.
pi_193306411
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar in principe heeft de man dan ook in 10 regels een date.
Goede post, maar daar hebben ze ook al een kant en klaar standaardantwoord voor, die mannen zijn dan allemaal Chads. Iedere vrouw wordt dan bedrogen. Maar dan vind ik dat dit er ook bijgezegd moet worden: in principe heeft iedere vrouw na 10 minuten een date met een vreemdganger met misschien een soa.
Of het gaat om de mogelijkheid. Dat de vrouw die mogelijkheid niet wil omdat mannen als zij die vrouw waren geweest het zelf waarschijnlijk ook niet zouden hebben gewild maakt dan niet meer uit.

quote:
Denk wel dat vrouwen vaak wat voorzichtiger zijn, waardoor ze langer met een man willen chatten.
Daarnaast zitten er waarschijnlijk meer vrouwen op Tinder ed alleen voor de likes en om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen, of voor een gezellige chat, terwijl mannen wel echt willen afspreken.

Als man moet je misschien meer geluk hebben met een leuke match, als vrouw moet je meer geluk hebben dat de man met hetzelfde doel op tinder zit. Volgens mij kun je het als vrouw gewoon aangeven dat je op zoek bent naar fwb of ons, terwijl mannen toch vaak doen voorkomen dat ze iets serieus willen, omdat ze anders helemaal geen kans maken.
Maar als het allemaal zo rampzalig zou zijn als hier soms voorgesteld, zouden er niet zoveel mensen gebruik maken van dating apps en sites.
Nou ja ik zie dat dan weer pessimistisch in namelijk dat die mensen daar zitten om hun wereldbeeld te bevestigen en er af en toe hier bewijs van te kunnen plaatsen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193306636
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, ik heb ook oersaaie vrienden die zelfs na 30 dates hun pik nog keurig in de broek kunnen houden. (Gaat mij ook wat ver.) Dus ook dat is weer generaliserend.

Maar die apps halen gewoon niet het beste in ons allen naar boven, zoveel is wel duidelijk.
Nope.. het is denk ik gewoon te makkelijk.
Je Praat tegen een schermpje.. niet tegen een persoon.
Zeker als je nog in de fase bent dat je elkaar nooit hebt gezien.

En dat is volgens mij weinig verschillend voor man of vrouw.

Ik ben ook zo vaak geghost door een man.
Dat is echt niet voorbehouden aan vrouwen :)
pi_193306974
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. het is denk ik gewoon te makkelijk.
Je Praat tegen een schermpje.. niet tegen een persoon.
Zeker als je nog in de fase bent dat je elkaar nooit hebt gezien.

En dat is volgens mij weinig verschillend voor man of vrouw.

Ik ben ook zo vaak geghost door een man.
Dat is echt niet voorbehouden aan vrouwen :)
Ben ik ook absoluut met je eens. Zeg alleen wel dat lang niet elke man alleen voor pussy op die apps zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2020 17:34:06 ]
pi_193307118
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

of het niet zo serieus nemen. Ik neem tinder en de andere apps totaal niet serieus. Als iemand niet reageert fine, -> next
Nou inderdaad, ik verbaas me alleen over het feit dat als er een match ontstaat via een superlike of gold van haar kant dat dan de kaken stijf op elkaar blijven en van haar kant geen gesprek wordt geïnitieerd.
Misschien spaart ze matches dat zou kunnen, is ook geen probleem natuurlijk.
pi_193307133
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben ik ook absoluut met je eens. Zeg alleen wel dat lang niet elke man alleen voor pussy op die apps zit.
Precies, ook niet iedere man geeft alle vrouwen een like om maar met een kanon op een mug te schieten. Waarom zou je iemand liken die je niet aantrekkelijk vindt?
pi_193307159
Lastig vind ik wel om profielloze vrouwen te liken. Komt het dan tot een match dan maak ik daar als openingszin wel vaak een grapje over. Mooi profiel, lekker kort, hoop wel dat je orgasmes langer zijn.
Succes gegarandeerd op een leuk gesprek.
pi_193307177
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Lastig vind ik wel om profielloze vrouwen te liken. Komt het dan tot een match dan maak ik daar als openingszin wel vaak een grapje over. Mooi profiel, lekker kort, hoop wel dat je orgasmes langer zijn.
Succes gegarandeerd op een leuk gesprek.
Je mag nooit gelijk over seks beginnen, ook geen grapjes. Volgens de vrouwen hier ben je dan raar en een viespeuk.
pi_193307202
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:47 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Je mag nooit gelijk over seks beginnen, ook geen grapjes. Volgens de vrouwen hier ben je dan raar en een viespeuk.
Als ze daar spitsvondig op terug weet te reageren dan weet ik dat we inderdaad een match zijn. Zulke grappen maak ik ook in het echte leven, moet ze wel tegen kunnen.
pi_193307266
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap het ja, maar dat is wel iets dat vrouwen natuurlijk ook volop ervaren. Genoeg gasten die alleen even checken of er nog pussy te scoren is, en als het antwoord daarop nee is ook meteen in negeermodus schieten.
Mja, ik vind het nogal loos om anderen anders te behandelen dan dat je zelf behandeld wil worden.
pi_193307284
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij geeft het ook toe.
De rest klaagt vooral over dat andere mensen dat altijd doen en dat ze weleens wat meer tespect mogen tonen :)

Tja..
Waarom zou ik iets toegeven 'wat ik niet doe'?
pi_193307332
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben ik ook absoluut met je eens. Zeg alleen wel dat lang niet elke man alleen voor pussy op die apps zit.
Nou die hier niet kennelijk... dus dat zijn er minimaal al een paar die niet puur voor pussy gaan :)

Uiteindelijk wil iedereen wel een leuke relatie denk ik.
Maar het beviel mij alleen ook prima.. dus als er dan niks uitkomt ga je je ook niet allerlei kronkels werken omdat je perse een relatie uit je date wil persen.

Dat helpt natuurlijk niet :)

Tot de juiste persoon voorbij komt en je ineens ongemerkt wel die moeite doet.

Las trouwens gisteren nog een leuk artikel.
Zal zo eens zoeken.. dat ging er over dat mensen te veel zoeken naar de ups.
Die je eigenlijk vooral hebt omdat daar dan weer downs tegenover staan...
en je op die manier steeds heel krampachtig jezelf bewijst dat je van die ander houdt.
(En andersom dus)
En dat echt relatiemateriaal dus “saai” is.
Niet omdat je elkaar niks te melden hebt... maar omdat alles veel soepeler en gestroomlijnder zonder pieken en dalen gaat.

Zal eens zoeken... heb het vast nog ergens tussen mn tabjes.

Gevonden: https://medium.com/the-as(...)-boring-ce24487c8fa4

[ Bericht 3% gewijzigd door Uhmmpie op 25-05-2020 18:07:44 ]
pi_193307619
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Als ze daar spitsvondig op terug weet te reageren dan weet ik dat we inderdaad een match zijn. Zulke grappen maak ik ook in het echte leven, moet ze wel tegen kunnen.
Haha, held. _O-
pi_193307625
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Tinder ging gewoon ten onder aan zn eigen succes.

Nu loopt het nog.. maar bloedt vanzelf dood.
Dan zal het weer overslaan naar andere populaire apps als Bumble en OKCupid.
pi_193307647
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou die hier niet kennelijk... dus dat zijn er minimaal al een paar die niet puur voor pussy gaan :)

Uiteindelijk wil iedereen wel een leuke relatie denk ik.
Maar het beviel mij alleen ook prima.. dus als er dan niks uitkomt ga je je ook niet allerlei kronkels werken omdat je perse een relatie uit je date wil persen.

Dat helpt natuurlijk niet :)

Tot de juiste persoon voorbij komt en je ineens ongemerkt wel die moeite doet.

Las trouwens gisteren nog een leuk artikel.
Zal zo eens zoeken.. dat ging er over dat mensen te veel zoeken naar de ups.
Die je eigenlijk vooral hebt omdat daar dan weer downs tegenover staan...
en je op die manier steeds heel krampachtig jezelf bewijst dat je van die ander houdt.
(En andersom dus)
En dat echt relatiemateriaal dus “saai” is.
Niet omdat je elkaar niks te melden hebt... maar omdat alles veel soepeler en gestroomlijnder zonder pieken en dalen gaat.

Zal eens zoeken... heb het vast nog ergens tussen mn tabjes.

Gevonden: https://medium.com/the-as(...)-boring-ce24487c8fa4
Au, te confronterend. :@
pi_193307751
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:27 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan zal het weer overslaan naar andere populaire apps als Bumble en OKCupid.
Uhu... en uiteindelijk gaan mensen dan toch weer terug naar tinder waarschijnlijk.
En is het cirkeltje weer rond.

Dit soort dingen waar je snel succes haalt komen veel meer mensen dus daalt de succesrate...
gaan mensen weg.. en uiteindelijk wordt het vanzelf weer herontdekt.
pi_193307769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu... en uiteindelijk gaan mensen dan toch weer terug naar tinder waarschijnlijk.
En is het cirkeltje weer rond.

Dit soort dingen waar je snel succes haalt komen veel meer mensen dus daalt de succesrate...
gaan mensen weg.. en uiteindelijk wordt het vanzelf weer herontdekt.
Beste is spontaan iemand tegenkomen. Maar dat gaat met Corona nogal moeilijk. :+
pi_193307776
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Au, te confronterend. :@
Voor heel veel mensen wel denk ik :)
Volgens mij is dat echt iets van deze tijd.

En als je dan bedenkt dat mensen vaak een zelfde soort relatie zoeken als hun ouders hadden... zijn we met zn allen toch een beetje gedoemd te blijven zoeken voorlopig.
pi_193307818
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beste is spontaan iemand tegenkomen. Maar dat gaat met Corona nogal moeilijk. :+
Mja ik had mazzel.. kwam een oude bekende tegen op tinder _O-

Meerdere trouwens.. maar dit was duidelijk anders.
En zoals in genoemd artikel.. vrij saai _O-
Alles gaat heerlijk vanzelf.

Enige is dat hij niet houdt van uit gaan... of dat nou een festival of uiteten is.
En vind vooral dat ik dat dus vooral lekker met vrienden moet doen.

Helemaal goed zo dus :)
Ik ga graag met vriendinnetjes een hapje eten... en hij vindt een avondje alleen ook wel lekker.
Dus dan zijn we allebei tevreden :)

En mede met dank aan corona... zitten we om de week eigenlijk heel de week samen...
andere week is mijn dochter hier dus werkt ie thuis... en is hier op woensdagavond en in het weekend. En in de andere week werk ik vaak bij hem thuis ivm bureau en bureaustoel ipv eetkamertafel :)
Stroomversnellinkje qua elkaar veel zien Dus wel :)
pi_193307867
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Als ze daar spitsvondig op terug weet te reageren dan weet ik dat we inderdaad een match zijn. Zulke grappen maak ik ook in het echte leven, moet ze wel tegen kunnen.
Ik vind dat niet over seks beginnen. Dat is gewoon een grapje dat je leuk kunt vinden of niet.

Echt over seks beginnen is gewoon vermoeiend en een beetje treurig. Binnen 5 zinnen over cupmaat beginnen (en niet los laten), hinten of je van ondeugende dingen houdt en wanneer je iemand het voordeel van de twijfel wilt geven en het probeert om te buigen, DAN GAAN FUCKING UITLEGGEN WAT JE BEDOELT. Binnen 4 zinnen naar libido vragen of aangeven wat je allemaal geil vindt. Eeeeeh neeeuh...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193307898
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind dat niet over seks beginnen. Dat is gewoon een grapje dat je leuk kunt vinden of niet.

Echt over seks beginnen is gewoon vermoeiend en een beetje treurig. Binnen 5 zinnen over cupmaat beginnen (en niet los laten), hinten of je van ondeugende dingen houdt en wanneer je iemand het voordeel van de twijfel wilt geven en het probeert om te buigen, DAN GAAN FUCKING UITLEGGEN WAT JE BEDOELT. Binnen 4 zinnen naar libido vragen of aangeven wat je allemaal geil vindt. Eeeeeh neeeuh...
Dit vooral ja.

Een grapje is anders dan eerst willen weten welke cupmaat iemand heeft voor je naar de voornaam gaat vragen.
pi_193307970
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind dat niet over seks beginnen. Dat is gewoon een grapje dat je leuk kunt vinden of niet.

Echt over seks beginnen is gewoon vermoeiend en een beetje treurig. Binnen 5 zinnen over cupmaat beginnen (en niet los laten), hinten of je van ondeugende dingen houdt en wanneer je iemand het voordeel van de twijfel wilt geven en het probeert om te buigen, DAN GAAN FUCKING UITLEGGEN WAT JE BEDOELT. Binnen 4 zinnen naar libido vragen of aangeven wat je allemaal geil vindt. Eeeeeh neeeuh...
Gewoon ontmatchen dan.
pi_193308181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit vooral ja.

Een grapje is anders dan eerst willen weten welke cupmaat iemand heeft voor je naar de voornaam gaat vragen.
Hoe is naar een cupmaat vragen anders dan vrouwen die op hun profiel hebben staan dat je onder de 1.80 geen kans maakt?

Is toch allebei even oppervlakkig?

Ik probeer dit echt te begrijpen :)
pi_193308374
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:02 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Hoe is naar een cupmaat vragen anders dan vrouwen die op hun profiel hebben staan dat je onder de 1.80 geen kans maakt?

Is toch allebei even oppervlakkig?

Ik probeer dit echt te begrijpen :)
Zie jij nou zelf echt geen verschil tussen in je profieltekst opnemen dat je een bepaald kenmerk zoekt, bijvoorbeeld een lengte van minimaal 180 centimeter, en het zonder aanleiding binnen vijf zinnen vragen naar zo'n voor vrouwen intiem/gevoelig detail? Als die cupmaat zo belangrijk is. Zet dat dan lekker in jouw profieltekst. "Liken? Alleen als jij cupmaat DD hebt, alsjeblieft."
pi_193308432
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:15 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Zie jij nou zelf echt geen verschil tussen in je profieltekst opnemen dat je een bepaald kenmerk zoekt, bijvoorbeeld een lengte van minimaal 180 centimeter, en het zonder aanleiding binnen vijf zinnen vragen naar zo'n voor vrouwen intiem/gevoelig detail? Als die cupmaat zo belangrijk is. Zet dat dan lekker in jouw profieltekst. "Liken? Alleen als jij cupmaat DD hebt, alsjeblieft."
Maar waarom mogen vrouwen wel eisen stellen aan uiterlijke kenmerken en mannen niet.

Als ik in mijn profiel zet dat vrouwen met minder dan een C cup geen kans maken ben ik seksistisch bezig?
pi_193308497
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:19 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Maar waarom mogen vrouwen wel eisen stellen aan uiterlijke kenmerken en mannen niet.

Als ik in mijn profiel zet dat vrouwen met minder dan een C cup geen kans maken ben ik seksistisch bezig?
Ik denk dat er wel een aardig verschil is tussen een eis hebben voor een bepaalde lengte en eisen voor een bepaalde cupmaat.

Het zou wat anders zijn als een dame in haar profiel zou zetten dat ze alleen mannen wilt die een lul van 22 centimeter hebben.
pi_193308518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel een aardig verschil is tussen een eis hebben voor een bepaalde lengte en eisen voor een bepaalde cupmaat.

Ja, je cupmaat kan je nog bewerken.
Je lengte niet.

:)
pi_193308703
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:24 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ja, je cupmaat kan je nog bewerken.
Je lengte niet.

:)
Volgens mij snap je ook best wat ik bedoel.
pi_193308801
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:19 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Maar waarom mogen vrouwen wel eisen stellen aan uiterlijke kenmerken en mannen niet.

Als ik in mijn profiel zet dat vrouwen met minder dan een C cup geen kans maken ben ik seksistisch bezig?
En wat vind je van vrouwen die zeggen: minimaal 180 ?
pi_193308860
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat vind je van vrouwen die zeggen: minimaal 180 ?
Ik vind dat echt helemaal prima persoonlijk. Echt niets mis mee.
pi_193308872
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou die hier niet kennelijk... dus dat zijn er minimaal al een paar die niet puur voor pussy gaan :)

Uiteindelijk wil iedereen wel een leuke relatie denk ik.
Maar het beviel mij alleen ook prima.. dus als er dan niks uitkomt ga je je ook niet allerlei kronkels werken omdat je perse een relatie uit je date wil persen.

Dat helpt natuurlijk niet :)

Tot de juiste persoon voorbij komt en je ineens ongemerkt wel die moeite doet.

Las trouwens gisteren nog een leuk artikel.
Zal zo eens zoeken.. dat ging er over dat mensen te veel zoeken naar de ups.
Die je eigenlijk vooral hebt omdat daar dan weer downs tegenover staan...
en je op die manier steeds heel krampachtig jezelf bewijst dat je van die ander houdt.
(En andersom dus)
En dat echt relatiemateriaal dus “saai” is.
Niet omdat je elkaar niks te melden hebt... maar omdat alles veel soepeler en gestroomlijnder zonder pieken en dalen gaat.

Zal eens zoeken... heb het vast nog ergens tussen mn tabjes.

Gevonden: https://medium.com/the-as(...)-boring-ce24487c8fa4
Hoop dat Naardegallemiezen dit leest....
Verder nogal een deprimerend stukje vol speculatief geouwehoer waar ik me niet bij kan voorstellen dat mensen erdoor meer zin krijgen om te gaan daten

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:02 schreef Huck_ het volgende:
Hoe is naar een cupmaat vragen anders dan vrouwen die op hun profiel hebben staan dat je onder de 1.80 geen kans maakt?

Is toch allebei even oppervlakkig?

Ik probeer dit echt te begrijpen :)
Nee, het is niet anders qua oppervlakkigheid. Het is even oppervlakkig. Wel getuigt het vragen naar de cupmaat dat je iemand eerder als een soort junkfood ziet dan een te respecteren medemens terwijl de lengte dan weer meer te maken heeft met het voorkomen van afwijzing door anderen op straat of angst/onzekerheid "hij moet me beschermen"
Het kan natuurlijk ook een eufemisme zijn voor "hij moet me kunnen domineren, want dat vind ik sexy", geen idee. Dat gezegd hebbende ik neem aan dat vrouwen van 1m 50 niet alsnog een man van 1m90 willen (dat zie ik bij mijn vriendinnen, die mannen zijn ook kleiner) dus het slaat nergens op als alle vrouwen dat als eis zouden hebbdn

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 25-05-2020 19:54:43 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193309011
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:19 schreef Huck_ het volgende:
Maar waarom mogen vrouwen wel eisen stellen aan uiterlijke kenmerken en mannen niet.

Als ik in mijn profiel zet dat vrouwen met minder dan een C cup geen kans maken ben ik seksistisch bezig?
Wie zegt dat dat niet mag? Als jij het in jouw profieltekst zou schrijven, dan weten vrouwen ook direct dat jij dat kennelijk belangrijk vindt in een partner. Dan komt de vraag over hun cupmaat ook wat minder uit te blauwe lucht vallen. Vrouwen die jouw profieltekst dan seksistisch vinden, passen niet bij jou. Prima. Er zijn ook vrouwen die per se een man zoeken van 1,9m of langer. Tja, dan val ik af. Dikke prima! Maar door er binnen vijf appjes over te beginnen, beweeg jij je als man gewoon als een olifant in een porseleinkast. Dat kan wel, maar handig is het niet.

P.s. Ik denk overigens dat de voorspelling van @MizzezAmy wel klopt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Groepfunder op 25-05-2020 19:56:43 ]
  maandag 25 mei 2020 @ 19:53:22 #183
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_193309059
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:19 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Maar waarom mogen vrouwen wel eisen stellen aan uiterlijke kenmerken en mannen niet.

Als ik in mijn profiel zet dat vrouwen met minder dan een C cup geen kans maken ben ik seksistisch bezig?
Ik zie toch ook genoeg mannen die eisen stellen aan uiterlijke kenmerken, waaronder lengte en lichaamsbouw. Cupmaat ben ik nog niet tegen gekomen nee, denk ook dat dat je kansen op een match niet ten goede zou komen. Maar ja, als je er dan een hebt voldoet die wel aan je eisen :)
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_193309094
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoop dat Naardegallemiezen dit leest....
Verder nogal een deprimerend stukje vol speculatief geouwehoer waar ik me niet bij kan voorstellen dat mensen erdoor meer zin krijgen om te gaan daten
[..]

Nee, het is niet anders qua oppervlakkigheid. Het is even oppervlakkig. Wel getuigt het vragen naar de cupmaat dat je iemand eerder als een soort junkfood ziet dan een te respecteren medemens terwijl de lengte dan weer meer te maken heeft met het voorkomen van afwijzing door anderen op straat of angst/onzekerheid "hij moet me beschermen"
Denk ook niet dat het bedoeld was als date-inspiratie :)

Ik werd er ook niet zo vrolijk van..
tot ik naast me keek en bedacht dat ik perfectly happy ben in een relatie zonder diepe dalen :)
  maandag 25 mei 2020 @ 20:06:05 #185
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193309315
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als wegwerpartikel behandeld te worden. Zwijgen, alsof je niet langer bestaat, is de grootste belediging die er is. Dan ben je nog minner dan min. Een beetje fatsoen zou echt niet misstaan.

Enige reden waarom ik tinder nu nog wel eens bekijk, is vanwege de scharrel en potentiele scharrel daar waarmee ik contact heb.
Dat interesseert mij weinig van mensen die ik niet ken. Als ze je zo behandelen zegt het vooral iets over hunzelf.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193309407
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat interesseert mij weinig van mensen die ik niet ken. Als ze je zo behandelen zegt het vooral iets over hunzelf.
Dus je doet het zelf niet? Je geeft netjes bij iedere match die per ongeluk was of die je uiteindelijk toch saai vindt, dat het niks gaat worden voordat je ze ontmatcht? :)
pi_193309429
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat interesseert mij weinig van mensen die ik niet ken. Als ze je zo behandelen zegt het vooral iets over hunzelf.
Ik merk dat het mij wel pijn deed. Want al zegt het vooral iets over de ander, ik hield er wel het gevoel aan over dat ik het voor de ander kennelijk zelfs niet waard was om gewoon afscheid van te nemen. Dat ik toch al weinig tot geen matches had, zal daar zeker ook een rol bij hebben gespeeld. Maar hoe jij erin staat is absoluut gezonder.
pi_193309661
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik merk dat het mij wel pijn deed. Want al zegt het vooral iets over de ander, ik hield er wel het gevoel aan over dat ik het voor de ander kennelijk zelfs niet waard was om gewoon afscheid van te nemen. Dat ik toch al weinig tot geen matches had, zal daar zeker ook een rol bij hebben gespeeld. Maar hoe jij erin staat is absoluut gezonder.
Als je 50 matches of 70 dan zal het inderdaad vrij weinig boeien. :+
  maandag 25 mei 2020 @ 21:02:55 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193310390
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor heel veel mensen wel denk ik :)
Volgens mij is dat echt iets van deze tijd.

En als je dan bedenkt dat mensen vaak een zelfde soort relatie zoeken als hun ouders hadden... zijn we met zn allen toch een beetje gedoemd te blijven zoeken voorlopig.
Hier eigenlijk niet, maar ik ga ook volledig voor iemand en doe niet aan al die drama, is ook compleet nutteloos. Wel vaak zat vrouwen tegenover mij gehad die wel dat soort dingen nodig hadden helaas.

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoop dat Naardegallemiezen dit leest....
Verder nogal een deprimerend stukje vol speculatief geouwehoer waar ik me niet bij kan voorstellen dat mensen erdoor meer zin krijgen om te gaan daten
Dat is niet hoe het werkt, veel mensen zien dat niet van zichzelf, dat maakt het juist zo'n probleem.
pi_193310483
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat interesseert mij weinig van mensen die ik niet ken. Als ze je zo behandelen zegt het vooral iets over hunzelf.
Zo kun je het zien, en alhoewel ik aan veel zaken een positieve draai kan geven en reguliere scheldpartijen mij vrij weinig doen, vind ik het toch een belediging als iemand doet alsof ik niet besta. Het heeft iets denigrerends/kleinerends, wat ik moeilijk kan verkroppen. Zeg dat je niet meer geïnteresseerd bent of scheld er desnoods op los, dat heb ik nog liever.

Misschien omdat het je elke vorm van macht/controle ontneemt, als een straf zonder rechtszaak.
  maandag 25 mei 2020 @ 21:11:46 #191
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193310526
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus je doet het zelf niet? Je geeft netjes bij iedere match die per ongeluk was of die je uiteindelijk toch saai vindt, dat het niks gaat worden voordat je ze ontmatcht? :)
Oh ok, ik dacht dat het over ghosten ging nadat er wel dates waren geweest.

Nee natuurlijk doe ik dat niet. En ook ik heb matches met mannen die uiteindelijk niet meer reageren.
Ik heb me daar nooit druk over gemaakt. Ik ken ze toch niet.
Er is geen band, niks. Alleen een like of een paar regels gechat. Als dat al pijn doet...
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 mei 2020 @ 21:14:01 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193310560
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Oh ok, ik dacht dat het over ghosten ging nadat er wel dates waren geweest.

Nee natuurlijk doe ik dat niet. En ook ik heb matches met mannen die uiteindelijk niet meer reageren.
Ik heb me daar nooit druk over gemaakt. Ik ken ze toch niet.
Er is geen band, niks. Alleen een like of een paar regels gechat. Als dat al pijn doet...
Alleen maar mooi toch als ze bij voorbaat laten zien dat iemand niet betrouwbaar is. Beter dat dan dat je er jaren mee hebt en ze opeens vaag gaan doen :s)
  maandag 25 mei 2020 @ 21:21:55 #193
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193310693
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen maar mooi toch als ze bij voorbaat laten zien dat iemand niet betrouwbaar is. Beter dat dan dat je er jaren mee hebt en ze opeens vaag gaan doen :s)
Ach, onbetrouwbaar is een groot verhaal.
De interesse is er, om wat voor reden dan ook, niet meer.

Als je elkaar in een café ontmoet en een praatje maakt neemt niemand het je toch kwalijk als je er weer tussenuit piept, om elkaar nooit meer te zien?

Een match of een like lijkt bij sommige mensen wel erg hoge verwachtingen te geven.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 mei 2020 @ 21:26:06 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193310755
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach, onbetrouwbaar is een groot verhaal.
De interesse is er, om wat voor reden dan ook, niet meer.

Als je elkaar in een café ontmoet en een praatje maakt neemt niemand het je toch kwalijk als je er weer tussenuit piept, om elkaar nooit meer te zien?

Een match of een like lijkt bij sommige mensen wel erg hoge verwachtingen te geven.
Niks mis mee als je niet wil kletsen maar soms lijkt men alle fatsoen te zijn verloren omdat het opeens ver van hun bed is.

Ik zelf zie het toch meer alsof iemand halverwege een gesprek wegloopt zonder iets te zeggen. En ja je bent niemand iets verplicht maar het is wel onbeschoft.

Hier eerder ook eentje, stuurt iets, heeft geen geduld omdat ik bezig ben met andere dingen en vervolgens is het hele gesprek al verdwenen. En dan heb ikzelf in m'n profiel staan dat ik geen behoefte heb om m'n tijd te verdoen met zulk gedoe.
  maandag 25 mei 2020 @ 21:41:08 #195
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193311016
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Hier eerder ook eentje, stuurt iets, heeft geen geduld omdat ik bezig ben met andere dingen en vervolgens is het hele gesprek al verdwenen. En dan heb ikzelf in m'n profiel staan dat ik geen behoefte heb om m'n tijd te verdoen met zulk gedoe.
Dat is wel raar idd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193311133
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 19:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Denk ook niet dat het bedoeld was als date-inspiratie :)

Ik werd er ook niet zo vrolijk van..
tot ik naast me keek en bedacht dat ik perfectly happy ben in een relatie zonder diepe dalen :)
Gelukkig maar.
Maar aangezien je perfect gelukkig bent klopt dat dus al niet volgens dat artikel kan je door een gezonde relatie nooit het toppunt van bevrediging/geluk ervaren. :?

quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

Hier eigenlijk niet, maar ik ga ook volledig voor iemand en doe niet aan al die drama, is ook compleet nutteloos. Wel vaak zat vrouwen tegenover mij gehad die wel dat soort dingen nodig hadden helaas.

Dat is niet hoe het werkt, veel mensen zien dat niet van zichzelf, dat maakt het juist zo'n probleem.
Nou, Naardegallemiezen schrijft dus steeds dat ze het juist wel van zichzelf ziet

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:09 schreef Cockwhale het volgende:

Zo kun je het zien, en alhoewel ik aan veel zaken een positieve draai kan geven en reguliere scheldpartijen mij vrij weinig doen, vind ik het toch een belediging als iemand doet alsof ik niet besta. Het heeft iets denigrerends/kleinerends, wat ik moeilijk kan verkroppen. Zeg dat je niet meer geïnteresseerd bent of scheld er desnoods op los, dat heb ik nog liever.

Misschien omdat het je elke vorm van macht/controle ontneemt, als een straf zonder rechtszaak.
Mooi omschreven. Ik ga dit quoten als men mij weer eens zou vragen naar hoe het is gegaan met mijn mislukte relaties uit het verleden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193311460
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Maar aangezien je perfect gelukkig bent klopt dat dus al niet volgens dat artikel kan je door een gezonde relatie nooit het toppunt van bevrediging/geluk ervaren. :?

Dat staat helemaal niet in dat artikel..
pi_193311487
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat staat helemaal niet in dat artikel..
ik zat ook al terug te lezen.. kon me dat toch niet zo herinneren :)
pi_193311566
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik zat ook al terug te lezen.. kon me dat toch niet zo herinneren :)
Ik heb het artikel echt 5x terug gelezen, maar ik heb echt geen idee waar ze uit opmaakt dat je niet perfect gelukkig kan zijn in een stabiele relatie.
  maandag 25 mei 2020 @ 22:17:42 #200
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_193311625
Ik snap ook niet hoe geeninspiratie kan suggereren dat het artikel "speculatief geouwehoer" is. Volgens mij is het solide gegrond in de theorie met betrekking tot hechting en hoe ze dan relaties aangaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Detroit op 25-05-2020 22:41:24 ]
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 25 mei 2020 @ 22:29:24 #201
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193311845
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is wel raar idd.
Ligt ook wel aan tinder uiteindelijk, gesprekken horen gewoon te blijven staan ookal verwijder je iemand.

quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, Naardegallemiezen schrijft dus steeds dat ze het juist wel van zichzelf ziet
Ik ken die hete user niet, dus geen idee :s)

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb het artikel echt 5x terug gelezen, maar ik heb echt geen idee waar ze uit opmaakt dat je niet perfect gelukkig kan zijn in een stabiele relatie.
Wellicht dat een stabiele relatie ook niet altijd 100% perfect is en dat je altijd uitschieters hebt richting mindere of betere tijden?
pi_193312064
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ligt ook wel aan tinder uiteindelijk, gesprekken horen gewoon te blijven staan ookal verwijder je iemand.
[..]

Ik ken die hete user niet, dus geen idee :s)
[..]

Wellicht dat een stabiele relatie ook niet altijd 100% perfect is en dat je altijd uitschieters hebt richting mindere of betere tijden?
Nou ze zei juist dat je volgens dat artikel in een stabiele relatie nooit het toppunt van bevrediging/geluk zou kunnen ervaren.. Maar dat kan ik echt nergens terug vinden in dat artikel, ook niet iets wat daar op zou kunnen duiden.
pi_193312573
tijd voor een stabiele zijligging hier

succes met swipen nog :)
pi_193313086
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier eigenlijk niet, maar ik ga ook volledig voor iemand en doe niet aan al die drama, is ook compleet nutteloos. Wel vaak zat vrouwen tegenover mij gehad die wel dat soort dingen nodig hadden helaas.

Blijft lastig om zelf ergens vol voor te gaan als de ander vol zit met twijfels, drama en bizarre verwachtingspatronen waarbij het minste foutje kan worden afgeschoten.

Zie dan maar eens een gezonde relatie te beginnen. Mensen moeten leren elkaar te accepteren, anders kun je nooit jezelf zijn in een relatie.

En op Tinder (althans op de Tinderprofielen) is niemand volledig zichzelf.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 00:19:19 #205
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193313933
Als een persoon van alle kanten veel aanbod krijgt op gebied van sex en relaties. Dan wordt zo iemand natuurlijk heel erg kieskeurig en mettertijd steeds kritischer. Simpelweg omdat ze dan denkt dat ze telkens nog beter 'verdient"
  dinsdag 26 mei 2020 @ 00:30:11 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193314086
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Als een persoon van alle kanten veel aanbod krijgt op gebied van sex en relaties. Dan wordt zo iemand natuurlijk heel erg kieskeurig en mettertijd steeds kritischer. Simpelweg omdat ze dan denkt dat ze telkens nog beter 'verdient"
Jij vindt zelf anders ook dat je heel wat verdient.
Resistance is futile.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 00:52:22 #207
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193314332
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 00:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij vindt zelf anders ook dat je heel wat verdient.
Waar zeg ik dat wijs aan met een quote.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 08:07:02 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193315700
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 00:52 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat wijs aan met een quote.
In deze discussie bijvoorbeeld waar je nogal wat eisen stelt aan haar gewicht
R&P / Zijn dating coaches een scam?
pi_193318251
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:14 schreef madam-april het volgende:
Ik heb het artikel echt 5x terug gelezen, maar ik heb echt geen idee waar ze uit opmaakt dat je niet perfect gelukkig kan zijn in een stabiele relatie.
Nou diegene schrijft wel dat een stabiele relatie uiteindelijk gelukkiger maakt, maar de manier waarop is niet echt een goede promotie vind ikzelf.

allereerst de titel al:
quote:
This is Why Your Brain Thinks Dating A Secure Person Is Boring
Dan:

quote:
I thought love meant emotional ups and downs
Een relatie zonder ups dus

quote:
“The trick is not to get hooked on the highs and lows and mistake an activated attachment system for passion or love.”
Er wordt niks merkbaar geactiveerd

quote:
You might think your connection is dull and lacking passion.
quote:
When you’re used to the toxic and high arousal of insecure relationships, secure people won’t give you that addictive hit
quote:
You might believe there’s no connection between you and the secure person because they don’t trigger the rush you’re used to.
quote:
If you feel there’s no connection there, ask yourself:
Is this predictability activating my insecure attachment?
If you persevere and push through the discomfort, you’ll soon learn if it is insecure attachment or if you genuinely don’t have a connection.
It’s important to remember you’ve been used to ups and downs, and it might feel uncomfortable at first dating someone secure.
quote:
Insecurely attached relationships can feel addictive, which makes dating securely attached people feel boring.
En dan ineens:
quote:
The truth is, they're not boring. Secure people have a healthy attachment, which makes it easy for them to share love and be open with you.

Securely attached relationships can be highly rewarding when you go from having an insecure attachment to having a secure attachment in a relationship — your world changes.
You feel comfortable within yourself, and it makes having a loving, stable relationship easy.
Maar als er tussendoor dan weer dit staat:
quote:
If you feel bored dating someone with secure attachment, you need to ask yourself if it’s them or if it’s your insecure attachment getting activated.
Dan ben ik zelf al afgehaakt. Misschien is de essentie ervan wel goed, een iets minder spannende relatie nemen in ruil voor meer geluk, maar het gevoel dat het mij vooral geeft is dat het negatief is doordat dit zo benadrukt wordt. Deels ook wel van de ongezonde relatie, want dat komt ook uiterst onaantrekkelijk over als je alleen naar het gedrag kijkt.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 22:17 schreef Detroit het volgende:
Ik snap ook niet hoe geeninspiratie kan suggereren dat het artikel "speculatief geouwehoer" is. Volgens mij is het solide gegrond in de theorie met betrekking tot hechting en hoe ze dan relaties aangaan.
Oke... Veel plezier met vaststellen hoe je zelf gehecht bent en hoe een ander gehecht is en dit met feiten aantonen dan 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Als een persoon van alle kanten veel aanbod krijgt op gebied van sex en relaties. Dan wordt zo iemand natuurlijk heel erg kieskeurig en mettertijd steeds kritischer. Simpelweg omdat ze dan denkt dat ze telkens nog beter 'verdient"
Vraag en aanbod bepaalt letterlijk wat iemand verdient. Kun je wel zo tussen aanhalingstekens zetten alsof het belachelijk is en anders zou moeten zijn, maar dan wil je gewoon een feit over hoe de dating/arbeidsmarkt werkt negeren. Wat niet verandert door jouw gezeur. Vooral aangezien je zelf ten opzichte van anderen het aanpassingsvermogen van een steenblok hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 26-05-2020 11:45:00 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 26 mei 2020 @ 14:03:50 #210
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193320566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 00:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Als een persoon van alle kanten veel aanbod krijgt op gebied van sex en relaties. Dan wordt zo iemand natuurlijk heel erg kieskeurig en mettertijd steeds kritischer. Simpelweg omdat ze dan denkt dat ze telkens nog beter 'verdient"
Hoezo ‘ze’. Dat geldt ook voor mannen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193320813
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoezo ‘ze’. Dat geldt ook voor mannen.
Yup. :Y
pi_193320823
ik vind het concept "denken dat ze meer verdienen" sowieso een beetje idioot

moet je dan met minder dan wat je wil genoegen nemen.. omdat iemand op fok vindt dat je niet knap genoeg bent voor een leuke vent/vrouw?

dat is toch idioot?
pi_193321798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zeker niks mis mee. Alleen wat je dan vaak voorbij zie komen bij zulke dames is dat ze dan gaan klagen dat er geen leuke mannen op de wereld zijn omdat ze niet de mannen kunnen krijgen die ze willen.
gek genoeg zie ik in dit topic alleen maar mannen daar over klagen :)
dus dan reageer ik daar op... en niet op die vrouwen die niet klagen :)
pi_193321900
Tinder krijgt binnenkort een 'global mode'. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de Tinder-gebruik(st)ers in ons midden.
pi_193322089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef Groepfunder het volgende:
Tinder krijgt binnenkort een 'global mode'. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de Tinder-gebruik(st)ers in ons midden.
daar heb je niks aan
  dinsdag 26 mei 2020 @ 15:44:25 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193322156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef Groepfunder het volgende:
Tinder krijgt binnenkort een 'global mode'. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de Tinder-gebruik(st)ers in ons midden.
Lijkt me zinloos.Wat moet je met iemand aan de andere kant van de wereld (of land bv)
Enige kan zijn, dat als je bv aan de grens woont en je meer land inwaarts wilt zoeken.
of omdat je in de toekomst gaat verhuizen/vakantie en alvast contacten wilt opdoen.

Maar voor het simpele dagelijkse leven, niet echt nuttig.
pi_193322160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

daar heb je niks aan
lekker wereldwijd daten...

even een kopje koffie in taiwan.
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 16:00:11 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193322395
Dat gezeik over vrouwen in het algemeen en dat ze kut zijn en weet ik veel wat allemaal is bij deze klaar. Elke post daarover wordt genote en gaat weg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193322480
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me zinloos.Wat moet je met iemand aan de andere kant van de wereld (of land bv)
Enige kan zijn, dat als je bv aan de grens woont en je meer land inwaarts wilt zoeken.
of omdat je in de toekomst gaat verhuizen/vakantie en alvast contacten wilt opdoen.
Ik zou mij kunnen voorstellen dat het een leuke manier is om een vreemde taal te blijven onderhouden. Bijvoorbeeld: matchen met mensen uit jouw favoriete vakantiestreek in Oostenrijk. Maar 'wereldwijd' lijkt mij inderdaad onpraktisch. Toch ben ik benieuwd naar de gevolgen van deze nieuwe dienstverelning voor de gebruikers alhier.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 16:18:28 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193322639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik zou mij kunnen voorstellen dat het een leuke manier is om een vreemde taal te blijven onderhouden. Bijvoorbeeld: matchen met mensen uit jouw favoriete vakantiestreek in Oostenrijk. Maar 'wereldwijd' lijkt mij inderdaad onpraktisch. Toch ben ik benieuwd naar de gevolgen van deze nieuwe dienstverelning voor de gebruikers alhier.
Als het om het taal onderhouden gebruikt gaat worden, krijgt het minder en minder de functie als dating app.
Kan ook... Maar dat moet dan ook nieuw beleid zijn. Anders zonde.
pi_193323055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Als het om het taal onderhouden gebruikt gaat worden, krijgt het minder en minder de functie als dating app.
Kan ook... Maar dat moet dan ook nieuw beleid zijn. Anders zonde.
Nu ja, je kunt er dan toch ook een vakantieliefde aan overhouden? Of afspreken om elkaar te ontmoeten? Het merendeel van de vrouwen met wie ik schrijf/schreef heb ik ook een of meerdere keren ontmoet. En de functie kan ook interessant zijn voor de kleine groep mensen die een partner uit het buitenland wil halen. Maar ook dan vraag ik mij af of het onbepaalde van 'wereldwijd' niet meer na- dan voordelen zal hebben. Enfin, het leek mij leuk om dit nieuwtje hier even te delen.
pi_193324391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

lekker wereldwijd daten...

even een kopje koffie in taiwan.
Echt he, voor 90% van de gebruikers is zo een functie overbodig :')
pi_193324587
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:35 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Echt he, voor 90% van de gebruikers is zo een functie overbodig :')
Jeetje.. zijn wij het eens O+

Kan me er nog niet echt iets heel zinvols bij voorstellen.
Of je moet graag goedkoop iemand willen importeren uit rusland of de filipijnen ofzo...
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:51:34 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193324622
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou diegene schrijft wel dat een stabiele relatie uiteindelijk gelukkiger maakt, maar de manier waarop is niet echt een goede promotie vind ikzelf.

allereerst de titel al:
[..]

Dan:
[..]

Een relatie zonder ups dus
[..]

Er wordt niks merkbaar geactiveerd
[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

En dan ineens:
[..]

Maar als er tussendoor dan weer dit staat:
[..]

Dan ben ik zelf al afgehaakt. Misschien is de essentie ervan wel goed, een iets minder spannende relatie nemen in ruil voor meer geluk, maar het gevoel dat het mij vooral geeft is dat het negatief is doordat dit zo benadrukt wordt. Deels ook wel van de ongezonde relatie, want dat komt ook uiterst onaantrekkelijk over als je alleen naar het gedrag kijkt.
[..]

Oke... Veel plezier met vaststellen hoe je zelf gehecht bent en hoe een ander gehecht is en dit met feiten aantonen dan 8)7
Hechtingstheorie is echt wel solide onderzocht. En hier kun je uitzoeken wat jouw hechtingsstijl is:

https://www.alle-tests.nl(...)-mijn-hechtingsstijl

Ambivalent in mijn geval.
Resistance is futile.
pi_193327976
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hechtingstheorie is echt wel solide onderzocht. En hier kun je uitzoeken wat jouw hechtingsstijl is:

https://www.alle-tests.nl(...)-mijn-hechtingsstijl

Ambivalent in mijn geval.
Precies het tegenovergestelde van wat jij dacht. :D Zo blijkt maar weer dat het moeilijk is om iets te zeggen over iemand op basis van een internetprofiel.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 21:32:39 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193328236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 21:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Precies het tegenovergestelde van wat jij dacht. :D Zo blijkt maar weer dat het moeilijk is om iets te zeggen over iemand op basis van een internetprofiel.
Hoezo het tegenovergestelde van wat ik dacht?
Resistance is futile.
pi_193328461
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 21:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoezo het tegenovergestelde van wat ik dacht?
Jij zegt altijd dat ik een onveilige hechtingsstijl heb.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 21:48:29 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193328558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 21:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij zegt altijd dat ik een onveilige hechtingsstijl heb.
Lees even goed wat ik daar schrijf.
Resistance is futile.
pi_193329243
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:51 schreef Seven. het volgende:
Hechtingstheorie is echt wel solide onderzocht. En hier kun je uitzoeken wat jouw hechtingsstijl is:

https://www.alle-tests.nl(...)-mijn-hechtingsstijl

Ambivalent in mijn geval.
Bedankt voor de link, nu je het zegt kan ik me idd ook herinneren dat iemand 4 dimensies had gemaakt. Bindingsangst, verlatingsangst , bindingsangst en verlatingsangst en niks. Alleen weet ik niet meer of alles behalve niks onveilig was of dat angstig ook een veilige hechtingsstijl was.
Ik ben zelf bij deze test ook ambivalent en dat klopt wel want ik heb zowel bindingsangst als verlatingsangst.
Waar het mij meer om ging was zeg maar de link met de jeugd die in dit geval niet op individueel niveau bewezen wordt. Hoe weet men nou dat jeugdervaringen in een individueel persoon de directe oorzaak zijn van een relatieprobleem? Maar goed dat moet men dan misschien maar gewoon aannemen omdat het logisch is, of zo. Mijn probleem daarmee is alleen dat je je verleden niet kunt veranderen en ook er anders over denken helpt niet altijd bij relatieproblemen. Misschien heeft het mij wel iets geholpen bij verlatingsangst maar niet bij bindingsangst.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:44 schreef Uhmmpie het volgende:
lekker wereldwijd daten...

even een kopje koffie in taiwan.
😂dat had iemand die ik via via kende gedaan zoiets maar meer dan een kopje koffie was het niet geworden omdat zij hem verkeerd had begrepen of deed alsof .. Want hij kwam onverwachts ala verrassing en wilde gelijk trouwen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 26 mei 2020 @ 22:34:01 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193329382
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, nu je het zegt kan ik me idd ook herinneren dat iemand 4 dimensies had gemaakt. Bindingsangst, verlatingsangst , bindingsangst en verlatingsangst en niks. Alleen weet ik niet meer of alles behalve niks onveilig was of dat angstig ook een veilige hechtingsstijl was.
Ik ben zelf bij deze test ook ambivalent en dat klopt wel want ik heb zowel bindingsangst als verlatingsangst.
Waar het mij meer om ging was zeg maar de link met de jeugd die in dit geval niet op individueel niveau bewezen wordt. Hoe weet men nou dat jeugdervaringen in een individueel persoon de directe oorzaak zijn van een relatieprobleem? Maar goed dat moet men dan misschien maar gewoon aannemen omdat het logisch is, of zo. Mijn probleem daarmee is alleen dat je je verleden niet kunt veranderen en ook er anders over denken helpt niet altijd bij relatieproblemen. Misschien heeft het mij wel iets geholpen bij verlatingsangst maar niet bij bindingsangst.
Men weet dat onveilige hechting begint in de vroege jeugd, omdat bij kinderen van een jaar oud al te zien is welke hechtingsstijl ze hebben ontwikkeld. Hechting begint al tijdens de zwangerschap.

En je kunt je verleden niet veranderen maar je kunt wel beredeneren waarom je in bepaalde patronen terechtkomt zodra je relaties aan probeert te gaan. Pas als je snapt waarom je in die patronen terechtkomt, kun je ze doorbreken.
Resistance is futile.
pi_193329409
Laat ik iets positiefs posten voor de mannen hier. Wekenlang gebeurt er geen fuck en ineens beginnen 2 veel te mooie vrouwen uit zichzelf aan de lopende band te appen en heb je weer 2 dates staan. :')

Dus gewoon volhouden. :)
pi_193329582
Kan ook een indicatie zijn dat de Corona-stop erop zit.
pi_193329598
Global mode hier geen nut. M'n range is hier maar 40. Weet toch al van mezelf dat ik dat verder weg er niet voor over heb. Natuurlijk loop je misschien iemand mis die wel hierheen wil verhuizen maar als als als. Plus ik mag het karakter van mensen uit de buurt. En las over dat roken. Kan je daar op filteren? (no pun intended) Bij badoo zag ik dat je dat nu wel bij je voorkeuren kan aangeven.
pi_193329644
Ik weet niet of je enkel nav zo'n test kunt weten wat je hechtingstijl is. Ik weet ook niet wat de kwaliteit is van zulke testen. Sommige vragen sluiten niet helemaal aan. Het kan misschien wel een indicatie geven of wat inzicht.
pi_193329764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Womanly het volgende:
Ik weet niet of je enkel nav zo'n test kunt weten wat je hechtingstijl is. Ik weet ook niet wat de kwaliteit is van zulke testen. Sommige vragen sluiten niet helemaal aan. Het kan misschien wel een indicatie geven of wat inzicht.
Die hechtingsstijl heeft sws niet zoveel met dit topic te maken. ;)
pi_193329843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die hechtingsstijl heeft sws niet zoveel met dit topic te maken. ;)
Enigzins offtopic
  dinsdag 26 mei 2020 @ 23:03:24 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193329993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Womanly het volgende:
Ik weet niet of je enkel nav zo'n test kunt weten wat je hechtingstijl is. Ik weet ook niet wat de kwaliteit is van zulke testen. Sommige vragen sluiten niet helemaal aan. Het kan misschien wel een indicatie geven of wat inzicht.
Klopt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die hechtingsstijl heeft sws niet zoveel met dit topic te maken. ;)
Iemands hechtingsstijl is een sterk bepalende factor tijdens het daten. Dus offtopic is het niet.
Resistance is futile.
pi_193330487
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, nu je het zegt kan ik me idd ook herinneren dat iemand 4 dimensies had gemaakt. Bindingsangst, verlatingsangst , bindingsangst en verlatingsangst en niks. Alleen weet ik niet meer of alles behalve niks onveilig was of dat angstig ook een veilige hechtingsstijl was.
Ik ben zelf bij deze test ook ambivalent en dat klopt wel want ik heb zowel bindingsangst als verlatingsangst.
Waar het mij meer om ging was zeg maar de link met de jeugd die in dit geval niet op individueel niveau bewezen wordt. Hoe weet men nou dat jeugdervaringen in een individueel persoon de directe oorzaak zijn van een relatieprobleem? Maar goed dat moet men dan misschien maar gewoon aannemen omdat het logisch is, of zo. Mijn probleem daarmee is alleen dat je je verleden niet kunt veranderen en ook er anders over denken helpt niet altijd bij relatieproblemen. Misschien heeft het mij wel iets geholpen bij verlatingsangst maar niet bij bindingsangst.
[..]

😂dat had iemand die ik via via kende gedaan zoiets maar meer dan een kopje koffie was het niet geworden omdat zij hem verkeerd had begrepen of deed alsof .. Want hij kwam onverwachts ala verrassing en wilde gelijk trouwen.
Aan zn enthousiasme lag het niet _O-
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 09:31:21 #239
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193333701
Dit topic gaat dus over datingsites en apps. Niet over onveilige hechting ja of nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193334532
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Womanly het volgende:
Ik weet niet of je enkel nav zo'n test kunt weten wat je hechtingstijl is. Ik weet ook niet wat de kwaliteit is van zulke testen. Sommige vragen sluiten niet helemaal aan. Het kan misschien wel een indicatie geven of wat inzicht.
Natuurlijk niet. Dat is voer voor emo's.

Ontopic:
Ik merk overigens wel dat redelijk wat matches toch over het algemeen lastig met "banter" omgaan. Veel zijn er best serieus.
pi_193345851
Tot mijn verbazing heb ik nu wat meer succes op wat datingsites. De ene wat meer dan de ander, al blijf ik met Tinder het probleem hebben dat ik hier in Nederland geen matches krijg.
pi_193348863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:55 schreef osodevo het volgende:
Tot mijn verbazing heb ik nu wat meer succes op wat datingsites. De ene wat meer dan de ander, al blijf ik met Tinder het probleem hebben dat ik hier in Nederland geen matches krijg.
Niet meer tinderen dus
Het is wat.......
pi_193349221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:55 schreef osodevo het volgende:
Tot mijn verbazing heb ik nu wat meer succes op wat datingsites. De ene wat meer dan de ander, al blijf ik met Tinder het probleem hebben dat ik hier in Nederland geen matches krijg.
Goed om te horen! Tinder blijft een lastig verhaal. Ik weet ook niet wat voor algoritmes en systemen het hanteert (om je als man premium aan te smeren).
pi_193350133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goed om te horen! Tinder blijft een lastig verhaal. Ik weet ook niet wat voor algoritmes en systemen het hanteert (om je als man premium aan te smeren).
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goed om te horen! Tinder blijft een lastig verhaal. Ik weet ook niet wat voor algoritmes en systemen het hanteert (om je als man premium aan te smeren).
het probleem van Tinder is dat teveel natuurlijk wordt gelegd op uiterlijk vertoon. Dat zorgt ervoor dat mannen zich mannelijker gaan presenteren en vrouwen schaars gekleed op de foto gaan. Temptation island achtige toestanden.
pi_193400197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vooral allemaal van die instagram meiden. Nu heb ik zelf ook gewoon instagram met goede foto’s.

Maar ik ben meer de “Cute, Decent” type jongen. Of zo word ik in ieder geval vaak omschreven.
Ik heb één goede connectie met een meisje van 22, maar verder heb ik alleen goede gesprekken met vrouwen die 29-34 jaar oud zijn.

Wel vaag, soms lijkt het of je geen onderhoudend gesprek kunt voeren met een meid die jonger is dan 25. Vrouwen die ouder zijn, zitten doorgaans echt veel relaxter en aardiger in elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 13:43:20 ]
pi_193415056
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik heb één goede connectie met een meisje van 22, maar verder heb ik alleen goede gesprekken met vrouwen die 29-34 jaar oud zijn.

Wel vaag, soms lijkt het of je geen onderhoudend gesprek kunt voeren met een meid die jonger is dan 25. Vrouwen die ouder zijn, zitten doorgaans echt veel relaxter en aardiger in elkaar.
De mindset bij hoogopgeleide meiden tot 25 is in Nederland gewoon heel erg: Leef je eigen (oppervlakkige) leven, zorg dat je genoeg ruimte hebt en laat je niet de les lezen door benauwende vriendjes.

Bij een relatie horen nou eenmaal ook verplichtingen en daar houden mensen niet van. (Vraag dat maar aan mijn ex. :') )
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 10:08:22 #247
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193415178
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 09:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De mindset bij hoogopgeleide meiden tot 25 is in Nederland gewoon heel erg: Leef je eigen (oppervlakkige) leven, zorg dat je genoeg ruimte hebt en laat je niet de les lezen door benauwende vriendjes.

Bij een relatie horen nou eenmaal ook verplichtingen en daar houden mensen niet van. (Vraag dat maar aan mijn ex. :') )
Een verplichting in een relatie is heel wat anders dan een benauwend vriendje, dus dat ze geen trek hebben in benauwende vriendjes vind ik ontzettend logisch en goed.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193415203
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een verplichting in een relatie is heel wat anders dan een benauwend vriendje, dus dat ze geen trek hebben in benauwende vriendjes vind ik ontzettend logisch en goed.
Niet nuanceren please :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193415236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een verplichting in een relatie is heel wat anders dan een benauwend vriendje, dus dat ze geen trek hebben in benauwende vriendjes vind ik ontzettend logisch en goed.
Als dat vriendje daadwerkelijk benauwend is wel ja, maar het kan ook een gebrek aan realiteitsbesef zijn.

(Of iemand als benauwend wordt ervaren ligt natuurlijk ook aan de beleving van de ander.)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 10:13:08 ]
pi_193415272
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

Ik heb één goede connectie met een meisje van 22, maar verder heb ik alleen goede gesprekken met vrouwen die 29-34 jaar oud zijn.

Wel vaag, soms lijkt het of je geen onderhoudend gesprek kunt voeren met een meid die jonger is dan 25. Vrouwen die ouder zijn, zitten doorgaans echt veel relaxter en aardiger in elkaar.
Ja, vaag he? Ze hebben minder levenservaring en willen van hun jeugd genieten nu het nog kan, goh wat raar dat je dan een minder goed gesprek met ze kan voeren... :’)
Of ben je zelf ook <25?

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
Een verplichting in een relatie is heel wat anders dan een benauwend vriendje, dus dat ze geen trek hebben in benauwende vriendjes vind ik ontzettend logisch en goed.
En het ligt ook heel erg aan het individu in kwestie of iets als benauwend of juist romantisc wordt ervaren.
Mensen moeten de vrijheid hebben om iemand te kunnen kiezen die voldoet aan hun wensen en niet (indirect) gedwongen worden om zichzelf weg te cijferen voor de wensen van een ander alsof die van henzelf niet belangrijk zijn vind ik.
‘Realismteitsbesef’ hebben mannen dat wel altijd als het op vrouwen aankomt dan?
Mensen creeren immers vaak hun eigen realiteit die ze aan anderen willen opdringen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193415276
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik heb één goede connectie met een meisje van 22, maar verder heb ik alleen goede gesprekken met vrouwen die 29-34 jaar oud zijn.

Wel vaag, soms lijkt het of je geen onderhoudend gesprek kunt voeren met een meid die jonger is dan 25. Vrouwen die ouder zijn, zitten doorgaans echt veel relaxter en aardiger in elkaar.
Ander leven ook doorgaans, anderr prioriteiten...

Kennelijk passen die beter bij jouw leven en prioriteiten.
pi_193415289
Ik denk dat we het moeten nuanceren tot benauwende partners. Ik heb ook de nodige ervaring gehad met benauwende vrouwen. Zo was ik ooit aan het daten met een dame die vond dat ik binnen een uur moest reageren op haar appjes. Haar even heel erg duidelijk gemaakt dat dat niet is hoe ik wil of ga leven.
  maandag 1 juni 2020 @ 10:46:57 #253
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_193415782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goed om te horen! Tinder blijft een lastig verhaal. Ik weet ook niet wat voor algoritmes en systemen het hanteert (om je als man premium aan te smeren).
Sowieso kijkt Tinder hoe vaak je naar links/rechts swipet. Ik weet niet of het klopt wat ik heb gelezen, maar als je te veel naar rechts of swipet dan heeft dit invloed op je matches en de profielen die je dan voorbij ziet komen (het klinkt raar, maar Tinder deelt je dan min of meer in een league in qua profielen).

Verder kijkt Tinder ook hoe vaak en hoe snel je reageert wanneer je een match hebt. Dit is ook van invloed op het algoritme.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:46:05 #254
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193439293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Sowieso kijkt Tinder hoe vaak je naar links/rechts swipet. Ik weet niet of het klopt wat ik heb gelezen, maar als je te veel naar rechts of swipet dan heeft dit invloed op je matches en de profielen die je dan voorbij ziet komen (het klinkt raar, maar Tinder deelt je dan min of meer in een league in qua profielen).

Verder kijkt Tinder ook hoe vaak en hoe snel je reageert wanneer je een match hebt. Dit is ook van invloed op het algoritme.
Uiteindelijk krijg je toch gewoon iedereen te zien? Of toch niet?
pi_193439648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:46 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Uiteindelijk krijg je toch gewoon iedereen te zien? Of toch niet?
Nope.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 18:17:38 #256
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193439994
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 10:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als dat vriendje daadwerkelijk benauwend is wel ja, maar het kan ook een gebrek aan realiteitsbesef zijn.

(Of iemand als benauwend wordt ervaren ligt natuurlijk ook aan de beleving van de ander.)
Een gebrek aan realiteitsbesef? Hoe bedoel je?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:27:41 #257
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193441183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:02 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Nope.
Serieus? Wordt je in een categorie ingedeeld of zo? Weten jullie dit zeker?
En Bumble?
pi_193441787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:27 schreef Eendenkooi het volgende:

En Bumble?
Er zit een algoritme achter gebasseerd op je matches en gedrag, dus als je alleen maar dikke koeien voorbij ziet komen doe je wat verkeerd. :')
pi_193441888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:52 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Er zit een algoritme achter gebasseerd op je matches en gedrag, dus als je alleen maar dikke koeien voorbij ziet komen doe je wat verkeerd. :')
Full-slanck :')
pi_193442911
- Dit heeft niets met datingsites & apps van doen -

[ Bericht 93% gewijzigd door CoolGuy op 02-06-2020 21:53:40 ]
pi_193463040
Wat zijn jullie ervaringen met Bumble?
pi_193463852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:53 schreef osodevo het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Bumble?
Veel matches, geen gesprekken.

Vraag me af of de vrouwen daar doorhebben dat mannen geen gesprek kunnen beginnen :')
  donderdag 4 juni 2020 @ 13:12:00 #263
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_193469363
Ja dat is het wel ja daar. Al moet ik wel zeggen dat als je dan eens een match hebt die verder dan een 'Hoi!' komt, er vaak wel leuke gesprekken uit ontstaan.

En eerlijk gezegd vind ik het samen met Hinge wel de leukere datingapp. Het voelt behoorlijk minder oppervlakkig aan dan Tinder. Al heb ik met Tinder ook wel het gevoel dat het met Tinder wel een beetje klaar is nu. Veel meer plaatjes kijken dan echt met een doel daar zitten (hetzij relaties, hetzij seks).
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_193471868
Op Tinder zitten alleen nog single moeders of instagram modellen :')

Normale vrouwen zijn er niet meer te vinden _O-
pi_193472456
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:53 schreef osodevo het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Bumble?
Vaak een simpele 'hoi' om aan de plicht om het gesprek te starten te voldoen, en daarna is het niet veel anders dan een Tinder oid.
pi_193475148
Bumble gaat uit van initiatief van vrouwen. Nuff said.

Hinge is heel internationaal maar werkt niet voor mij. Ik gebruik het ook niet echt

Tinder werkt voor mij nog altijd het beste.
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:03:36 #267
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193476439
Ik vind Bumbe na tinder de beste app.

Behoorlijk wat matches, gesprekken en ook een aantal dates via gehad.
Wel relatief veel expats en Engelstaligen zitten er op.
pi_193477197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:03 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind Bumbe na tinder de beste app.

Behoorlijk wat matches, gesprekken en ook een aantal dates via gehad.
Wel relatief veel expats en Engelstaligen zitten er op.
Apart... geen last van gehad, en dat terwijl ik bij Antwerpen zit. Maar ik zat er dan ook in de beginperiode op, en niet recent...
pi_193477893
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 01:32 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Veel matches, geen gesprekken.

Vraag me af of de vrouwen daar doorhebben dat mannen geen gesprek kunnen beginnen :')
Of fake accounts, maar aan de andere kant, vrouwen starten 99 van de 100 keer geen gesprek.
pi_193478168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Of fake accounts, maar aan de andere kant, vrouwen starten 99 van de 100 keer geen gesprek.
Heel eerlijk? Als ik iemand like en het blijkt een match.....dan vind ik het best spannend om het gesprek te beginnen..... :@
pi_193478466
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?
Ik vind appen in de regel irritant. Maar ik heb zo erg om hem/ met hem moeten lachen aan de telefoon. Als in de slappe lach. En toen wist ik nog nieteens hoe hij eruit ziet.

Maar een constante stroom aan appjes is gewoonweg irritant :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193478545
Aanvulling: ik heb volgens mij een meer dan leuke date via een Amerikaanse shitserie facebookgroep :@

Ik dacht dat ik de enige was die dat soort rommel kijkt in Nederland. Maar we zijn dus met zijn tweeën O+

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 04-06-2020 22:21:00 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:17:05 #273
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_193479392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Apart... geen last van gehad, en dat terwijl ik bij Antwerpen zit. Maar ik zat er dan ook in de beginperiode op, en niet recent...
Probeer het in Amsterdam eens zou ik zeggen.
pi_193479402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Probeer het in Amsterdam eens zou ik zeggen.
Ik kijk wel uit
pi_193480189
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heel eerlijk? Als ik iemand like en het blijkt een match.....dan vind ik het best spannend om het gesprek te beginnen..... :@
Kan je je dan voorstellen dat je dan eindelijk iets durft te zeggen en het gelijk wordt afgeschoten omdat je niet creatief genoeg bent _O-
pi_193480487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:57 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Kan je je dan voorstellen dat je dan eindelijk iets durft te zeggen en het gelijk wordt afgeschoten omdat je niet creatief genoeg bent _O-
Interesseert een vrouw echt niet, de gevoelens van een man tijdens die fase. Immers een man hoort ballen van staal te hebben, gevoelens zijn voor vrouwen, homo's en mietjes. Echt het zal je verbazen hoeveel vrouwen stiekem zo denken (maar niet allemaal zullen ze dat toegeven, schone schijn enzo).

Oh wacht, je mag hier niets over vrouwen zeggen... uhh mannen zijn allemaal seksistische vuige klootzakken!
pi_193483391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:57 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Kan je je dan voorstellen dat je dan eindelijk iets durft te zeggen en het gelijk wordt afgeschoten omdat je niet creatief genoeg bent _O-
Nou ik maak dat dus net zo goed mee,dit is niet alleen een ervaring voor de mannen hoor :)
pi_193487288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Of fake accounts, maar aan de andere kant, vrouwen starten 99 van de 100 keer geen gesprek.
Wanneer je als vrouw 99 van de 100 keer zelf geen gesprek start of wil starten, is Bumble een slechte keuze.
pi_193488231
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou ik maak dat dus net zo goed mee,dit is niet alleen een ervaring voor de mannen hoor :)
Omdat mannen veel vaker het gesprek beginnen maken mannen dit dus ook veel vaker mee :)
pi_193488241
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 23:11 schreef Cockwhale het volgende:

Interesseert een vrouw echt niet, de gevoelens van een man tijdens die fase.
Helaas wel waar dit.
pi_193488818
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:14 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Omdat mannen veel vaker het gesprek beginnen maken mannen dit dus ook veel vaker mee :)
Hoe weet je nou zo zeker dat mannen echt vaker het gesprek beginnen??
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:13:46 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193489159
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe weet je nou zo zeker dat mannen echt vaker het gesprek beginnen??
Statistiek. Het is best voor de hand liggend. Vrouwen krijgen doorgaans meer matches, dus de kans om aangesproken te worden ligt sowieso hoger.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193489361
Heren, mag Calimero weer terug in z'n kooitje? Alsjeblieft?

Ik zit er aan te denken mijn profiel op e-matching te actualiseren en opnieuw een kans te geven. Wat mij tegenhoud is dat ik, om te reizen, volledig afhankelijk ben van het openbaar vervoer. En tja, een date is natuurlijk geen noodzakelijke reis. Anderzijds, ik heb in Nederland nog nooit met iemand gedate, dus zo relevant is dat vraagstuk nu ook weer niet. Misschien gebruik ik het dus ook wel een beetje als excuus om het daten uit te stellen, juist omdat ik daar tot nu toe geen leuke herinneringen aan heb.
pi_193489546
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe weet je nou zo zeker dat mannen echt vaker het gesprek beginnen??
Komop zeg...
pi_193489562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:29 schreef Groepfunder het volgende:
Heren, mag Calimero weer terug in z'n kooitje? Alsjeblieft?

Ik zit er aan te denken mijn profiel op e-matching te actualiseren en opnieuw een kans te geven. Wat mij tegenhoud is dat ik, om te reizen, volledig afhankelijk ben van het openbaar vervoer. En tja, een date is natuurlijk geen noodzakelijke reis. Anderzijds, ik heb in Nederland nog nooit met iemand gedate, dus zo relevant is dat vraagstuk nu ook weer niet. Misschien gebruik ik het dus ook wel een beetje als excuus om het daten uit te stellen, juist omdat ik daar tot nu toe geen leuke herinneringen aan heb.
Haal een rijbewijs/auto/motor.
pi_193489648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Komop zeg...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Statistiek. Het is best voor de hand liggend. Vrouwen krijgen doorgaans meer matches, dus de kans om aangesproken te worden ligt sowieso hoger.
Okee blijkbaar weet ik hier dus te weinig van......
pi_193489709
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
pi_193489720
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
Hey leuk om te horen!

De cafes en restaurants zijn gewoon weer open. Dus ga gewoon lekker ergens op een terras een drankje doen.
pi_193489854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
Wat leuk! Zoals @Solid-Snake hierboven al aangeeft, kun je op een terras iets gaan drinken, maar je kunt ook samen gaan picknicken in het park (bij mooi weer).
pi_193490551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
Zooooo, hoe is dit zo gekomen?
pi_193491057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zooooo, hoe is dit zo gekomen?
Hoi BP,

Mwah, online :') low effort maar nu eindelijk toch beet. Ze is al wat ouder (hitting the wall) maar ze ziet er nog wel goed uit.
pi_193491464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:02 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hoi BP,

Mwah, online :') low effort maar nu eindelijk toch beet. Ze is al wat ouder (hitting the wall) maar ze ziet er nog wel goed uit.
Gewoon ballen.
pi_193491524
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Gewoon ballen.
Seks op de eerste date? Vrouw is tussen de 30 - 40.
pi_193492590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Seks op de eerste date? Vrouw is tussen de 30 - 40.
75% kans dat ze gewoon geneukt wil worden.
pi_193493046
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

75% kans dat ze gewoon geneukt wil worden.
Maar ze had in haar profiel staan

NO ONS
NO FWB
ONLY SERIEUS
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:37:42 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193493127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:34 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Maar ze had in haar profiel staan

NO ONS
NO FWB
ONLY SERIEUS
Dat zijn juist degene die op de eerste date gelijk met de benen wijd liggen _O-
pi_193493866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:34 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Maar ze had in haar profiel staan

NO ONS
NO FWB
ONLY SERIEUS
75% kans dat ze dat alleen maar zegt om de ongewilde hyena's weg te houden.
pi_193494408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:02 schreef osodevo het volgende:
Ik heb binnenkort mijn eerste date , maar waar kun je het beste afspreken in tijd van Corona waar alles dicht is?
_O_ ^O^

quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat zijn juist degene die op de eerste date gelijk met de benen wijd liggen _O-
Bij No Hookups ook? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

75% kans dat ze dat alleen maar zegt om de ongewilde hyena's weg te houden.
Dat begrijp ik nooit. Ze kiezen toch zelf wie ze liken? Waarom zou je ongewilde hyena's liken :?
pi_193495290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O_ ^O^
[..]

Bij No Hookups ook? :P
[..]

Dat begrijp ik nooit. Ze kiezen toch zelf wie ze liken? Waarom zou je ongewilde hyena's liken :?
Het gaat er meer om dat ze waarschijnlijk in het verleden heeft meegemaakt dat de mannen bij de eerste date al meteen seks wilde.

Grote kans dat ze toen ook daarin is meegegaan en dat de mannen haar na die keer seks toen hebben gedumpt.
pi_193497586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:08 schreef Solid-Snake het volgende:

Het gaat er meer om dat ze waarschijnlijk in het verleden heeft meegemaakt dat de mannen bij de eerste date al meteen seks wilde.

Grote kans dat ze toen ook daarin is meegegaan en dat de mannen haar na die keer seks toen hebben gedumpt.
Ik snap dit niet. Waarom hebben mannen eersr seks en dumpen ze daarna weer de vrouw? Het komt echt empathieloos over. Alsof de vrouw net te verdragen is om uit te proberen en te scoren als verovering om de eigen prestaties te verbeteren maar al het contact langer dan niet uit te houden is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193497715
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 00:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik snap dit niet. Waarom hebben mannen eersr seks en dumpen ze daarna weer de vrouw? Het komt echt empathieloos over. Alsof de vrouw net te verdragen is om uit te proberen en te scoren als verovering om de eigen prestaties te verbeteren maar al het contact langer dan niet uit te houden is.
Die gedachte hebben vrouwen dus ook weleens :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')