Gewoon eens voorstellen joh!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Ben geen @:uitstraling
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Met ons ga je waanzinnige dingen beleven
Miauw kan briljante tours geven, ik doe extra informatief commentaar erbij (niet gezegd dat de informatie klopt), we gaan taart en worst eten en louche dreadlocks met zwerfhonden uitlachen en door de straten rennen lachend als kleuters
![]()
Tevens is sociaal aansluiten niet verplicht
Eentje ken ik net baas.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk
Één ook al, maar ok
quote:
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Een literaire wandeling op niveau is ook mogelijk?
Poeh wel overleefd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ooit wel eens over swingen enzo begonnen
Keer tot drie gekomen, drie Spaanse vrouwen die me in dronken staat ontvoerden uit een kroeg, had het er maar druk meequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er tegelijk geprobeerd dan?
Een showtje GHB lost al je problemen opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me nu al het muurbloempje van de groep en we zijn nog niet eens vertrokken.
Arme Budaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Ik snap niet dat Ilse van de Appie met blote handen de appels aanraakt. Okee, ze zal ze heus wel ontsmet hebben van te voren maar tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Werkelijk, ieder reclamespotje heeft iets met Corona
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Mooi.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet heel indrukwekkend uitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Een showtje GHB lost al je problemen op
Plus het David Hasselhoffmuseum
Daar was ik een jaar terug nog, lang weekend Zeeland Hemelvaart 2019quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Kreeg net deze in mijn Whatsapp![]()
[ afbeelding ]
Middelburg
Uitstekend buffet daar! Oh ja, trek even dat rode broekje aan vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
Ik voel me wel vereerdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Troost je, jij bent in ieder geval uitgenodigd.
Volgens mij is die meer van de zweepjes en tepelklemmen tegenwoordig, geen normale parenclub meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer naar die tent van onze nachtelijke Belgische seksuitbater gaan "zo schat we gaan over de grens uit eten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |